In de Vier Seizoenen reeks 25 Winter 2021-2022
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond
wil wilde eend ook een gelukkige verjaardag wensen,
wel wat laat ,
slaap lekker voor straks bisous
wil wilde eend ook een gelukkige verjaardag wensen,
wel wat laat ,
slaap lekker voor straks bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dank aan Mammy retro en alle seizoentjes voor de vele mooie wensen .
Slaap goed allemaal .
Slaap goed allemaal .
-
Bobientje 14 - Lid geworden op: 05 dec 2018, 15:43
Voor wilde eend,
Een beetje laat, maar toch
een heel gelukkige verjaardag !
Nog veel gezonde jaren!
Aan allemaal een goede nachtrust,
en morgen gezond weer op
Een beetje laat, maar toch
een heel gelukkige verjaardag !
Nog veel gezonde jaren!
Aan allemaal een goede nachtrust,
en morgen gezond weer op
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske nog niet hier geweest met een leuk plaatje, hoop dat alles oké is.
Ik ga dadelijk beginnen aan het HH, want moet rond 16:00H bij ex buurmeisje zijn om een verjaardagsgeschenkje aan baby C te geven, hij is 3 geworden. De tijd vliegt. Hij krijgt van mij een houten puzzel en een bal waar een krokodil opstaat, het diertje dat ook op zijn geboortekaartje stond. Vond de bal wel duur, iets meer dan 10€, voor een bal vind ik dat veel. De mooie puzzel viel mee van prijs.
Zo, ik wens iedereen een hele mooie donderdag en een sterkteknuffel voor Anjelier.
Liefs aan elkeen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Aan Bobientje 14 : dank u voor de verjaardagswensen !
( ik kreeg ook een kaartje van Waltraud die ook vroeger Bobijntje heette maar ik weet niet of jij dat bent )
Aan alle seizoentjes : ja , tis weer een regendag , niks aan te doen .
We zullen er maar proberen het beste van te maken ...
Aan alle seizoentjes : ja , tis weer een regendag , niks aan te doen .
We zullen er maar proberen het beste van te maken ...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Zachtjes tikt de regen tegen het vensterraam.
Ideaal weer om te strijken.
Groeiregen zou ons moeder zeggen.
Buurvrouw staat te popelen om kervel te zaaien in de serre.
Prettige dag iedereen.
Ideaal weer om te strijken.
Groeiregen zou ons moeder zeggen.
Buurvrouw staat te popelen om kervel te zaaien in de serre.
Prettige dag iedereen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wij hebben deze ochtend huisarrest voor volwassenen. iemand komt de gordijnen opmeten.
maar wanneer?
vandaag eten we verse heilbot en die gaat in de oven. heb het recept al opgezocht en moet nu de alles wat er op en erbij moet opschrijven, dan gaat dat in een map die ik in de tijd gemaakt heb om toegang te hebben op ventjes lievelingsrecepten. ik heb dat ook eens moeten geven aan een jonge vrouw die mij bekende dat ze niet kon koken en dat ze niet wilde dat haar aanstaande dat te weten ging komen. ( ex- vriendin van 't zoontje van de minnaar van schoonmoeder: Ruth) wij waren bevriend gebleven maar 't moment dat we zeiden dat we naar engeland verhuisden was die vriendschap voorbij. we waren ook niet uitgenodigd op haar trouwfeest van 2 dagen! eerst trouwde ze voor de wet en daar was een feestje bij en 's anderdaags voor de kerk en opnieuw genodigden. geloof dat schoonmoeder en zuster naar die kerk gegaan zijn en 't feestje achteraf. ik was eerlijk gezegd ferm gepikeerd op haar omdat 't zoontje het de dag nadat wij op "huwelijksreis" naar center parks vertrokken waren het uitmaakte. ( en hij had al een ander
) mijn moeder heeft dan haar deel van de deelname aan onze trouw moeten betalen want zo zei minnaar: ze was niet meer in dè 'familie' op de dag van de trouw. Mijn moeder wilde wat zeggen maar mijn vader heeft gezegd dat ze moest zwijgen omdat ze al ruzie gehad hadden voor het menu. het bedrag was in 3 gedeeld ineens.
nu open ik gisteren fb en ik lees dat onze lidl eind deze maand dichtgaat! als dat zo is dan moet dat uithangen zodat de klanten verwittigd zijn, niet waar? maar er hangt niets aan de kassa's en niet aan de deur. nu is het wel niet de eerste keer dat er gezegd wordt dat ze gaan sluiten. veel bewoners zijn afhankelijk van de ldl, degene die slecht ter been zijn, de oudere bevolking met een klein pensioentje enz. als dat idd zo is dan is dat een ferme streep door vele portemonees.
je kan niet zeggen, oops ik ben iets vergeten ik ga er rap om. gelukkig hebben we nog onze groentenboer al is die de zondag niet open. wij gaan dus zondag gaan eten en maandag bakt ventje crispy duck en ik heb nog een potje pikante saus in de diepvries. ik moet alleen eens opzoeken hoe je die pannekoekjes maakt. dat was wat wij ginder in engeland bij de chinees gingen eten: sizzling crispy duck met pannekoek.
vandaag is het dus die verse heilbot. ik denk dat ik nadien zal zeggen, ik heb liever de gerookte. hetzelfde met zalm. en ook recepten ( warm) met gerookte zalm gaan er met lange tanden in.
met over die map te spreken denk ik ineens aan ons Anjelier. hoe zou zij het stellen?
Maandag moet ik een kaartje in de rode bus steken voor een jarige libelleke en fb vriendin en dan moet ik eerst een mannenkaartje maken voor Mathias, de man van nichtje. ik denk dat als ik me goed voel ineens alle mannenkaartjes ga maken voor gans het jaar. De dokter wil in de maand maart altijd lentekaartjes voor de wachtzaal. ( en voor haar prikbord in haar behandelkamer)
ik zie de man van de decowinkel. dus ga ik afsluiten en mijn wensen bekend maken.
fijne dag keep safe knuffel
Wij hebben deze ochtend huisarrest voor volwassenen. iemand komt de gordijnen opmeten.
maar wanneer?
vandaag eten we verse heilbot en die gaat in de oven. heb het recept al opgezocht en moet nu de alles wat er op en erbij moet opschrijven, dan gaat dat in een map die ik in de tijd gemaakt heb om toegang te hebben op ventjes lievelingsrecepten. ik heb dat ook eens moeten geven aan een jonge vrouw die mij bekende dat ze niet kon koken en dat ze niet wilde dat haar aanstaande dat te weten ging komen. ( ex- vriendin van 't zoontje van de minnaar van schoonmoeder: Ruth) wij waren bevriend gebleven maar 't moment dat we zeiden dat we naar engeland verhuisden was die vriendschap voorbij. we waren ook niet uitgenodigd op haar trouwfeest van 2 dagen! eerst trouwde ze voor de wet en daar was een feestje bij en 's anderdaags voor de kerk en opnieuw genodigden. geloof dat schoonmoeder en zuster naar die kerk gegaan zijn en 't feestje achteraf. ik was eerlijk gezegd ferm gepikeerd op haar omdat 't zoontje het de dag nadat wij op "huwelijksreis" naar center parks vertrokken waren het uitmaakte. ( en hij had al een ander
nu open ik gisteren fb en ik lees dat onze lidl eind deze maand dichtgaat! als dat zo is dan moet dat uithangen zodat de klanten verwittigd zijn, niet waar? maar er hangt niets aan de kassa's en niet aan de deur. nu is het wel niet de eerste keer dat er gezegd wordt dat ze gaan sluiten. veel bewoners zijn afhankelijk van de ldl, degene die slecht ter been zijn, de oudere bevolking met een klein pensioentje enz. als dat idd zo is dan is dat een ferme streep door vele portemonees.
je kan niet zeggen, oops ik ben iets vergeten ik ga er rap om. gelukkig hebben we nog onze groentenboer al is die de zondag niet open. wij gaan dus zondag gaan eten en maandag bakt ventje crispy duck en ik heb nog een potje pikante saus in de diepvries. ik moet alleen eens opzoeken hoe je die pannekoekjes maakt. dat was wat wij ginder in engeland bij de chinees gingen eten: sizzling crispy duck met pannekoek.
vandaag is het dus die verse heilbot. ik denk dat ik nadien zal zeggen, ik heb liever de gerookte. hetzelfde met zalm. en ook recepten ( warm) met gerookte zalm gaan er met lange tanden in.
met over die map te spreken denk ik ineens aan ons Anjelier. hoe zou zij het stellen?
Maandag moet ik een kaartje in de rode bus steken voor een jarige libelleke en fb vriendin en dan moet ik eerst een mannenkaartje maken voor Mathias, de man van nichtje. ik denk dat als ik me goed voel ineens alle mannenkaartjes ga maken voor gans het jaar. De dokter wil in de maand maart altijd lentekaartjes voor de wachtzaal. ( en voor haar prikbord in haar behandelkamer)
ik zie de man van de decowinkel. dus ga ik afsluiten en mijn wensen bekend maken.
fijne dag keep safe knuffel
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
Heb nog niks bijgelezen dat is voor straks
De tijd vliegt als je bezig bent en nu in de koffiepauze
kom ik even goeie dag zeggen....
Ik dacht nog aan anjelierken hoe ze zich voelt
ik kan me nog goed herinneren hoe ik het verlies
van papa beleefde....moeilijke dagen ook met al het geloop
Veel sterkte meisje....
M-M en Bekske een fijne dag gewenst (mooi plaatje dank u)
Alle seizoentjes en mooie vrijdag, hier was al zon
en nu weer bewolkt, we wachten af wat we krijgen...
groetjes en tot later..........
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dit seizoentje heeft al een regenvlaag over zich heen gekregen daarnet.
Het plan was van de Latijnse les recht naar de bib.
Plan aangepast en via de broodautomaat rap naar huis gereden, waar het warm en droog is.
En nu schijnt de zon.
Ga ik de was binnen of buiten hangen?
Ben ik speciaal een half uur vroeger opgestaan om nog een machine te draaien.
MM dat is wel tof dat de huisarts die kaartjes in de wachtzaal hangt.
Ergens half november heb ik mijn boosterprik gekregen.
Nu doet die bovenarm nog steeds pijn.
Zou ik zo stilaan de dokter inschakelen of nog een beetje afwachten?
Er is langs buiten niets aan te zien.
Niet rood, niet gezwollen...
Geniet verder van wat de dag brengen zal!
Het plan was van de Latijnse les recht naar de bib.
Plan aangepast en via de broodautomaat rap naar huis gereden, waar het warm en droog is.
En nu schijnt de zon.
Ga ik de was binnen of buiten hangen?
Ben ik speciaal een half uur vroeger opgestaan om nog een machine te draaien.
MM dat is wel tof dat de huisarts die kaartjes in de wachtzaal hangt.
Ergens half november heb ik mijn boosterprik gekregen.
Nu doet die bovenarm nog steeds pijn.
Zou ik zo stilaan de dokter inschakelen of nog een beetje afwachten?
Er is langs buiten niets aan te zien.
Niet rood, niet gezwollen...
Geniet verder van wat de dag brengen zal!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Allen een fijne dag verder... hier al de hele dag licht zonnig
en aangenaam om buiten te komen....
Morgen de boodschappen doen voor het uitgestelde bezoek
die komen nu zondag als alles goed is en ik heb
nog een en ander nodig...
De huistaken zijn allemaal gedaan, en seffens nog
wat kijken naar de OS op tv.....
Helena hier is het droog gebleven,
Allen een fijne dag, later vanavond een rustige nacht
en tot morgen...