In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

25 dec 2017, 08:21

fijne kerst voor ieder
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

25 dec 2017, 08:44

Goede morgen seizoentjes

fijne kerstdag aan allen van ventje en mij en Gimly.
Cats Rule!

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

25 dec 2017, 09:20

Hallo seizoentjes,
Fijne Kerstdag aan iedereen. Geniet ervan.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

25 dec 2017, 09:29

Hallookes iedereen,

VOOR IEDEREEN FIJNE KERSTDAGEN.

Straks schuiven wij de voetjes onder tafel.We moeten om 12 u in het restaurant zijn.
Gisterenavond hebben we het sober gehouden.Enkel belegde broodjes en nadien koffie met cake.
Zoonlief en gezinnetje zijn eigenlijk heel vroeg naar huis gegaan, ukkepuk was koorstig.Hopelijk is hij vandaag beter.Toen ze aankwamen was hij oké, en een uurtje later lag hij al op de sofa, en da's niks voor hem.Naar zijn boerderij heeft hij nauwelijks gekeken.

Manlief is al gaan wandelen met spaanse woef.

Skoebiedoeke: welkom hier in ons babbelhoekje.Ik ken je niet , maar zelf zit ik nog niet  zo lang op het forum.

MJ: ben blij dat je man thuis is, en dat alles goed gaat naar omstandigheden.

Ik bedenk me dat het al een tijdje geleden is dat we iets gelezen hebben van lenk.Die was nieuw hier.Hopelijk springt ze nog eens binnen :D.

Dames, tot de volgende.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

25 dec 2017, 10:09

Blijkbaar is er gisteren iets in de soep gelopen, want mijn posting van gisteravond is weg.

Vrolijk kerstfeest iedereen!



Afbeelding

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

25 dec 2017, 10:41

Afbeelding

Aan alle Seizoentjes, ook de nieuwe en aan alle  meelezertjes een hele fijne Kerst gewenst van manlief, Niels en mezelf;  Maak er een gezellige dag van. 

Liefs en een dikke kerstknuffel. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

25 dec 2017, 10:43

Afbeelding

Goede voormiddag ondertussen....
beetje langer geslapen dan gewoonlijk maar 't kan maar deugd doen hé..
We hadden gisteravond een gezellige avond onder ons viertjes... :roll:
de gourmette heeft gesmaakt en nadien het kerstgebak...
en om 24 u lag ik in mijn bedje...zoon was mee naar huis gestapt...
't is maar een 10 tal minuutjes en een beetje buitenlucht deed deugd :)

Ik wens allen vandaag een Zalige kerstfeest... geniet maar wie nog een feest heeft. :)
ik hou het rustig bij de tv of een boek....

Dag Skoebidoeke, je hebt de weg gevonden.. :lol: :lol:welkom zeg ik...

Beterschap aan de zieken.. sterkte en moed...

Alle seizoentjes een gezellige dag verder en tot later... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

25 dec 2017, 11:06

Een fijn kerstfeest aan iedereen , ook de "oude "libellekes van vroeger ... fijn om iedereen hier terug te zien !! 

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

25 dec 2017, 17:42

Afbeelding

Voor allen die nog feestvieren... een gezellige avond en een goede nacht.. :)
Morgen weer een gewone dag...tot het volgend weekend weer opnieuw begint... :roll:

Slaap lekker straks en tot morgen...Veel sterkte aan de zieken... :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Skoebiedoeke
Lid geworden op: 22 dec 2017, 22:20
Locatie: West - Vlaanderen

25 dec 2017, 20:38

Hallo seizoentjes en een fijne Kerst iedereen ... zo vergeet ik niemand ê :wink:

Hopelijk iedereen het kerstfeest goed doorstaan ... :wink:

Ik ga eens mijn best doen om eens te antwoorden ...

Marita2 : Je hebt gelijk dat je je het eens gemakkelijk maakt ... dan kan je meer tijd vrij maken voor je 2 kleine hartediefjes ... geniet er maar van want ze worden vlug groot ... en smakelijk aan het feestmenu ... :wink:

Anjelierken : Leuk eens je voetjes onder de tafel mogen schuiven é ... :D... smakkelijk en geniet ervan ...  Hopelijk is kleine ukkie al beter ... kleintjes die ziek zijn is niet plezant é .. je zou het zô van hun over willen nemen ... och here kleine ukkie ... :cry:
en dankjewel om me te verwelkomen ... :wink: 

Helena van Troye : Oei ... post in de soep gelopen ... ja ni plezant é ... en je kan nooit meer iets hetzefde schrijven é ... :?

Skoebiedoeke
Lid geworden op: 22 dec 2017, 22:20
Locatie: West - Vlaanderen

25 dec 2017, 20:57

Oei ... mijne post was ier weg zonder dak het zelf besefte ... dus hier doe ik verder se

Waar was ik gebleven :?

Clive :   Ook voor jullie een fijne kerst ... en dankjewel om me te verwelkomen ... :wink:

Oma-C : Ach hier ook lang geslapen ... ben verschrikkelijk laat in mijn bed gevallen ... hier nog wat blijven plakken op het forum en dingen uit proberen ... :)... en inderdaad je kan er maar deugd van gehad hebben ... :wink: ... en ja ik begin er terug in te komen en mijne weg te vinden .. dankjewel hunny :wink: ... en slaapwel voor straks ... :wink:

zwanenmeer : dankjewel om me te verwelkomen ... fijne kerst ... :wink:

en voor al de andere seizoentjes mariajohanna ... Muddy Maddy ... Billyken999 ... Bobijntje ... en al de ander seizoentjes dak mss vergeten ben of overlezen ... fijne kerstavond nog en slaapwel en voor morgen gezond weer op ... :wink: :wink:

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

25 dec 2017, 22:08

Afbeelding

Aan  alle Seizoentjes, 


Na 2 toch wel drukke dagen kom ik jullie allemaal nog een fijne avond wensen en voor later ( en voor mij nu), een zachte slaapzacht. Liefs aan elk van jullie. 

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

25 dec 2017, 22:32

Een mooie kerstavond gehad met dochter en gezin, nu logeren de musketiers hier tot donderdag en dat is ook wel eens fijn. Ze liggen nu nog maar pas in bed, en Woef is ook neergeploft...moe van het draven achter de kinderen.
Nog een gezellige avond aan iedereen !

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

25 dec 2017, 22:48

Voila netjes terug aan huis afgeleverd na het bezoek bij het nichtje en de zus.
Ze wonen mooi en rustig in hun nieuwe huis.
En praktisch, maar ik had niet anders verwacht bij haar.

Skoebidoeke ik had onder andere geschreven dat ik jou ook nog ken hoor van in den tijd!

Verder ligt mijn logeetje al in haar bedje.

En morgen aan de slag met Frans en Latijn.

Waar grootmoeders al niet voor dienen.

Slaap wel iedereen.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

26 dec 2017, 09:39

Goede morgen seizoentjes,

ik heb lang geslapen voor mijn doen, maar was vannacht wakker geworden met pijn in mijn rug. een gewone pijnstiller genomen en gehoopt dat het weg zou gaan en ik niet midden in de nacht naar beneden zou moeten voor druppeltjes. want dan is Gimly wakker en moet dan meteen eten. deze morgen heeft hij ventje wakker gemiauwd. ik heb niets gehoord.
ventje is een stuk van zijn film kwijt. kan gebeuren. vandaag opkramen want morgen komt A.
ventje moet nog om brood want de kaasschotel van  kerstavond was nogal groot uitgevallen.
alle fondue is ook op. mijn ouders aten gisteren spaghetti. 't was het enige wat vader wilde eten.
wij denken om ook op nieuwjaarsdag spaghetti te eten. ik denk dat velen er gewone dagen van willen maken. enfin wie gevierd heeft kan er maar deugd van gehad hebben.
er is hier nauwelijks passage in de straat. ze liggen nog allemaal in bed.
vanavond zenden ze big little lies uit. moet daar nog eens naar kijken.
Fijne dag allen, groetjes van een zonnig zeetje, knuffel.
Cats Rule!