in de Vier Seizoenen reeks 8

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

28 aug 2017, 12:10

Afbeelding

@ Mammyretro , heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jullie en de jonge ouders in het bijzonder.
Het leven is unfair. Jullie zijn in onze gedachten.

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

28 aug 2017, 13:38

heel veel sterkte voor julli en de jonge ouders Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

28 aug 2017, 13:59

goede namiddag
ik heb aaardig al werk verzet , ,zo verzet ik ook mijn zinnen ,
het is hier mooi weer , had begonnen het terras te kuisen , maar moet het hier altijd in stukjes en beetjes doen ,
dacht eens papy met pensioen , dacht ik het zal beter worden
niks ervan , ,sch ma vraagt veeeel aandacht ,
en papy springt voor haar

dank ullie voor het medeleven , doet een mens deugt
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

28 aug 2017, 17:53

Afbeelding

Het was een warme dag vandaag... en morgen gaan we naar 30 graden...?
dat wordt puffen.... ik ben morgen bij vrienden hopelijk is het daar een beetje koel... :roll:
Ze wonen op het 14 de verdiep van een appartementenblok... hoog en droog...
met mooi overzicht... :)

mammyretro veel sterkte... men komt het niet vragen hé....:(

Voor alle seizoentjes een fijne avond... een goeie nacht en tot morgen...
ik ga nog eens in de vriezer duiken... en kijken wat ik kan nog klaarmaken :roll: :)
ik mis m'n slaatjes wel...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

29 aug 2017, 00:27

Heb het hier weer voor ...... heel mijn epistel is weg terwijl ik aan het schrijven ben. Geen zin meer om het opnieuw te schrijven momenteel. Het komt erop neer dat ik eens een goed gesprek wil hebben met huisdokter, over de situatie van manlief, en een tel. gesprek met de sociale assistente, dat ze weet hoe zwaar de revalidatie moet zijn ........ al is 'onze kamer' daar al gereserveerd voor ons ..........
We zijn nog niet weg naar de zee hoor, ik wil niet van de klaveren naar de biezen lopen, gewoon om dagdagelijks bij manlief te zijn. Duffel schijnt het beste aangeschreven te zijn voor zware revalidaties, al is er nog niet veel gebeurd.......... en verliest manlief soms zijn geduld. Hij zal nog heel veel geduld mogen hebben, vrees ik, of het nu in Duffel of ergens anders is.

Mammyretro, sterkte voor de familie ..... hier zijn geen woorden voor. Het leven is soms hard.........

Dames, stel het allemaal zo goed mogelijk. Ik denk aan jullie allemaal en het kaarsje brand hier nog ......

Tot ..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

29 aug 2017, 09:07

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

MJ, heel vervelend als jouw epistel in cyberspace verdwijnt . Ik kan geloven dat je dat, geen zin meer hebt alles opnieuw te typen, je hebt wel andere dingen aan jouw hoofd momenteel. Wens jullie heel veel sterkte.

MM, jij ook nog een heel spoedig herstel, hoop dat de pijn elke dag wat minder wordt.

Oma-C, was het leuk op de 14° verdieping ? Vast een mooi uitzicht.

Anjelier, Spaanse woef overenthousiast daar hij manlief omtrok :) . Hoop wel dat jouw manlief een zachte landing heeft gemaakt;

Mammyretro, heb gisteren veel aan jullie moeten denken. En bezig zijn is inderdaad een goed therapie, het verzet de gedachten misschien even. Sterkte.

Net 10 minuten geoefend met Niels op de trap, zal nog niet voor vandaag zijn. Het zullen veel boterhammen worden.
Straks even oefenen buiten de tuin met de lijn. Gaan wel ook eens op het terrein van de therapeut wandelen met hem. Is voor hem dan onbekend terrein = angst. Helaas.

Zo, ga eens beginnen aan het HH. Vooral veel was vandaag en dan de strijk natuurlijk. Maar kan alles buiten drogen en dat vind ik altijd fijn.

Ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen zo'n fijn mogelijke dag. Stuur jullie allen heel veel groetjes en een karrevracht moed en sterkteknuffels. Liefs.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

29 aug 2017, 09:39

Afbeelding

Een goede morgen allen...
vannacht heeft alles opengestaan en nu is alles terug toe...
de warmte buiten houden vandaag... :roll: :oops:

Ik wens net als clive iedereen een fijne dag...
ik ga niet herhalen wat ze schreef in het mooie overzichtje,
je moet geen 2x hetzelfde lezen hé....
Heel veel sterkte aan wie het kan gebruiken en beterschap wie het nodig heeft...:)

Ik ga nog wat doen want ik word tegen 13 u opgehaald door vrienden... dus moet ik klaarstaan... :)
beetje gaan zweten op de 14 de verdieping denk ik
Tot vanavond als het niet te laat wordt... :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

29 aug 2017, 19:05

Mariajohana, ,is wel vervelend zomaar de tekst weg , ,gebeurd ook met me

Ik heb wat in de tuin gewerkt, ,de rest van zaterdag ,
Ook debovenkuis gedaan, dus niet verveeld
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

29 aug 2017, 21:22

En ik wacht en ik wacht en ik wacht...
De kinderen hebben ze al afgehaald. De Poes die zit nog altijd op haar goei wei...

Eerlijk gezegd dat zijn echt toffe kids. Die hebben twee dagen braaf gespeeld, goed gegeten, middagdutje gedaan, op het potje gegaan, ze mogen nog komen.

En het was warm vandaag. Ze wilden buiten spelen, maar ik heb ze uit de hitte kunnen houden tot een uur of vijf.

En vrijdag is het dan de grote dag voor de oudste van de twee: naar het eerste studiejaar.
Wat gaat dat toch vlug allemaal!!!

Beterschap aan de zieken, moed aan de verzorgenden, een prettige avond nog aan al de rest.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

29 aug 2017, 22:09

Afbeelding

Ik ben net veilig terug thuis gebracht... na een gezellige dag...
we hebben een wandeling gedaan in het nachtegalenpark
en nadien op het terras in de schaduw iets fris gedronken...
zeker voor herhaling vatbaar bij gelegenheid... :)

Nog een fijne avond en een goeie nacht... tot morgen aan allen...
en sterkte aan wie het nodig heeft... :roll: :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

30 aug 2017, 06:43

Goedemorgen seizoentjes,



het giet water buiten en dus is er een poessiekatje niet blij.
A komt vandaag niet. ze boden me vervanging aan maar ik heb dat geweigerd. ten eerste omdat ik nog geen opdracht liggen had voor A. en ten tweede A is het hier al gewend. als ik iemand nieuws moet "opleren" dan kan er die "klik" niet zijn en dat is dan ook jammer want ik heb dan 4 uur zenuwen. ( zou normaal strijk geweest zijn en ik kan niet mee naar boven voor controle)
ik was maandag onbewust naar boven gegaan om een dutje te doen en ik heb het mogen horen.
Gisteren mankeerde er iets aan de digi en ventje kreeg het niet opgelost. bovenop moesten we nog eten en moeder hing aan de telefoon. ik heb na het eten toen ventje was gaan afwassen ( tegen zijn goesting zei hij) gewoon twee nieuwe batterijen in de afstandsbediening gedaan en het euvel was opgelost. moest wel om 8 uur naar mijn bed want ventje was moe zei hij. èn dat was tegen mijn goesting. heb dan maar mijn leesvoer meegenomen naar boven. wakker geworden van het onweer en even voor de wekker wakker. ik heb mijn lunch al klaargelegd en ventje eet in de vvo en wil vanavond een frietje stekken.
Hoorde van de verpleegster dat er hier zondag iemand de keel is overgesneden. 8O . door diens eigen broer dan nog.
en er loopt hier de laatste tijd volk rond die zich verdacht gedraagt. ventje vreest inbrekers. awel, die lopen beneden op de samaouraizwaarden of een keukenmes en boven kunnen ze een klauwhamer krijgen en een bus haarlak in hun ogen. ze moeten met hun fikkenwaggelwaters van mijn spullen blijven.vigilante of niet.
het is tijd voor mijn dosis medicijen.
ik wens allen een, fijne woensdag, groetjes + knuffeltje
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

30 aug 2017, 09:25

Afbeelding

Goede morgen allen... ik werd wakker van hevige regen vanmorgen net voor 7 uur..
ja... dan is het toch tijd om op te staan... en alle ramen te sluiten
het is afgekoeld binnen... wat was het gisteren weer zwoel en vochtig.. :roll:
Nu is het donker, ik heb hier mijn bureaulamp aan... anders vind ik de letters niet op het klavier

M-M fijn je weer te lezen...
ik hoop dat je stilaan beter wordt alles heeft z'n tijd nodig vooral je ribben... sterkte:)

Vandaag weer wat poetswerk en vanmiddag komen ze de verwarming nazien (gewoon onderhoud)
dan is dat ook in orde tegen dat we binnenkort moeten gaan stoken... :roll: :?

Aan allen een goede midweekse dag...wat gaat het weer snel...:roll:
Groetjes en tot later...

Nog enkele nuttige tips:

https://www.facebook.com/FirstMediaBlos ... 643304586/
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

30 aug 2017, 09:46

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Was naar kine, maar moest daar morgen pas zijn, ook wel om 09.00H, dus natjes geworden voor niets. Kan gebeuren, stond thans juist in mijn agenda.

Muddy Maddy, leuk jou te lezen. Hoop dat je je elke dag wat beter voelt. En A. kon niet komen vandaag. Begrijp dat jij geen vervanging wou, alles opnieuw moeten uitleggen, niet leuk.

Oma-C, jij hebt gisteren dan een hele leuke dag gehad, fijn om te lezen.

En het regent lieve mensen, hopelijk koelt het nu ook nog wat af. Kan niet tegen die hoge temperaturen :oops: .

Vandaag licht HH op de 2 benedenverdiepingen en boven grondig. Af en toe een flinke pauze inlassen, ga ik echt doen.

Overmorgen is het alweer september, de tijd vliegt.

Gisterenavond nog een " restjesBBQ " gedaan. En daarna alles afgebasht voor de voorspelde regen. Alles onder zeil.

Zo, ga eraan beginnen, eerst de vaatwasser leegmaken, de wasmachine is al aan het draaien, het zal droogkast worden vandaag .

Ik stuur jullie allemaal heel veel groetjes en een portie moed en sterkte voor diegenen die het kunnen gebruiken. Liefs.

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

30 aug 2017, 10:45

Dag MMADDY , blij u hier terug te zien .. :-) veel moed om verder te genezen .

Ook aan de andere seizoentjes : geniet van de laatste dagen van augustus ..
Beterschap voor de zieken .

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

30 aug 2017, 11:39

Hallo dames, ben wakker gedonderd maar blij dat die hitte weer voorbij is. Maar het voelt nog enorm benauwd en vochtig aan.

MM je bent op de goede weg zie ik.
En M-J, ik denk aan u hoor, hoop dat je genoeg kracht en moed kan opbrengen voor deze moeilijke periode ! Duimen maar !

Alle andere seizoentjes, veel groetjes !