In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ach ja Remie. Hoe zou het met hem gaan? Jammer dat we dat niet weten
Hierbij nog wens ik alle zieken beterschap en iedereen die het nodig heeft veel sterkte en een virtuele 'hug' 
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Hallooo daar, het is ikke vanuit een stormachtig Noord Holland. Code geel ook door windstoten.
Straks vlieg ik naar de yoga toe en vanmiddag waai ik door naar de markt.
Amai Jadi, Algemene vergaderingen. Ik wist niet dat er zoveel kwam kijken bij het mogen wonen in een appartement
Verder druk druk druk hier, met oppassen en werk dus vlieg ik er weer snel vandoor.
Maar niet voordat ik jullie allemaal een heel fijne dag en weekend heb gewenst.
Bij deze
toedeloeeeee.

Straks vlieg ik naar de yoga toe en vanmiddag waai ik door naar de markt.
Amai Jadi, Algemene vergaderingen. Ik wist niet dat er zoveel kwam kijken bij het mogen wonen in een appartement
Verder druk druk druk hier, met oppassen en werk dus vlieg ik er weer snel vandoor.
Maar niet voordat ik jullie allemaal een heel fijne dag en weekend heb gewenst.
Bij deze

Hierbij nog wens ik alle zieken beterschap en iedereen die het nodig heeft veel sterkte en een virtuele 'hug' 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen , tussen de wolken komt de zon af en toe piepen . Enkele regendruppels dachten van een regenvlaag te ontketenen, niks van . .Het wordt al bij al een mooie dag met wat regen, zon en een vleugje wind .. Het weertje dat we gewoon zijn dus.
De kindjes zijn in de klas . Ik heb op de valreep de koddige drieling zien binnenstappen.. Ik vraag me af hoe de leerkracht hen zal uit elkaar kennen , want ze zijn dan nog ook eens gelijk gekleed .
Het kleine hondje van de overburen , geeft het druk om iedereen te overtuigen dat hij daar woont . Hij moet nog wennen aan al die kleintjes die voorbij komen .
En verder is het hier rustig , stil ,niemand te zien . . Zo ver ik kan kijken zie ik bomen in alle kleuren groen . . De witte koetjes "10 zei de boer" lopen rustig te grazen .. En verder zijn de vogeltjes ook niet uitbundig aanwezig .. Het valt me op dat we heel veel mussen hebben.. Ik vind dit wel fijn . .
Koffie je hebt gisteren ons deurtje dicht gedaan .. zie ik . . Heb jij die mooie foto genomen ?
mama-inge volgens uw plaatje had je deze morgen veel regen op uw toer . . Of vergis ik me .. Fijne slaap
Ann-W als ik me niet vergis schreef Adam ooit dat hij het rouwbericht las van Remie. .
Tja je hebt de luxe dat je niet veel meer moet doen (bedoel op een appartement) alles wordt gedaan voor je mits betaling natuurlijk . Maar de syndicus die neutraal is daar moeten we al onze klachten vermelden .. Hij zorgt dus voor het gebouw dat alles in goede banen gaat.. Maar ik wil daar dat niet over uitbreiden want geloof me , dan heb je voor 8 dagen leeswerk .. Syndicus is niet altijd alles. Of er goeie bestaan hmmm , . . ik weet het niet . Vele met mijn zullen dit beamen .. Soit .. Alles is nu weer goed verlopen ik mag van de mede eigenaars vogelpinnen op het dak zetten waar mijn terras is ..
Zoveel wind bij jullie ? amai code geel ! ! Hier is het een zuchtje . ongelooflijk dat dit zo'n verschil van weer kan geven ..
Zo ik hier een eind aanbreien .. Zoon geeft een verplichte verlof vandaag . Straks komt hij langs en we gaan ergens naar toe .. Waar tja dat is mijn eeuwig probleem ik weet nooit naar waar. .
Aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: filet pur met prinsesbonen en natuuraardappeltje dessert aardbei met skyr
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.