In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie namiddag iedereen
vandaag grotendeels binnen gebleven bij de airco , maar in de namiddag had ik een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes en daarna weer naar huis in onze zetel bij de airco en een lekker ijsje gegeten
het zal weer een warme nacht worden maar met onze ventilator boven ons bed is het goed te doen
vorige nacht was het rond 4u in de ochtend nog 26° buiten en dus konden we maar tegen de ochtend de vensters open zetten
dus nog enkele dagen op onze tandjes bijten en na het weekend word het dan weer wat normaal wat de temperatuur betreft
Inge ha ha ha das een goeie met die mais
jadi ook last van de warmte zo te zien , ja als je ouder word kan je daar dan niet meer zo goed tegen hé , das bij mij ook zo hoor , maar wij houden ons rustig en doen zo weinig mogelijk in die warmte
Bekske van die "broeikas "kan ik ook niet genieten hoor
ik kom de volgende dagen niet meer buiten
allé ik ga douchen en een frisse douche zal deugd doen
tot later

vandaag grotendeels binnen gebleven bij de airco , maar in de namiddag had ik een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes en daarna weer naar huis in onze zetel bij de airco en een lekker ijsje gegeten
het zal weer een warme nacht worden maar met onze ventilator boven ons bed is het goed te doen
vorige nacht was het rond 4u in de ochtend nog 26° buiten en dus konden we maar tegen de ochtend de vensters open zetten
dus nog enkele dagen op onze tandjes bijten en na het weekend word het dan weer wat normaal wat de temperatuur betreft
Inge ha ha ha das een goeie met die mais
jadi ook last van de warmte zo te zien , ja als je ouder word kan je daar dan niet meer zo goed tegen hé , das bij mij ook zo hoor , maar wij houden ons rustig en doen zo weinig mogelijk in die warmte
Bekske van die "broeikas "kan ik ook niet genieten hoor
ik kom de volgende dagen niet meer buiten
allé ik ga douchen en een frisse douche zal deugd doen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Veel te vroeg wakker, maar het is ontzettend warm op de slaapkamer
Hoop dat ik straks, na het werk, wat beter slaap
Er zit nog een was in de machine
Ga ervan uit dat dat vandaag heel snel droog is
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Veel te vroeg wakker, maar het is ontzettend warm op de slaapkamer
Hoop dat ik straks, na het werk, wat beter slaap
Er zit nog een was in de machine
Ga ervan uit dat dat vandaag heel snel droog is
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

