In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie zondagnamiddag iedereen
nu ist tijd voor mijn zetel , want alles is nu juist opgeruimd van het middageten en ik kan bijna niet meer op mijn benen staan , dus voor iedereen nog een gezellige zondagnamiddag
en tot later

nu ist tijd voor mijn zetel , want alles is nu juist opgeruimd van het middageten en ik kan bijna niet meer op mijn benen staan , dus voor iedereen nog een gezellige zondagnamiddag
en tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Adam2 - Lid geworden op: 15 feb 2023, 22:49
Daar sluit ik me graag bij aan.Anne_marie schreef: ↑Gisteren, 11:33Gelukkig is er weer regen gevallen.
Nog nooit zo blij geweest met regen.
Misschien komen de egeltjes weer eens langs in de tuin.
Zolang doe ik het maar met deze egel.
Allen een fijne zondag gewenst!
ps. ik reageer niet zo vaak, maar ik lees uw epistels graag!
![]()
Tevens wil ik opmerken dat vandaag een jaar geleden de laatste post van Remie was.

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes, sorry maar ik ben een beetje heel laat vandaag .. Maar beter te laat dan niets
Zonnebloemetje het is toch wennen hoor , ik ka met mijn velo tussen de toetsen rijden .Die staan stukken verder dan van een laptop. Maar ik kan mijn scherm hoger of lager zetten , ik kan mijn scherm schuin zetten zoals mijn laptop . En met mijn toetsenbord kan ik daar gans de tafel mee floreren . Mijn muis is licht in de hand , en eigenlijk heb ik geen muizenmat nodig .. Die grote bak is er niet hé , die zit allemaal verwerkt in het scherm . Zeg hoe is het met uw draaikop , hopelijk beter en eerlijk ik hoop eigenlijk dat het gedaan is .En wat is het geworden een film op de eerste rij , of een schoonheid slaapje ?
Hallo Marietteke wat ben ik blij je te zien en te lezen . Veel succes met de verhuis gelukkig is het niet ver .. Ik duim dat alles goed gaat verlopen ..
Tja dementie . . niet gemakkelijk er komt daar heel veel bij kijken . Hopelijk heb je wat hulp indien nodig .. Sterkte , mooie foto met de honden van je zoon .. Precies een tweeling
Hé hé Anne_marie dat is een koddig egeltje daar moet je u geen zorgen in maken . Hi hi dat eet en drinkt niet, dat doet geen domme dingen. Maar eerlijk het is wel een heel lief ding. .♥
Adam hoe dat jij dat nog weet van Remie . . tja . . een moment om er eens bij stil te staan . .
Bekske je zegt wel die dagen vliegen zo voorbij . Morgen zijn we de laatste van de maand.
Tja intussen ben ik einde epistel .
Dus aan iedereen nog een fijne avond straks ..
toedeloe
menu: was zoals je kan lezen de frituur
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen hier geen regen heb de witte was buiten gehangen er is wel een felle wind .Ik heb wel veel last om de was op te hangen maar een droogkast komt hier niet binnen .Had op aanraden van personen eentje en heb het doorgegeven aan iemand die hier pas kwamen wonen in de buurt .geniet om het even hoe morgen start maand 9 al groetje