Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen iedereen ,fijne zondag gewenst.
hier niks te bespeuren van sneeuw
pattje de groeten van L&L
EN BEN NIET GESTRUIKELD OVER HEN
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

TOT MORGEN IEDEREEN
WEEKEND ZIT ER OP,MORGEN WERKDAG
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

.Iedereen spreek van koud want gaat het binnen een zes a zeven maanden zijn te warm .ieder seizoen heeft zijn charme .Als je buiten ga een winterjas aan met muts eventueel een sjaal handschoenen en stevige schoenen of laarsen .Om de kou te trotseren en op stap gaan .Goed aangekleed is het beter dit weer dan regen .Daar bestaat kleding voor maar dat is niet aangenaam om op stap te gaan .Laat deze koude met af en toe zon maar even duren .
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen allemaal hier lichtjes gesneeuwd,maar straten zijn goed berijdbaar.
het is net suikerpoeder
zo nu eerst mijn huistaken uitvoeren
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
Goede middag hier sneeuwt het volop
echt erg .ik was net bij dokter longontsteking al 2 weken ik heb vanalles probeert
en niks heeft geholpen dus ff uitzieken
het is gevaarlijk buiten hier in straat strooien ze niet is ijzel
fijne dag allemaal .

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

ook via de PC, alles is nu wel binnen denk ik
39 kaarten zitten er nu in 2 kaarthouders, heel mooi!
Vandaag was om 8u de loodgieter er al
om een nieuwe Vaillant chauffagebrander te hangen
de vorige werkte nog wel maar was afgekeurd
bij het laatste onderhoud.
Om 12u waren ze terug weg en alles was netjes opgekuist
Goed gewerkt en ik heb nieuwe warmte.
De kinderen kunnen nu de wasdroger terugplaatsen
want die stond in de weg om goed te kunnen werken.
In de voormiddag is er hier een ferm pak sneeuw bijgevallen
bij hetgeen er deze nacht was uitgevallen en het blijft goed liggen
Het is glad in de straat want er is niet gestrooid
Morgen moet ik bij de oogarts zijn, die afspraak was vorig jaar
in januari al vastgelegd, zoon brengt me naar daar
Nog allen een fijne dag en voorzichtig want en val is rap gebeurd!
Groetjes en tot later...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 05 jan 2026, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen allemaal ,hier vanop mijn balkon ook terug een wit tapijt deze morgen.
ik neem ook geen risico meer om zo maar naar buiten te lopen,gisteren bijna patat
op mijn zachte kont
voorkant van ons appartement buiten. dat mogen nu andere doen in mijn plaats.
riekske u goed warm houden ,zodat u snel geneest, oma -c je bent weer gerust met
een nieuwe chauffagebrander,geen kou meer. pattje en heb je al met uw slee gespeeld ?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39
Geproefd wat dat dit wit is hier buiten
Inderdaad, het is sneeuw en geen cocaïne


Inderdaad, het is sneeuw en geen cocaïne
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
goede morgen wens allen voorzichtig dag hier is het een en al ijzel
strooien niet in zijstraten
Bertje moet naar huis vandaag ik hou mijn hart vast pfpfpfpf
ik ga nergens
Oma fijn dat zoon u brengt maar toch opgepast
ik heb volgende 2 weken veel z.h bezoeken hopelijk dan beter alnders moet ik afzeggen
zoon werk 'hier blijft zowie zo al hele week sneeuw en ijzel


zeggen net min 10 graden ook regen dat is gevaarlijk
strooien niet in zijstraten
Bertje moet naar huis vandaag ik hou mijn hart vast pfpfpfpf
ik ga nergens
Oma fijn dat zoon u brengt maar toch opgepast
ik heb volgende 2 weken veel z.h bezoeken hopelijk dan beter alnders moet ik afzeggen
zoon werk 'hier blijft zowie zo al hele week sneeuw en ijzel


zeggen net min 10 graden ook regen dat is gevaarlijk
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan







