In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen , zalig weertje zo mag het blijven van mij .. Ideaal om te wandelen en voor de liefhebbers om te fietsen . Geen zuchtje wind, droog , niet te warm ..
Valies is bijna klaar ,morgen heel vroeg voor de haan kraait , zijn zoon en ik ribbedebie .. Met een bang hartje , bang het mss niet meer aan te kunnen .. Dus als je mij niet leest , weet je hoe de vork in de steel zit , ik verlaat het grondgebied via bus en water.
O nee Zonnebloemetje toch , en helpt een pijnstiller niet ? Verdorie precies de wet van Murphy qua uw gezondheid .. Hopelijk wordt het beter nu de grote hitte weg is . Hoe is het vandaag ? Mag ik hopen dat het beter is ..
Skyr (uitgesproken als 'skier') is een traditioneel IJslands zuivelproduct. Hoewel het qua uiterlijk en gebruik sterk lijkt op yoghurt, is het officieel een verse kaassoort. Het is van nature vetvrij, rijk aan eiwitten en heeft een dikke, romige textuur. Het bevat weinig suikers en rijk aan calcium .. Ik koop natuur kan er dan van alles mee doen met fruit , met honing een lepeltje confituur er in (denk aan rabarber bv
Bekske ik zwaai even
Zo mijn bobijntje is af , en ga ik verder doen . Het is precies of ik ga voor een jaar weg .. Vaatwasser kreeg grote kuis, huis is spic en span de frigo zo goed als leeg .. Deze middag friet gaan eten want keuken is afgewassen . Vanavond de vuilbak en pmd naar beneden brengen ..
Aan iedereen nog een fijne zaterdag
toedeloe
menu : naar de frituur
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

Goedemorgen en een fijne dag
Jadi, ik lees dat het bij jullie inmiddels een stuk koeler is.
Zo veel fijner dan die alles overheersende warmte.
Zonnebloemetje, nog steeds niet in orde, dikke knuffel
Hier vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Zo een broodje eten en daarna met de honden naar het bos te wandelen
En vanmiddag staat de tv aan, want het skûtsjesilen begint vandaag en dat ga ik de komende 2 weken volgen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

***** Ha hier is mijn garnaal en niet in mijn kroket.
Hallo ik ben op zoek . . .
Tja zoals ik deze voormiddag schreef zijn we naar de frituur gaan eten .
Ik had goesting op een garnaalkroket..
En nu komt de beschrijving : de kroket in drie stukken gesneden om wat af te koelen ..
Eerste deel op zoek naar de garnalen = geen
Tweede deel met de vork als een echt laborante de dikke saus doorzoeken = geen garnaal
Derde deel extra aandacht in het spoor van Sherlock Holmes jammer dat ik geen vergrootglas meehad resultaat = ik DENK een klein garnaaltje tegen te komen
conclusie : zeker geen garnaalkroketten meer van de frituur . .
Zo en nu ga ik koffie drinken met een côte d'or chocolaatje er bij
zwaai zwaai
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond iedereen
deze morgen weer opgestaan met een draaikop en natuurlijk ook met mijn maag die daardoor weer overhoop lag , maar gelukkig was mijn voet ietske beter
en nu afwachten hoe ik morgen uit bed zal komen , hopelijk ietske beter dan vandaag
jadi van mij en van ventje veel plezier op reis en geniet er van hé
best dat ik niet op reis ga want ik zou gans de reis zo ziek zijn als een hond , draaierig en misselijk op de boot en de bus
maar voor jullie een goeie reis en zeker een goeie thuiskomst
en vanavond vroeg gaan slapen zeker
Inge bedankt voor de knuffel , en nu is het ietske beter in tegenstelling tot deze morgen maar zeker nog niet goed
geniet van jou weekend hoor
voor alle leutertjes nog een gezellige avond

deze morgen weer opgestaan met een draaikop en natuurlijk ook met mijn maag die daardoor weer overhoop lag , maar gelukkig was mijn voet ietske beter
en nu afwachten hoe ik morgen uit bed zal komen , hopelijk ietske beter dan vandaag
jadi van mij en van ventje veel plezier op reis en geniet er van hé
best dat ik niet op reis ga want ik zou gans de reis zo ziek zijn als een hond , draaierig en misselijk op de boot en de bus
maar voor jullie een goeie reis en zeker een goeie thuiskomst
en vanavond vroeg gaan slapen zeker
Inge bedankt voor de knuffel , en nu is het ietske beter in tegenstelling tot deze morgen maar zeker nog niet goed
geniet van jou weekend hoor
voor alle leutertjes nog een gezellige avond

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
-
Bedankt Adam
En geniet van jullie wijnbessen
Goedemorgen en een fijne dag
Goed geslapen tot kwart over 9
Nu ontbijt, zo onder de douche door en daarna in de auto
We gaan naar schoonouders