in de Vier Seizoenen reeks 8
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Clive: ik heb al gekeken naar uw berichtje, en het hotel ziet er zeer goed uit.Waarschijnlijk iets voor volgend jaar.
Dank u wel daarvoor.
Uw tuin ziet er nu helemaal anders uit.Ik heb ook grote bomen staan, maar wel een eindje van ons huis.Manlief wilde ze niet te dicht bij ons huis.Dat Niels nu schrik heeft , is te begrijpen, de verandering zal te groot zijn.Met tijd en hondenbrokken komt het goed
.
We zijn net thuis van een etentje bij vrienden, is altijd plezant, zeker als het al een tijdje geleden is dat je elkaar gezien hebt.De volgende keer komen ze bij ons.Vriendin had als nagerecht ijsroom met zelfgemaakte frambozencoulis, echt lekker.Ga dat ook eens maken.Ze had diepgevroren frambozen uit eigen tuin genomen.Ik heb er ook in de diepvries zitten.
Bij overburen is het al volop Halloween.De voortuin is versierd met allerlei lichtgevende spulletjes.Wij doen niet mee met Halloween.
Dames, slaapwel en tot morgen.
Clive: ik heb al gekeken naar uw berichtje, en het hotel ziet er zeer goed uit.Waarschijnlijk iets voor volgend jaar.
Dank u wel daarvoor.
Uw tuin ziet er nu helemaal anders uit.Ik heb ook grote bomen staan, maar wel een eindje van ons huis.Manlief wilde ze niet te dicht bij ons huis.Dat Niels nu schrik heeft , is te begrijpen, de verandering zal te groot zijn.Met tijd en hondenbrokken komt het goed
We zijn net thuis van een etentje bij vrienden, is altijd plezant, zeker als het al een tijdje geleden is dat je elkaar gezien hebt.De volgende keer komen ze bij ons.Vriendin had als nagerecht ijsroom met zelfgemaakte frambozencoulis, echt lekker.Ga dat ook eens maken.Ze had diepgevroren frambozen uit eigen tuin genomen.Ik heb er ook in de diepvries zitten.
Bij overburen is het al volop Halloween.De voortuin is versierd met allerlei lichtgevende spulletjes.Wij doen niet mee met Halloween.
Dames, slaapwel en tot morgen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
heb goed geslapen. was wel een beetje boos op ventje want had gevraagd de nog niet geleegde bakken van de keuken in de gang te zetten zodat ik M. een beetje deftig kan ontvangen. dat had hij niet gedaan en verder gekeken naar een film waarvan hij geen snars snapte. hij had wel afgewassen. vandaag wordt mijn vader geopeerd en deze middag dan naar de kine. ik weet niet wie komt om me te verzorgen want in de weekends komen ze niet.
heb er voor gezorgd me goed bezig te houden dan denk ik niet aan die operatie. ventje heeft de cote a los soldaat gemaakt. ikzelf eet deze middag een broodje met de rest van de spaghettisaus in de oven. ventje gaat zijn eten dan maar halen in delhaize want hij heeft toch een bon van -5 euro.
moet deze morgen mijn vit.D kuur doen want gisteren belde moeder. en dan had ik geen zin meer want het was dan bijna 11 uur. ze belde om te zeggen dat ze de jalapenoworstjes niet lekker vind! had het haar nog zo gezegd. ze moet vandaag alleen voor de katten gaan zorgen. normaal gaat vader mee omdat de deur aan de andere kant opengaat. bij hun is dat rechts, bij de buren links. hier gaat de deur ook rechts open.
morgen op boodschappen. de rest voor meneer gaan halen en eten voor ons.
verder niets te vertellen,
Fijne maandag, groetjes en een knuffel.
heb goed geslapen. was wel een beetje boos op ventje want had gevraagd de nog niet geleegde bakken van de keuken in de gang te zetten zodat ik M. een beetje deftig kan ontvangen. dat had hij niet gedaan en verder gekeken naar een film waarvan hij geen snars snapte. hij had wel afgewassen. vandaag wordt mijn vader geopeerd en deze middag dan naar de kine. ik weet niet wie komt om me te verzorgen want in de weekends komen ze niet.
heb er voor gezorgd me goed bezig te houden dan denk ik niet aan die operatie. ventje heeft de cote a los soldaat gemaakt. ikzelf eet deze middag een broodje met de rest van de spaghettisaus in de oven. ventje gaat zijn eten dan maar halen in delhaize want hij heeft toch een bon van -5 euro.
moet deze morgen mijn vit.D kuur doen want gisteren belde moeder. en dan had ik geen zin meer want het was dan bijna 11 uur. ze belde om te zeggen dat ze de jalapenoworstjes niet lekker vind! had het haar nog zo gezegd. ze moet vandaag alleen voor de katten gaan zorgen. normaal gaat vader mee omdat de deur aan de andere kant opengaat. bij hun is dat rechts, bij de buren links. hier gaat de deur ook rechts open.
morgen op boodschappen. de rest voor meneer gaan halen en eten voor ons.
verder niets te vertellen,
Fijne maandag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen, seizoentjes,
Even een betaling gedaan ..... in de rapte, seffes gaat dit bakje terug dicht, dan staat er strijken op het programma. Zo help ik dochterlief ook wat, want ze heeft het momenteel ook razend druk, en ik ben steeds wakker vóór de wekker. Hoe dat komt, daar ben ik nog steeds niet achter, geen 'geruste geest', zeker ?
Enfin, het werk kan maar gedaan zijn, zeker als je zoveel weg bent als ik., of het nu vroeg of laat is ........
Alleen mijn kaartjes, daar kom ik niet aan toe, en voor toekomstige verjaardagen put ik uit mijn 'reserve', dit mag gewoon niet stilvallen.
Gisteren bij manlief veel bezoek gezien
. Hij vond het ook leuk.
Intussen zijn er al veel mensen achtergekomen dat manlief vooruitgang boekt en durven ze meer op bezoek komen, of eens een telefoontje te doen. Ik begrijp dat wel hoor, wat zeg je tegen iemand waarvan de toekomst onzeker is ?
Wat niet wil zeggen dat alles bij manlief binnen zoveel tijd in orde zal komen, niemand heeft een glazen bol en wijzelf blijven daar ook wel nuchter over . Het is trouwens allemaal niet niks wat er gebeurd is. Daarom zijn we blij met elke vooruitgang die hij boekt. Hij kan al meer en meer zijn arm bewegen en iets vastnemen, al heeft hij nog niet genoeg kracht om het lang vol te houden . Die spieren moeten terug geactiveerd worden, of hoe zeg je zoiets ?
Zijn been kan hij al zelfstandig, vanuit de rolstoel, wat opheffen en verzetten op de grond, en ook stimuleren ze het 'gaan'. Hij heeft al een paar keer van aan de badkamer tot aan zijn bed gestapt, weliswaar met ondersteuning van een verpleegster, maar toch, als je ziet van waar hij komt ......
Ik zag ook dat er een 'poot' klaarstond om hem te helpen bij het stappen, maar die is nogal aan de lage kant en mag hij dus niet gebruiken. Vandaag brengen ze wellicht een groter exemplaar
. Weeral een stapje vooruit dan, al mag hij niet teveel ineens willen, want dan komt er wellicht een terugval in zijn toestand, en dat moet natuurlijk vermeden worden. Hij heeft het er nog dikwijls heel moeilijk mee, en wellicht zien andere mensen méér vooruitgang bij hem dan hij het zelf ervaart, wat logisch is. Breng hem dàt maar aan zijn verstand ........
Enfin, het moet allemaal zijn tijd hebben, men kan niets forceren, daar moeten we ons gewoon bij neerleggen......
Bedankt seizoentjes, voor jullie 'meeleving' . Als ik kan kom ik wel hier langs, al is dit niet elke dag. En bijlezen ........ lukt ook niet altijd, behalve als er betalingen zijn
Dus nu ben ik weer efkes 'mee'
MM, ik duim ook voor vader, en iedereen met of zonder pijn, ja, iedereen zit in mijn gedachten. Word goed, of hou jullie zo goed mogelijk.........
Lieve seizoentjes, nu ga ik wat verder doen, iedereen de groetjes, en tot ..... de volgende.
Even een betaling gedaan ..... in de rapte, seffes gaat dit bakje terug dicht, dan staat er strijken op het programma. Zo help ik dochterlief ook wat, want ze heeft het momenteel ook razend druk, en ik ben steeds wakker vóór de wekker. Hoe dat komt, daar ben ik nog steeds niet achter, geen 'geruste geest', zeker ?
Enfin, het werk kan maar gedaan zijn, zeker als je zoveel weg bent als ik., of het nu vroeg of laat is ........
Alleen mijn kaartjes, daar kom ik niet aan toe, en voor toekomstige verjaardagen put ik uit mijn 'reserve', dit mag gewoon niet stilvallen.
Gisteren bij manlief veel bezoek gezien
Intussen zijn er al veel mensen achtergekomen dat manlief vooruitgang boekt en durven ze meer op bezoek komen, of eens een telefoontje te doen. Ik begrijp dat wel hoor, wat zeg je tegen iemand waarvan de toekomst onzeker is ?
Zijn been kan hij al zelfstandig, vanuit de rolstoel, wat opheffen en verzetten op de grond, en ook stimuleren ze het 'gaan'. Hij heeft al een paar keer van aan de badkamer tot aan zijn bed gestapt, weliswaar met ondersteuning van een verpleegster, maar toch, als je ziet van waar hij komt ......
Ik zag ook dat er een 'poot' klaarstond om hem te helpen bij het stappen, maar die is nogal aan de lage kant en mag hij dus niet gebruiken. Vandaag brengen ze wellicht een groter exemplaar
Enfin, het moet allemaal zijn tijd hebben, men kan niets forceren, daar moeten we ons gewoon bij neerleggen......
Bedankt seizoentjes, voor jullie 'meeleving' . Als ik kan kom ik wel hier langs, al is dit niet elke dag. En bijlezen ........ lukt ook niet altijd, behalve als er betalingen zijn
Dus nu ben ik weer efkes 'mee'
MM, ik duim ook voor vader, en iedereen met of zonder pijn, ja, iedereen zit in mijn gedachten. Word goed, of hou jullie zo goed mogelijk.........
Lieve seizoentjes, nu ga ik wat verder doen, iedereen de groetjes, en tot ..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen seizoentjes....alweer maandag ... de laatste dagen van oktober...
mensen wat gaat het snel...Vanmorgen en vannacht heeft het hier al geregend ...
en wat zon....maar ze kruipt regelmatig weg....... afwachten en zien wat we krijgen...
Nog een "zondag" in de week en ik ga morgen weer bloemetjes halen
voor mijn fotohoekje... van de gemiste geliefden...
daar staan altijd verse bloemen bij die er meestal op zaterdag gezet worden ...
nu krijgen ze nog een extraatje
Hier is het druk op weg naar het kerkhof... veel geloop en gerij...
M-M, een extra kaars brandt voor jouw vader... en sterkte ook voor jou...
M-J, een moeilijke tijd... maar het vordert langzaam... en dat is goed...
Hij wil rapper zijn en vlugger alles kunnen maar je kan dat niet forceren...
dat is het moeilijkste...hij wil te rap alles weer kunnen... veel sterkte want het is moeilijk...
anjelierken, lekker gegeten en samen genoten... dat is ook belangrijk... elke goeie dag is er ene
Voor alle maatjes een fijne maandag ...en blijf of word gezond
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Maandag! En zo hebben we de zondag weer eens overleefd.
Gisteren uitgeprobeerd hoe pannenkoeken er uitzien in mijn nieuwe pan.
Ik zal maar op tijd beginnen bakken, want het gaat wel trager dan in mijn gewone pan.
Ja, als je een lege pan op het vuur laat staan en dat vuur vergeet uit te zetten, daar kan die pan niet tegen...
En zo gaat het ene na het andere kapot hier.
Nu is de bovenste sproei arm van de vaatwasser naar beneden gevallen.
Misschien komen ze vandaag nog om het te maken.
En anders wassen we handmatig af. De vaatwasser dateert van maart 1999, dus nog van vorige eeuw!
Ach, er zijn veel erger dingen dan dat.
MJ veel moed gewenst aan jullie beiden en een dikke pluim voor manlief die zo zijn best doet!
MM ik duim mee voor een goede afloop bij de operatie van je vader.
Anjelierke, bij dat ijs en die frambozencoulis kan je nog een plak zelf gebakken biscuit presenteren, die je heel even in de oven onder de grill hebt laten kleuren! Nog lekkerder. Ons moeder durfde er dan nog een beetje chocoladesaus bij doen....
Vandaag zoveel te doen dat ik niet weet waar beginnen.
Misschien eerst mijn huiswerk voor de chauffageman maken.
En dan met de ragebol eens door mijn huis lopen, want de familie van de spin Sebastiaan heeft weer ijverig geweven.
Allen die ik niet bij naam vernoemd heb wens ik nog een heel fijne dag toe!
Gisteren uitgeprobeerd hoe pannenkoeken er uitzien in mijn nieuwe pan.
Ik zal maar op tijd beginnen bakken, want het gaat wel trager dan in mijn gewone pan.
Ja, als je een lege pan op het vuur laat staan en dat vuur vergeet uit te zetten, daar kan die pan niet tegen...
En zo gaat het ene na het andere kapot hier.
Nu is de bovenste sproei arm van de vaatwasser naar beneden gevallen.
Misschien komen ze vandaag nog om het te maken.
En anders wassen we handmatig af. De vaatwasser dateert van maart 1999, dus nog van vorige eeuw!
Ach, er zijn veel erger dingen dan dat.
MJ veel moed gewenst aan jullie beiden en een dikke pluim voor manlief die zo zijn best doet!
MM ik duim mee voor een goede afloop bij de operatie van je vader.
Anjelierke, bij dat ijs en die frambozencoulis kan je nog een plak zelf gebakken biscuit presenteren, die je heel even in de oven onder de grill hebt laten kleuren! Nog lekkerder. Ons moeder durfde er dan nog een beetje chocoladesaus bij doen....
Vandaag zoveel te doen dat ik niet weet waar beginnen.
Misschien eerst mijn huiswerk voor de chauffageman maken.
En dan met de ragebol eens door mijn huis lopen, want de familie van de spin Sebastiaan heeft weer ijverig geweven.
Allen die ik niet bij naam vernoemd heb wens ik nog een heel fijne dag toe!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
MM: duimen staan hier omhoog voor je vader, dat alles goed mag verlopen.
MJ: ook aan jouw manlief wordt hier gedacht.Uw man heeft een enorme moed om vooruit te geraken , en dat is bewonderingswaardig.
HVT: een goeie tip, ijsroom met frambozencoulis en gegrild biscuitsneetje, kan niet slecht zijn.Ga dat eens maken , manlief zal in de zevende hemel zijn
, die lust zo graag ijsroom.
Deze namiddag een wandeling gedaan in ons dorp.Onlangs hebben ze een nieuwe wandeling uitgestippelt, het is bewegwijzerd.En vorige week kreeg elke inwoner een wandelkaart in zijn bus.Dus hebben we die vandaag uitgetest.De wandeling is heel landelijk en passeert voorbij de bezienswaardigheden.Je kan kiezen voor een korte of langere versie.Ja, is voor herhaling vatbaar.Is wel gemakkelijk als de wandeling voorbij je huis komt.
Dames, tot morgen allemaal.
MM: duimen staan hier omhoog voor je vader, dat alles goed mag verlopen.
MJ: ook aan jouw manlief wordt hier gedacht.Uw man heeft een enorme moed om vooruit te geraken , en dat is bewonderingswaardig.
HVT: een goeie tip, ijsroom met frambozencoulis en gegrild biscuitsneetje, kan niet slecht zijn.Ga dat eens maken , manlief zal in de zevende hemel zijn
Deze namiddag een wandeling gedaan in ons dorp.Onlangs hebben ze een nieuwe wandeling uitgestippelt, het is bewegwijzerd.En vorige week kreeg elke inwoner een wandelkaart in zijn bus.Dus hebben we die vandaag uitgetest.De wandeling is heel landelijk en passeert voorbij de bezienswaardigheden.Je kan kiezen voor een korte of langere versie.Ja, is voor herhaling vatbaar.Is wel gemakkelijk als de wandeling voorbij je huis komt.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Goede avond allen.... vanmiddag een wandelingetje gedaan en langs de Colruyt terug naar huis
er was bijna geen volk... zo heb ik het graag... halen wat ik nodig heb en weg...
M-M ik hoop dat de operatie bij jouw vader goed is verlopen en dat het allemaal goed komt...
natuurlijk speelt de leeftijd ook mee...
M-J, elke keer goed nieuws dat is ook hoopgevend... natuurlijk gaat het langzaam
maar als je terugkijkt...
Helena, ook en drukke tijd ... en kosten aan toestellen is nooit leuk...
Ik wens alle maatjes een gezellige avond en een rustige nacht straks
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hoe ouder een mens wordt hoe vlugger dat hij over iets beslist. Kosten aan de vaatwasser van 20 jaar oud: 300€.
Ineens maar een nieuwe besteld. Ik kan natuurlijk super zuinig zijn en met de hand afwassen, maar ik ben een heel klein beetje verwend op dat gebied.
En gelijk onze oudste zegt daar is budget voor dus...Volgende zal de ijskast zijn en daarna het kookvuur, de oven is al eens vervangen begin 2011. Die ziet er nog goed uit. Ziedewel als ik nu een nieuw appartement had gekocht dan had ik dat allemaal niet voorgehad...Maar, dan zag ik geen groen meer en had ik geen buiten meer en dat is heel erg....Echt zo een appartementje gelijk dat van u oma-c dat is hier onvindbaar, tenzij even ver van de stad als waar ik nu woon. Ik heb eens gestreetviewd

nog een fijne avond aan iedereen
Ineens maar een nieuwe besteld. Ik kan natuurlijk super zuinig zijn en met de hand afwassen, maar ik ben een heel klein beetje verwend op dat gebied.
nog een fijne avond aan iedereen
-
Helena, ik heb er ook een groot jaar naar gezocht en op internet gevonden...
hierachter is een leuke speeltuin met veel groen (zonder toestellen en met banken)
en het wordt heel mooi onderhouden door de groendienst van de stad
't is niet altijd gemakkelijk natuurlijk en het moet je bevallen...
Ik heb op tijd toegehapt want ze staan hier niet lang leeg ....niet te huur of te koop...
De toestellen zijn voor ik hier kwam ook gebruikt want het is gebouwd in 2008 en altijd verhuurd geweest..
ik kan mettertijd ook die kosten krijgen... alles wat je gebruikt verslijt... en je moet ook wat geluk hebben...
hierachter is een leuke speeltuin met veel groen (zonder toestellen en met banken)
en het wordt heel mooi onderhouden door de groendienst van de stad
't is niet altijd gemakkelijk natuurlijk en het moet je bevallen...
Ik heb op tijd toegehapt want ze staan hier niet lang leeg ....niet te huur of te koop...
De toestellen zijn voor ik hier kwam ook gebruikt want het is gebouwd in 2008 en altijd verhuurd geweest..
ik kan mettertijd ook die kosten krijgen... alles wat je gebruikt verslijt... en je moet ook wat geluk hebben...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Vandaag zijn manlief en ik de grafzerken van manliefs ouders en grootouders gaan schoonmaken en er een mooi bloemstukje opgezet. Schoonbroer en schoonzus gaven weer forfait. Zij wonen er op 5 Km vanaf, wij 75. Maar bon.
Er is daar ook een mooi kapelletje, ben daar een noveenkaarsje gaan aansteken voor jullie allemaal en voor ieder die jullie lief is. En heb een theelichtje aangedaan voor onze trouwe viervoeters. Centjes netjes in de offerblok gestoken.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal. Maak er nog een fijne avond van en voor straks, slaapzacht.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Goed nieuws en slecht nieuws.
het Goede nieuws is dat Tom zegt dat ik vlot vooruitga.
het Slechte nieuws is dat mijn vader opgenomen is in de kliniek. ze konden de fisure niet repareren want ze hebben nog iets gevonden en hij moet nu 8 dagen antibiotica krijgen en morgen gaan ze de cyste onder zijn sleutelbeen verder onderzoeken. dus gisterenavond in allerijl naar brugge want hij had niets mee. het was de dokter zelf die mij opbelde. die heb ik later nog in het ziekenhuis zelf gesproken. mogelijk moet vader 14 dagen blijven. op de koop toe zijn beide buren op reis en moeten er dringend betalingen gedaan worden. dus daar staat mijn moeder dan, die zei: verd*mme : het eten geven van die stomme vissen is ook weer voor mij. ze moet twee bussen nemen om ginder te geraken. en zijn auto staat ginder op de parking dus voor die terug te halen zijn er twee chauffeurs nodig. natuurlijk ventje en misschien een buurman?
vader wilde niet eten dus heb ik gezegd dat hij ten minste die twee sneetjes charcuterie moest eten. anders had ik die opgegeten.
ik ben nu stijf, want ik heb meegeholpen met M. ze wist nog niet dat A. terug komt.
All hallows eve vandaag en ze gaan niet moeten trick or treaten of ze krijgen de deur ( die afgewassen is ) tegen hun verklede neus.( sorry, ben een beetje van mijn melk)
vanmorgen liep ventje de verkeerde kant op naar tuut. die zijn hoofd staat er natuurlijk ook niet naar.
we gaan moeten eten wat er in de diepvries zit en in de voorraadkast.
normaal gingen we alles ophangen in de keuken, maar dat is weer uitstel.
wat een k*t met perenjaar is dit. niet alleen voor mij, maar blijkbaar voor alle seizoentjes. ik hoop maar dat '18 beter gaat zijn.
Thuisgekomen was het tijd voor het nieuws van 7 en wij waren de t*t af. na het nieuws zijn we gaan slapen, ik wou nog iets eten maar ben het dan vergeten.
vandaag boekjes en geraspte kaas gaan halen en dan verder die bakken legen.
als J geweest is een chocoladeboterham eten.
vrijdag kinè
zaterdag de griepprik laten zetten.
en zondag naar het ziekenhuis.
ik ga het hier bij laten.
fijne dinsdag voor elk, groetjes en een knuffel. ( bedankt voor de kaarsje en duimen)
Goed nieuws en slecht nieuws.
het Goede nieuws is dat Tom zegt dat ik vlot vooruitga.
het Slechte nieuws is dat mijn vader opgenomen is in de kliniek. ze konden de fisure niet repareren want ze hebben nog iets gevonden en hij moet nu 8 dagen antibiotica krijgen en morgen gaan ze de cyste onder zijn sleutelbeen verder onderzoeken. dus gisterenavond in allerijl naar brugge want hij had niets mee. het was de dokter zelf die mij opbelde. die heb ik later nog in het ziekenhuis zelf gesproken. mogelijk moet vader 14 dagen blijven. op de koop toe zijn beide buren op reis en moeten er dringend betalingen gedaan worden. dus daar staat mijn moeder dan, die zei: verd*mme : het eten geven van die stomme vissen is ook weer voor mij. ze moet twee bussen nemen om ginder te geraken. en zijn auto staat ginder op de parking dus voor die terug te halen zijn er twee chauffeurs nodig. natuurlijk ventje en misschien een buurman?
vader wilde niet eten dus heb ik gezegd dat hij ten minste die twee sneetjes charcuterie moest eten. anders had ik die opgegeten.
ik ben nu stijf, want ik heb meegeholpen met M. ze wist nog niet dat A. terug komt.
All hallows eve vandaag en ze gaan niet moeten trick or treaten of ze krijgen de deur ( die afgewassen is ) tegen hun verklede neus.( sorry, ben een beetje van mijn melk)
vanmorgen liep ventje de verkeerde kant op naar tuut. die zijn hoofd staat er natuurlijk ook niet naar.
we gaan moeten eten wat er in de diepvries zit en in de voorraadkast.
normaal gingen we alles ophangen in de keuken, maar dat is weer uitstel.
wat een k*t met perenjaar is dit. niet alleen voor mij, maar blijkbaar voor alle seizoentjes. ik hoop maar dat '18 beter gaat zijn.
Thuisgekomen was het tijd voor het nieuws van 7 en wij waren de t*t af. na het nieuws zijn we gaan slapen, ik wou nog iets eten maar ben het dan vergeten.
vandaag boekjes en geraspte kaas gaan halen en dan verder die bakken legen.
als J geweest is een chocoladeboterham eten.
vrijdag kinè
zaterdag de griepprik laten zetten.
en zondag naar het ziekenhuis.
ik ga het hier bij laten.
fijne dinsdag voor elk, groetjes en een knuffel. ( bedankt voor de kaarsje en duimen)
Cats Rule!
-

Goede morgen... de laatste dag van oktober... morgen Allerheiligen...
M-M ik heb in de rapte gelezen dat het bij jullie niet zo goed is...
ik duim dat het toch nog betert...meer dan een kaars branden kunnen we niet...
Ik wens jullie héél veel sterkte...en moed...
Ik wens allen een fijne dag.. ik moet een beetje voortmaken
want de voetenverzorgster komt straks...
Ik kom nadien nog wel alles lezen...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goede ( bijna ) middag Seizoentjes,
Muddy Maddy, fijn dat jij vooruit gaat, maar vind het heel erg van jouw vader. Heb gisteren in het kapelletje kaarsjes gebrand, maar zal er hier nog één extra laten branden voor jullie.
Oma-C, jij loopt straks weer op wolkjes
Ben net terug van de kine. Mijn rechter schouderblad deed nog wat pijn van zaterdag, maar kinesist heeft het goed verzorgd.
Manlief is thuis, vind ik leuk. Boven is alles al gedaan, verder licht HH en de was en de strijk. En als die gedaan is, hou ik mij rustig vandaag. Voor vanavond heb ik een wok, dat is heel vlug klaar.
Ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dag. Liefs en een aantal stevige sterkteknuffels voor jullie allemaal.
-

Een goede avond iedereen... het is niks te warm...
ik ga gauw de boel sluiten en genieten van de gezellige warmte...
Mijn voetjes zijn weer goed verzorgd... ik ben weer content..
Vanmiddag een paar regenbuien gehad.... en koud door de nijdige wind
Aan alle maatjes een gezellige avond sterkte aan al wie het nodig heeft
en een rustige nacht...tot morgen...
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Sterkte aan alle seizoentjes , voor sommigen onder ons moeilijke dagen vol herinneringen ..
Het is nochtans goed om de graven te bezoeken en zo de mensen van het dorp nog eens terug te zien .
Veel moed ook , voor de zieken , voor MM en MJ ..

een goede avond voor iedereen !!
Het is nochtans goed om de graven te bezoeken en zo de mensen van het dorp nog eens terug te zien .
Veel moed ook , voor de zieken , voor MM en MJ ..

een goede avond voor iedereen !!
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "