Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

04 nov 2025, 16:48

AfbeeldingWens allen fijne avond
en tot morgen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 nov 2025, 16:55

Afbeelding

het heeft gesmakt :D gebakken patatjes en een omelet erbij :wink:
nog een knusse avond lieve mensen ,smakelijk eten en welterusten straks
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

05 nov 2025, 04:18

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 nov 2025, 08:41

Afbeelding
goeiemorgen ,fijne woensdag gewenst iedereen :D
hier droog en wat flauwe zon.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 nov 2025, 09:27

Afbeelding

Goede woensdagmorgen iedereen :wink:
De week is weeral halfdoor, wat gaat het snel :roll:
Hier een zonnetje dat af en toe wegkruipt
maar ik maak er het beste van :)

Allemaal een fijne dag en hou het gezond....
Aan hen die last en problemen hebben
met de gezondheid.... veel sterkte en moed :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 nov 2025, 09:39

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne woensdag
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 nov 2025, 12:17

AfbeeldingGoede middag allemaal
ik was ff action zeeman en wibra ff neuzen
viel noet mee lopen pfpffpf
maar ja
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 nov 2025, 15:29

Afbeelding
wens allen fijne avond
ik ga zo naar de kids
was al nageltjes doen lichtblauw je moet iets he!! :wink:
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

05 nov 2025, 16:05

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 nov 2025, 16:48

Afbeelding

smakelijk eten iedereen ,en nog een rustige avond gewenst :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

06 nov 2025, 03:36

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 nov 2025, 06:48

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne donderdag

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 nov 2025, 08:31

Afbeelding

een mooie en droge donderdag gewenst ,hier wat flauwe zon,maar
het is droog buiten. straks naar de kapper ,pluimen inkorten :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 nov 2025, 08:36

Afbeelding
hallo babbelkes een fijne dag het is niet koud buiten aangenaam weer mijn eerste toertje zit erop al .Nog twee te gaan vandaag zijn geen grote maar ze hebben buiten geweest geniet van jullie dag groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 nov 2025, 09:18

Afbeelding

Goedemorgen allen, een fijne donderdag :wink:
Hier schijnt een waterzonnetje, 't is herfst hé... :roll:
Iedereen een aangename dag vandaag
en veel sterkte aan al wie het kan gebruiken :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink: