In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen,
Hier zo naar de yoga.
Vanmiddag naar wat winkels in het centrum en er wordt regen verwacht.
Morgen willen we naar de bioscoop, lange tijd niet geweest.
Fijne vrijdag allemaal.

Hier zo naar de yoga.
Vanmiddag naar wat winkels in het centrum en er wordt regen verwacht.
Morgen willen we naar de bioscoop, lange tijd niet geweest.
Fijne vrijdag allemaal.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen , de wind is hier van jetje aan het geven . Mijn windmolentje draait overuren .
Zo net ben ik klaar met het glas van de balustrade te reinigen met ruitenreiniger.. Er waren weer veel schilderijen op gedeponeerd .. Kon die dame op het gelijkvloers toch eens stoppen om de kauwen eten te geven dat zou al veel verschil maken .
Maar ja het is al dikwijls besproken in de vergaderingen maar ze doet het toch verder.
Zonnebloemetje mijn verjaardagscadeau waren blauwe dubbele tulpen die ik kreeg van mijn zoon. Ik ga ze ook in de garage leggen in krantenpapier en met de "uitkom" dan ook terug planten . . Altijd plezant om iets te zien groeien en bloeien hé. .
Het was een kort bezoek hoor, buurman die iets kwam vragen. .
mama-inge intussen zal jij aan het genieten zijn van een goede slaaprust .. Ik zal stilletjes zijn dat ik je niet wakker maak
Ja ja Bekske het is weer zo ver. . wanneer gaan ze daar mee stoppen met dat zomer- en winteruur . Ik zie er echt het nut niet van in
An-W och dat is bij mij ook heel heel lang geleden dat ik nog naar de cinema (bioscoop) ben geweest .. Genoten van de yoga en straks flaneren langs de winkels geniet er van .
En nu ga ik verder doen mijn koffietje is leeg . .
Aan iedereen een fijne vrijdag , geniet met wat je ook doet ..
toedeloe
menu: rundsbrochette (in de pan gebakken = saus) met prinsesbonen en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie vrijdagmorgen iedereen
buiten enkele regen buien met wat smeltende sneeuw is het hier gisteren in Brugge goed meegevallen ,we hebben zelfs geen hagelbuien gekregen maar er was wel een koude wind , en vandaag word er hier droog weer voorspeld en tis ook droog buiten , dus das goed hé
jadi oei oei oei die vuile beesten daar bij jou , das echt ambetant
amai blauwe tulpen zijn zeker heel mooi , wauw
An oeps regen bij jullie , ja Nederland is een waterland hé
Bekske ja we verliezen weer een uur hé in 't weekend
Inge geniet van jou slaapje want slaap tekort is ook niet gezond
allé ik ga verder doen
onze menu voor deze middag
wij gaan eten op restaurant en dat zal smaken

buiten enkele regen buien met wat smeltende sneeuw is het hier gisteren in Brugge goed meegevallen ,we hebben zelfs geen hagelbuien gekregen maar er was wel een koude wind , en vandaag word er hier droog weer voorspeld en tis ook droog buiten , dus das goed hé
jadi oei oei oei die vuile beesten daar bij jou , das echt ambetant
amai blauwe tulpen zijn zeker heel mooi , wauw
An oeps regen bij jullie , ja Nederland is een waterland hé
Bekske ja we verliezen weer een uur hé in 't weekend
Inge geniet van jou slaapje want slaap tekort is ook niet gezond
allé ik ga verder doen
onze menu voor deze middag
wij gaan eten op restaurant en dat zal smaken

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Geniet van jullie weekend
Net weer thuis van werk en zo richting bed.
Vanmiddag nog even de stad in, cadeautje halen voor schoonmoeder, die was afgelopen donderdag jarig en daar gaan we morgen heen.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Geniet van jullie weekend
Net weer thuis van werk en zo richting bed.
Vanmiddag nog even de stad in, cadeautje halen voor schoonmoeder, die was afgelopen donderdag jarig en daar gaan we morgen heen.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen , de zon komt en gaat. De wind komt en gaat. Maar het is droog . .
De wasmachine moet haar weer eens bewijzen . En nu de vraag , wasgoed buiten straks of binnen .. Hier kan de wind een serieuze spelbreker zijn .. Overal bloot in den open, en zeeklimaat wat de wind en de meeuwen betreft woeha
Shit . ! zie net een zwerm kauwen voorbij komen , gevolg 1 kwak(je) op de venster .. Hopelijk aan de binnenkant want aan de buitenkant is het monnikenwerk om het af te krijgen ..
Zonnebloemetje je zegt het daar die vuile griezel beesten .. brr . .Voetjes onder een vreemde tafel , dat zal van lek mien liptje geweest zijn .. groot gelijk
mama-inge geschenkje kopen voor schoonmama . Intussen zal je al waarschijnlijk wakker zijn .
Hallo Bekske ook voor u een fijne zaterdag , en doe het rustig en voorzichtig. .
An-W zwaai zwaai
Wasmachine is klaar, mijn haartjes zijn droog . Nu mijn pull aan (zit hier met blote armen) en het wasgoed buiten hangen .
We zien wel of ze bij de buren terecht komt
Fijne dag iedereen
toedeloe
menu: varkenshaasje in rozemarijn , met gestoofd witloof en een patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie namiddag iedereen
zojuist van een koffietje genoten en al onze uurwerken zijn al een uur vooruit gedraaid voor het nieuw uur zodat we ons nu al kunnen aanpassen aan het zomeruur en dus gaan we al vroeg gaan douchen op het nieuw uur dus ,en dan ook wat vroeger eten vanavond
er is hier een tijdje geleden een regenbuitje gevallen maar nu is het alweer droog en het zonnetje is er zelfs
jadi ja we leven maar één keer hé , en nergens naar toe gaan en altijd thuis zitten doen wij niet
en we gaan graag regelmatig op restaurant en dus doen we dat , want de horeca moet ook een beetje gesponsord worden hé , en regelmatig een koffietje gaan drinken doen we ook graag
en 't was dus gisteren weer héél lekker
en hopelijk ligt jou was niet bij de buren hé met die wind
Bekske ook een fijne zaterdag
Inge veel plezier op het verjaardagsfeestje
An en alle andere leutertjes
nog een gezellige zaterdag verder
en nu mijn droogkast leeg maken want ze roept

zojuist van een koffietje genoten en al onze uurwerken zijn al een uur vooruit gedraaid voor het nieuw uur zodat we ons nu al kunnen aanpassen aan het zomeruur en dus gaan we al vroeg gaan douchen op het nieuw uur dus ,en dan ook wat vroeger eten vanavond
er is hier een tijdje geleden een regenbuitje gevallen maar nu is het alweer droog en het zonnetje is er zelfs
jadi ja we leven maar één keer hé , en nergens naar toe gaan en altijd thuis zitten doen wij niet
en we gaan graag regelmatig op restaurant en dus doen we dat , want de horeca moet ook een beetje gesponsord worden hé , en regelmatig een koffietje gaan drinken doen we ook graag
en 't was dus gisteren weer héél lekker
en hopelijk ligt jou was niet bij de buren hé met die wind
Bekske ook een fijne zaterdag
Inge veel plezier op het verjaardagsfeestje
An en alle andere leutertjes
nog een gezellige zaterdag verder
en nu mijn droogkast leeg maken want ze roept

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Hallo ik weet dat het bijna middag is , maar bij mij voelt het nog voormiddag aan . Mijn biologische klok die is nog niet overgeschakeld
Dus goede morgen iedereen ..
De drukke voormiddag is ook voorbij , en allemaal om iemand via de virtuele draad uit de nood te helpen .. namelijk mijn dochter. . Om een lang verhaal kort te maken , de wonde van kleinzoon is goed aan het genezen
Zonnebloemetje dat is waar we leven maar één keer, en we moeten er van profiteren met alles wat we graag doen en nog in ons macht ligt ..
Wat het wasgoed betreft, het kwam bewolkt (dacht ik) dus voor de gemakkelijkste weg gekozen en in de droogkast .. Ook voor zoiets leef je maar één keer . Waarom moeilijk maken als het gemakkelijk kan .
hihihi
Adam dat is een tuin om er bij weg te dromen , als je daar door wandelt ben je in de roes van geuren en kleuren .. daar wordt je zen van .. terecht fier mogen jullie zijn .
Bekske rustdag geniet van de dag à l' aise
Anne_marie als tulpen en narcissen (paasbloemen ik weet niet hoe jullie die noemen) bloeien , dan pas dan is voor mij de Lente gestart .. Straks ga ik mijn een colaatje Z inschenken en de puzzel maken dankjewel
Zo en nu even aan iedereen een fijne zondag toewensen voor ik aan het eten begin
toedeloe
menu: friet met kippengyros dessert driekleuren ijs of cornet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie zondagmiddag iedereen
tis hier precies zomer bij ons in Brugge
wij hebben onze koffie gedronken voor het open keukenvenster aan de zonnekant
en we zaten precies op een overdekt zonneterras , en zonder verwarming is het hier nu 21° met het venster open , dus meer moet da nie zijn voor ons in de voormiddag
Adam en Anne-marie , mooie fotootjes
Bekske doe maar rustig aan want tis zondag
jadi , ook al van het zonnetje genoten zeker op je terras , of is er daar te veel wind bij jou ???
en ik moet ook nog aan 't eten beginnen maar er is niet zoveel werk aan , want gisteren heb ik al een grote pot verse soep gekookt en de rest zal ook rap klaar zijn
Inge , An en alle andere leutertjes
geniet nog van jullie zondag en dat zullen wij ook doen
en morgen pakken we congé en gaan we er op uit , want we zijn toch pensioen en dus proberen zoveel mogelijk te genieten van het leven
tot later

tis hier precies zomer bij ons in Brugge
wij hebben onze koffie gedronken voor het open keukenvenster aan de zonnekant
en we zaten precies op een overdekt zonneterras , en zonder verwarming is het hier nu 21° met het venster open , dus meer moet da nie zijn voor ons in de voormiddag
Adam en Anne-marie , mooie fotootjes
Bekske doe maar rustig aan want tis zondag
jadi , ook al van het zonnetje genoten zeker op je terras , of is er daar te veel wind bij jou ???
en ik moet ook nog aan 't eten beginnen maar er is niet zoveel werk aan , want gisteren heb ik al een grote pot verse soep gekookt en de rest zal ook rap klaar zijn
Inge , An en alle andere leutertjes
geniet nog van jullie zondag en dat zullen wij ook doen
en morgen pakken we congé en gaan we er op uit , want we zijn toch pensioen en dus proberen zoveel mogelijk te genieten van het leven
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***







