in de Vier Seizoenen reeks 8

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

26 aug 2017, 10:24

Aan alle seizoentjes :
een fijn weekend !

Veel moed en beterschap voor de zieken en herstellenden !

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

26 aug 2017, 17:33

Ik wandel nog naar de kinderen en blijf daar.. ze gaan grillen...
't is heerlijk buiten nu...
Ik wens allen een fijne avond
Groetjes en tot morgen...

Dank je zwanenmeer... beterschap ook voor jou... :)

Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

26 aug 2017, 20:41

Hallo, hier ben ik ook nog eens. De kinderen van de zoon weer thuis gebracht. We zijn allebei een beetje bekaf.
Kinderoppas is heel leuk geweest maar het is toch ook vermoeiend. De drie van de dochter 2 keer 2 weken, twee van de zoon 2 keer 3 dagen. Nu is het voor een tijdje welletjes. Rustig met zijn tweetjes nu.

Blij dat MM en M-J toch al wat positievere signalen geven. Een karrenvracht moed gewenst !! En Clive, jou wens ik ook veel beterschap toe! Om zeker ook alle anderen niet te vergeten, veel groetjes.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

26 aug 2017, 21:14

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes,,

Dank je wel, lieve Wingerd, Zwanenmeer en Oma-C voor de mooie wensen.

Niels raakt met veel overtuigingskracht al op de derde trede van de trap, maar wel met een pak minder stress. Keert zich daarna om en gaat terug naar begane grond. Therapeut zal er nog een beetje werk mee hebben, denken we zo .

Kwam eigenlijk gewoon jullie allemaal slaapzacht wensen. Liefs aan jullie allen.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

26 aug 2017, 22:55

Hallookes iedereen,

Morgen zijn we een dagje weg.De organisatie waar spaanse woef vandaan komt, houdt hun jaarlijkse bbq.Eerst een wandeling en daarna bbq.
Dochter van zus ging voor ouders zorgen.Heb vandaag al voor eten gezorgd, zodat ze niet moet koken.

Clive: met ukkepuk alles oké.Vrijdag mag hij naar een andere groep de 1 tot 2 jarigen.Ergens volgende week komt hij slapen.De ouders ontvangen collega's en s'avonds moeten we hem gaan halen.

Dames, slaapwel allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 aug 2017, 08:50

Afbeelding

Iedereen opstaan... 't is mooi weer... :lol: je moet ervan genieten zolang het kan.. :P
Het is zalig buiten... ik heb mijn ochtendboke en koffie er al gegeten en gedronken..
't is er heerlijk nu...

Voor allen een sterkteknuffel en goeie moed.... tot later :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

27 aug 2017, 09:24

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Amai Oma-C, die kleine van jouw plaatje heeft me wakker gegild :D . Geniet van de mooie dag vandaag.

Anjelier, fijn te horen dat alles oké is met Ukkepuk. Baby D wordt nu zaterdag 2 september 1 jaar. Geschenkjes liggen al klaar. Jullie hadden geen betere dag kunnen uitkiezen voor een BBQ, samen met jullie viervoeters. Amuseer jullie.

Zwanenmeer, jij zult met dit weer ook wel een wandelingetje gaan doen. Ook voor jou een mooie zondag gewenst;

MJ en MM, weer een nieuwe dag en ik hoop dat elke nieuwe dag een betere zal zijn dan de vorige.

NIels heeft zijn vitaminedrankje al gehad en heeft ook al ontbeten. Straks nog een kwartier oefenen met hem maar nu is hij zijn ochtenddut aan het doen. Storen niet gewenst :D .


Ik wens alle seizoentjes , zonder al de namen te noemen, een zo'n fijn mogelijke zondag toe. Dikke knuffels en liefs voor jullie allen.

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

27 aug 2017, 10:45

goede morgen ieder ,mooi weer
clive ik ga nu 3maal daags wandelen met billy
met iedereen alles ok Afbeelding Afbeelding



een nieuwe foto van mijn kleine billy
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 aug 2017, 18:10

Afbeelding
Weer een mooie dag... en heb er van genoten...
Kon niet ver lopen want de ene kant hier is afgesloten
door grote werken en de andere kant was
afgesloten door de koers.... de schaal Sels... maar 't is niks
die kant is nu opgeruimd dus ga ik nog een avondwandeling doen.. :lol:

Ik wens allen een gezellige avond en straks een goeie nacht....
Sterkte en beterschap aan de zieken... groetjes allen en tot morgen... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

27 aug 2017, 18:27

goede avond allen

kom even langs , ,met weer slecht nieuws ,

we verheugden ons op een nieuw kl kindje ,jammer voor ons had het niet mogen zijn
donderdag avond toen ik thuis kwam had papy het slechte nieuws gekregen van zoon
op de echo zag de dokter dat het hartje niet meer klopte , ,morgen moet ze binnen
en zal het geboren worden , ,
hoeveel moet een mens dragen inons leven
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

27 aug 2017, 20:46

Oei wat triestig voor jou (en je familie natuurlijk) mammyretro.
Ik denk aan jou hoor.

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

27 aug 2017, 21:13

MAMMYRETRO : we leven met jullie mee ... zoveel tegenslag en verdriet ....

Veel sterkte ...

Afbeelding


..... ////

Billyken : mooie foto van Billyke ...

Aan alle seizoentjes : wens ik een goede nachtrust , zoveel mogelijk ..
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

27 aug 2017, 22:11

Hallookes iedereen,

Mammyretro : heel slecht nieuws .Veel sterkte de komende tijd voor u en uw familie.

Vandaag een prachtige dag.De uitstap met de organisatie van spaanse woef was geslaagd.Een mooie wandeling en een heel lekkere bbq.Verder nog een paar fijne mensen leren kennen.

Manlief was vanmorgen gevallen door spaanse woef.Die kwam te enthousiast aangelopen en manlief had het niet op tijd gezien.Met als gevolg gevallen, zijn elleboog geschaafd en pijn aan zijn heup.Met tijd en boterhammen komt dit wel in orde :D .

Morgen met auto naar de garage.Vanmorgen wilde het autoraampje niet meer dicht.Toen we aankwamen voor de wandeling, raampje geopend voor verdere info, en nadien wilde het raampje niet meer dicht.Met als gevolg dat het is blijven open staan.Gelukkig geen regen vandaag.Is wel vervelend, maar ja, er zijn ergere dingen.

Dames, slaapwel allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

28 aug 2017, 08:58

Afbeelding
Een zonnige maandag iedereen...

Aan mammyretro veel sterkte... wat moeilijk weeral... ja wat kan een mens dragen??
niemand kan het zeggen... aanvaarden wat op je pad komt ook al is dat hondsmoeilijk :(
Afbeelding
Heel veel sterkte voor de hele familie...

anjelierken, hopelijk is het snel beter bij jouw man,
als zo'n jong geweld aankomt en je staat niet schrap...
hopelijk blijft er niks van over...

zwanenmeer, , wingerd, helena, en wie ik vergeet... een fijne dag

M-J veel sterkte voor jou en je man...
hopelijk gaat het voor jullie ook elke dag een beetje beter..?

Een goede maandag... de nieuwe week brengt weer vanalles met zich mee
morgen op vrienden bezoek en woensdag onderhoud van de verwarming..
en nadien zien we wel weer....
groetjes en tot later....:)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

28 aug 2017, 09:31

Goede morgen iedereen.
Het is hier full house vandaag. J. is boven aan het poetsen, de twee kleinkindjes zijn zich aan het amuseren hier in de speelhoek. Deze namiddag komt dan de theevisite en Poes loopt hier ook nog rond.
Morgen komt K. en zijn de kindjes hier ook terug.
Hopelijk zijn ze Poes dan komen halen vanavond.
Dat beest weet niet goed wat er allemaal aan het gebeuren is.Ze is wel bordjes aan het uitlikken op het aanrecht.

Voor de rest is de potjes training bij jongste kleindochter zover dat ze geen pampertje meer aan heeft en ik goed moet opletten dat ze op tijd op haar potje zit.
Ondertussen praat ze ook al veel beter. Tot mijn grote verwondering kan ze al sommige letters onderscheiden: de M van mama, de P van papa, de twee voorletters van hun namen en de B van Bompi...Straf die is nog geen twee jaar een half...
Tegen dat ze naar de kleuterklas moet is die al ver gevorderd. Haar instapmoment is na het Allerheiligen verlof.
Klinkt chique hé!

Gisteren de laatste stadswandeling gedaan. Dat was wel een super krachttoer. Ik was al een beetje moe, maar wou toch nu meegaan, want woensdagavond zou het regenen en is het ook al rap donker. Van 14 uur tot 18:30 uur. Ik was kapot... Gelukkig had ik mijn super klapstoeltje mee, zodat ik onderweg bij de uitleg kon gaan zitten.

Aan iedereen nog een zonnige dag gewenst. Hier ziet het er naar uit dat dat zo gaat zijn.