In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie avond alweer iedereen
Koffie welkom in het koffie & thee huisje en aan je naam te zien zal je zeker ook wel graag een koffietje drinken
, dus kom maar regelmatig eens langs om te koffieleuten
en als ik me niet vergis , kan het zijn dat je hier al eens binnen bent gewipt onder een andere nickname , of ben ik mis want dat kan ook hé , maar soit het doet er niet toe en tis echt wel jammer van Remie dat hij die rotziekte had waar er tegenwoordig nog steeds geen doeltreffend medicijn is voor uitgevonden
jadi ook nog in de wandelgangen van sennet een avondwandeling aan 't doen ?????
allé ik verhuis dadelijk naar mijn zetel voor de tv , want familie zal beginnen
voor iedereen nog een gezellige avond

Koffie welkom in het koffie & thee huisje en aan je naam te zien zal je zeker ook wel graag een koffietje drinken
en als ik me niet vergis , kan het zijn dat je hier al eens binnen bent gewipt onder een andere nickname , of ben ik mis want dat kan ook hé , maar soit het doet er niet toe en tis echt wel jammer van Remie dat hij die rotziekte had waar er tegenwoordig nog steeds geen doeltreffend medicijn is voor uitgevonden
jadi ook nog in de wandelgangen van sennet een avondwandeling aan 't doen ?????
allé ik verhuis dadelijk naar mijn zetel voor de tv , want familie zal beginnen
voor iedereen nog een gezellige avond

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

gisteren naar ziekenhuis geweest voor een hoortest .Heb slecht nieuws ontvangen van wat men gehoor betreft .Ze wilde eerst iets anders doen maar heb gezegd heel duidelijk ik ga voor hoortoestellen zien .Ondanks ik er weinig mee zal kunnen doen .Maar ja al meer dan dertig jaar dat ik geen radio of de klank van tv hoor .Kortom er moeten ook een paar aanpassingen in huis gedaan worden .Dat wat ze voorstelde kost enorm en het ziekenfonds zo zogezegd als ze goed keuren veel terugbetalen maar dat is koffiedik kijken enorm prijzig.Afijn ja ik leef al jaren met een beperking wel maar dat het zo erg nu was daar schrok ik van zeker van haar voorstel .Ga binnen een paar weken zien voor hoorapperaten want je moet een afspraak maken die ik nu heb .Heb van de hele nacht er niet kunnen van slapen .Maar ja dat zijn mijn zorgen wel dus geniet om het even hoe groetje
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen , het is hier wat grijs maar niet koud
Straks naar de dokter voor bloedafname..
Ik heb nog niet veel te vertellen
Het is nog wat vroeg in de morgen
An-W zo te lezen was het gisteren een drukke maar aangename dag.
Vandaag oppasdag , bij ons zeggen men , er zal veel leven zijn in de brouwerij
Zonnebloemetje inderdaad ik wou gisteren avond nog een avondwandelingetje maken op sennet. Intussen ben ik al terug van bloedafname, een babbel met mijn poetsvrouw ..En intussen is het hier aan het regenen. Na mijn epistel moet ik op boodschappen .
Hallo koffie , fijn je terug te zien vroeger onder een andere nicknaam hier ? . Zeg me niks , tot ik die hoor dan zal het zijn van " ha ja juist" ..
Die musjes smelt smelt , en die meiklokjes dat boeketje mag ook in mijn living staan ..
Bekske spraken ze van een cochleair implantaat (CI) (ik heb de benaming
moeten opzoeken ) Dit is in het hoofd . Bij mij spraken ze daar van en wou dit
ook niet ..
Wat later ,. . . . .
Ik las je daar straks nog in het ander hoekje .. Inderdaad dat is niet alles.
Voor de veiligheid nog dingen aanschaffen . Daar spraken ze mij niet over aan .Gelukkig maar, want die aanpassing kosten inderdaad allemaal veel geld. Maar ik heb wel uit eigen beweging ,een wekker aangekocht die trilt onder mijn hoofdkussen, heel fel licht geeft, en een alarm om U tegen te zeggen . Daar betaalde ik 75€ voor.. Veel geld om iemand te helpen vind ik .. Al die attributen zijn verre van goedkoop.
Fijne donderdag iedereen
toedeloe
menu: dat wordt kip met zoetzure saus en rijst .. eigen brouwsel
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie namiddag iedereen
deze voormiddag wat regen gevallen hier in Brugge , maar nu is het droog en met 8° vind ik het niet koud , want aan de achterkant staan al onze vensters open omdat wij graag een frisse slaapkamer hebben
jadi , al gebeten door een vampier vandaag , ha ha ha
awel wij laten ook regelmatig ons bloed onderzoeken want als je ouder word is dat echt wel nodig vind ik , zo'n 2x per jaar en soms ook nog meer als dat nodig blijkt zoals ventje voor zijn diabetes
hopelijk krijg je een goeie uitslag
Bekske , tis nie te geloven wat al die toestellen kosten die je soms nodig hebt als je ouder word
hopelijk ben je geholpen met een nieuw hoorapparaat dat toch een stuk word terug betaald door de ziekenkas
koffie , wat een mooie fotootjes die jij maakt , laat maar komen zodat we ook kunnen meegenieten
en die musjes lijken wel een verliefd koppeltje , heel mooi
oeps we krijgen weer een regenbuitje
maar we zitten gezellig binnen , dus geen probleem
voor iedereen nog een aangename donderdag verder

deze voormiddag wat regen gevallen hier in Brugge , maar nu is het droog en met 8° vind ik het niet koud , want aan de achterkant staan al onze vensters open omdat wij graag een frisse slaapkamer hebben
jadi , al gebeten door een vampier vandaag , ha ha ha
awel wij laten ook regelmatig ons bloed onderzoeken want als je ouder word is dat echt wel nodig vind ik , zo'n 2x per jaar en soms ook nog meer als dat nodig blijkt zoals ventje voor zijn diabetes
hopelijk krijg je een goeie uitslag
Bekske , tis nie te geloven wat al die toestellen kosten die je soms nodig hebt als je ouder word
hopelijk ben je geholpen met een nieuw hoorapparaat dat toch een stuk word terug betaald door de ziekenkas
koffie , wat een mooie fotootjes die jij maakt , laat maar komen zodat we ook kunnen meegenieten
en die musjes lijken wel een verliefd koppeltje , heel mooi
oeps we krijgen weer een regenbuitje
maar we zitten gezellig binnen , dus geen probleem
voor iedereen nog een aangename donderdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Beetje druk gehad de afgelopen dagen
Werk, boodschappen, huishouden, honden, kinderen en wat andere dingen
Ik slaap ook behoorlijk slecht 's nachts met dat uur verplaatst en daardoor slaap ik na het werk bijna de hele ochtend
Dan is de dag ook zo voorbij.
Morgen is het weer vroeg dag, zaterdag ook nog en dan zondag en maandag vrij.
Koffie, welkom terug en veel schrijf en lees plezier
Adam, mooi, die plant, heb hem ook gezien bij 1 van mijn klanten in de tuin en vroeg me al af wat het was.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Beetje druk gehad de afgelopen dagen
Werk, boodschappen, huishouden, honden, kinderen en wat andere dingen
Ik slaap ook behoorlijk slecht 's nachts met dat uur verplaatst en daardoor slaap ik na het werk bijna de hele ochtend
Dan is de dag ook zo voorbij.
Morgen is het weer vroeg dag, zaterdag ook nog en dan zondag en maandag vrij.
Koffie, welkom terug en veel schrijf en lees plezier
Adam, mooi, die plant, heb hem ook gezien bij 1 van mijn klanten in de tuin en vroeg me al af wat het was.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

zopas een mail verstuurt naar dierenarts mijn kleinste loopt hier mank ze is mee buiten geweest maar heeft een klein stukje gelopen en dan in de hondentaxi buggy gezet .Want eentje wilde sneller gaan .Nu afwachten of dieren arts iets ga laten weten .geniet van jullie dag groetje
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal.
Welkom terug Koffie. Leuk die musjes.
Hier druk Paas weekend voor de boeg.
Maar eerst naar de yoga om mijn vermoeide spieren uit ( of in
) de knoop te doen geraken
Fijne Goede Vrijdag en Paasweekend allemaal. Toedeloeeee.

Welkom terug Koffie. Leuk die musjes.
Hier druk Paas weekend voor de boeg.
Maar eerst naar de yoga om mijn vermoeide spieren uit ( of in
Fijne Goede Vrijdag en Paasweekend allemaal. Toedeloeeee.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Hallo een goede morgen of moet ik zeggen "Goede vrijdag"
Aan jullie om zelf die dag in te vullen
Ik ben lui vandaag , nog niet veel gedaan .
Hier zijn men manoevers aan het doen met vliegtuigen .
Wat een lawaai, en nu de diesel zo duur staat
Begrijp wie het begrijpen kan ..
Hi Zonnebloemetje , shit ik moet nog bellen naar de huisarts voor mijn bloeduitslag.
Dank dat je om er mij aan herinneren. . .
. . . . . .Joepie schildklier stabiel dus goed , nieren wat verbetert .. Dat is goed nieuw
Op 26mei terug voor bloedafname en de week er op naar nefroloog
mama-inge tja iedereen heeft al eens zo'n momenten dat het werk en bijkomstigheden boven het hoofd groeit . Hopelijk wordt het fijne rustige Paasdagen .Die gunt ik je van harte
Bekske oesje een hondje loopt mank, hopelijk is het niet
En An-W spieren in of uit de knoop door de yoga
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: zal een macaroni zijn met ham/kaas van den iglo ..geen goesting om te koken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
Koffie - Lid geworden op: 16 aug 2025, 18:21
Goedemiddag,
Bekste lastig dat je zo slecht hoort en ja het is niet mis wat ze tegenwoordig vragen
voor vragen is best veel geld.
Ach je kleine hond loop mank hoop dat het mee valt!
An -W jij pas dus op je kleinkinderen leuk hoor jadi ja mijn andere naam is Joke
Jij naar de dokter geweesr voor bloedprikken en gekletst met je poetsvrouw.
Wat epistel is geen idee
Zonnebloemetje jullie wonen dus in Brugge een prachtige stad ook geweest
Jaren geleden op vakantie zal eens een foto daar van laten zien .
Mama -inge dus nog aan het werk en ook honden best druk dus.
Hier is het frisjes en aan de poets geweest en nu relaxen en wens jullie
allemaal.
Bekste lastig dat je zo slecht hoort en ja het is niet mis wat ze tegenwoordig vragen
voor vragen is best veel geld.
Ach je kleine hond loop mank hoop dat het mee valt!
An -W jij pas dus op je kleinkinderen leuk hoor jadi ja mijn andere naam is Joke
Jij naar de dokter geweesr voor bloedprikken en gekletst met je poetsvrouw.
Wat epistel is geen idee
Zonnebloemetje jullie wonen dus in Brugge een prachtige stad ook geweest
Jaren geleden op vakantie zal eens een foto daar van laten zien .
Mama -inge dus nog aan het werk en ook honden best druk dus.
Hier is het frisjes en aan de poets geweest en nu relaxen en wens jullie
allemaal.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***



