Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

een goede morgen iedereen,hier regen.
riekske alles komt goed
wens jullie een fijn weekend
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis
Goede bijna middag allen
Ik kom alleen maar zeggen dat ik
met buikgriep zit....; de hele nacht niet geslapen
en nog zo mottig als een krab en diarree....
Ik kom terug als ik me beter voel.....
Sorry tot later
Ik kom alleen maar zeggen dat ik
met buikgriep zit....; de hele nacht niet geslapen
en nog zo mottig als een krab en diarree....
Ik kom terug als ik me beter voel.....
Sorry tot later
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

OMA_C EEN SPOEDIG HERSTEL GEWENST,JA DE GRIEP IS IN HET LAND
HIER ZIJN ER OOK MENSEN MET HETZELFDE ( BUIKGRIEP)
zo ik ga afsluiten voor vandaag,nog een fijne avond,en sterkte voor onze zieke mensen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen babbeltjes ,hier triestig weer buiten .
zo we zijn weer aan de laatste dag van het weekend beland.
beterschap voor hen die het moeilijk hebben .
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
Wens allen fijne avond Oma c sterkte lieverd
tot morgen allemaal
het is zo stil hier Hoshy ik heb mijn huisjes gezet vandaag
ik zag Ghyra haar huisjes ikdacht oh dat ga ik ook maar doen
ik heb er niet zoveel maar wel leuk op mijn kasten lichtjes
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan








