in de Vier Seizoenen reeks 8
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes, hier is het grijs met hier en daareen blauwe streep
en het is iets minder koud dan gisteren... maar we mogen nietteveel willen hé
het is december... ik ben al blij dat het droog is en nietglad :roll: Gisteravond een gezellig etentje gehad, heel gewoon maarlekker en tegen 22 u
terug thuis afgezet...en goed geslapen...
Sorry ikniet noem niet alle namen...ik zie dat iedereen voor zover ik kan zien
een fijne dag had...meer moet dat niet zijn.... :oops:ik wens allen een mooie dag.... en een goedewerkweek...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Iedereen een fijne dag gehad gisteren, fijn zo.
Heb van 08.45H tot 11.15H bij de huisdokter gezeten, de halve wereld zat daar in de wachtzaal.
Heb enkel boven al alles gedaan ga dus onmiddellijk beginnen.
Anjelier, ik heb gisteren een appelcake gebakken, voor jou een klusje van niets
Laagje deeg, laagje stukjes appel enz. en eindigen met appelschijfjes. Maar het mag gezegd worden, hij is heel lekker, manlief vond hem ook erg lekker. En heb me geamuseerd. Toen de cake in de oven stond, alles meteen opgeruimd en de vaatwasser gevuld en keuken netjes opgeruimd en afgeveegd. Heb hem wel 10 minuutjes langer moeten laten bakken dan in het recept stond.
Zo, ik ga er eens invliegen.
Wens jullie allemaal een mooie dag en stuur jullie heel veel knuffels en groetjes. Liefs aan elk van jullie.
-
Goede avond iedereen, een droge dag ja... en niet zo koudals een paar dagen geledenik heb me vanmiddag goed warm gekleed en heb een wandelinggaan doen...
een uurke buiten heeft deugd gedaan....
nadien lekker in de warmte binnen met een taske thee...
eneten klaargemaakt voor straks ik heb een konijnenfilet met sla en tomaat en koolsla....
maar eerst hier eengoede avond komen zeggen
Dan kan ik het bakske afsluiten...
Voor allen een goeienacht...en tot morgen..
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
ik kom ook even een goedenavond wensen aan alle seizoentjes
ik heb nog getelefoneerd met oma senga : zij geraakt niet binnen bij sennet : ze moet telkens inloggen en een ander wachtwoord ingeven ..... Moeilijk ...

Veel moed en sterkte voor wie het kan gebruiken !
ik heb nog getelefoneerd met oma senga : zij geraakt niet binnen bij sennet : ze moet telkens inloggen en een ander wachtwoord ingeven ..... Moeilijk ...

Veel moed en sterkte voor wie het kan gebruiken !
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Het is nog vroeg, maar manlief moest heel vroeg in Leuven zijn, dus liep de wekker al af om 05.15H. Niels is nu pas opgestaan. Had meteen toen ik beneden kwam de deur van zijn kamer opengezet, maar hij bleef lekker liggen in zijn bedje, en of hij gelijk had.
Vandaag gewoon overal stofzuigen, maar wel de was doen en deze dan ook strijken en als het gaat een extra taakje er tussen stoppen. Moet sowieso naar de apotheek vandaag, maar die ligt op loopafstand, dus dat is vlug gebeurd. Zal wel 2 keer moeten gaan, want een bepaalde medicatie hebben ze vaak niet in voorraad.
Zwanenmeer, vind het erg dat Oma Senga niet kan inloggen. Hoop dat alles goed met haar is.
Het zou vandaag een droge dag worden, misschien wel een koude, maar dat deert me niet. Het is de vochtigheid die mij en zovele anderen parten speelt.
Het is nog wat vroeg om aan het HH te beginnen, ga wel de was al halen, deze sorteren en al een wasmachine instoppen. Heb er 3 vandaag. Dan strijk ik in de late namiddag.
Zo lieve dames, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een fijne dinsdag. Stuur jullie veel groetjes en een warme knuffel voor wie er eentje nodig heeft. Liefs.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren een hele boel etenswaren die over datum waren of peniciline aan het worden waren uit de ijskast gegooid. ja, we zijn al zo'n 5 weken de zondag niet meer thuis geweest of ik haalde iets uit en vergat het dan op te eten.
Vandaag wordt mijn vader geopereerd. hij knijpt hem behoorlijk want zondag was hij weer ziek van de zenuwen.
hoe zou je zelf zijn.
Gimly hangt het hier weer uit.
Korpsmaaltijd was best te vreten zei ventje.
vandaag naar de kine en ik heb mijn e- reader al weer naar beneden gehaald.
zal hem voor alle zekerheid nog even opladen.
vandaag leesvoer. verder doen waar ik gestopt was. swifferen en stof afdoen met nat.
heb al twee kalenders, nu nog de agenda.
ik ga het hier bij laten want mijn hoofd staat er niet naar.
Fijne dinsdag, groetjes en een knuffel.
Gisteren een hele boel etenswaren die over datum waren of peniciline aan het worden waren uit de ijskast gegooid. ja, we zijn al zo'n 5 weken de zondag niet meer thuis geweest of ik haalde iets uit en vergat het dan op te eten.
Vandaag wordt mijn vader geopereerd. hij knijpt hem behoorlijk want zondag was hij weer ziek van de zenuwen.
hoe zou je zelf zijn.
Gimly hangt het hier weer uit.
Korpsmaaltijd was best te vreten zei ventje.
vandaag naar de kine en ik heb mijn e- reader al weer naar beneden gehaald.
zal hem voor alle zekerheid nog even opladen.
vandaag leesvoer. verder doen waar ik gestopt was. swifferen en stof afdoen met nat.
heb al twee kalenders, nu nog de agenda.
ik ga het hier bij laten want mijn hoofd staat er niet naar.
Fijne dinsdag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-
Goede morgen alle seizoentjes...Weer een donkere morgen...
Waar kan ik me aanmelden om een winterslaap te houden.?
't is niet leuk om op te staan als het nog zo donker is enlekker warm in bed. :roll:
M-M sterkte en moed.... jouw vader is in goede handen....
hier brandt ook een kaars voor hem..
clive al zo vroeg op.... toen heb ik me nog eens omgedraaid
Ik wens alle maatjes een aangename dag... wat je ook gaardoen vandaag
maar ik moet eerst nog goed wakker worden...
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag dames,
Wat is dat hier een klungerig gedoe vandaag hier ? Ik hoop dat het vlug in orde komt . OK, ze willen verfraaien, .....
Nu blijft er hier voor mij niet veel tijd meer over ...
MM, ik denk aan jullie familie, kaarsje brand vanavond terug, daarjuist uitgeblazen. Als ik weg ga dan doof ik alles.
Manlief heeft een fijne dag thuis gehad, voor herhaling vatbaar !
Misschien dit weekend twee dagen met 1 overnachting, en zo glijden de dagen ook voorbij, tot het moment van definitieve thuiskomst. We kijken er echt naar uit.
En nu moet ik seffes gaan vertrekken, het zijn hier dagen van 'dubbele schift' : steeds naar AZ en dan thuis de boel ook recht houden ....... ik krijg wel geen dubbel pensioen, he ! En de rekeningen komen ook binnengesijpeld ....
Dames, ik moet nu echt voortmaken, of de bus is foetsie, het is ook maar 1 op een uur dat iki heb, dus .....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en tot .... de volgende.
Wat is dat hier een klungerig gedoe vandaag hier ? Ik hoop dat het vlug in orde komt . OK, ze willen verfraaien, .....
Nu blijft er hier voor mij niet veel tijd meer over ...
MM, ik denk aan jullie familie, kaarsje brand vanavond terug, daarjuist uitgeblazen. Als ik weg ga dan doof ik alles.
Manlief heeft een fijne dag thuis gehad, voor herhaling vatbaar !
Misschien dit weekend twee dagen met 1 overnachting, en zo glijden de dagen ook voorbij, tot het moment van definitieve thuiskomst. We kijken er echt naar uit.
En nu moet ik seffes gaan vertrekken, het zijn hier dagen van 'dubbele schift' : steeds naar AZ en dan thuis de boel ook recht houden ....... ik krijg wel geen dubbel pensioen, he ! En de rekeningen komen ook binnengesijpeld ....
Dames, ik moet nu echt voortmaken, of de bus is foetsie, het is ook maar 1 op een uur dat iki heb, dus .....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en tot .... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Zo, dat hebben we dan ook al allemaal in huis voor kerstavond.
Droge voeding gelijk ze zeggen. Volgende week dan de "natte" voeding...
Het kerstgerief is afgehaald, dan kan ik er op mijn gemak aan beginnen.
Volgende keer als K. komt samen de tafel uit het tuinhuis halen en dekken en dan is dat ook in orde zonder de kinderen te moeten lastig vallen. Moeten ze alleen nog maar komen en het eten opeten.
T. heeft nog eens zes maanden ziekenverlof bijgekregen in één keer...Tumormarkers waren gedaald, tumoren verkleind...Goed nieuws, ik hoop het van harte.
Ondanks de goede voorbereiding was het boodschappen doen toch uitgelopen.
Maar we hebben ons lijstje taken af gekregen.
MM ik wens je papa het beste en een zo spoedig en volledig mogelijk herstel.
MJ dat was dan fijn dan die dag "verlof" van je wederhelft.
Groot gelijk Clive van Niels om nog niet uit zijn warme nestje te komen op dat ontiegelijk uur.
De dagen dat de hulpen komen is zeven uur toch ook wel vroeg genoeg hoor!
Zwanenmeer als je nog eens contact hebt met omasenga doe haar dan de groetjes.
Aan iedereen en elk van jullie in het bijzonder nog een fijne dag gewenst, ook al is het donker en grijs.
Het is droog en niet al te koud.
Moet er seffens nog door voor de kine, alweer het uur bijgesteld vandaag. Ik ga toch eens opschrijven hoe dikwijls hij daar aan prutst, zenne. Ik mag altijd neen zeggen, maar ja...als het gaat zeg je dan toch maar ja, want je weet nooit of het soms moet veranderen voor iemand die minder goed uit de voeten kan. Allez, dat wordt dan weer wringen tussen de schoolkinderen in het naar huis gaan, dat is echt niet tof.
Mijn buikje grolt ik ga de hongerige maag voederen...
Droge voeding gelijk ze zeggen. Volgende week dan de "natte" voeding...
Het kerstgerief is afgehaald, dan kan ik er op mijn gemak aan beginnen.
Volgende keer als K. komt samen de tafel uit het tuinhuis halen en dekken en dan is dat ook in orde zonder de kinderen te moeten lastig vallen. Moeten ze alleen nog maar komen en het eten opeten.
T. heeft nog eens zes maanden ziekenverlof bijgekregen in één keer...Tumormarkers waren gedaald, tumoren verkleind...Goed nieuws, ik hoop het van harte.
Ondanks de goede voorbereiding was het boodschappen doen toch uitgelopen.
Maar we hebben ons lijstje taken af gekregen.
MM ik wens je papa het beste en een zo spoedig en volledig mogelijk herstel.
MJ dat was dan fijn dan die dag "verlof" van je wederhelft.
Groot gelijk Clive van Niels om nog niet uit zijn warme nestje te komen op dat ontiegelijk uur.
De dagen dat de hulpen komen is zeven uur toch ook wel vroeg genoeg hoor!
Zwanenmeer als je nog eens contact hebt met omasenga doe haar dan de groetjes.
Aan iedereen en elk van jullie in het bijzonder nog een fijne dag gewenst, ook al is het donker en grijs.
Het is droog en niet al te koud.
Moet er seffens nog door voor de kine, alweer het uur bijgesteld vandaag. Ik ga toch eens opschrijven hoe dikwijls hij daar aan prutst, zenne. Ik mag altijd neen zeggen, maar ja...als het gaat zeg je dan toch maar ja, want je weet nooit of het soms moet veranderen voor iemand die minder goed uit de voeten kan. Allez, dat wordt dan weer wringen tussen de schoolkinderen in het naar huis gaan, dat is echt niet tof.
Mijn buikje grolt ik ga de hongerige maag voederen...
-

Goede avond iedereen, redelijk koud vandaag maar 't is droog gebleven..
weeral avond en tijd om iets te eten te maken...
het zal witloof met ham en kaas worden...
Ik had senga en paar tips gegeven om toch te kunnen inloggen...
ze zou het binnenkort uitproberen... ik hoop dat het lukt...
Ik moest jullie allen de groetjes doen en sterkte wensen aan wie het nodig heeft
Dat ga ik ook doen.. iedereen een fijne avond wensen.... en een goeie nacht...
De eerste kerstkaart is aangekomen vandaag... wel vroeg vind ik
maar nu is het nog niet zo druk op de post hé
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-

Goedenavond Seizoentjes,
Omasenga, wat fijn dat je terug hebt kunnen inloggen.
Oma-C, mijn lievelingsgerecht, witlof met ham en kaassaus.
HVT, al veel voorbereid voor Kerst. Ik zet zondag de kerstboom. Vind dat Sinterklaas voorbij moet zijn. Heb ook mooie spullen voor Niels zijn kamer, want tenslotte zit ik veel bij hem.
MJ, fijn te lezen dat alles zo goed meegevallen is met manlief.
Zwanenmeer, altijd een lief woordje en een mooi plaatje.
Muddy Maddy, veel aan jou gedacht vandaag. Hopelijk is met vader alles goed verlopen.
Manlief is op weg naar huis, hij heeft net gebeld. Ben mij al gaan verzorgen en heb mijn pyjama al aan.
Vond het niet zo koud vandaag toen ik naar de apotheek ging, maar moet daarvoor maar een klein eindje stappen. Zij heeft ook een hond, jullie kunnen al raden waar wij het steeds over hebben als er geen andere klanten zijn . Vandaag ook alle kaartjes geschreven en de postzegels erop gedaan.
Nu de tekst die ik geschreven heb nog uitprinten en dan nog wat knip - en plakwerk. En net als Oma-C, rond de 15° op de bus.
Ik kwam jullie allemaal nog een fijne avond wensen. Vergeet jullie schoentje niet te zetten, je weet maar nooit. Slaaplekker voor straks en piekermolentjes uit. Liefs en heel veel warme knuffels.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vader was gisterenavond nog niet geopereerd. toen ik met chirurgie belde hadden ze hem net binnen gerold. het was toen 4u 15.
dan dat nieuws naar moeder gebeld die al verscheidene keren had gebeld maar ik lag wat te rusten na een zware kinebeurt. moeder moet vandaag naar de dokter en ze zal die laten bellen. ik heb mijn leesvoer nog niet eens gelezen. dat is dan voor vandaag. met moeder zou je constant een telefoon in je oor moeten hebben, liefst ingeplant zodat je geen telefoontjes mist.
ventje moest om dag allemaal omdat er iets van hondjes en katjes inzat. enfin, ze heeft 2 kalenders, 1 kleine agenda, de druivelaar en die dag allemaal. 't moet nu maar goed zijn.
ik kreeg de rekening van de kine. straks enveloppe maken voor de mutulaliteit. en die dan morgen in de bus steken. 3 verjaardagskaartjes toegekomen waarvan dank aan de afzenders. ze zijn heel mooi.
Gimly zijn ogen zijn weer groter dan zijn buik. ventje had gisteren een paar eitjes voor mij gebakken omdat ik nog niet veel gegeten had. daarvan moet ik nog de afwas doen.
Oma C: ik wil me ook aanmelden voor een winterslaap. het is bijna 9 uur voor het echt klaar is.
morgen voorspellen ze zelfs regen. weet nog altijd niet waar we gaan eten. zal waarschijnlijk de chinees zijn. ventje ging koffie maken. ze hadden filters mee van de nieuwe delhaize. een beetje groter dan de andere maar verder alles hetzelfde, wel meer broodsoorten. hij zit daar weer heel alleen dus de buro zal schallen van de hard rock.
Fijne woensdag allen, groetjes en een knuffel.
vader was gisterenavond nog niet geopereerd. toen ik met chirurgie belde hadden ze hem net binnen gerold. het was toen 4u 15.
ventje moest om dag allemaal omdat er iets van hondjes en katjes inzat. enfin, ze heeft 2 kalenders, 1 kleine agenda, de druivelaar en die dag allemaal. 't moet nu maar goed zijn.
ik kreeg de rekening van de kine. straks enveloppe maken voor de mutulaliteit. en die dan morgen in de bus steken. 3 verjaardagskaartjes toegekomen waarvan dank aan de afzenders. ze zijn heel mooi.
Gimly zijn ogen zijn weer groter dan zijn buik. ventje had gisteren een paar eitjes voor mij gebakken omdat ik nog niet veel gegeten had. daarvan moet ik nog de afwas doen.
Oma C: ik wil me ook aanmelden voor een winterslaap. het is bijna 9 uur voor het echt klaar is.
morgen voorspellen ze zelfs regen. weet nog altijd niet waar we gaan eten. zal waarschijnlijk de chinees zijn. ventje ging koffie maken. ze hadden filters mee van de nieuwe delhaize. een beetje groter dan de andere maar verder alles hetzelfde, wel meer broodsoorten. hij zit daar weer heel alleen dus de buro zal schallen van de hard rock.
Fijne woensdag allen, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!