Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)
-

Bekske
- Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
06 dec 2025, 08:30
Goede morgen
wens allen fijne zaterdag
wij moeten naar crematie
Therie fijn dat jij er ff was en Jadike
toppie dat filmke van onze Hoshy geweldig

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
06 dec 2025, 14:43
Dank u wel SANTA CLAUS

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
06 dec 2025, 14:45
Goede middag allemaal
was erg triest vandaag ik ga hem missen grote vriend
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
-

hoshinkido
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
07 dec 2025, 11:34
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
07 dec 2025, 11:36
Goede morgen
wens allen fijne tweede advent
dank je lieve Bekske voor jou ook hou moed

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
07 dec 2025, 13:13
paniek ik was babbelhoekje kwijt
gelukkig overal aangezeten gelukt pfpfpfpfpfpf

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
07 dec 2025, 13:17
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
-

RIEKSKE
- Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
07 dec 2025, 13:19
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan