In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

omasenga
Lid geworden op: 05 jan 2014, 11:59
Locatie: limburg

23 dec 2017, 13:26

Fijne kerstdagen voor alle seizoentjes !!!

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

23 dec 2017, 14:16

Ook van mij voor ALLE seizoentjes :
Fijne kerstdagen , zonder zorgen .. :-) 

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

23 dec 2017, 16:27

Hallookes iedereen,

Straks 2 cakes bakken voor morgen, 1 voor hier en 1 voor ouders.
De sandwiches zijn ook al besteld, da's morgen enkel besmeren.Veel werk heb ik niet morgen, en da's goed.
Volgende week zal het anders zijn, dan is het hier feest, al 33 jaar lang :D.Ben ermee begonnen toen we getrouwd zijn en sindsdien is het elk jaar hier.Ik ga het ook simpel houden , maar wel lekker.

Mijn bloemstuk dat ik 2 weken geleden gemaakt heb , ziet er nog even mooi uit.Zal het op kerstavond op tafel zetten.Al 2 weken staat het in de veranda waar het redelijk fris is.Buurvrouw haar bloemstuk staat in de living , en ze moet de bloemen vervangen.

Dames, ik wens jullie fijne kerstdagen.Tot de volgende.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

23 dec 2017, 17:03

Voor allen een gezellige avond...
slaap lekker straks en tot morgen...

Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

23 dec 2017, 19:45

Dag seizoentjes,
Van manlief en mezelf ook fijne kerstdagen gewenst !
Het valt hier reuze mee, met manlief terug thuis ! Van 16 augustus tot donderdag deze week is een lange tijd. Heb al die tijd mijn plan moeten trekken met alles en nog wat, wat me redelijk goed gelukt is, al zeg ik het zelf ! Nu doe ik nog alles zelf maar kan wel met iemand overleggen indien nodig en dat is heel aangenaam 😊. Vrijdag heeft hij al eens met het busje Hendrix mogen meerijden naar de revalidatie. Het was niet vermoeiend al was het 2 u na elkaar. En ik kon in die tijdspanne nog wat boodschappen doen 😊.
Iedereen hartelijk dank voor de eindejaarskaartjes en beterschapswensen voor manlief, hartverwarmend 😊.
Heb een kaartje met adreswijziging van iemand gekregen maar mijn kaartje naar hun was al de deur uit en de zelfgemaakte kaartjes zijn op. Misschien wordt het hun toch nog bezorgd? Ik hoop het......
Morgen komen de kinders hier om kerstavond te vieren. Heb niet veel werk want we gaan Chinees halen ! Kerstdag zelf zijn we onder ons tweetjes en kunnen we wat recupereren 😊.

Tot eindejaar........
Lieve dames, geniet nog van de avond, geniet van de gezelligheid van de kerstdagen .

Ik ga jullie laten.
Tot ..... de volgende 😊.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

23 dec 2017, 21:38

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes, 

Kom even voorbij wandelen om jullie slaapzacht te wensen en moest ik er  niet geraken morgen, voor elk van jullie en jullie dierbaren, een mooie Kerst gewenst. Liefs van manlief, Niels en mezelf natuurlijk.. 

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

24 dec 2017, 08:35

Goede morgen seizoentjes,

de laatste boodschappen moeten nog gedaan worden, nl een stokbrood.
vader was enorm blij met zijn bak trappist. moeder had een orchidee gekregen, een speciale soort en van Gimly een theelichtjeshouder. ze zei bedank je kat, want ze zegt altijd kimberly ipv Gimly.
Van Mij en Ventje  en Gimly een fijne kerstdagavond. geniet er van met je geliefden.
Fijne dag, groetjes en een dikke knuffel.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

24 dec 2017, 09:15

Afbeelding
@ alle Seizoentjes en hun dierbaren, een heel fijne Kerst gewenst van ons alle 3. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

24 dec 2017, 09:25

Goede morgen allen,
Voor iedereen een groet op deze drukke dag..
Koken en alles in orde maken voor het feest.... geniet ervan... :lol:

Ook sterkte aan alle zieken en aan hen die pijn hebben... hopelijk spoedig beterschap

Ik wens allen een fijn kerstfeest en tot morgen.. .Afbeelding

mammyretro je hebt PB !!!

Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

24 dec 2017, 11:01

Aan alle seizoentjes : 
weinig zorgen , geen pijn en aan de zieken spoedig beterschap ! 

Afbeelding

Voor iedereen een fijne zondag !
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

24 dec 2017, 11:37

Goede middag ik was nog even aan 't lezen van de vorige berichtjes en ik vond deze ...
wie van jullie kent skoebiedoeke nog van het libelleforum..? ze schreef het volgende... :lol:ik zag het ook nu pas... :roll:
ze was wel op een ander topic die van het
"koffie en theehuisje Carpe Diem"
ik heb het naar hier verplaatst omdat de meeste
"oud libellekes" hier zitten :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst: Vr 22 Dec 2017,  23:09 Ik kom ff loeren en proberen  ... goeie avond iedereen  
Ik hoop daket goed gedaan heb ... 
Kben er terug vandoor ... tt laters nog eens mss ... 
Nog een fijne avond allemaal ... 
Slaapwel en voor morgen ... gezond weer op ...🎅 
Grtjs Skoebiedoeke ..
Ps : .... Oma-C .... wij kennen elkaar nog van vroeger é ... 🎅-------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bobijntje
Lid geworden op: 30 okt 2015, 19:48
Locatie: Ergens in Vlaanderen

24 dec 2017, 15:21

Lieve seizoentjes allemaal



Afbeelding


Manlief en ik wensen elk van jullie sfeervolle
 en gezellige kerstdagen!!!
Geniet nu... niet morgen

Skoebiedoeke
Lid geworden op: 22 dec 2017, 22:20
Locatie: West - Vlaanderen

24 dec 2017, 17:29

Goeie avond allemaal ... zo vergeet ik niemand :D

ik smijt er me eens tussen als dat mag ... zeg gerust jullie gedacht ... ik heb een brede rug ... alhoewel hij wat verminderd is met de jaren ... :?

Eerst en vooral een dankjewel aan Oma-C om mij hier te plaatsen en met een subtiele tip me naar hier te lokken via een kerstkaartje ... ook dankjewel voor de kerst wensen hunny...  :D
Ik ben inderdaad de Skoebiedoe van de tetterbox op de libelle forum geweest .. waren schone tijden ... jammer dak da door omstandigheden uit het oog verloren ben ... maar bon .. ik ben terug na jaren van veel strubblingen waar ik nog niet overheen ben ... maar het kom wel goed :D

Iedereen zit voorzeker al in kerstsfeer ... met deze wens ik jullie allemaal een zâlige kerstavond toe ... en hou het veilig en tussen de lijntjes ... :wink:

Prentjes plaatsen kan ik niet meer ... kben het blijkbaar verleeerd met de jaren ... ook typen op de laptop want ik doe alles met mijn telefoon nu ... laptop in gang gestoken om hier te kunnen babbelen ... op de foon niet  te doen ... de letterkes zijn te klein voor mijn ogen geworden ...  ja oud komen is niet zonder pijn ê...

Zelfs heb ik maar beperkt smilies ... :cry:

Zo ik ga jullie laten ... ik sta in de startblokken om te gaan feesten met een vriendin.... ze wil me echt wel koppelen aan nen vent .... maar ik denk ...  alê ik ben ja ik bent zeker ... heb er geen goesting naar .... dus ik zal eerder een valling opdoen ... lol :lol:

Ik ben er vandoor .. kblijf ier plakken op da spel ier ... toeme nê altijd verleidelijk geweest .. :lol:... of ik kom telaat bij mijn vriendin.... 8O

Doei en tt op kerstdag ....  met deze wens ik jullie ook al een zalige kerstdag toe .... :D

Grtjs ... Skoebiedoeke... xxx en dikke knuf aan iedereen ... en tt morgen ergens op de dag ... :wink:... tenzij jullie me hier niet graag zien komen ... lol ... kan ê :wink:

marita2
Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:35

24 dec 2017, 23:48

Dag Seizoentjes allemaal,

Kom jullie allemaal een fijne gezellige kerst wensen samen met jullie geliefden. Hier staat de tafel ook mooi gedekt want morgen komen de kinderen en mijn twee hartediefjes, kleine ukkeman  ondertussen 16 maanden en grote broer (5). Heb het mij dit jaar eens niet te moeilijk gemaakt en een feestmenu van bij de traiteur besteld, op aandringen van manlief, hij wil dat ik het met deze dagen ook eens niet zo druk heb. Dus moet ik morgenvoormiddag enkel bij de traiteur en de bakker de bestelling gaan ophalen. 
Voor alle seizoentjes een fijne gezellige dag morgen, veel groetjes en tot schrijfs!
Marita2

Skoebiedoeke
Lid geworden op: 22 dec 2017, 22:20
Locatie: West - Vlaanderen

25 dec 2017, 05:19

Vrolijk Kersmis .... Iedereen ... Zo vergeet ik niemand .... :wink: :wink:




Afbeelding