Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

08 nov 2018, 13:29

Jawadde, heel voorzienig geweest Erika, altijd iets te eten....

Suikernonkel had misschien iets vroeger kunnen verdelen dan zou vadertje staat niet de grote inner geweest zijn maar daarvoor is het nu natuurlijk te laat.

Mijne hondshaai was heeeeeeeeeeeeeel lekker ;)
Oud maar niet out !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

08 nov 2018, 16:12

We zijn nu zonet thuis van de wekelijkse boodschappen in Co....t want de komende dagen zal ik het centrum best vermijden.
Waarom ????
100 jaar wapenstilstand; Ieper zal te klein zijn.
Oud maar niet out !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

08 nov 2018, 22:09

goeien avond iedereen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

09 nov 2018, 09:07

Goeiemorgen

Klaar voor een nieuwe dag.

Gisterenavond heel mooie Australische  film gezien "Lion", op het einde vh filmseizoen moeten we punten geven van mij krijgt deze zeker een dikke 9, 10 is volmaakt en dat bestaat volgens mij niet; op geen enkel vlak.

Deze namiddag mag ik M..ke afhalen van school, lang geleden.  Hij zal wel  het een en ander te vertellen hebben over zijn trip  nr Egypte. 

Menu : varkenshaasje,  bloemkool, aardappel.... en als toetje ?...
Oud maar niet out !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

09 nov 2018, 09:09

goeie morgen iedereen
eens het winkelcentrum van de vliegpleine doen vandaag
op het gemak, ik heb alle tijd

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

09 nov 2018, 09:44

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Ik wens jullie een fijne vrijdag en een aangenaam weekend

Wat je ook doet , geniet er van 

Groetjes

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

09 nov 2018, 10:14

Er is wel niet zoveel zon als gisteren maar ja het kan niet elke dag kermis zijn hé!
Gisteren heb ik uitzonderlijk mijn afwas laten staan om de bus van 12u30 naar Brugge te halen.
Ik heb genoten van een heerlijke namiddag, Brugge blijft telkens genieten voor mij! Bijna een beetje reizen!
Veel volk koos de zonnekant van de straten.
Op woensdag is het makkelijker, nu keerden veel schoolkinderen om 16u30 terug naar huis maar ik kon net als in de heenreis op de voorste bank zitten dus geen probleem qua plaats maar hij stopt wel heel veel, er zijn soms op elke straathoek haltes!
Mijn afwas nog netjes na het avondeten opgeruimd, uitgaan is ook nadien de schade inhalen!

Meme Rietje, wij gaan op zaterdag 23 maart om 17u naar de musical van WO I, 
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

09 nov 2018, 14:08

Ivette schreef:
Meme Rietje, wij gaan op zaterdag 23 maart om 17u naar de musical van WO I, 
wij op 2 maart, 
jammer we konden elkaar nog tegen gekomen zijn
maar is het niet WO II,
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

09 nov 2018, 15:04

Kan zijn hoor, ga wel mee met de rest van de familie maar weet het eigenlijk niet zo goed!
Ivette

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

10 nov 2018, 07:16

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Het weer is hier niet zo goed als gisteren , het waait en regent 

De stoep en het gras ligt weer vol met blaren , dat gaat zo nog enkele weken duren , dagelijkse bezigheid  :lol:

Een fijne zaterdag voor iedereen 

Groetjes

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

10 nov 2018, 09:23

goeie morgen allemaal
dochter van voorgebuur heeft gisteren tweede kindje gekocht
had een berichtje gekregen toen het gepasseerd was
gisteren mijn frigo en diepvriesje gevuld
kunnen weer weg voor 14 dagen
ga nu een sint niklaas koek eten
in bladeren spelen is toch leuk

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

10 nov 2018, 09:55

Goeie voormiddag



Meme-RIetje, "kindje gekocht" eigenlijk wel een juist gezegde hé want ze kosten ons van voor de geboorte tot .... heel lang erna  Afbeelding.

Ieper en de hele Westhoek vandaag in de ban van Wapenstilstand 100 jaar geleden.

En toch .... nog zoveel plaatsen op onze wereldbol waar nog steeds oorlog woedt.


Onze kerk en dorpsplein zullen vandaag wel veel te klein zij, begrafenis van 22 jarig meisje dat verleden week bij een ongeval om het leven kwam.  


TIjd om mijn was op het droogrek te hangen  en verse soep te maken want wat ik gisteren klaarmaakte is verhuisd naar Zw...em
Oud maar niet out !

viv
Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52

10 nov 2018, 14:04

Goede middag, 

Vandaag een grijze regenachtige dag hier in Limburg...dat zijn we niet gewoon hé.  Het is wel zacht. 

Heb goed gevulde dagen achter de rug - dat had ik mij een jaar geleden niet kunnen voorstellen ;-) 
Vorige donderdag was ik fotograaf van dienst waar de 5de editie van "Eten is een Feest" in TerHeide - het Healthy Food Project van de "Special Olympics"  doorging.


Die gouden schoen ken ik niet... alvast geen voetballer;-) 

Ben geen suikernonkel maar wel een suikertante...  Ik heb maar één nichtje - de dochter van mijn zus. 
Heb al eens nagevraagd om haar zo weinig mogelijk successierechten te laten betalen.  Ook een goed doel in mijn testament opnemen zou helpen.  Maar langs de andere kant heb ik mijn geld en bezittingen misschien allemaal nog nodig.  Ik wil het niet maar misschien moet ik toch naar een rusthuis en dat kan ik met mijn pensioen niet
betalen...
En dat na 45 jaar voltijds werken... 

Voilà, heb mijn afwezigheid goed gemaakt denk ik;-)


Fijn weekend iedereen!

Viv
Laatst gewijzigd door viv op 11 nov 2018, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

10 nov 2018, 14:56

OK viv, je he t afwezigheid goed gemaakt.
Blij te lezen dat je het druk hebt want verveling is het hoofdkussen vd duivel zei mijn moeder altijd? 😆😆

Ja men moet tegenwoordig al een heel groot pensioen hebben om de maandelijse rusthuisfakturen te kunnen betalen.  Misschien toch geen slecht idee hoor om nu reeds maatregelen te treffen om de staat niet teveel te gunnen van je nalatenschap.  Maar blijf nog maar heel lang leven.

Die gouden schoen heeft inderdaad niets met voetbal te maken. Het is een detail vh kunstwerk De Schildpad v Jan Fabre dat in Nieupoort staat.

Hier is het al de hele dag aan het regenen, een surf- en leesnamiddagje dus.
Oud maar niet out !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

10 nov 2018, 21:16

Een glaasje teveel maar toch nog nuchter genoeg om hier af te sluiten en jullie allen een goeie nacht te wensen !
Oud maar niet out !