In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag iedereen
tis mooi weer buiten en wij zijn juist terug thuis van de zaterdagmarkt
het was er niet erg druk vond ik en dus viel het goed mee , maar ja de congé's zijn gedaan en dat scheelt ook
jadi die lasagne van den Aldi is héél lekker en tis GEEN diepvries maar verse lasagne in de frigo , want diepvries lasagne koop ik nooit
maar ja je hebt altijd van die mensen die moord en brand roepen voordat ze iets voelen en ze weten zelfs niet waarover ze spreken
en het was gisteren een hele gezellige namiddag samen met ons drietjes hé
dus zeker voor herhaling vatbaar
koffie veel plezier met jullie bezoekjes vandaag op open monumenten dag
An weest shoppen en al een leuke aankoop gedaan , awel groot gelijk
en gaan jullie naar de zon volgende week ?????
voor alle andere leutertjes ook een fijne middag
en nu het middageten klaar maken
gebakken patatjes met kalkoensnitzel en verse groentjes
en dat zal smaken
tot later

tis mooi weer buiten en wij zijn juist terug thuis van de zaterdagmarkt
het was er niet erg druk vond ik en dus viel het goed mee , maar ja de congé's zijn gedaan en dat scheelt ook
jadi die lasagne van den Aldi is héél lekker en tis GEEN diepvries maar verse lasagne in de frigo , want diepvries lasagne koop ik nooit
maar ja je hebt altijd van die mensen die moord en brand roepen voordat ze iets voelen en ze weten zelfs niet waarover ze spreken
en het was gisteren een hele gezellige namiddag samen met ons drietjes hé
dus zeker voor herhaling vatbaar
koffie veel plezier met jullie bezoekjes vandaag op open monumenten dag
An weest shoppen en al een leuke aankoop gedaan , awel groot gelijk
en gaan jullie naar de zon volgende week ?????
voor alle andere leutertjes ook een fijne middag
en nu het middageten klaar maken
gebakken patatjes met kalkoensnitzel en verse groentjes
en dat zal smaken
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
rapuzel - Lid geworden op: 03 nov 2025, 13:25
Goede middag seniorennetters,
het is reeds een poosje geleden dat ik er nog eens was, dus kom ik jullie vlug even begroeten.
Mooi weertje is het, niet meer zo heet. De herfst en zelfs de winter heb ik graag.
Zonnebloemetje en jadi hebben de streek weer onveilig gemaakt lees ik juist. Groot gelijk, geniet van het leven want het is al zo kort.
Potverdorie, jullie hebben het over lasagne van den Aldi. Wel die eet ik ook zo graag. Niet uit de diepvries want dat is niet goed maar wel die uit de frigo in de rode verpakking. Lekkerrrrrr.

Koffie een sigaartje gaan roken bij Ritmeester???? Grapje hoor. Geniet van het uitstapje. Mooie foto's maakt u trouwens. Vroeger, toen ik nog goed uit de voeten kon had ik een reflex toestel en kon daar prachtige foto's mee maken. Nu kan dit niet meer want ver kan ik niet weg. Even eentje bovenhalen

An-W ik draag soms sneekers van Sketchers maar de laarsjes ken ik (nog) niet.
Inge, voor u ook een mooi weekend, en veel succes met de honden en puppies.
Bekske toch, niemand moet jou toch komen vertellen wat je wel of niet mag schrijven. Wat is dat nu toch allemaal tegenwoordig met die moeiallen die zich altijd met een ander bezig houden.
Dat ze eerst even naar zichzelf kijken in de spiegel.
Ik krijg daar de kriebels van, ze durven alles er uit flappen en verschuilen zich achter hun nickname. Schandalig!! Als je hen gerust laat moeten ze jou ook gerust laten. Enfin, dat probeer ik toch zo te doen.
Nu zal ik het hier stoppen, allen nog een fijn weekend.
Groetjes uit Limburg.
het is reeds een poosje geleden dat ik er nog eens was, dus kom ik jullie vlug even begroeten.
Mooi weertje is het, niet meer zo heet. De herfst en zelfs de winter heb ik graag.
Zonnebloemetje en jadi hebben de streek weer onveilig gemaakt lees ik juist. Groot gelijk, geniet van het leven want het is al zo kort.
Potverdorie, jullie hebben het over lasagne van den Aldi. Wel die eet ik ook zo graag. Niet uit de diepvries want dat is niet goed maar wel die uit de frigo in de rode verpakking. Lekkerrrrrr.

Koffie een sigaartje gaan roken bij Ritmeester???? Grapje hoor. Geniet van het uitstapje. Mooie foto's maakt u trouwens. Vroeger, toen ik nog goed uit de voeten kon had ik een reflex toestel en kon daar prachtige foto's mee maken. Nu kan dit niet meer want ver kan ik niet weg. Even eentje bovenhalen

An-W ik draag soms sneekers van Sketchers maar de laarsjes ken ik (nog) niet.
Inge, voor u ook een mooi weekend, en veel succes met de honden en puppies.
Bekske toch, niemand moet jou toch komen vertellen wat je wel of niet mag schrijven. Wat is dat nu toch allemaal tegenwoordig met die moeiallen die zich altijd met een ander bezig houden.
Dat ze eerst even naar zichzelf kijken in de spiegel.
Ik krijg daar de kriebels van, ze durven alles er uit flappen en verschuilen zich achter hun nickname. Schandalig!! Als je hen gerust laat moeten ze jou ook gerust laten. Enfin, dat probeer ik toch zo te doen.
Nu zal ik het hier stoppen, allen nog een fijn weekend.
Groetjes uit Limburg.
"Het leven is heel eenvoudig, maar we staan erop het ingewikkeld te maken"
– Confucius.
– Confucius.