In de Vier Seizoenen reeks 12 Herfst

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 nov 2018, 18:53

Afbeelding Goede avond allen... nog steeds regen...
meer heb ik niet te vertellen... geen nieuws is goed nieuwszeker..?
Laten we het daar maar op houden... :roll: enhopen 
dat het morgen wat droger wordt... hoewel de natuur
hetdringend nodig heeft :?

Een goede avond en een warme nacht... tot morgen
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

13 nov 2018, 06:45

Goede morgen seizoentjes,

Gimly heeft last van een ochtendhumeurtje.
ik ben maar een paar keer moeten opstaan om naar de badkamer te gaan.
vandaag te doen: afwas van gisteren: chipolataworst in de grillpan, witte was draaien, om leesvoer gaan, op 'jacht' naar eten en naar de apotheek waar ik in het weekend en gisteren niet geraakt ben.
ventje moet vandaag de verbodsborden ophalen want we moeten ze vanavond zetten, en vrijdag komt de container om 8 uur. morgen gaat ventje met mijn telefoon naar de winkel. gisteren kon niet daar hij op zending was en de winkel om 12 uur sluit.
Morgen ook A. die mag strijken en... voor de rest vinden we wel iets. naar het schijnt zou het vanaf woensdag al mooier weer zijn en aangezien ze getikketakt is voor de ruiten... ( binnen & buiten)
gisteren post gehad van een knappe postbode want ik moest tekenen voor ventjes dvd. iets dat moeilijk te vinden is. het is een trilogie met drie verschillende namen. heb niet goed geluisterd naar de uitleg. had hem een paar pikante worstjes gevraagd om mee te brengen: ja, vergeten. nu moet ik er  zelf om.
van mijn leesvoer 1 magazine extra daar ventje vrijdag mijn "blik" niet meegebracht heeft.
DKV komt over de brug met mijn dagen ziekenhuis. anders was het 600 euro out of pocket.
Ons moeder is nu ook getikketakt om een wintermantel te kopen voor mij. ik ben goed genoeg met die wintervest van nu. en aangezien ik klein van gestalte ben, ziet ze niet graag dat ik lange wintermantels draag. ik wel. is ook warmer voor mijn benen.
Jan nog steeds niet gezien, Paul is ergens op vakantie. moet daar toch gaan passeren en meteen datum vastleggen want mijn agenda volgende week is ook vol. moet dinsdag om 7 u 45 in de pijnkliniek zijn. zou twee uur duren en dan zou mijn nek tijdelijk verholpen zijn. in november ook weer naar ieper. zei tegen ventje als ik degene tegen kom die zijn medailles gepikt heeft ( en vermoedelijk ook achter die brand zit) in handen krijg...die zal er niet goed van zijn. Fysiek mag ik er niet aankomen, maar mijn tong is rap geslepen.
klacht indienen? vertikaal geklassserd of propje van maken en vuilbak. ken dat. ach, wat zeggen ze? boontje komt om zijn loontje? wij moeten dan in een vorig leven veel misdaan hebben.
ook weer langs de glasbol passeren. anders is A. weer niet content. heb een paar flessen gemist. die stonden in een mooi rijtje aan de achterdeur om in 't karretje a.k.a trolley te belanden. ja, soms speelt die atrofie van mijn voorste hersenen nog ferm parten. Pc heeft een update gedaan en nu ben ik mijn doc. bestanden kwijt.
ventje zei gisteren tegen mij, nu weet ik waarom je zondag niet te genieten was. hij was de sterfdatum van ons Mies vergeten. had het hem gezegd, maar ventje is meestal de zondag oostindisch doof en als hij naar de dvd's van aspe kijkt. hij weet dat ik een hekel heb aan die stemmen in 't vlaams. ik weet zelf niet waarom.
Gimly ligt nu te snurken in zijn zetel. Ga nog een kopje koffie halen, pillen zijn al binnen.
moest gevraagd hebben aan ventje voor zo'n pijnpleister, dus 't zal de zalf zijn. en spuitbus ondersteboven werkt niet op mijn rug.
vandaag ook prei snijden voor de diepvries.
Fijne dag, toedels!
Cats Rule!

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

13 nov 2018, 07:49

Goede morgen, , dinsdag 13 novembre

Oma c, ja de wereld IS gek, ,in de omgeving van ieper 
Zie je veel van die kerkhoven, , te een indruk wekkende dan de andere

Hier ook regen, , hoop deze namiddag droog
Fijne dag
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 nov 2018, 09:15

Afbeelding


Goede morgen aan iedereen, als ik opstond zat er een stralende zon
en als ik uit de badkamer kwam was het aan 't regenen :roll:en nu nog...
'tja.... herfst hé :?....

M-M, weer een drukke dag zo te lezen... maar 't is goed om bezig te zijn
het houdt je soepel  :lol:en goed dat de DVK tussenkomt  bij de kosten
van het ziekenhuis..'t is tenslotte een hospitaalverzekering hé
Ben benieuwd hoe het afloopt met je telefoon... die is toch nog zo oud niet..?
Ik ben ook niet groot en draag nooit lange mantels ik vind het niet mooi voor mezelf
maar elk z'n goesting natuurlijk.... Fijne dag met A  :)

mammyretro ik ben er overal geweest op die oorlogskerkhoven...in de Westhoek
vroeger deden we dat met de fiets...ze zijn rustig en mooi... soms kippenvleesmomenten
die jongens hebben die goede onderhoudszorg verdiend...
ze gaven al zo jong hun leven voor ons, velen beseffen het niet  :roll:

Ik ga nog wat doen... de dagelijkse huistaken, 
Groetjes allen en tot later :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

13 nov 2018, 10:05

@ Oma C: telefoon is nog geen 2 jaar. het is vanaf dat hij een grote update gedaan heeft dat ik perikelen mee heb. leuk voor A. want die moet morgen met mijn gsm inbellen. ze moet maar de buro verwittigen met haar gsm, want met de mijne kan ze niet overweg ( samsung- zij heeft een Iphone).
de 'jacht' heeft rundslever opgeleverd. met spekjes. en gestoofde prei.
namiddag naar de voorhaven en apotheek. moet tussendoor niet vergeten van te ademen!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 nov 2018, 17:26

Afbeelding


Een fijne avond en een goede nachtrust...
Tot morgen alle seizoentjes   :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

13 nov 2018, 17:48

Goedenavond alle seizoentjes , :-) 
kheb weer zakken gevuld met kleren die weg mogen //  
Nu en dan komt er een kilo bij  :oops: :oops: en iemand anders kan die kleding misschien nog gebruiken ...

Er komen koude dagen aan ... volgende week sneeuw .... Tijd om nog eens een uitstap te doen naar de Eifel .. misschien ..  :D :wink:

Hoe zou het met Clive zijn ??? 
Aan iedereen een fijne avond en een goede nachtrust .. 



Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

13 nov 2018, 18:22

goede avond allen 
een vraagje ,is senga hier op het forum 
want kreeg een nieuwe uitnodiging van haar op fb 
vroeg me af of zij het is ,want ik heb haar al als vriend 
graag een antwoordje a.u.b 
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

13 nov 2018, 18:27

Mammy retro / Ja, dat is oma senga van vroeger bij de libellekes . dan kan je haar vriendschapsverzoek best opnieuw aan vaarden als je met haar wil mailen . :-)   
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

13 nov 2018, 19:08

mammyrtero als je al vriendjes bent met omasenga op fb geen nieuwe vriendschapsverzoeken aanvaarden!!!!!!!
misschien omasenga via messenger verwittigen, want waarschijnlijk is haar fb account dan gehackt  en dan komt daar dikke miserie van.

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

13 nov 2018, 20:06

zwanemeer ,maar zoals helena zegt , is haar acount misschien gehackt , 
en wil geen problemen , 
zal eens op haar oude messenger schrijven zoals je zegt 
dank je wel 

ik wens jullie allen een fijne avond ,bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

14 nov 2018, 06:53

Goede morgen seizoentjes,

nog zo'n dag gelijk gisteren en de witte jasjes mogen komen. :roll:
ventje doet nu sinds de diefstal zijn kleerkast op slot. dat sleuteltje hangt aan zijn huisdeursleutelhanger. je snapt het plaatje al? die vergeet gisteren dat zijn huisdeursleutel aan zijn kast hangt, stond hier voor gesloten deur want ik was boven en ik hoor dan de bel niet en hij was al laat want hij moest die verbodsborden gaan halen. die staan "netjes" in de gang. A. zal lachen.
de afwas staat er ook nog en de eettafel is ontploft. ik ben geen octopus.
bellen was uit den boze want de gsm is stuk. kon gisteren mijn moeder ook al niet bereiken via de landlijn. daar is ook iets aan.
vandaag heeft ventje korpsmaaltijd zonder medailles en met zijn oude vest.( waar hij zich gaat mogen inproppen)
vanavond de borden zetten. morgen is ventje thuis, vrijdag komen ze dan met de container. hebben gevraagd om 9 uur ipv 8 want het is vuilnisophaling en karton + blauwe zakken en dat zou een ramp in 't kwadraat betekenen.
morgen gewoon bier halen voor de werkers. en nogmaals een poging doen voor de apotheek en de glasbol.
vandaag met die korpsmaaltijd & A. ook geen gewone dag.
heb wel al een afspraak met Jan, die komt de 28 st om kwart na 1. hij kan niet eerder want een van de medewerkers zijn vrouw heeft een tweede klein in gedaan. dus die heeft vaderschapsverlof.
ze eten vandaag op die korpsmaaltijd zebra en kangeroe en nog iets exotisch beestachtig. vind dat zot, 't gaat wss op nutjes trekken en kost elk 10 euro.
de schuimwijn van de drink op de korpsmaaltijd wordt altijd een uur voordien uitgeschoken. dat laat zich al raden in weinig schuim en lauw. elk jaar was ventje daar ziek van. Tot hij overschakelde op fruitsap.
de kerstverlichting hangt al langs de voorhaven. 't zijn weer die omgekeerde frietzakken. niemand anders van de wijken moet ze hebben dus wij "krijgen" ze.
fijne dag toedels,
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

14 nov 2018, 09:27

Afbeelding


Een goede woensdag morgen de zon is er al 
en ik ga me klaarmaken om naar de markt te gaan
verse groentjes halen voor hutsepot enfruit... :wink:
Ik hoop dat ik rap terug thuis ben dan kan ik al 
een en ander klaarmaken....

Die hackers tegenwoordig :evil: ikhad een mail van AXA homebanking 
en ik heb helemaal niks van AXA
en dan nog één waarin ze geld willen over te maken van mijnrekeningAls je zoiets krijgt laat je niet vangen!!!!!!
ik citeerGeachte relatie,

Opgelet! Dit is uw laatste waarschuwing voorhet bedrag wordt afgeschreven binnen 48 uur.

Wij hebben een schriftelijk verzoek ontvangen omtoestemming te verlenen aan derden,
desbetreffende rekeningnummer: BE54 12304803 3167 73, om periodiek meerdere bedragen te incasseren van uw
betaalrekening. 

Dit verzoek werd recent aanvaard voor de klantgegevensgekoppeld aan het e-mailadres: (mijn e-mailadres 
Deze incasso's zullen voor het eerst plaatsvinden op de dag van vrijdag 9 november 2018.

Controleren incasso-opdracht 
Wilt u de incasso-opdracht bekijken? Klik hier om na te gaan of deincasso-opdracht wel klopt.
Volg de stappen op uw scherm om deincasso-opdracht te bekijken. Klopt de incasso-opdracht niet? 
Dan kunt u deze terugboeken volgens de stappenop uw scherm.

Belangrijk: volg de stappen hierboven direct. Dit proces duurtmaximaal enkele minuten,
om alles correct te laten verlopen controleren we allegegevens dus gelieve de webpagina niet te verlaten.


We vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd tehebben. 

Met vriendelijke groet, 
Klantendienst
Dus laat je niet vangen door op de link te klikken
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

14 nov 2018, 09:45

@ Oma C: is de cyberfaude weer begonnen?
ik heb geen rekening bij bank X. dus...
wijlen papa zou in paniek geweest zijn en toch betaald hebben. nog een geluk dat ie geen internet had.
o, ja met ventje overeen gekomen: geen geld voor een kerstmaaltijd? Hutsepot van bij den beenhouwer!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

14 nov 2018, 17:35

Afbeelding Goede avond alle maatjes,

Ik weet dat ik nergens mag op klikken het interesseert
me ook niet maar ik wou het maar hier zetten, het zijntelkens 
andere uitvindsels omdat je toch maar in de val zou trappen...
Ik ben gelukkig al altijd ontsnapt maar je weet nooit hé :evil:
zo blijven jullie ook op de hoogte van al hun hersenspinsels
Nu kreeg ik al een paar keer "een code voor Paypal" 
binnen de 10 minuten te activeren....maar ik gebruik dat niet
ik betaal alles wat moet via de bank met een overschrijving
ofwel cash.... al die truken om aan je geld te geraken... 
't is erg tegenwoordig ik word dat kotsbeu... :evil: 8OIk wens alle seizoentjes een fijne avond en tot morgen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".