Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

06 dec 2025, 03:48

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 dec 2025, 05:21

Afbeelding

Afbeelding

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 dec 2025, 08:30

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne zaterdag
wij moeten naar crematie

Therie fijn dat jij er ff was en Jadike
toppie dat filmke van onze Hoshy geweldig
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

06 dec 2025, 08:36

Afbeelding
De Sint is ons wel vergeten zekers
😖😠

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 dec 2025, 14:43

Dank u wel SANTA CLAUS :lol:
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 dec 2025, 14:45

AfbeeldingGoede middag allemaal
was erg triest vandaag ik ga hem missen grote vriend :(
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

06 dec 2025, 16:56

Afbeelding

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

07 dec 2025, 05:09

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 dec 2025, 07:46

Afbeelding
voordiegene die zich niet goed voelen,pijn hebben enz
Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

07 dec 2025, 09:06

Afbeelding

een goede zondagmorgen babbetjes :D
niks gekregen van de sint :? :cry: :cry: :cry: ik ben
nogthans heel braaf geweest dit jaar(denk ik) :lol:
had 2schoenen gezet met elk 4wortelen ,toen ik opstond
deze morgen waren ze weg ,en zat er een briefje in 1 van de schoenen.
gelieve iets meer wortelen aub .dan krijg je lekkers. :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 dec 2025, 11:34

:lol: Hoshyyyyyyyyyyyyyyyy :lol: :lol: :lol:
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 dec 2025, 11:36

AfbeeldingGoede morgen
wens allen fijne tweede advent
dank je lieve Bekske voor jou ook hou moed

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 dec 2025, 13:13

paniek ik was babbelhoekje kwijt
gelukkig overal aangezeten gelukt pfpfpfpfpfpf
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 dec 2025, 13:17

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

07 dec 2025, 13:19

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan