In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

rapuzel
Lid geworden op: 03 nov 2025, 13:25
Locatie: Het zalige Limburg

Gisteren, 19:59

Goede namiddag
@ zonnebloemetje, ik heb ook een mobiel airco toestel, de zwaarste uit de serie was het maar die kan het met de huidige temperatuur hier bijna niet halen. Maar toch haal het de 26 à 27 graden. Buiten wel 39.
Hoe gaat het met die van u? Kan die het goed halen?

Ben aan het overwegen een airco met buiten unit aan te schaffen maar twijfel nog wat. Misschien moet ik even te rade gaan bij Jadi :lol: Men weet nooit genoeg he.
groetjes

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

Gisteren, 20:57

nog efkes in de rapte sè

rapuzel , met die grote warmte van de laatste dagen heeft ons mobiel airco toestel het ook moeilijk om de temperatuur naar omlaag te krijgen , maar we halen toch als die een tijdje aanligt 23 à 24° en tis een " Domo" en ook de zwaarste , en bij wat minder warm weer hebben we geen probleem om 22° te halen als we die op die temperatuur instellen en doordat we een grote living hebben ( 40m2) hebben we voor de zwaarste gekozen
en eigenlijk zijn we ook van plan om een buiten unit te laten plaatsen maar daarvoor moeten we nog informeren en een installateur laten komen om alles te bekijken of dat mogelijk zou zijn
hier was het vandaag buiten 37°

nog een aangename avond bij de airco en hopelijk morgen wat minder warm buiten en binnen



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***