Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

17 nov 2025, 03:21

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

17 nov 2025, 07:43

Afbeelding

goedemorgen iedereen :D
zo weer maandag vandaag,en druiliger weer buiten .
al vroeg om krant en naar de bakkerij geweest om brood,zodat we niet verhongeren.
beterschap voor de zieke vrienden hier
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

17 nov 2025, 09:18

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne maandag
ik ga ff bij buurtjes koffie drinken :wink:
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

17 nov 2025, 12:33

AfbeeldingGoede middag ik ga ff naar de baby in het ziekenuis
doeiiiiiiiiiiiiii tot later
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

17 nov 2025, 17:19

tot morgen allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiAfbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

17 nov 2025, 18:58

Afbeelding

beter laat dan nooit :wink: :D
heb een halfuur met telenet bezig geweest,ik had een kleine veiligheids camera gekocht;en die wilde niet conecteren met mijn smartphone,dan maar bellen naar telenet.
zeer behulpzame persoon aan de lijn gehad,en die heeft mij geholpen met een nieuw wachtwoord .
ik moest ongeveer 15a20 minuutjes wachten,en dan zou het wel moeten lukken.
en inderdaad het is gelukt :D
ik wens jullie nog een hele knusse avond ,en tot morgen :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

17 nov 2025, 19:07

Afbeelding

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

18 nov 2025, 05:23

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

18 nov 2025, 08:20

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne dinsdag
ik ga zo ff dokter
daarna Tessy naar de kapper is maar 2x per jaar

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 nov 2025, 08:30

Afbeelding

goedemorgen ,iedereen :D
het is hier slecht weer hier in onze regio :?
het zou beteren volgens de weerman.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 nov 2025, 12:24

Afbeelding bericht :!:
bericht gekregen van oma-c ,zij ligt momenteel in het ziekenhuis :(
ik heb met haar gesproken ,en gevraagd of ik dit mocht zeggen aan jullie,en dat mag.
ik ga haar laten vertellen als zij terug thuis is. zo dit wilde ik jullie even mededelen. we wensen haar alvast een spoedig beterschap toe :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

18 nov 2025, 15:28

dank u wel Hoshy erg lief dit te laten weten
wens haar veel beterschap ik merkte al dat ze niet lekker was
dikke knuffel voor haar
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

18 nov 2025, 15:29

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

18 nov 2025, 15:32

Afbeeldingwens allen fijne avond
en tot morgen jeetje erg stil hier
ik was bij dokter en moet naar neuroloog
en zo blijven wij sukkelen verdorie :(
tot morgen matekes ik moet naar de baby dat hoort er ook bij
donderdag krijgt Angel icd bij haar hart

Tessy is weer geknipt die kan er weer tegen
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 nov 2025, 18:05

Afbeelding

allen nog een fijne avond . riekske als ik iets meer weet laat ik dit hier melden. :wink: :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus