In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

jadi

Vandaag, 18:50

Afbeelding
Hallo , koekoek , tja ik val vandaag precies in een zwart gat .. Deze voormiddag thuis moeten blijven . Deze namiddag wat HH maar te vroeg klaar en geen zin meer om nog iets te doen .. Het is stil hier in huis .. Op de vaste telefoon een anoniempje ontvangen en nee niet opgenomen .. En op de gsm niet gebeld maar wel een gemiste oproep ik was nog thans thuis niks gehoord , op mijn scherm kwam er vermoedelijke spam .. Callcenters zenden tegelijk verschillende oproepen de eter in .. En na een min. valt die weg dus de tijd niet om te rinkelen .. Ze zijn weer druk in de weer de internettrollen ..
Zonnebloemetje hier is het zonnetje gekomen in de late namiddag. Mijn pakje is terecht bij mij . .Ik heb in de inkom gaan staan , kon het volgen hé .. En wat die vanillepudding betreft , die eet ik ook liefst lauw, maar koud mag ook hoor. Eigenlijk mag ik het allebei maar dan puur natuur zonder al die supplementjes.. En dit als ik het zelf klaar maak . Als ik ergens ben eet ik het ook op met supplementjes het is geen vergif hé.
Koffie ik moet direct denken aan het liedje dat mijn moeder zaliger zong aan de afwas ♪♫ daarbij die molen ..
https://www.youtube.com/watch?v=lKg0upQ ... rt_radio=1
Dat is weer een verschil bij jullie zingen ze mee , en bij ons lopen ze er voorbij .. Of 5 min. luisteren naar het koor en door .. Hi hi het rijmt nog ook
Ik ben in een verkeerd land geboren , ik zou zeker en vast meezingen .
Ik ga nog wat op het terras zitten met mijn dag allemaal en een colaatje Z
Voor straks een fijne avond
toedeloe
avondeten : een boterhammetje met hoeve salami en een plakje Postel abdijkaas met de rest van mijn colaatje of een glas water ..

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Vandaag, 20:12

een goeie avond alweer

jadi gelukkig is je pakje goed aangekomen
en ik vind het nog wel wat warm buiten , maar ja in 't stad is de temperatuur altijd iets hoger dan op de buiten hé en wij wonen ook tussen andere hoge gebouwen en dat scheelt

koffie , ja de verraders dat wil ik niet missen
en die koorleden zingen daar de ziel uit hun lijf zo te zien en wat een grote groep

allé wij gaan eten en het is al vroeg donker

voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***