In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

20 feb 2019, 14:18

Dag seizoentjes allemaal ,
Ja, Clive .... hier geen goesting om te zoeken naar sennet .... Vroeger stond er tussen mijn mails een link naar de vier seizoenen en kreeg ik bericht als er iemand een antwoord had geschreven(staat nochtans aangevinkt) . dan moest ik maar op die link klikken en ik was binnen ..... Nu met heel dat gedoe .... weinig zin om nog hier te komen .... :( :oops: /// Ik blijf wel ingelogd tot nu toe ......

Hier niet veel (goed ) nieuws ... Naaste buurman(78) is plots overleden /hij was wel al langer ziek maar tis toch onverwacht ... En het gaat snel tegenwoordig : maandag overleden : dinsdag bracht andere buur al de overlijdens brief . Crematie zaterdagmorgen om 9u ... en dat was het dan ...
8O :|
Aan iedereen veel moed en liefst niet ziek worden .... Groetjes !
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 feb 2019, 15:41

Afbeelding

Goeie middag alle seizoentjes...
zopas nog even iemand proberen helpen
ik hoop dat het lukt want de dame geraakte
ook weer helemaal niet binnen op de site
En de helper had een sterfgeval in de familie gehad
en was deze week nog niet kunnen komen helpen hier
Wat begrijpelijk is denk ik... sommige dingen gaan voor
Hij is nu terug zou zo rap mogelijk terug proberen om te helpen

zwanenmeer, je kan deze topic toch ook bij jouw favorieten zetten.?
je zet de adreslijn die in de balk bovenaan staat
met het sterretje rechts bovenaan als bladwijzer met een naam
in een mapje in de favorietenlijst dan kan je het weer aanklikken :roll:
en mijn medeleven met de overleden buurman...
Sterkte want aan ziek worden heeft niemand iets te zeggen
dat komt en je krijgt het gratis... :oops:

Alle seizoentjes en fijne dag verder... tot later
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

20 feb 2019, 19:07

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes,

Zwanenmeer, onze oprechte deelneming met het overlijden van jouw buurman.
Had vandaag ook nimmer zoveel zin om hier te komen. Blijf wel ingelogd, dat is het probleem niet, maar mijn tekst verdwijnt steeds weer. Wat ik ook doe en hoe het ik ook doe.

Zo, wens iedereen nog een fijne avond en voor straks een zachte welterusten. Liefs.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

21 feb 2019, 05:47

Goede morgen seizoentjes,

@zwanemeer: onze oprechte deelneming.

Gimly is ventje gaan wakker miauwen. Die moet vandaag op zending. Van Job veranderen zit er niet meer in, Brussel wil hem niet laten gaan, dus nog 2 jaar en...en... de job van nu. Volgend jaar zou er iemand komen om in opleiding te gaan bij ventje. Dan zou die zijn laatste jaar voor zijn pensioen alleen maar opzichter zijn. Die andere Job wordt geschrapt. Volgende week moet hij met de advocaat naar de politie een derde verklaring gaan afleggen. Ze laten het daar niet rusten, dus de verzekering ook niet. kostenplaatje: evenveel als wij een nieuw vloertje in de keuken hadden laten leggen, zoals het plan was. Ben naar de pedicure geweest en heb ontstoken nagelriemen aan beide grote tenen. komt vaak voor bij diabetici en ik moet dus straks om isobethadine. vandaag verder werken aan het plooien en dan beginnen aan de kasten op orde te zetten. Heb al een plan gemaakt wat in welke kast moet. Het boodschappenlijstje is ook al klaar, mss dat we vandaag op boodschap gaan, mss morgen.
Ga koffie maken voor ons beide, want de tram vertrekt maar later.
Fijne dag allen.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 feb 2019, 08:50

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,
Tweede poging !!!

Moet het nu kort houden.

Kom vanavond wel reageren.

Wens ieder een fijne donderdag. Liefs en een knuffel voor wie hem nodig heeft.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 feb 2019, 09:48

Afbeelding

Goeiemorgen iedereen, ik hoop dat bij de meesten
de miserie bijna opgelost is.. :roll:
niet leuk als het niet wil werken zoals het zou moeten..
ik mag gelukkig voorlopig niet klagen..ik blijf aangemeld
en ik kan een berichtje schrijven en posten :)
ik kan zelfs een plaatje zetten
en meer heb ik eigenlijk niet nodig...
Nog wat huistaken doen en dan de wekelijkse boodschappen
want morgen is weeral vrijdag... :roll:
Ik wens alle seizoentjes een fijne donderdag en aan
degene die zich niet te best voelen wens ik sterkte en beterschap...
tot later :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

21 feb 2019, 10:55

Afbeelding

zomaar eens proberen

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

21 feb 2019, 10:56

ging zonder enig probleem

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 feb 2019, 11:21

Test

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 feb 2019, 11:57

Afbeelding

Goedemiddag Seizoentjes,

Even pauze.

Anjelier , heel veel beterschap voor Ukkepuk en later dan ook voor Ukkemeisje. Hoop dat de mama het niet krijgt. De spuitbus helpt echt hoor met Matice.
In de tuin blaft hij nog wel, maar vooral omdat hij daar geen speelgoed heeft. Manlief en ik gaan zaterdag of zondag buitenspeelgoed voor hem kopen in een dierenspeciaalzaak waar ik nog waardebonnen van liggen heb.

Mijn tekst verdwijnt nog regelmatig. Misschien omdat ze te lang zijn, ik weet het echt niet.

Wens iedereen nog een zonnige donderdag en stuur jullie heel veel groetjes.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 feb 2019, 12:16

Afbeelding

Nog eens proberen of ik dit gepost krijg. Heb het nu via Google gedaan.

Was gisteren mijn rood KI*LING heuptasje aan het zoeken. Vond het tenslotte in de dressing in mijn schuif onder mijn wollen sjaals. De logica was blijkbaar ver zoek toen ik het daar gelegd heb.
Heb het met aapje en al in de wasmachine gestopt en het kwam er als nieuw uit. In het tasje dat ik nu gebruik kan mijn GSM niet in en die heb ik toch graag bij als ik met Matice ga wandelen. Je weet maar nooit.

Zo, nogmaals de groetjes aan elk van jullie.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 feb 2019, 16:39

Afbeelding

Goede avond bijna, de zon is er vandaag niet doorgekomen hier
maar de temperatuur valt nog mee...
Ik heb zopas bij zoon de brievenbus gaan leegmaken
daar zat al van de hele week vanalles in... maar met
die zere rug was ik niet tot daar geraakt, en nu was het
nog pijnlijk om tot daar te stappen...zeker toen ik terugkwam....
Heb al een deel van de boodschappen gehaald en nu
weer kalme rust en met een pijnstiller op de zetel :roll:

Voor allen een gezellige avond en tot morgen.... ik ga bankhangen :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

21 feb 2019, 18:08

Bank heb ik niet gehangen, maar veel gedaan toch ook niet.
Hier was er ook een protesterende rug.
En met dat werkvolk over de vloer kan je toch niet echt vooruit doen.
Ik ga morgen dat latijn maar skippen.

Nog een fijne avond want mijn patatjes roepen dat z klaar zijn.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

21 feb 2019, 20:53

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes,

Oma-C, oeps, nog zoveel last van jouw rug :( :( :( . Dat blijft precies aanhouden. Ik wens jou veel beterschap.

Manlief heeft net gebeld dat hij op weg is naar huis. Hij moest dringend nog iets afwerken, vandaar het late tijdstip.

Matice is al aan het zeuren om slapen te gaan. Hij zal nog even moeten wachten.

Ik wens iedereen nog een fijne avond en voor straks een zachte welterusten. Liefs.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

22 feb 2019, 06:11

Goede morgen seizoentjes,

vroeg naar bed gegaan gisteravond, ventje heeft geen voetbal gekeken, alleen de eindstand op de gsm. Verloren, dus ook verloren moeite om te kijken vond hij. Deze nacht doorgeslapen tot zijn eigen wekker afging en niet onze organische, hoewel, die 2 min. later ook kwam.
Gebeld naar de garage, daar begrepen ze de hele historie met dat plakaat en de reactie van de politie ook niet. Hoe kun je nu frauderen als je verzekering al het geld gestort heeft voor de reparatie? En je een omium hebt? Dus herstelling uitgesteld op advies van de advocaat.
Ventje heeft vandaag een halve dag, vroeg boodschappen gaan doen. Gisteren frietjes.
Clive: jou logica zal een dag vrijaf hebben genomen als je het heuptasje wegstopte.
Oma C: ook nog steeds de rug? ik ben gisteren naar de apotheek gegaan om isobethadine met zo'n sportgordel aan.
In de ldl waren ze de inventaris aan het doen terwijl de winkel open was. begrijp dat niet.
Hier is het vandaag vuilbak & blauwe zakken: rara, wie eerst? En er is mist. vannacht raar gedroomd.
ga straks mijn boodschappenlijstje maken en een begin maken van mijn kasten, dan kan daar woensdag aan verder gedaan worden. zo wordt kast 1: de snoepkast/bereide maaltijden/soepen in brik/ sausen kast. Ga nu eerst koffie maken,
Fijne dag allen!
Cats Rule!