In de Vier Seizoenen reeks 25 Winter 2021-2022
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes
terug de gewone routine, en dat is goed
al de feestdagen zijn voorbij en ik heb
er geen spijt van, de drukte en het geloop
is niks voor mij en mijn kinderen zijn ook zo
oef "gedaan met het gemoet"
en het lawaai van het vuurwerk dat verboden was
hoewel wijzelf het die 2 dagen Kerst en N-J
heel rustig hebben gehouden
Dag Bekske,
ook blij dat die feestdagen voorbij zijn...
mooi plaatje dat je gemaakt hebt
Alle seizoentjes een fijne maandag en hou het safe
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
url=https://www.animaatjes.nl/plaatjes/maandag]
[/url]
Hallo iedereen,
Terug normaal. Ben blij dat de feesten voorbij zijn, is wel leuk maar het moet niet blijven duren.
Manlief heeft deze ochtend de kerstboom al afgebroken , ook de verlichting in huis is al weg. Is de 1ste keer dat het zo vroeg is. Straks eens poetsen .
Was leuk gisteren bij zoon. De kleintjes waren nogal "uitgelaten".
Straks eten we croque monsieur. Ik had tomaten gekocht die nog niet zo rijp waren( wat normaal is deze tijd)en ze lagen al enkele dagen in de fruitschaal , en nu zijn ze mooi rood. Er zal nu wel meer smaak inzitten.
Dames, tot morgen allemaal.
[/url]Hallo iedereen,
Terug normaal. Ben blij dat de feesten voorbij zijn, is wel leuk maar het moet niet blijven duren.
Manlief heeft deze ochtend de kerstboom al afgebroken , ook de verlichting in huis is al weg. Is de 1ste keer dat het zo vroeg is. Straks eens poetsen .
Was leuk gisteren bij zoon. De kleintjes waren nogal "uitgelaten".
Straks eten we croque monsieur. Ik had tomaten gekocht die nog niet zo rijp waren( wat normaal is deze tijd)en ze lagen al enkele dagen in de fruitschaal , en nu zijn ze mooi rood. Er zal nu wel meer smaak inzitten.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Hier ook eentje dat blij is dat de feestdagen voorbij zijn. Enkel de receptie met de buren en aanhang staan hier nog op het programma, dat doen we op zondag. We beginnen om 14.00H, dan hebben al de 4 kindjes hun dutje gedaan. Manlief heeft me gevraagd de kerstboom tot dan laten te staan. De lichtjes zijn mooi voor de kindjes. Maar de maandag daarna, breek ik hem af. Dan zijn we de 10° , dat valt nog mee.
Anjelier, bedankt voor jouw antwoord. Zal ik dus nooit meer doen, room in de soep doen als hij nog in de ketel zit. En dankjewel ook voor de tip wat warme producten in de koelkast betreft.
Gisteren een rustige dag gehad. Manlief zijn verlof is voorbij en is terug aan het werk. Woensdag neemt hij een halve dag verlof om het tuinhuis af te werken. Dat is dit weekend niet gelukt, want gisteren belde onze hulp dat hij ziek was en echt niet kon komen. Nu woensdag lukt dat wel. En dan is het af. Gebeitst is het al, 2X zoals het hoort. Hebben 1 tintje donkerder genomen dan de natuurlijke kleur van het tuinhuis. En nu heeft het de kleur die ik wou.
Matice is gisteren gaan slapen in zijn kamer met de bench open. Heeft een aantal keren geblaft, maar toen werd het stil. Deze ochtend lag hij dan toch in zijn bench te slapen. Vanavond hem dicht doen en kijken wat dat geeft. Die heeft echt angst gehad van dat idiote vuurwerk. Ben echt lastig als ik daaraan denk.
Zo, ik wens iedereen een mooie en rustige maandag. En voor MJ en haar manlief goed nieuws dat hij heel misschien naar huis zou kunnen gaan.
Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen, bijna middag ondertussen.
Ander jaren zie ik ook al eens op tegen al dat gedoe met de feestdagen.
Dit jaar heb ik er van genoten.
Fijne kerst gehad bij de jongens.
Gezellig Oud Jaar bij de schoonfamilie.
Face time met de jongste kleinkinderen.
We maken er het beste van zeker?
Ik denk speciaal aan MJ en manlief.
Hopelijk komt er vlug een einde aan de gezondeheidsperikelen.
Deze namiddag naar een afscheidsviering.
Dat zal niet makkelijk zijn...
Ik heb de indruk dat het terug frisser wordt.
Fijne dag aan iedereen.
Ander jaren zie ik ook al eens op tegen al dat gedoe met de feestdagen.
Dit jaar heb ik er van genoten.
Fijne kerst gehad bij de jongens.
Gezellig Oud Jaar bij de schoonfamilie.
Face time met de jongste kleinkinderen.
We maken er het beste van zeker?
Ik denk speciaal aan MJ en manlief.
Hopelijk komt er vlug een einde aan de gezondeheidsperikelen.
Deze namiddag naar een afscheidsviering.
Dat zal niet makkelijk zijn...
Ik heb de indruk dat het terug frisser wordt.
Fijne dag aan iedereen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen beste seizoentjes,
Ook ik ben blij dat die verplichtingen achter de rug zijn. Kom maar op met de routine!
vandaag is er al een groot deel van de afwas gedaan, de vettige braadpan en ovenschotel is voor ventje als die gedouched is. daarna stofzuigen en moppen.
het is me gisteren gelukt om tijdens het nieuws twee kaartjes af te werken. noem het multi-tasken.
wat er vandaag op het bord komt weten we nog niet al is er een suggestie gemaakt. gewone alledaags kost. ik ga alleszins soep maken dan hebben we al iets in ons maag.
moeder vroeg gisteren wanneer we gingen gaan eten naar de wereld is klein. ze verjaart binnenkort. ik zei niet te weten wat hun regelmenten zijn. ze moet alleszins een papier halen bij de dokter dat ze haar 3 de prik heeft gehad. nu rijst de vraag: wat gaan we haar geven met haar verjaardag? ze wil niet weer een orchidee want daar heeft ze al 5 stuks van staan. ventje zal dus eens moeten kijken in de carref. wat er staat van planten. zelf zou ik zo'n geluksbamboo willen om aan de andere kant van de venster te zetten. maar in ons Ldltje is soms helemaal niets te verkrijgen wat in de reclame staat.
ik heb een mail gehad dat mijn pakket wordt ingepakt en morgen wordt aangeboden aan post nl.
denk dat ik het woensdag zal hebben. moet ook nog naar die retro-snoepwinkel maar zit te denken dat ik beter een maand wacht. onze kranten/groentenboer verkoopt van die zwarte anijs muisjes en voorlopig is dat genoeg. wat ik eigenlijk zoek zijn die violetsnoepjes. veel snoep kreeg ik niet in mijn jeugd. die taartjes van de bakker met kerst zitten nog altijd in de koelkast en denk dat die nu wel slecht zullen zijn. hadden het petit-fourkes geweest dan was dat rap op. dat was ook de traditie toen we de kerstbuche weglieten na de obligate kalle koen. ik at alleen het vulsel want van kalkoenvlees wordt ik slecht. kan dat niet verteren. en toen werd die traditie ook over boord gegooid nadat de voedselinspectie bij de slager binnenviel en kweet niet hoeveel salami's die hingen te drogen in beslag nam. dan was het eerst oesters en dan kreeft. de dag erop fondue.
Dus ik ben blij dat het weer voor een jaar gedaan is.
Clive: arme Matice. die zal zich de pleuris geschrokken zijn. Gimly is dat geknal al gewoon en vroeger namen ze we ze mee naar boven als we naar bed gingen voor het geknal begon om dan om 4 uur 's morgens wakker gemaakt te worden door Vinny die een plastic zak gevonden had en daar insprong voor te spelen. dat was dan uit je bed om die zak van hem af te pakken. ik weet nog niet of ik de kerstversiering ga weg doen, die lichtjes zijn nog te leuk. misschien hak ik morgen of overmorgen de knoop door. Gimly ligt te slapen maar zodra ventje zijn kont uit de zetel zal heffen is meneerke wakker. fijn dat je tuinhuis bijna af is. wij hadden er bijna ook een gezet maar dat beitsen was een beetje te veel voor ventje.
Fijne dag seizoentjes, keep Safe en knuffels aan die zieken en degene die er een nodig hebben of er gewoon ene willen.
Ook ik ben blij dat die verplichtingen achter de rug zijn. Kom maar op met de routine!
vandaag is er al een groot deel van de afwas gedaan, de vettige braadpan en ovenschotel is voor ventje als die gedouched is. daarna stofzuigen en moppen.
het is me gisteren gelukt om tijdens het nieuws twee kaartjes af te werken. noem het multi-tasken.
wat er vandaag op het bord komt weten we nog niet al is er een suggestie gemaakt. gewone alledaags kost. ik ga alleszins soep maken dan hebben we al iets in ons maag.
moeder vroeg gisteren wanneer we gingen gaan eten naar de wereld is klein. ze verjaart binnenkort. ik zei niet te weten wat hun regelmenten zijn. ze moet alleszins een papier halen bij de dokter dat ze haar 3 de prik heeft gehad. nu rijst de vraag: wat gaan we haar geven met haar verjaardag? ze wil niet weer een orchidee want daar heeft ze al 5 stuks van staan. ventje zal dus eens moeten kijken in de carref. wat er staat van planten. zelf zou ik zo'n geluksbamboo willen om aan de andere kant van de venster te zetten. maar in ons Ldltje is soms helemaal niets te verkrijgen wat in de reclame staat.
ik heb een mail gehad dat mijn pakket wordt ingepakt en morgen wordt aangeboden aan post nl.
denk dat ik het woensdag zal hebben. moet ook nog naar die retro-snoepwinkel maar zit te denken dat ik beter een maand wacht. onze kranten/groentenboer verkoopt van die zwarte anijs muisjes en voorlopig is dat genoeg. wat ik eigenlijk zoek zijn die violetsnoepjes. veel snoep kreeg ik niet in mijn jeugd. die taartjes van de bakker met kerst zitten nog altijd in de koelkast en denk dat die nu wel slecht zullen zijn. hadden het petit-fourkes geweest dan was dat rap op. dat was ook de traditie toen we de kerstbuche weglieten na de obligate kalle koen. ik at alleen het vulsel want van kalkoenvlees wordt ik slecht. kan dat niet verteren. en toen werd die traditie ook over boord gegooid nadat de voedselinspectie bij de slager binnenviel en kweet niet hoeveel salami's die hingen te drogen in beslag nam. dan was het eerst oesters en dan kreeft. de dag erop fondue.
Dus ik ben blij dat het weer voor een jaar gedaan is.
Clive: arme Matice. die zal zich de pleuris geschrokken zijn. Gimly is dat geknal al gewoon en vroeger namen ze we ze mee naar boven als we naar bed gingen voor het geknal begon om dan om 4 uur 's morgens wakker gemaakt te worden door Vinny die een plastic zak gevonden had en daar insprong voor te spelen. dat was dan uit je bed om die zak van hem af te pakken. ik weet nog niet of ik de kerstversiering ga weg doen, die lichtjes zijn nog te leuk. misschien hak ik morgen of overmorgen de knoop door. Gimly ligt te slapen maar zodra ventje zijn kont uit de zetel zal heffen is meneerke wakker. fijn dat je tuinhuis bijna af is. wij hadden er bijna ook een gezet maar dat beitsen was een beetje te veel voor ventje.
Fijne dag seizoentjes, keep Safe en knuffels aan die zieken en degene die er een nodig hebben of er gewoon ene willen.
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond allemaal,
Ja omaC, hier komt het goede nieuws: manlief mag morgen naar huis. Gedaan met al dat geloop naar het ziekenhuis.... Alé, geloop, ik was altijd met bussen, he, ik moest niet lopen !
Morgen ga ik eens bellen wanneer hij zijn derde prik mag halen. Als ze het besteld hadden voor hem, wat we dikwijls gevraagd hadden, zou hij ze daar gekregen hebben maar nu was het te laat. Als ze het vandaag bestellen zou het woensdag daar zijn. En zeggen dat het hoekje om aan het ziekenhuis een vaccinatiecentrum aan is..... Begrijpen wie begrijpen kan. Moedwil noem ik het.
Blij dat hij morgen thuis is. Binnenkort gaan we naar zee in een hersteloord van de mutualiteit. Dan krijgt hij daar ook zijn kine, al is het niet zo zwaar als in het revalidatiecentrum zelf, maar het is een begin voor terug te starten. Hij mocht nu al gaan maar wil niet als ik niet mee mag, dus moeten we wat wachten tot er een dubbele kamer vrij is. Dat geeft me nog de kans om de papieren klaar te maken die de dokter mee moet invullen, anders komt het ook niet goed....
Heb al wat telefoontjed en berichten gehad en gedaan, nu wat tv kijken, dat ik wat rustig wordt, anders komt er van slapen toch niets in huis.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
P.s.: ik ben ook blij dat de feestdagen achter de rug zijn. Heb ze doorgebracht bij dochterlief haar gezin, wegens 'geen bus naar het ziekenhuis' , dus deden ze me weg en kwamen ze me halen.......
Heel lief van hun.

Ja omaC, hier komt het goede nieuws: manlief mag morgen naar huis. Gedaan met al dat geloop naar het ziekenhuis.... Alé, geloop, ik was altijd met bussen, he, ik moest niet lopen !
Morgen ga ik eens bellen wanneer hij zijn derde prik mag halen. Als ze het besteld hadden voor hem, wat we dikwijls gevraagd hadden, zou hij ze daar gekregen hebben maar nu was het te laat. Als ze het vandaag bestellen zou het woensdag daar zijn. En zeggen dat het hoekje om aan het ziekenhuis een vaccinatiecentrum aan is..... Begrijpen wie begrijpen kan. Moedwil noem ik het.
Blij dat hij morgen thuis is. Binnenkort gaan we naar zee in een hersteloord van de mutualiteit. Dan krijgt hij daar ook zijn kine, al is het niet zo zwaar als in het revalidatiecentrum zelf, maar het is een begin voor terug te starten. Hij mocht nu al gaan maar wil niet als ik niet mee mag, dus moeten we wat wachten tot er een dubbele kamer vrij is. Dat geeft me nog de kans om de papieren klaar te maken die de dokter mee moet invullen, anders komt het ook niet goed....
Heb al wat telefoontjed en berichten gehad en gedaan, nu wat tv kijken, dat ik wat rustig wordt, anders komt er van slapen toch niets in huis.
P.s.: ik ben ook blij dat de feestdagen achter de rug zijn. Heb ze doorgebracht bij dochterlief haar gezin, wegens 'geen bus naar het ziekenhuis' , dus deden ze me weg en kwamen ze me halen.......
Heel lief van hun.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
hier droog na een regenbui vannacht
Ik hoop dat het in de Ardennen weer niet teveel regent
die mensen zijn nog niet bekomen van in de vorige zomer
Bekske voor jou ook een fijne dag en sterkte
M-J, Manlief mag vandaag naar huis, hopelijk gaat het allemaal goed
dat je thuis weer niet met schrik moet zitten als er zich iets voordoet
Hel veel sterkte samen en laat hem voorzichtig zijn...
't is allemaal nog zo vers....
Allen een fijne dag en hou het veilig aub...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
laat eruit gerold. ventje is nu eerst om het leesvoer en ik wachtte op een bestelwagen van post-nl.
maar blijkbaar hebben we zo diep geslapen dat we de bel niet gehoord hebben. nu ben ik bezig met te proberen het pakket morgen te laten komen.
MJ: goed nieuws dat je man naar huis mag en dan naar een revalidatiecentrum gaat. jullie weer samen en alles op het gemakske doen. is het duin& zee?
ventje is nu naar de dranken centrale en de boekhandel want Peter had geen dubbelpakketten. hij vroeg of hij een boek moest meenemen en ik heb gezegd dat er een verlanglijstje bestaat. ze moeten daar dan maar inkijken.
er is nog altijd lamsvlees over ( weten we dan voor een volgende keer dat we dat niet moeten bestellen. ventje zei dat beide kappers dicht waren. net weer op het moment dat hij voor zijn haar moet. het is te lang.
Vanmiddag een videogesprek met Suus die er helemaal door zit. ze heeft een zware depressie. de mensen van de GGD waren net bij haar geweest en de huisarts heeft 'r zware anti- depressiva voorgeschreven. ik kon het wel denken. Nederland in zware Lock-down en ze heeft alle tijd gehad om te denken en alleen te zijn. dat vreet aan haar. we zullen haar dus in de mate van het mogelijke zo veel mogelijk steunen.
koffie is gemaakt en ik zit nu te wachten op een echte medewerker. er zijn echter nog 3 wachtende voor me.
Fijne dag seizoentjes, Keep Safe en dikke knuffels!
laat eruit gerold. ventje is nu eerst om het leesvoer en ik wachtte op een bestelwagen van post-nl.
maar blijkbaar hebben we zo diep geslapen dat we de bel niet gehoord hebben. nu ben ik bezig met te proberen het pakket morgen te laten komen.
MJ: goed nieuws dat je man naar huis mag en dan naar een revalidatiecentrum gaat. jullie weer samen en alles op het gemakske doen. is het duin& zee?
ventje is nu naar de dranken centrale en de boekhandel want Peter had geen dubbelpakketten. hij vroeg of hij een boek moest meenemen en ik heb gezegd dat er een verlanglijstje bestaat. ze moeten daar dan maar inkijken.
er is nog altijd lamsvlees over ( weten we dan voor een volgende keer dat we dat niet moeten bestellen. ventje zei dat beide kappers dicht waren. net weer op het moment dat hij voor zijn haar moet. het is te lang.
Vanmiddag een videogesprek met Suus die er helemaal door zit. ze heeft een zware depressie. de mensen van de GGD waren net bij haar geweest en de huisarts heeft 'r zware anti- depressiva voorgeschreven. ik kon het wel denken. Nederland in zware Lock-down en ze heeft alle tijd gehad om te denken en alleen te zijn. dat vreet aan haar. we zullen haar dus in de mate van het mogelijke zo veel mogelijk steunen.
koffie is gemaakt en ik zit nu te wachten op een echte medewerker. er zijn echter nog 3 wachtende voor me.
Fijne dag seizoentjes, Keep Safe en dikke knuffels!
Cats Rule!
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
MJ: wat een fijn nieuws. Het zal voor jullie beiden rustiger worden .Houden zo.
Heb al gepoetst boven op de rommelkamer en een kastje uitgewassen in de badkamer. In dat kastje stonden nog oude verzorgingsprodukten, dus die ook weg gedaan .Manlief heeft al een zak met oude kleding naar de kledingcontainer gedaan. Vroeger werd dat opgehaald door de plaatselijke jeugdbeweging , maar door corona niet meer.
Het is hier donker in huis, de zon zullen we niet zien. Manlief vertelde (hij had dat gehoord op de radio) dat we hoogstwaarschijnlijk een slechte zomer gaan krijgen. Doordat de grond zo verzadigd is van water, dat heeft een invloed op de warmte.
-

Goedemiddag Seizoentjes,
Al veel gedaan vandaag.
Goed of alleszins beter nieuws uit het kamp van MJ en haar manlief. Dat nu alles in stijgende lijn mag verlopen.Dat gun ik hen van harte.
Minder goed nieuws van Muddy Maddy wat haar vriendin Suus betreft. Wat erg, zo'n zware depressie . Hopelijk slaan de medicijnen vlug aan, dat ze zich een beetje beter gaat voelen. En er inderdaad voor haar zijn natuurlijk. Maar hulp zal ze pas aanvaarden als het een beetje beter gaat met haar. Ik ken haar niet, maar wens haar toch veel sterkte.
Matice is gisterenavond op zijn gewone uur gaan slapen, bench in zijn kamer dicht gedaan. We hadden afgesproken hoe moeilijk dat het ook zou worden, niet toe te geven aan zijn geblaf. En ja hoor, hij begon weer. Maar nu negeerden we hem en na een kwartiertje geblaf , hield het op en is het de hele nacht gewoon stil geweest. Hij is er dus terug door en wij zijn blij. En dat allemaal door dat stomme vuurwerk
Morgen alles bestellen van hapjes en dergelijke voor de receptie van zondag. Zelf maak ik ook altijd een paar dingen klaar zoals verse soep die ik dan serveer in kleine tasjes. Behalve de grootste kindjes, die krijgen een kommetje soep, dat ik apart houd en niet kruid en hun vanillepudding, dat slaan ze nooit af. Baby D is al groot genoeg om bepaalde hapjes te eten, de rest is nog te klein voor dergelijke hapjes. En dan moet ik nog rekening houden met de mama van Baby A, want die geeft nog borstvoeding en zal dus niet alles mogen eten. En Anjelier, ik ga wachten met room erin te doen
Zo, zonder namen, ik wens iedereen een hele fijne dinsdag. Liefs en een dikke knuffel aan jullie allen.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond allemaal,
Hier zit een gelukkig mens ! 2 gelukkige mensen !
Dochterlief heeft haar papa naar huis gebracht, ik moest naar de tandarts.
We zijn allemaal blij en hij voelt zich goed.....
Morgenvoormiddag komt de dokter langs. Hij moet wat papieren invullen voor de revalidatie aan zee. Het is Duneroze in Wenduine, MM. Ik ben daar ooit eens iemand gaan bezoeken .
Morgenavond heeft manlief een afspraak voor zijn derde prik. Dat bewijs hebben we nodig om daar te mogen zijn. Alles voor de veiligheid.
Manlief vind al goed zijn draai thuis terug ! Precies of hij niet is weggeweest ! Fijn.
Ik wil iedereen nog eens extra bedanken voor het 'meeleven' met ons. De duimen en kaarsen hebben ook goed hun werk gedaan, en ik hoop dat de miserie nu wat stopt. Toen ik de dokter belde of hij eens kon komen, zei hij dat hij verschillende verslagen al gehad heeft en was verbaasd over wat hij las wat manlief allemaal voorhand. Morgen zal hij daar nog wel eens over beginnen, denk ik.
Ook iemand die bij manlief op de kamer had gelegen, had eens gebeld. Hij moest vandaag terug naar het ziekenhuis, hij kon niet meer plassen, er kwamen alleen maar druppels, en dat is niet goed natuurlijk. Wel, ook bij die man hebben ze iets verkeerd gedaan, met een klem iets vastgeklemd en daardoor aan de blaas een perforatie gemaakt, met als resultaat dit probleem. Ook bij manlief hebben ze iets voorgehad,'onvrijwillig' een sneetje in de gal, waardoor de sterke sappen van de gal tot in de buik kwamen. Daardoor kwamen allemaal die ontstekingen......
Dan vraag ik me af of die mensen wel goed hun vak kennen ???
Enfin, de ploeg die de pacemaker geplaatst hebben kennen wel hun vak. Chapeau.
En nu gaan we wat tv kijken......
Hier zit een gelukkig mens ! 2 gelukkige mensen !
Dochterlief heeft haar papa naar huis gebracht, ik moest naar de tandarts.
We zijn allemaal blij en hij voelt zich goed.....
Morgenvoormiddag komt de dokter langs. Hij moet wat papieren invullen voor de revalidatie aan zee. Het is Duneroze in Wenduine, MM. Ik ben daar ooit eens iemand gaan bezoeken .
Morgenavond heeft manlief een afspraak voor zijn derde prik. Dat bewijs hebben we nodig om daar te mogen zijn. Alles voor de veiligheid.
Manlief vind al goed zijn draai thuis terug ! Precies of hij niet is weggeweest ! Fijn.
Ik wil iedereen nog eens extra bedanken voor het 'meeleven' met ons. De duimen en kaarsen hebben ook goed hun werk gedaan, en ik hoop dat de miserie nu wat stopt. Toen ik de dokter belde of hij eens kon komen, zei hij dat hij verschillende verslagen al gehad heeft en was verbaasd over wat hij las wat manlief allemaal voorhand. Morgen zal hij daar nog wel eens over beginnen, denk ik.
Ook iemand die bij manlief op de kamer had gelegen, had eens gebeld. Hij moest vandaag terug naar het ziekenhuis, hij kon niet meer plassen, er kwamen alleen maar druppels, en dat is niet goed natuurlijk. Wel, ook bij die man hebben ze iets verkeerd gedaan, met een klem iets vastgeklemd en daardoor aan de blaas een perforatie gemaakt, met als resultaat dit probleem. Ook bij manlief hebben ze iets voorgehad,'onvrijwillig' een sneetje in de gal, waardoor de sterke sappen van de gal tot in de buik kwamen. Daardoor kwamen allemaal die ontstekingen......
Dan vraag ik me af of die mensen wel goed hun vak kennen ???
Enfin, de ploeg die de pacemaker geplaatst hebben kennen wel hun vak. Chapeau.
En nu gaan we wat tv kijken......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
MJ wat ben ik blij goed nieuws te lezen.
Want ondertussen liggen er al vier kennissen en/of vrienden in het ziekenhuis sinds nieuwjaar...
Ben ik al naar een begrafenis geweest dit jaar en hoor ik dat een buurman, jonger dan ik, overleden is.
Een klasgenote had ook al slecht nieuws, daar was de grote K weer op het toneel verschenen.
Was ik toch vergeten te eten zeker deze avond.
Ik voelde me zo mottig en slap.
Tot ik zag wat uur het was...
En om 16 uur mijn vieruurtje overgeslagen wegens aan het lezen....
Gelukkig had ik nog verse soep in de ijskast staan.
Lekkere zelfgemaakte preisoep met heel veel groentjes in.
Een yoghurt en een appel een de schijf van vijf is oké voor vandaag...
Want ondertussen liggen er al vier kennissen en/of vrienden in het ziekenhuis sinds nieuwjaar...
Ben ik al naar een begrafenis geweest dit jaar en hoor ik dat een buurman, jonger dan ik, overleden is.
Een klasgenote had ook al slecht nieuws, daar was de grote K weer op het toneel verschenen.
Was ik toch vergeten te eten zeker deze avond.
Ik voelde me zo mottig en slap.
Tot ik zag wat uur het was...
En om 16 uur mijn vieruurtje overgeslagen wegens aan het lezen....
Gelukkig had ik nog verse soep in de ijskast staan.
Lekkere zelfgemaakte preisoep met heel veel groentjes in.
Een yoghurt en een appel een de schijf van vijf is oké voor vandaag...
-

@ manlief van MJ. Welkom thuis. Vanaf nu kan het alleen maar beter worden. Ik wens jou een spoedige revalidatie en geef jouw vrouwtje maar een hele dikke knuffel, want ook voor haar waren het drukke en vooral bange weken.
Manlief, ikzelf en Matice wensen jullie nu een beetje rust, dat hebben jullie nu wel verdiend.
Liefs en een dikke knuffel van ons alle 3.