In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

voorlopig weet ik nog niets over de viervoeter .Heb gisteren wel op men strepen gestaan afijn ja medicijnen geven en 14 dagen zien hoe het verder zal gaan .Ze denkt dat het daar mee opgelost is maar naar mijn gevoel zit ze er totaal naast .Dit heb ik op 60 jaar dat ik honden opvang nog nooit meegemaakt en nu komt het terug boven van verleden jaar als ik een viervoeter heb moeten laten gaan .Ga nadenken wat ik moet doen .Heb het eventjes moeilijk nu maar tijd brengt raad wens jullie fijne dagen en tracht te genieten in de mate van .En luistert naar je lichaam om op tijd de riem neer te leggen rusten groetje
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo allemaal , net terug van weg geweest .. Wat een mooie gezapige zondag , een mens moet content zijn met wat hij kan en krijgt ..
Ik moet zeggen dat de zon me parten speelde tijdens het aperitief concert .. En ja het concert was echt goed . . Elke zondag op de markt voor 2maanden lang ..
Verder naar de rommelmarkt geweest in een heel mooi dorpje Leisele . . Daar stond een kindermolen van 1958. Ik was direct terug naar mijn jeugd gekatapulteerd. .
Ik ga het kort houden want ik moet nu nog de zondagskrant lezen en woordzoekers en kruiswoordraadsel invullen
Ik wens iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu; was friet ik het kleinste bakje 10 frietjes en zoon at de rest op ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.