In de Vier Seizoenen reeks 10: Zomer

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

30 jun 2018, 12:26

Goede middag iedereen,

Ben al naar de bib geweest terwijl het nog lekker koel was.
Bib gaat open om 10 uur.
Boete en verlengingen betaald.
Ik spijzig de stadskas, want de bib ziet daar zelf geen cent van naar het schijnt.
Brood en toespijs in huis en eten voor straks en morgen en overmorgen ook nog.
Vandaag lekker de luiaard uithangen.

Gelukwensen aan al de mensen die verjaarden, zoveel jaar getrouwd waren en zo nog wat.
Deze vergeet kous ziet dat altijd op de laatste moment.
Mijn kalender staat al zo vol met al wat ik niet mag vergeten en nog moet doen...

MM dat is dan een goede vermageringskuur als je gaat wachten tot je een ons weegt aan de telefoon.
Gelukkig waren de tel...t  mensen dan toch vriendelijk.
Toen grootvake en oma-oma overleden waren, waren alleen de mensen van de successierechten en de mensen van de watermaatschappij vriendelijk, behulpzaam en meelevend. Oh ja en de mevrouw van de Hulpkas en de RVA, die waren ook heel lief en behulpzaam, want dat was een echte soep toen.

Tot hiertoe is het hier nog lekker fris. ik heb gisteren mijn hangende tuinen van Babylon opgehangen.
In de keuken is er een strook hellend glas en in de namiddag schijnt de zon daar genadeloos door. In plaats van veel centjes te betalen aan een firma die zonneweringen maakt, heb ik dat zelf opgelost met een op maat gestikt stuk laken en een hamer en duimspijkers. Alleen hangt het een beetje door, zodat het precies de hangende tuinen zijn...
Dat scheelt zo maar eventje een graad of vijf!

Zo dames en dieren, ik ga dus de luierik uithangen tot als ik dan weer iets te doen ontdek. 

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

30 jun 2018, 12:33

Van de acht eendjes hebben er twee het overleefd.
De andere zes zijn of overleden of opgegeten door de eksters en de kauwen...
De natuur is wreed.
Buurman heeft ze in het hok van de cavia's binnen gehouden tot nu.
Ze zijn ondertussen te groot om door de draad te ontsnappen, zoals verleden jaar .
En te groot om door de andere vogels gepakt te worden.
Tenzij de buizerd weer te voorschijn komt.
Hierbij een foto van de gelukkige familie.
 
Afbeelding

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

30 jun 2018, 16:05

Ja mensen, gisteren bij de dokter kreeg ik supergoed nieuws. Schildkliergezwellen niet gegroeid en geen gevaar voor verstikking dus geen enkele reden voor operatie en met de hypofyse (operatie 20 jaar geleden) gaat het blijkbaar ook goed.
Zonder onverwachte narigheden, is het volgende controle-onderzoek pas over anderhalf jaar.

Een grote oef.

We kunnen terug plannetjes maken.

Maar nu enkel rustig zitten lezen met de airco aan.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

30 jun 2018, 18:56

AfbeeldingGoede bijna avond.... watis het warm.... :oops:
hier achter op het terras is het 43° echt niet te doen
en de zon blijft dar tot ongeveeR 17u
als ik een ei tegen de muur gooi valt het er gebakken af
We hebben zon gevraagd oké.... maar dit is weer teveel vanhet goeie(sorry)

Ik ga seffens de planten drinken geven bij de fietsers...
en zien of er aardbeitjes zijn..
daar is het nog warmer in hun "ingesloten tuin"...
Jammer dat hun jacuzzi niet aanstaat anders ging ik er daar inzitten
maar ze hebben die leeggemaakt voor ze vertrokken

Straks een koud groenteschoteltje met gerookte zalm...
meer heb ik niet nodig.... eten smaakt niet in die hitte... :oops:

wingerd proficiat met de goede uitslag.... dat is een last van je schouders :)

Een fijne avond en tot later.... en een koele nacht om goed te slapen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

01 jul 2018, 07:31

Goede morgen seizoentjes,

ben wakker gemaakt door onze natuurlijke wekker die naar buiten wilde, eten wilde,... hij zit nu buiten een dikke bromvlieg achterna omdat die mammie ambeteerde.
gisteren boodschappen gedaan: zeer vroeg om de warmte te vermijden en de toeristen. dat laatste is niet zo heel goed gelukt want er was al veel volk. moesten ook nog in de Bricolage zijn. maar die was nog niet open dus zijn we een kwartierke in de auto gaan zitten. ik had zo'n diepvrieszak mee, dus ons pistache-ijs en de fricandellen (aka curryworst) kon niet rap ontvriezen in de koffer van ons tbztje. ik had ductttape nodig omdat in de keuken ooit een muurke is afgebroken en daar stopt het oude linoleum, nu brokkeld die cement af en als je niet goed kijkt val je over dat gat in het beton en struikel je over het linoleum. oplossing (voorlopig) ducttape. ventje had polyfilla nodig voor de gaten in de gordijnroede op te vullen, want die is naar beneden gesukkeld. er moet daar trouwens een nieuw gordijn komen achteraan. vraag ik wat zijn plannen zijn( stiekem hopend op het feit dat ventje gisteren de gordijnroede ging herophangen) maar ik kreeg beide keren als antwoord: ik weet het niet. ok, we hebben geduld: Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. morgen moet ventje nog 1 dag werken want de openstaande rekening van een bemanningslid moet gesloten worden daar de Godetia voor 5 maanden het zeegat in is. wij gingen normaal naar het rollend foodtruckfestival gaan in zeebrugge, maar er zijn ook vlootdagen: ergo: nergens parking. geen nood: eind juli is er in de buurtgemeente ook zo'n foodtruckfestival. vandaag steak op de bbq met een lookstokbrood ipv frietjes. ik heb er wel gekocht die in de microgolfoven kunnen voor mij als ik alleen ben, zin heb in een frietje maar onze frituur niet open is. ons Ma belde als we in de auto zaten( typisch) en had al naar huis gebeld. alle zakken oude kleren zijn weg en de oude donsdekens. (A. heeft wel een zilveren kleedje (tuniek) gekregen omdat ik zag dat ze er naar keek. ze moest het van me passen en als het haar paste en ze het mooi vond kreeg ze het.) Gimly heeft zijn snuffelzakje vannacht uitgehaald uit zijn verstopplaats. die kan daar nu uren zoet mee zijn. ik ga vlug nog een kopje koffie zetten en dan een joggingbroek en kousen aandoen en een trui en ik ga zo naar de bakker. om koffiekoeken en broodjes voor vanavond. daarna ga ik mijn plantenasenaal van water voorzien nu ze in de schaduw staan.
Oma C: 'n jacuzzi zou nu hèèrlijk zijn in zo'n weer. ik heb helaas geen badpak meer. hou het koel zou ik zeggen.
Wingerd: dat is goed nieuws! ik moet dinsdag bij de nko zijn omdat ik veel slijmen in mijn keel aanmaak. hoop dat ik daar niet over mijn nek ga.
Helena: mooie eendjes. ja, de natuur kan wreed zijn: eten of gegeten worden. geniet van uw bibliotheekboeken.
Clive: ik hoop dat het bezoek aan de moeder van de aanstaande puppie goed is verlopen. maak jij er ook maar een fijne dag van met manlief op het terras.
Aan allen een fijne dag, vergeet niet te drinken ( non-alcohol), groetjes!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

01 jul 2018, 09:28

AfbeeldingEen goede morgen iedereen, 
strijkje weggewerkt voor ik ga douchen
dan is alles opgeruimd... zo heb ik het graag
Dan de mailbox opgeruimd... viel mee..er was niet veel :lol:

Vannacht was het heerlijk, alles opengezet rond half elf
het is goed afgekoeld gelukkig en om 7 u heb ik weer alles toegedaan
jammer toch dat het zo moet... maar ik kan er niet tegen... 
ik krijg geen adem en word er ziek van...
Vanavond wat later de planten gaan drinken geven...
maar ik loop niet graag heel laat op straat...

De fietsers zijn al in Keulen...en nemen daar een rustdag 
ze zullen rapper terug zijn dan ingeschat(denk ik)
ze komen in een heel koel huisje, het is er heerlijk fris binnenAfbeelding

Straks misschien met een boek in het parkje hierachter 
onder de bomen op een bank gaan zitten lezen...
De kindjes zijn op vakantie dan is het er rustig en stil...
en als dat nog te warm is.... dan maar terug naar binnen.. :roll:

Dag M-M plannetjes gemaakt voor in het verlof van je ventje..?  :lol:
hopelijk kan je een paar werkjes gedaan krijgen...
maar 't is ook vakantie hé :)

Aan allen wie ertegen kan ....geniet zoveel je kan, 
vergeet niet water te drinken en te smeren
nog een fijne zondag verder.... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

01 jul 2018, 09:52

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes, 

Jullie zijn in manliefs naam van harte bedankt voor de vele en mooie verjaardagswensen. Het deed hem erg goed want zijn broer was het nog eens  voor de zoveelste keer vergeten, maar o wee als wij de hunne vergeten .

Gisterenochtend dan naar de mama, papa en tante van de puppy's gaan kijken. Was meteen goede vriendjes met de papa En ja hoor, dank je wel voor de vele duimen,  ze hebben geholpen. Want observatie hoe we met de honden omgingen en een vraaggesprek, werd ik 100% goed bevonden voor een pup. Nu moet enkel de natuur nog zijn gang gaan in december ongeveer, maar als er een nestje is, krijgen wij een pup. 
Zal pas gerust zijn denk ik, als hij hier volgend jaar rondloopt. 

Vrijdag naar zee in Domburg geweest. Was leuk. 

Heb me van manlief een E-Reader moeten aanschaffen omdat ik 8 boeken mee wou nemen op reis . En die wegen te zwaar door natuurlijk. 

@ Wingerd, heerlijk te lezen dat alles goed was.

Ik moet nog badje in en dan maken we er een luie zondag van. 

Liefs aan jullie allen en geniet van alles wat je gaat doen vandaag. Dikke knuffel; 

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

01 jul 2018, 12:24

Vooreerst Wingerd: tof dat alles in orde is!
Een hele opluchting neem ik aan.
Jullie kunnen weeral verder voor een hele tijd.

Joepie Clive dat is ook goed nieuws, dat je goed gekeurd bent voor de pup.

Brrr, buurman zou zijn kippenhok wel eens proper mogen maken.
Ik ruik het tot hier...

Mijn bloemen zijn ook al gegoten en gemest.
Ik heb de delicate strijk al vlug zelf gedaan, kwestie dat alles weer niet dood gestreken is.

Al een fotootje gekregen van de familie Klepkes met de sleurhut.
Waar ze zijn ik weet het niet, maar het is er mooi en het is er rustig.

Ik zal een oplossing moeten zoeken voor Poes als het zo warm blijft, want hier staat geregeld alles overeen open te tochten. Dat gaat natuurlijk niet meer als Miauw hier is.Ik had nog een hordeur moeten laten maken voor aan de achterdeur van de garage...Maar dat was zo al een serieuze kost, waar ik evenwel geen spijt van heb. 

Zo, ik weet niet wat ik vandaag nog ga doen om bezig te blijven zonder moe te worden.
Kruiswoordraadsels in vullen, haken in katoen, boeken lezen, de krant verder uitlezen.

Toch maar weer eens verleid door een aanbieding voor acht weken de krant genomen.
Ik weet weer waarom ik mijn abonnement heb opgezegd...
Een mens wordt er depressief van. Volgens mij zijn er manieren en manieren om het nieuws te brengen.
De journalisten van De Standaard zijn de grootste doemdenkers en pessimisten van het land, vrees ik...
We zijn nog nooit zo oud geworden, maar we gaan allemaal dood...
We eten ongezond, we drinken teveel, zij misschien, ik niet, maar we leven allemaal langer en langer.
De ene financiële crisis is nog niet bezworen of de andere is al in aantocht.
Ondertussen moeten we allemaal belegen in risicokapitaal, anders draait de economie zogezegd niet....

Willen jullie geloven dat ik vannacht wakker werd van de kou. :oops:

Aan iedereen nog een heel fijne zondag, hou het fris!
In 2016 was het nu aan het gieten, vertelt fb me in mijn herinneringen.

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

01 jul 2018, 18:08

Iedereen een fijne zondag gewenst,

Heb nog niet veel tijd gehad om hier mee een klapke te komen doen, maar niet getreurd, nu ben ik er terug !

Zie dat ik Wingerd mag feliciteren met het toch goede nieuws. Het is altijd spannend, zulke afwachtmomenten, maar alles gaat goed komen, je zal wel zien. :wink:

Clive wens ik een hele mooie en lieve pup toe, al is het nog wel even wachten ! Kan die toestand goed inschatten, vermits dochterlief dat ook moest 'doorspattelen' en na een hele tijd hun pup mochten afhalen in Nederland. Dat was ook 'suspence', hoor !
Zo een E-reader, is dat voor jou een 'aanrader' ? Had ook al gedacht om me er eentje aan te schaffen, maar dan hoor ik zeggen
dat het vermoeiender is om zo te lezen omdat je altijd van lings naar
rechts moet scrollen en zo, ik ken niemand die het heeft, anders kon ik
daar eens polsen en eventueel eens proberen .....

Ruik ik n u het kippenhok van buurman M-H tot hier ????
Foei man, maak het deze week maar proper, er is al genoeg verpeste lucht buiten ........
Eéns kregen we de kans om een 14-tal dagen een gratis krant in de bus te hebben. Het is bij die 14 dagen gebleven, dat werd hier niet gelezen, deels omdat we beiden nog gingen werken, en als we moe thuis kwamen moest er nog gekookt enz. worden, enfin, het huishouden, he, en dan lag die krant daar te wachten om gelezen te worden. Die stapelden zich steeds op, met op zaterdag nog een extra editie erbij ....... heel het pak is uiteindelijk, ongelezen, in de papierdoos geraakt..... Mijn man pleegde steeds te zeggen dat er maar 2 dingen in de krant juist waren, en dat is de datum en de prijs ...... :D
Enne, als ze de mensen wat meer €'tjes gaven dan zou de economie ook meer draaien, maar niet door hun aanbovolen beleggingen van risico op ons eigen kapitaal ...... dat ze hun eigen centen maar beleggen en zelf maar risico lopen . Ze hebben meer sollen dan de doorsnee mens ...... :roll:

Hier blijven we wijselijk binnen, bij de goede 'odeur' van de airco ! Suppere uitvinding trouwens !
Dat is een goede 'belegging' geweest, enne ..... 'zonder risico' ! :D

Ah, OmaC, al in Keulen ! En ja, een rustdag ertussen moet kunnen, he, voor de vakantiefietsers ! Zou het daar ook zo 'zweten' zijn dan hier ?  Enfin, je zult het binnenkort wel horen !
Ik ga seffes ook eens naar de mailvox gaan, daar is het de laatste tijd niet meer van gekomen .... :oops: :roll:

MM, alles ook in orde aan het komen bij jullie? En de vakantie voor ventje komt er aan, hopelijk niet enkel voor te werken. Gaan jullie soms ook eens naar het strand toe? Of hoeft het voor jullie niet meer, met al die toeristen ? Ik weet dat er mensen zijn, die aan de kust wonen, die liever naar de Ardennen gaan, en ook omgekeerd. :wink:

En nu ga ik dat hier al 'plaatsen', de laatste keer dat ik hier was, waren mijn letters, woorden, zinnen, ... gewoon weg, terwijl ik nog bezig was aan het typen ......
Om dat nu te vermijden ......

Dames, stel het nog wel op deze zonnige zondag, en tot .... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

01 jul 2018, 19:23

Afbeelding Goede avond aan desupporters van de fietsers...  Zopas gebeld met zoon enalles is dik in orde...ze denken nog
een dag of6-7 nodig te hebben om thuis te komen
 Het Roergebied waar zenu zijn is heel slecht voor fietsers,
slechte wegen en allemaal industrie, niksmoois te zien dus :roll:
Vandaag in Köln hebbenze wat rondgewandeld maar veel te druk (vinden ze, wij houden niet van de
drukte)
je kan op de koppenlopen...en als je op een terras iets wil drinken zegt de garçon
dat je heelgoed moet uitkijken voor de rugzak want als je even deandere kant opkijkt is alles weg....
zij zijn dat daar gewoon... niet leukdus... maar het is tegenwoordig overal zo...
het was er ook heel warm...30°
Morgen starten ze terugrichting Nederland... vanavond nog gaan eten en op tijd naar bed....Nog een fijne avond entot later...slaaplekker later als het iets koeler is :lol:
sorry, zonder namen maar mijn kip roept :lol: :lol:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

01 jul 2018, 22:09

tok, tok, tok de kip van oma-C  :D

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

01 jul 2018, 22:57

Hallookes iedereen,

Vandaag bbq bij zoonlief, was gezellig en lekker eten.Ukkepuk was in zijn element en ukkemeisje slaapt door alles door :D.Chinese papa heeft al veel gewerkt in hun tuin, al veel gesnoeid en onkruid gewied.De tuin ligt er netjes bij.
Hun gazon ziet ook geel zoals de onze.
Het is hier echt kurkdroog, onze gazon is hooi geworden :D.

Wingerd: ben blij dat je  een goede medische uitslag had, nu ben je terug gerust.

Clive: had niet anders verwacht dan dat jullie "goedgekeurd" zijn voor de nieuwe pup.Zoals jullie zorgen voor je huisdier.Het zal nog eventjes wachten zijn :D.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

02 jul 2018, 07:05

Goede morgen seizoentjes,

laatste hopelijk laatste halve werkdag voor ventje. eerst overgave overname van zijn wacht en dan met die gast van de Godetia probleem oplossen. dan congè. was gisteren in alle vroegte om koffiekoeken geweest en wat kleine broodjes. dat zijn ze ook niet gewoon van mij. ik en een kennis konden nog nèt binnenstaan, zo'n wachtrij en dat om 7 u 30! 8O. had een joggingbroek over mijn pijama getrokken en mijn jeansjas over mijn t-shirt waar ik in slaap en mijn jasje erover. snel mijn haar gekamd. Buren V zijn op reis vertrokken. de onkruids nog niet die gaan waarschijnlijk wachten tot het bouwverlof wat ook niet al te lang duurt.( geloof volgende week) morgen naar de NKO. huiver. ja, ik heb nogal een gevoelige mond en keel. zou best niets eten en alleen klaar water drinken als ik over mijn nek ga in zijn consult. want anders moet de secretaresse het opkuisen of de werkvrouwkes. ik heb daar heel veel respect voor die werkvrouwkes die in het ziekenhuis werken. mijn kamergenote had bezoek en de baby... 's anderdaags gezegd voor kamergenote om haar rookstokjes kwam, en je had de kleur van het water moeten zien dat ze aftrokken: 8O.
Gimly is buiten, hem straks te eten geven. daarna de vloer hier eens swifferen en eventueel een vlugge mop laten rondzwieren zodat het hier fris is en ruikt... naar mr proper oranjebloesem.
Oma C: toeristen slechte wegen? Merkeltje moet maar haar minister van bahn eens onder de voeten geven. ventje gaat 1 dag klussen en 1 dag rusten zei hij.
Clive: superblij dat je een pup gaat krijgen. hou de brievenbus in het oog want ik heb manlief nog een kaartje gestuurd. en die wachttijd voor de pup? die gaat zo voorbij zijn, want de tijd vliegt, maar voor jou gaat dat als langer aanvoelen. jullie zijn binnenkort als ik me niet vergis X aantal jaar gehuwd? daar ik ginder door iemand kaartjes heb leren maken, zou ik het wel eens wagen om matriaal te gaan halen naar de action voor 3 D kaartjes. ventje gaat zuchten: naast lezen nog een dure hobby!
MH: buurman een stinkend kippenhok? als ik een kip was die daar woonde zou ik uit protest geen 1 ei meer leggen. Poes komt binnenkort ook logeren? en hangende tuinen zijn ook mooi: dat moet niet strak-strak zijn. ik ga als ventje gebeld heeft dat hij er is mijn bloembakken bewateren. mijn Plumbago is in zijn tweede bloei aan het komen!
MJ: alles gaat daar zijn gangentje? ik ga met ventje wel eens af en toe naar de dijk kant fort napoleon voor te wandelen. daar is een onbewaakte zone en weinig toeristen. wat verder liggen de naakttoeristen. elk zijn ding. de ardennen trekken mij evenwel niet aan. ben er als kind veel op vakantie geweest toen papa nog bij de wielertoeristen zat. dat was een drie daags weekend met fietstochten voor de mannen en wandeltochten voor de vrouwen, want we zaten daar soms in the middle of nowhere en shoppingcentres bestonden nog niet. waar we altijd logeerden dat waren de voorlopers van de vakantieparken die we nu kennen. en je moest frans spreken. en mijn frans is en zal altijd abominable zijn. English please!
gelukkig bestaat er nu een vertaalapp.
gisteren vroeg in bed gekropen. je merkt dat de "leefloners" hun pree getrokken hadden want om 9 uur hoorde je ze nog op den terras van cezar. die zijn Annie waar hij van dit jaar mee ging trouwen zag ons praten met onze transgender. en toen ze vertrokken met de auto keek ze nooit op of om. 1) was het door Joyce? of 2) ziet ze nu in dat vermageren door de miserie niet leuk is en 3) ik heb nu een leuke korte coupe terwijl zij rondloopt met lang gespleten haar met een paar grijze in. mijn zelfbeeld is verbeterd, het hare schijnt de kelder in gegaan te zijn. die dag gingen ze gaan winkelen voor kleren. ik heb er nog genoeg en er moet nog een kast op zolder geschommeld worden. nu moet je niet in oostende rondlopen. met dit weer nog voor heel de week en de solden is het koppen lopen. en ik heb niets van kleren nodig.
Fijne maandag! hou het koel, groetjes!
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

02 jul 2018, 08:26

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes, 

HVT, vervelend de geur van het kippenhok. Blijkbaar wordt dat niet tijdig schoon gemaakt. En poes weer op logement ? Leuk vind ik dat. 

MJ, leve de  airco, heb zo'n cooler op de slaapkamer staan en dat werkt ook wel echt in die mate dat ik hem heb moeten uitzetten deze nacht wegens te fris . Dank je voor de lieve woorden van de pup. Wat die E-reader betreft, heb gisteren om hem gewoon te worden er een volledig boek mee gelezen. Het is eerst wat wennen natuurlijk, maar daarna gaat het vlot. Ik heb het vooral gekocht om extra kilo's in de bagage te vermijden . Maar moet zeggen dat ik er heel tevreden van ben. En wat leuk is, je kunt hem in jouw handtas stoppen en hem altijd meenemen, bijvoorbeeld als je bij de dokter zit. Muddy Maddy heeft er trouwens ook al lang eentje, geloof ik toch. 

Oma-C, dus een iets mindere trip in het Roergebied, maar geloof dat daar ook veel industrie is. 
Vanavond weer voetbal op TV. Spannend. 

Anjelier, fijn dat de BBQ leuk was. Ukkemeisje is dan wel een heel rustig baby'tje. 
Dank je dat jij niet twijfelde op het krijgen van onze pup. Ik had toen we daar naar toereden echt een knoop in mijn maag, maar die was verdwenen na het gesprek en toen ze zagen hoe ik met de hondjes omging. Maar het is nog zo lang wachten. Niets aan te doen. 

Zo, ga badje nemen en dan het HH doen in de voormiddag voordat de warmte toeslaat. Moet ook om 13.30H bij de kine zijn. 


Ik wens iedereen een fijne maandag; Zoek de schaduw op als dat mogelijk is. Liefs aan jullie allen en een hele dikke knuffel voor wie er eentje kan gebruiken. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 jul 2018, 08:47

Afbeelding

Anjelierken, als ik het goed heb ben jij jarig vandaag :)
een heel fijne verjaardag gewenst en nog veel jaren bij jouw familie
---------------------------------------------------------------------------------------

Goede zonnige morgen aan alle seizoentjes :)
't is weer schaduw zoeken vandaag... :oops:

Dank voor de overzichtjes M-M en clive, ik ga niet alles herhalen :roll:
M-M sterkte voor morgen.... ik moet morgen bloed laten prikken
want de vorige keer was de dokter in verlof
ik ga ook niet naar de solden... heb niks nodig...
clive nog een lange wachttijd, beetje zoals een zwangerschap :P

Helena, mijn kip stond te braden.... en voor het aanbranden stond de keukenklok :P

Een aangename dag verder aan iedereen... en hou het koel
ik ga tussen de 2 voetbalmatchen in de planten gaan water geven
en dan is het weeral avond :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".