In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag iedereen
beetje laat opgestaan maar soit we hebben verder vandaag geen afspraken
en wat een zalig weertje is het nu , bewolkt met een fris windje en 20° , en voor mij mag de zomer verder doen zoals nu , en vannacht ook goed geregend , heerlijk is dat
ventje is te voet op boodschap naar de traiteur want das hier dichtbij en tis toch allemaal al droog van vannacht buiten
jadi veel plezier met je inkopen en niet gans de winkel leeg kopen hé
koffie nog efkes langs de markt gaan , geniet er van hé
en mooi hoor die cd's met kleurtjes
Bekske we hopen dat het goed komt met je hondjes
en voor morgen veel succes met je ingreep in het ziekenhuis en een goeie afloop
voor alle andere leutertjes ook een goeie middag
en nu stilletjes aan het middageten klaar maken
want we eten niet vroeg omdat we deze morgen laat hebben gegeten
tot later

beetje laat opgestaan maar soit we hebben verder vandaag geen afspraken
en wat een zalig weertje is het nu , bewolkt met een fris windje en 20° , en voor mij mag de zomer verder doen zoals nu , en vannacht ook goed geregend , heerlijk is dat
ventje is te voet op boodschap naar de traiteur want das hier dichtbij en tis toch allemaal al droog van vannacht buiten
jadi veel plezier met je inkopen en niet gans de winkel leeg kopen hé
koffie nog efkes langs de markt gaan , geniet er van hé
en mooi hoor die cd's met kleurtjes
Bekske we hopen dat het goed komt met je hondjes
en voor morgen veel succes met je ingreep in het ziekenhuis en een goeie afloop
voor alle andere leutertjes ook een goeie middag
en nu stilletjes aan het middageten klaar maken
want we eten niet vroeg omdat we deze morgen laat hebben gegeten
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie namiddag alweer
voila we hebben onze lunch binnen en dus dadelijk met de beentjes omhoog wat rusten in de zetel voor de tv
we hebben nog veel mooie series om te bekijken en dat zullen we strakjes doen en er een gezellige namiddag van maken met als dessert een ijsje
voor alle leutertjes , jadi , koffie , Inge , Bekske , An , rapuzel , Adam , Anne-marie
geniet nog van jullie namiddag
en hopelijk ben ik niemand vergeten
tot later
Myla en Elly zien er een beetje vuil uit , maar in het bos spelen is toch zoooo leuk

voila we hebben onze lunch binnen en dus dadelijk met de beentjes omhoog wat rusten in de zetel voor de tv
we hebben nog veel mooie series om te bekijken en dat zullen we strakjes doen en er een gezellige namiddag van maken met als dessert een ijsje
voor alle leutertjes , jadi , koffie , Inge , Bekske , An , rapuzel , Adam , Anne-marie
geniet nog van jullie namiddag
en hopelijk ben ik niemand vergeten
tot later
Myla en Elly zien er een beetje vuil uit , maar in het bos spelen is toch zoooo leuk

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik zie heel veel gele en zwarte parapluutjes en heel veel gele regenmantels .. En veel heel veel wandelschoenen Langs mijn deur komen de wandelaars van de vier dagen van de ijzer voorbij..
Goede . . even denken Woensdagmorgen dus , we zijn al weer aan de helft van de week ..
Het is wennen wat het weer betreft . . En eerlijk ik weet niet goed wat aan te trekken . Binnen zit de warmte binnen , en als je dan buitenkomt heb je koude armen en benen . We moeten ons pullovertje uit de kast halen .. Het is dus wennen..
Maar o zo aangenaam ..
Wat staat er op mijn programma vandaag eigenlijk niks zinnigs .. En toch zal mijn dag weer zo voorbij zijn ..
Hallo Zonnebloemetje , ik ben deze morgen al vroeg op .. Dus een lange voormiddag dacht ik . Euch ik heb niet gans de winkel gekocht, heb nog wat overgelaten voor u woeha .. En toch heb ik weer iets vergeten .. En ik weet niet meer wat ik vergeten ben .. erg hé. En genoten van de serie dat je aan het bekijken bent .. met op tijd een natje en een droogje meer moet dat niet zijn .
Zo en nu ga ik nog even flaneren in de sennet gangen.. Ik heb geen haast deze morgen.
Verder weet ik nog niet wat ik ga doen . Waarschijnlijk wel nog wat inkopen doen want morgen is er geen elektriciteit in de namiddag dus = geen lift en de auto kan niet op het pleintje (elektrische poort) want het is kermis ..
Fijne dag verder aan iedereen
toedeloe
menu: hamburger , ik weet nog niet of ik voor spinazie ga kiezen of prei ..
**** Ik had mijn epistel geschreven nog niet aangeklikt , toen mijn vriendin belde gevolg gans de voormiddag is voorbij
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Koffie - Lid geworden op: 16 aug 2025, 18:21
-
een goeie namiddag iedereen
weeral goed weer voor de natuur vind ik ( en voor mij ook
) gans de dag bewolkt zonder zon met nu en dan een goeie regenbui en 19° , dus meer moe da nie zijn
deze voormiddag een drukke voormiddag met een afspraak en daarna nog de nodige boodschappen gedaan en over de middag nogal laat thuis , maar daar hadden we een oplossing voor want ventje is hier 200 meters verder naar 't frituur geweest om frietjes en zo hadden we direct eten hé , en een goed soldaat trekt altijd zijn plan zegt het spreekwoord
jadi oei morgen geen elektriciteit bij jou ???? hoe ambetant is da
en naar de wandelaars gekeken die passeerden , ja en het zijn er veel hé die daar aan meedoen
wij zijn vandaag nog in ons Tshirt weggeweest en 't was niet koud vonden wij , maar ja je kent ons wel hé
koffie yes een puzzel leggen , dat doe ik ook graag en het liefst ene van 1000 stukjes
en je moet iets doen hé als je niet buiten komt als het regent
en mooie muziek van Roy Orbison
Bekske hopelijk alles goed met jou na je ingreep vandaag
en nu voordat het nieuws begint me nog even bezig houden met een klein werkje
tot later

weeral goed weer voor de natuur vind ik ( en voor mij ook
deze voormiddag een drukke voormiddag met een afspraak en daarna nog de nodige boodschappen gedaan en over de middag nogal laat thuis , maar daar hadden we een oplossing voor want ventje is hier 200 meters verder naar 't frituur geweest om frietjes en zo hadden we direct eten hé , en een goed soldaat trekt altijd zijn plan zegt het spreekwoord
jadi oei morgen geen elektriciteit bij jou ???? hoe ambetant is da
en naar de wandelaars gekeken die passeerden , ja en het zijn er veel hé die daar aan meedoen
wij zijn vandaag nog in ons Tshirt weggeweest en 't was niet koud vonden wij , maar ja je kent ons wel hé
koffie yes een puzzel leggen , dat doe ik ook graag en het liefst ene van 1000 stukjes
en je moet iets doen hé als je niet buiten komt als het regent
en mooie muziek van Roy Orbison
Bekske hopelijk alles goed met jou na je ingreep vandaag
en nu voordat het nieuws begint me nog even bezig houden met een klein werkje
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***