In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Koffie

Vandaag, 11:24

Afbeelding

zonnebloemetje

Vandaag, 12:01

een goeie morgen en middag samen iedereen

beetje lang geslapen want ik had het nodig , allé ja tot 8.15u
en daarna de lakens van ons bed gedaan samen met ventje en alles de wasmachine in en daarna in de droogtrommel en nu ligt alles weer fris gewassen op ons bed
tis hier zonnig in Brugge en alle vensters staan hier al gans de dag open en dat doet deugd
en zonder verwarming is het nu toch nog 21° met de vensters open , dus ideaal
en ventje is al wat nodige boodschappen gaan doen terwijl ik verder wat kleine werkjes doe zoals een broodje bakken en dadelijk aan 't middageten beginnen en eerst nog even een goeie dag komen zeggen op sennet

koffie leuke foto hoor en fotootjes van dieren vind ik altijd interessant , heel mooi

jadi inderdaad gisteren hadden wij een drukke dag
in de voormiddag een afspraak bij de pedicure voor onze voetjes
en daarna nog in de binnenstad iets gaan afhalen dat ventje had gekocht online
en het was al 13u als we terug thuis waren en dan moest ik nog het middageten klaar maken
dus laat in mijn zetel om wat uit te rusten , maar ik heb het overleefd :wink: :lol: :lol:

Bekske hopelijk komt het nog goed met je hondje , veel sterkte

Inge , An , Anne-marie , Adam en iedereen die ik vergeet
nog een gezellige vrijdag verder

tot later

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

jadi

Vandaag, 12:48

Afbeelding
Hallo , kiekeboe een fijne dag vandaag aan iedereen
Ik heb eerst de broodnodige boodschappen gedaan . Amai ik ga nooit op vrijdag, en nu weet ik weer waarom niet .. Niet te doen van het volk . De parking bij Colruyt stond overvol .. Maar ik heb het overleefd , en alles zit al op zijn plaats
Geloof het of niet ik heb gans de voormiddag nodig gehad. Tja ik had deze week geen stap buitengezet .. Voelde me niet zo denderend . Maar komt goed , terwijl mijn patatjes opstaan kom ik vlug hier even langs
Multitaxen noemen ze dat . woeha
mama-inge tja in de scholen is het hier ook niet alles . Ofwel is leerkracht ziek, of is het de zoveelste studie , of bij mooi weer doen ze een zoektocht .. Als ik dat vergelijk met mijn kinderen , zijn de kinderen nu meer thuis of iets anders . En wat de leerstof betreft , ik wil er niet overhebben
Koffie geniet van je fietstochtje en daarna een natje een droogje waarschijnlijk .. Waar en hoe , och als je er maar deugd van hebt dat telt.
Hé die zit hier bij ons ook in het natuurgebied ..Zonnebloemetje ken jij die vogel ? ? Of Picske*
Manlief op boodschappen gestuurd , hmm . . niet bang dat hij meer zal meehebben dan wat er op je lijstje staat ? Hier binnen zegt de thermostaat 23°C, in de living is het frisser en de vensters staan ook open . Alle deuren en radiotoren slaan niet aan ..
Fijne vrijdag iedereen
toedeloe
menu : rest Duitse rollade met patatjes en voor dessert een magnum original of cornet Brésilienne van IJsboerke njam njam Vers van de pers (deze morgen meegebracht)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.