In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zaterdagmorgen iedereen
tis nu nog een frisse wind en 16° en dat voelt aangenaam aan
deze voormiddag wat boodschappen doen en daarna onze voetjes onder tafel steken op restaurant
en na de middag wat rusten , want enkele boodschappen doen is al vermoeiend genoeg voor mij
gisteren op bezoek geweest bij Celine voor haar verjaardag en ze had lekkere pannenkoeken gebakken en een lekkere koffie er bij en meer moest da nie zijn , want het heeft gesmaakt
Bekske veel sterkte en hopelijk kan je geholpen worden en je hondjes ook
koffie , je hebt gelijk dat het hier rustig is
en voor jou ook een fijn weekend hoor en geniet er van
en nu kijken of ventje al wakker is om naar de bakkerij te gaan
voor iedereen nog een aangename zaterdag verder

tis nu nog een frisse wind en 16° en dat voelt aangenaam aan
deze voormiddag wat boodschappen doen en daarna onze voetjes onder tafel steken op restaurant
en na de middag wat rusten , want enkele boodschappen doen is al vermoeiend genoeg voor mij
gisteren op bezoek geweest bij Celine voor haar verjaardag en ze had lekkere pannenkoeken gebakken en een lekkere koffie er bij en meer moest da nie zijn , want het heeft gesmaakt
Bekske veel sterkte en hopelijk kan je geholpen worden en je hondjes ook
koffie , je hebt gelijk dat het hier rustig is
en voor jou ook een fijn weekend hoor en geniet er van
en nu kijken of ventje al wakker is om naar de bakkerij te gaan
voor iedereen nog een aangename zaterdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

gisteren naar drie tandarts praktijken een mail verstuurt ze hebben het ontvangen maar een antwoord noppes.Zal dinsdag als de huisarts komt vragen wat ik moet doen .Want zonder tanden rondlopen ga ik niet doen .Maar er zijn nog weinige die een kunstgebit maken ook .liever implantaten en dat kost dubbel zoveel als een kunstgebit .Zal blij zijn als ik met de viervoeter naar de dierenarts kan gaan en hopelijk kunnen of weten ze wat er moet gebeuren .Want ik heb al voor mij slaap loze nachten en dan nog de zorg van de viervoeter erbij .Afijn ja het zijn mijn problemen wel Daardoor dat ik nu iets later ben ,ben om iets voor zes uur in slaap gevallen en nu al weer op .Dat weinige slaap begint door te wegen .Ook heb ik gemerkt dat de kleinste haar gezwelletje groter is geworden .zo ik wens iedereen met zo weinig zorgen of pijn liefst geen zorgen of pijn een fijn weekend toe groetje
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
na een lekkere koffie nu nog efkes komen koekeloeren
koffie , Celine is onze dochter niet hoor , maar de dochter van mijn 10 jaar jongere zuster
en ze is vanaf haar geboorte tot haar 10 jaar héél veel bij ons geweest omdat haar ouders geen tijd hadden voor haar wegens een eigen zaak
en dus zijn wij zo'n beetje haar 2de moeder en vader
en wij zelf hebben geen kinderen
maar toch bedankt hoor en ze is woensdag 28 jaar geworden
jadi alles goed daar bij jou ?????????????????????????,
en nu mijn visjes een vers badje geven sè
tot later

na een lekkere koffie nu nog efkes komen koekeloeren
koffie , Celine is onze dochter niet hoor , maar de dochter van mijn 10 jaar jongere zuster
en ze is vanaf haar geboorte tot haar 10 jaar héél veel bij ons geweest omdat haar ouders geen tijd hadden voor haar wegens een eigen zaak
en dus zijn wij zo'n beetje haar 2de moeder en vader
en wij zelf hebben geen kinderen
maar toch bedankt hoor en ze is woensdag 28 jaar geworden
jadi alles goed daar bij jou ?????????????????????????,
en nu mijn visjes een vers badje geven sè
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***