in de Vier Seizoenen reeks 8
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond allemaal,
Daarstraks toch even geschrokken......
Dochterlief liet weten dat de man van haar poetshulp overleden was. Ze had tel. gekregen van het interimbureau om dat te melden en de vraag of ze vervanging wou......
De man moest gewoon een stent krijgen, en het was mislukt. En dat in een tijd dat ze het courant uitvoeren. Heel erg vind ik dat.
En nu nog wat Frans en aarderijkskunde oefenen met kleinzoon. Hij heeft er maandag toets van.....
Dames, tot de volgende.....
[/list]
Daarstraks toch even geschrokken......
Dochterlief liet weten dat de man van haar poetshulp overleden was. Ze had tel. gekregen van het interimbureau om dat te melden en de vraag of ze vervanging wou......
De man moest gewoon een stent krijgen, en het was mislukt. En dat in een tijd dat ze het courant uitvoeren. Heel erg vind ik dat.
En nu nog wat Frans en aarderijkskunde oefenen met kleinzoon. Hij heeft er maandag toets van.....
Dames, tot de volgende.....
[/list]
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
weer 'n vroege. kan niet meer slapen.
gisteren dus twee nieuwe telefoons gaan halen. alleen moeten we vandaag terug want ventje zijn simkaart is gefrituurd. hij kan geen enkel telefonisch contact meer oproepen. al het andere werkt, alleen de telefoon niet. gelukkig zijn ze vandaag ook om 10 uur open. thuis, had de "chef" al meerdere keren gebeld.
de speelgoedzaak deed ook weer eens de deuren open want noppes van parkeerplaatsen. we moesten aan de grote baan gaan staan.
aan die speelgoedzaak die altijd maar enkele dagen per jaar open is stonden de auto's zelf op de troitoir. geen wonder dat de stenen schots en scheef liggen.
en o, wonder, de wijkagent op zijn fiets gezien.
Anjelier: proficiat met het aankomend broertje of zusje van ukkepuk.
verder niets te vertellen, heb ook een beetje last van de herfstblues
niettemin een fijne zondag, groetjes en een extra dikke knuffel voor wie ze nodig heeft.
weer 'n vroege. kan niet meer slapen.
gisteren dus twee nieuwe telefoons gaan halen. alleen moeten we vandaag terug want ventje zijn simkaart is gefrituurd. hij kan geen enkel telefonisch contact meer oproepen. al het andere werkt, alleen de telefoon niet. gelukkig zijn ze vandaag ook om 10 uur open. thuis, had de "chef" al meerdere keren gebeld.
de speelgoedzaak deed ook weer eens de deuren open want noppes van parkeerplaatsen. we moesten aan de grote baan gaan staan.
aan die speelgoedzaak die altijd maar enkele dagen per jaar open is stonden de auto's zelf op de troitoir. geen wonder dat de stenen schots en scheef liggen.
en o, wonder, de wijkagent op zijn fiets gezien.
Anjelier: proficiat met het aankomend broertje of zusje van ukkepuk.
verder niets te vertellen, heb ook een beetje last van de herfstblues
niettemin een fijne zondag, groetjes en een extra dikke knuffel voor wie ze nodig heeft.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
MJ, wat een vreselijk nieuws van de man van de poesthulp van jouw dochter. Zoiets zou toch niet mogen gebeuren.
En als bezig blijven voor jou het beste is, moet je dat maar doen, zonder over je grens heen te gaan natuurlijk. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Oma-C, gisteren was het veldrijden op TV zag ik en dan nog voetbal. Had 1€ ingezet op de voetbal, maar ben mijn € kwijt
Anjelier, van harte proficiat . Ukkepuk krijgt er een broertje of een zusje erbij. Geef mijn felicitaties ook aan de trotse ouders. Toch fijn dat je toch bent kunnen gaan wandelen met Ukkepuk.
Muddy Maddy, vandaag dan terug met de telefoon van ventje. En een herfstdipje ? Hier ook een beetje.
Dames , ga badje in want moeten naar een receptie van Werelddierendag en die begint al om 11.00H.
Wens jullie allemaal een zo'n fijn mogelijke zondag. Piekermolentjes uit als dat kan. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Wat erg voor die man M-J, soms denkt men "het is maar stenten steken"
ik heb al 2 keer twee stenten gehad... ik heb geluk gehad...
Een regenmorgen en nog zo donker...
Ik wens iedereen een fijne dag....proficiat anjelier...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goedemorgen,
Hier is iedereen wakker en op !
Al druk bezig met de kids & Co!
Was ik nog vergeten : proficiat Anjelier, ook voor de toekomstige ouders. Weer iets om naar uit te kijken, nietwaar !?
En nu ga ik gauw een wasje ophangen, binnen nu.
Dames, tot .... de volgende..
Hier is iedereen wakker en op !
Al druk bezig met de kids & Co!
Was ik nog vergeten : proficiat Anjelier, ook voor de toekomstige ouders. Weer iets om naar uit te kijken, nietwaar !?
En nu ga ik gauw een wasje ophangen, binnen nu.
Dames, tot .... de volgende..
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen,
Anjelier proficiat met het tweede in aantocht zijnde kleinkindje!
Spaanse woef heeft misschien de buikperikelen van zijn mensjes overgenomen?
Iedereen terug genezen?
MM jullie bellen in het nieuw dan.
MJ ondertussen terug mee met aardrijkskunde en je frans wat bijgespijkerd.
Kalmpjes aan dan breekt het lijntje niet, maar een huis vol kinderen is ook plezant en verzet de zinnen.
Oma-c niets blijft ooit duren zeg jij dus die herfstblues gaan ook over.
Hier valt de laatste tijd weinig te beleven.
Zodoende wens ik aan allen die ik niet vernoemd heb een fijne rustige zondag!
Oeps ik ga nog even wachten denk ik om op mijn stalen ros te springen want het overtrekt terug.
Anjelier proficiat met het tweede in aantocht zijnde kleinkindje!
Spaanse woef heeft misschien de buikperikelen van zijn mensjes overgenomen?
Iedereen terug genezen?
MM jullie bellen in het nieuw dan.
MJ ondertussen terug mee met aardrijkskunde en je frans wat bijgespijkerd.
Kalmpjes aan dan breekt het lijntje niet, maar een huis vol kinderen is ook plezant en verzet de zinnen.
Oma-c niets blijft ooit duren zeg jij dus die herfstblues gaan ook over.
Hier valt de laatste tijd weinig te beleven.
Zodoende wens ik aan allen die ik niet vernoemd heb een fijne rustige zondag!
Oeps ik ga nog even wachten denk ik om op mijn stalen ros te springen want het overtrekt terug.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes seizoentjes,
Allereerst hartelijk dank voor de vele wensen voor het toekomstige kleinkind.
HVT: iedereen is hier genezen.Moeder is ook genezen en vader heeft het niet gekregen( ondanks dat het in huis zat).
Deze namiddag naar zoonlief samen met de familie van manlief.Nu heeft gans de familie hun woning gezien.Bij ons in de familie is het de gewoonte om de familie uit te nodigen als je een nieuwe woonst betrekt.Ukkepuk stond in het middelpunt van de belangstelling.In het eerst een beetje onwennig, maar na korte tijd genoot hij ervan.En natuurlijk werd iedereen ingelicht over de toekomstige baby.
Straks ga ik eens in mijn bakboek neuzen.Sinds ik het bakprogramma volg op tv, heb ik zin om eens andere dingen te bakken dan ik gewend ben.Maar ik ga het toch eenvoudiger houden.Niet teveel tralala.
Ik herinner me opeens, de eerste keer toen ik bij manlief thuis kwam, had zijn moeder eclairs gebakken.Echte reuze eclairs.Als je er 1 van had opgegeten , was je voldaan.Maar wel heel lekker.Raar hé, dat je dat na zoveel jaren nog herinner.Schoonzus vertelde ooit hetzelfde
.
Dames, tot morgen.
Allereerst hartelijk dank voor de vele wensen voor het toekomstige kleinkind.
HVT: iedereen is hier genezen.Moeder is ook genezen en vader heeft het niet gekregen( ondanks dat het in huis zat).
Deze namiddag naar zoonlief samen met de familie van manlief.Nu heeft gans de familie hun woning gezien.Bij ons in de familie is het de gewoonte om de familie uit te nodigen als je een nieuwe woonst betrekt.Ukkepuk stond in het middelpunt van de belangstelling.In het eerst een beetje onwennig, maar na korte tijd genoot hij ervan.En natuurlijk werd iedereen ingelicht over de toekomstige baby.
Straks ga ik eens in mijn bakboek neuzen.Sinds ik het bakprogramma volg op tv, heb ik zin om eens andere dingen te bakken dan ik gewend ben.Maar ik ga het toch eenvoudiger houden.Niet teveel tralala.
Ik herinner me opeens, de eerste keer toen ik bij manlief thuis kwam, had zijn moeder eclairs gebakken.Echte reuze eclairs.Als je er 1 van had opgegeten , was je voldaan.Maar wel heel lekker.Raar hé, dat je dat na zoveel jaren nog herinner.Schoonzus vertelde ooit hetzelfde
Dames, tot morgen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
weer geen al te beste nacht gehad. maar ben blijven liggen. Gimly heeft groot verdriet. hij heeft alles, zijn pot korrels is vol, hij heeft een half zakje gekregen en nog steeds miauwen.
ventjes simkaart werkt nog steeds niet. misschien dat het zichzelf oplost om 10 uur toen we de nieuwe werd aangemaakt. ik heb geen enkel spelletje meer op mijn nieuwe. misschien dat ik er bejuweld opzet, maar dat weet ik nog niet.
als de verpleging weg is afwassen. vandaag om eten voor heel de week. en morgen leesvoer. hoop dat ze deze week nog bellen om iemand anders te sturen of ik schakel over op een andere dienst.
degene die mij van FB gesmeten hebben, ik heb hun telefoonnummers ook gewist. zij willen niets meer met mij te maken hebben, wel ik dan ook niet met hen.
Anjelier: over eclairs: elke keer dat we bij schoonmoeder gingen had ze altijd eclairs in huis. nu lust ik dat niet zo graag. en juist daarom haalde ze die elke keer in huis. ventje moest ze dan alle drie opeten. en dan zeggen ze dat hij te dik is.
Gimly is nog altijd aan het miauwen. hoop dat ik de dierenarts niet moet opbellen.
we gingen als het goed weer was gisteren naar het koniginnenhof gaan. maar het bleef bewolkt en begot dat ik mijn parkeerplaats om de hoek weer ging verliezen. denk er over na om de nummerplaten van de vaste bewoners op te schrijven en elke week degene die hier niet moeten staan op een blaadje te schrijven en in de bus van de wijkagent. en wat gaat dat opleveren? niets. de mail van de burgemeester heeft ook geen aarde aan de dijk gebracht: zonde.
dat was het. Fijne maandag aan allen, groetjes en knuffels
weer geen al te beste nacht gehad. maar ben blijven liggen. Gimly heeft groot verdriet. hij heeft alles, zijn pot korrels is vol, hij heeft een half zakje gekregen en nog steeds miauwen.
ventjes simkaart werkt nog steeds niet. misschien dat het zichzelf oplost om 10 uur toen we de nieuwe werd aangemaakt. ik heb geen enkel spelletje meer op mijn nieuwe. misschien dat ik er bejuweld opzet, maar dat weet ik nog niet.
als de verpleging weg is afwassen. vandaag om eten voor heel de week. en morgen leesvoer. hoop dat ze deze week nog bellen om iemand anders te sturen of ik schakel over op een andere dienst.
degene die mij van FB gesmeten hebben, ik heb hun telefoonnummers ook gewist. zij willen niets meer met mij te maken hebben, wel ik dan ook niet met hen.
Anjelier: over eclairs: elke keer dat we bij schoonmoeder gingen had ze altijd eclairs in huis. nu lust ik dat niet zo graag. en juist daarom haalde ze die elke keer in huis. ventje moest ze dan alle drie opeten. en dan zeggen ze dat hij te dik is.
Gimly is nog altijd aan het miauwen. hoop dat ik de dierenarts niet moet opbellen.
we gingen als het goed weer was gisteren naar het koniginnenhof gaan. maar het bleef bewolkt en begot dat ik mijn parkeerplaats om de hoek weer ging verliezen. denk er over na om de nummerplaten van de vaste bewoners op te schrijven en elke week degene die hier niet moeten staan op een blaadje te schrijven en in de bus van de wijkagent. en wat gaat dat opleveren? niets. de mail van de burgemeester heeft ook geen aarde aan de dijk gebracht: zonde.
dat was het. Fijne maandag aan allen, groetjes en knuffels
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, als je dat leest van de man van de poesthulp van MJ haar dochter haar man, heb jij inderdaad geluk gehad. Mag er niet aan denken. Daar moet toch wel iets heel grondig fout zijn gelopen.
Anjelier, fijn te lezen dat iedereen genezen is bij jullie thuis. En Ukkepuk stond in het middelpunt van de belangstelling
HVT, weinig te vertellen, hier ook niet zoveel.
Wingerd al een aantal dagen niet gelezen en nog enkele seizoentjes, hoop dat het gewoon gebrek aan tijd is.
Muddy Maddy, ventjes SIM kaart stuk ? Dat is minder fijn nieuws. En waarom is Gimly ongelukkig ? Poezebeest heeft alles om gelukkig te zijn, hij heeft misschien een maandagdipje. En je hebt de telefoonnummers verwijderd van de zogenaamde " vrienden". Niets meer van aantrekken, hoor.
Gisteren naar de receptie gegaan van Werelddierendag. En er stond een standje van een dame die met de hand gemaakte hondensjaals verkocht. Het waren er echt wel heel mooie. En ze hadden ze ook in XXL. Niels draagt altijd een sjaal en we zagen er eentje liggen in maatje XXL. Een jeans sjaal en de binnenkant gevoerd met wit en blauwe stipjes. Daar het ook nog voor een goed doel was hebben we hem deze maar gekocht. Vond hem wel prijzig, maar hij staat er dan ook zo mooi en stoer mee. Manlief moest lachen en zei dat dat zijn sjaal was voor op zon- en feestdagen.. Spijtig dat ik geen naaimachine heb, zou hem er veel maken. En waarschijnlijk een stuk minder duur.
Manlief is nog thuis, want het verkeer is weer niet te doen. Denk dat hij rond 09.00H gaat vetrekken.
Vandaag de maandagse poets en een pare tere spulletjes wassen die niet in de droogkast mogen, hang die dan op kapstok te drogen en strijk die dan morgen mee met de gewone strijk.
Ik wens iedereen een zo'n fijn mogelijke maandag. Beterschap voor de zieken en de herstellenden en een extra dikke sterkteknuffel voor hen die er eentje nodig hebben. Liefs.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen,
J. is aan haar extra klusje bezig. De ramen van wat ons kinderen "de cockpit" noemden. Dat is een glazen uitbouw om meer licht naar binnen te trekken. Het is een hele klus om die goed te poetsen en een beetje acrobatie hoort daar bij. Dus vond de kinderen dat ik dat maar beter aan J. overliet. Bij dezen. Ze moet dan beneden maar iets minder doen. Dat is ook goed voor mij.
Gisteren had ik een hele lieve winkeldochter aan de kassa bij de bakker van de pistolets. Aan de broodautomaat moest ik de weg wijzen aan een paar toeristen. Die waren wel een beetje uit de richting van waar ze moesten zijn. Met een zware valies dan nog wel. Ik heb ze een mooie wandeling gewenst. Een dik half uur denk ik...Gelukkig kon de mevrouw een biljet van vijf euro wisselen, want daar stond ik weer zonder kleingeld aan de broodautomaat. Maar dat is zo een lekker brood toch dat ik gewoon bij de pistoleetjes bakker geen brood wou kopen.
Vanavond heb ik dank zij de staking een logeetje. Nichtje vroeg of ze bij tanteke een bed kreeg voor een nacht en eten. Allicht en met plezier. Dus, gisteren bedje verschoond en flanellen lakens opgelegd, want na twee mailtjes en een telefoon heb ik de chauffageman nog altijd niet gezien. Gewoonlijk gebruikt ze de andere kamer voor haar verbeterwerk en lesvoorbereiding, maar ze zal nu van de bureau moeten gebruik maken, wil ze niet te koud hebben. Ik zou natuurljk onder het mom van "een logé hebben" een beetje druk kunnen uitoefenen op de chauffageman, maar dat zullen we maar niet doen.
Ik moet ngo een keer uitvissen of de bus van 13:19 uur niet te laat is om om 14:00 nog een plaatsje te hebben in de zaal van de lezing deze namiddag. ook no eens kijken welk onderwerp het was.
Zo dames dat was het laatste nieuws hier.
Keep on smiling want de zon schijnt hier!
J. is aan haar extra klusje bezig. De ramen van wat ons kinderen "de cockpit" noemden. Dat is een glazen uitbouw om meer licht naar binnen te trekken. Het is een hele klus om die goed te poetsen en een beetje acrobatie hoort daar bij. Dus vond de kinderen dat ik dat maar beter aan J. overliet. Bij dezen. Ze moet dan beneden maar iets minder doen. Dat is ook goed voor mij.
Gisteren had ik een hele lieve winkeldochter aan de kassa bij de bakker van de pistolets. Aan de broodautomaat moest ik de weg wijzen aan een paar toeristen. Die waren wel een beetje uit de richting van waar ze moesten zijn. Met een zware valies dan nog wel. Ik heb ze een mooie wandeling gewenst. Een dik half uur denk ik...Gelukkig kon de mevrouw een biljet van vijf euro wisselen, want daar stond ik weer zonder kleingeld aan de broodautomaat. Maar dat is zo een lekker brood toch dat ik gewoon bij de pistoleetjes bakker geen brood wou kopen.
Vanavond heb ik dank zij de staking een logeetje. Nichtje vroeg of ze bij tanteke een bed kreeg voor een nacht en eten. Allicht en met plezier. Dus, gisteren bedje verschoond en flanellen lakens opgelegd, want na twee mailtjes en een telefoon heb ik de chauffageman nog altijd niet gezien. Gewoonlijk gebruikt ze de andere kamer voor haar verbeterwerk en lesvoorbereiding, maar ze zal nu van de bureau moeten gebruik maken, wil ze niet te koud hebben. Ik zou natuurljk onder het mom van "een logé hebben" een beetje druk kunnen uitoefenen op de chauffageman, maar dat zullen we maar niet doen.
Ik moet ngo een keer uitvissen of de bus van 13:19 uur niet te laat is om om 14:00 nog een plaatsje te hebben in de zaal van de lezing deze namiddag. ook no eens kijken welk onderwerp het was.
Zo dames dat was het laatste nieuws hier.
Keep on smiling want de zon schijnt hier!
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag aan ALLE seizoentjes :
Hier ook niet veel nieuws..
Ben naar een paar muziekvoorstellingen geweest ..
Vol goede hoop uitkijken naar het WE : het wordt mooi weer / het St Gummarisnazomerke ..
Veel moed en sterkte , voor de zieken en herstellenden ..

Hier ook niet veel nieuws..
Ben naar een paar muziekvoorstellingen geweest ..
Vol goede hoop uitkijken naar het WE : het wordt mooi weer / het St Gummarisnazomerke ..
Veel moed en sterkte , voor de zieken en herstellenden ..

en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Hallo beste seizoentjes, toch even komen piepen en proberen te reageren. Eerst en vooral bravo voor de familie van Anjelier.
Wij zitten al anderhalve week in betere oorden. Momenteel op terras in zachte oktoberzone. Zeg dit niet om te stoffen,echt niet. We hadden het nodig,grepen onze kans en het doet enorm deugd. Alleen de ruggen,die blijven protesteren. Woef is er ook bij. Veel groetjes aan iedereen en tot binnenkort.
Wij zitten al anderhalve week in betere oorden. Momenteel op terras in zachte oktoberzone. Zeg dit niet om te stoffen,echt niet. We hadden het nodig,grepen onze kans en het doet enorm deugd. Alleen de ruggen,die blijven protesteren. Woef is er ook bij. Veel groetjes aan iedereen en tot binnenkort.
-
Hallo beste seizoentjes, toch even komen piepen en proberen te reageren. Eerst en vooral bravo voor de familie van Anjelier.
-