Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39
Onze buurman heeft ons voetpad opgekuist, zonder te vragen, mooi van hem hé
Bedankte hem en zei dat ie hopelijk nog lang alhier blijft wonen 
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
- Locatie: Nijmegen
9Goede middag allemaal,
Ja sneeuwt hier nu al vanaf 9uur,veel wind ook.
Hier is het geen plicht meer om te vegen,en sommige doen het wel,
Maar meeste dus niet.
Vroeger deed ik het ook altijd,zelfs bij de buren.
Dus het is oppassen met het lopen,
En Diesel moet toch uit.
Alles van kerst nu opgruimd,ook mijn witte dorp.
Hoschi staat hij nog bij jou. Het dorp denk het wel
Patje fijn zo,n goede buur.
Omac ogen gelaserd,mss dan zonder bril. Riekske helpt nog niet het vegen.
Ja jongelui geen tijd meer.
Bekske kijk maar uit met lopen.
Fijne dag allemaal.....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
- Locatie: GELDROP
wENS ALLEN FIJNE AVOND GHYRA IK GA WEL VEGEN OOK AL BEN IK ZO ZIEK 10CM KAN JE NIET LATEN LIGGEN EN IK DOE OOK BUURMAN DIE IS 84 JAAR
IK WEET ER KOMT NOG MEER PFPFPPF GELUKKIG MOET IK NERGENS HEEN
PATTJE FIJNE BUURMAN HEB JIJ HELEMAAL TOP LIJKT HOSHY WEL .
GHYRA FIJN DAT JIJ ER WAS TOT MORGEN ALLEMAAL
EN PAS GOED OP NIKS BREKEN HE!!!! HIER KOMT PICK NIK NU NIET OOK DAT NOG
DAT HET SNEL VOORBIJ MAG ZIJN DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
ik ga het hem zeggen pattje
ja riekske we waren met 4man om sneeuw te ruimen . dat noem ik en prachtig gebaar
ik deed dit elk jaar zelf,maar een mens word ook een jaartje ouider hé
ghyra ,nee kerstdorp blijft nog gans de maand staan ,kleine kerstversieringen zijn al weg.
zo ,ik ga eten ,en wens jullie nog een warme en aangename avond ,tot morgen
ja riekske we waren met 4man om sneeuw te ruimen . dat noem ik en prachtig gebaar
ik deed dit elk jaar zelf,maar een mens word ook een jaartje ouider hé
ghyra ,nee kerstdorp blijft nog gans de maand staan ,kleine kerstversieringen zijn al weg.
zo ,ik ga eten ,en wens jullie nog een warme en aangename avond ,tot morgen
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen ,bekske,pattje ,riekske,oma-c , ghyra, en zij die nog langskomen.
sneeuw is hier bijna allemaal weg,zo kan ik straks boodschappen doen met de auto.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39
Van mij is het gelukt mét de fiets
Was nodig ook
Was nodig ook
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
- Locatie: Thuis

Dank allen voor de wensen en een fijne dag...
Wees voorzichtig want het is glad
Er ligt een flink pak sneeuw en hier is niet gestrooid
ik zie de auto's hier heel voorzichtig om de hoek komen...
Ik blijf binnen, mag en durf er niet door hoewel ik
hoognodig een kappersbeurt nodig heb
Dat kan wachten....
Groetjes allen en tot..........
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."









