Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 jan 2026, 09:09

Afbeelding

goedemorgen iedereen ,fijne zondag gewenst.
hier niks te bespeuren van sneeuw :roll:
pattje de groeten van L&L :lol:
EN BEN NIET GESTRUIKELD OVER HEN :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

04 jan 2026, 12:21

AfbeeldinggOEDE MIDDAG hOSHY IK HEB AL JAREN NIET ZOVEEL SNEEUW GEZIEN ZO DIK
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

04 jan 2026, 16:27

AfbeeldingWENS ALLEN FIJNE AVOND ZONDER BOTBREUKEN EN TOT MORGEN DOEIIIIIIIIII
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

04 jan 2026, 16:48

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 jan 2026, 18:01

Afbeelding

TOT MORGEN IEDEREEN :D
WEEKEND ZIT ER OP,MORGEN WERKDAG :roll:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

05 jan 2026, 02:48

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 jan 2026, 06:35

Afbeelding
.Iedereen spreek van koud want gaat het binnen een zes a zeven maanden zijn te warm .ieder seizoen heeft zijn charme .Als je buiten ga een winterjas aan met muts eventueel een sjaal handschoenen en stevige schoenen of laarsen .Om de kou te trotseren en op stap gaan .Goed aangekleed is het beter dit weer dan regen .Daar bestaat kleding voor maar dat is niet aangenaam om op stap te gaan .Laat deze koude met af en toe zon maar even duren .

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 jan 2026, 08:04

Afbeelding

goedemorgen allemaal hier lichtjes gesneeuwd,maar straten zijn goed berijdbaar.
het is net suikerpoeder :lol:
zo nu eerst mijn huistaken uitvoeren :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 jan 2026, 15:07

AfbeeldingGoede middag
hier sneeuwt het volop
echt erg .ik was net bij dokter longontsteking al 2 weken ik heb vanalles probeert
en niks heeft geholpen dus ff uitzieken
het is gevaarlijk buiten hier in straat strooien ze niet is ijzel
fijne dag allemaal .
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 jan 2026, 15:15

Afbeelding

:) Dank aan alle kaart stuurders voor de feestdagen
ook via de PC, alles is nu wel binnen denk ik :)
39 kaarten zitten er nu in 2 kaarthouders, heel mooi!

Vandaag was om 8u de loodgieter er al
om een nieuwe Vaillant chauffagebrander te hangen
de vorige werkte nog wel maar was afgekeurd
bij het laatste onderhoud. :roll:
Om 12u waren ze terug weg en alles was netjes opgekuist
Goed gewerkt en ik heb nieuwe warmte.
De kinderen kunnen nu de wasdroger terugplaatsen
want die stond in de weg om goed te kunnen werken.

In de voormiddag is er hier een ferm pak sneeuw bijgevallen
bij hetgeen er deze nacht was uitgevallen en het blijft goed liggen
Het is glad in de straat want er is niet gestrooid :roll:

Morgen moet ik bij de oogarts zijn, die afspraak was vorig jaar
in januari al vastgelegd, zoon brengt me naar daar

Nog allen een fijne dag en voorzichtig want en val is rap gebeurd!
Groetjes en tot later...:)
Laatst gewijzigd door Oma-C op 05 jan 2026, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

05 jan 2026, 15:35

Afbeelding

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

06 jan 2026, 04:04

Afbeelding

Wit tapijt hier in de straat

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 jan 2026, 08:32

Afbeelding

goedemorgen allemaal ,hier vanop mijn balkon ook terug een wit tapijt deze morgen.
ik neem ook geen risico meer om zo maar naar buiten te lopen,gisteren bijna patat
op mijn zachte kont :wink: :lol: maar heb toch wat gestrooid ,en niet meer de ganse
voorkant van ons appartement buiten. dat mogen nu andere doen in mijn plaats.
riekske u goed warm houden ,zodat u snel geneest, oma -c je bent weer gerust met
een nieuwe chauffagebrander,geen kou meer. pattje en heb je al met uw slee gespeeld ? :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

patrickmahieu
Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

06 jan 2026, 08:43

Geproefd wat dat dit wit is hier buiten
Inderdaad, het is sneeuw en geen cocaïne
😁🤪🤣

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 jan 2026, 08:54

goede morgen wens allen voorzichtig dag hier is het een en al ijzel
strooien niet in zijstraten
Bertje moet naar huis vandaag ik hou mijn hart vast pfpfpfpf
ik ga nergens
Oma fijn dat zoon u brengt maar toch opgepast
ik heb volgende 2 weken veel z.h bezoeken hopelijk dan beter alnders moet ik afzeggen
zoon werk 'hier blijft zowie zo al hele week sneeuw en ijzel :roll: :roll:
Afbeelding
Afbeelding
zeggen net min 10 graden ook regen dat is gevaarlijk
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan