welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 jul 2019, 17:39

Afbeelding
hallo iedereen nu is het toch een aangenamer weer vindik toch.Wat de pijn betreft aan arm is een felle pijn die ik nog nooit heb meegemaakt .Ja pijnstillers zorgen dat de scherpte eraf is maar als ze uitgewerkt zijn is terug opnieuw wachten.Tot die scherpte bij inname van pijnstillers weer even weg is .Afijn ja tanden bijten en geduld hebben .Zalmorgen zien of het me luk om fruit te halen.Want donderdag komt de poetshulp .zo nog even in de tuin een wandeling doen en daarna een stukje eten groetje geniet om het even hoe

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 jul 2019, 08:52

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

03 jul 2019, 09:50

goedemorgen bekske :D
het word weer een mooie zonnige dag vandaag,hopelijk niet te warm hé :wink:



Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 jul 2019, 18:17

Afbeelding
goede avond iedereen een knusse avond en voor straks rustige nacht.Heb deze voormiddag eventjes boodschappen gaan doen wel geen fruit kunnen mee brengen had al genoeg met hetgeen ik nodig had.Want daarna is de arm weer begonnen zijn deel op te eisen.Ja met een rollator bus op en af is geen lachertje en als je een kleine beetje heb is dat gewicht erbij .Maar had dit nodig want ik eet iedere dag nu een dessert alsook nog enkele dingen waardoor ik snel aan meer dan 2 kilo zat .Dat is niet veel zo je zeggen maar dat is extra gewicht erbij omnaar huis te komen .Afijn jahet is met op de tanden bijten dat het gelukt is groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

03 jul 2019, 21:57

halo bekske zo te zien moet je ver naar de winkel rijden,
daar je een bus neemt, dan ben ik een geluksvogel
ik woon minder dan 10 minuten te voet van de winkel,
de buitenlucht is nu frisser en aangenamer om in te ademen,
zal voor jou ook beter zijn wat minder zon en hitte,
geniet van de avond met je viervoeters groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 jul 2019, 06:19

Afbeelding
hallo iedereen een knusse dag en geniet ervan .Ja ik moet de bus nemen om naar de winkel te gaan en dan moet ik nog een stukje te voet gaan.Maar ik heb normaal regelmatig wel hulp voor de boodschappen te doen .Maar af en toe komt ze eens eenweek niet word dan ergens anders geplaatst .Ik mag normaal niks meer opheffen voor de rug maar nu ook voor de arm.Nu deze voormiddag komt de poetshulp dat is ook om de 14 dagen dat ze komt .Ik probeer het wel te onderhouden .In de mogelijkheid van .Na dat ze weg is ,is mijn pijp leeg bij manier van spreken .Wat tegen drukte kan ik niet omwille van de vermoeidheid die ik heb .Maar ja het nemen zoals het is nu nog even in de tuin om de genieten van de geur van de rozen .Mijn rozen staan dit jaar nog mooier dan de voorbije jaren .Die staan numeer dan 20 jaar en toch blijven ze groeien en ruiken .Geniet om het even want het gaat zo snel voorbij groetje aan iedereen

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

04 jul 2019, 14:29

Goede middag nog mooi weer
bekske zijn de boodschappen gedaan,en poetshulp alles zal weer netjes zijn
ga nog wat van zonnetje genieten
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 jul 2019, 17:32

Afbeelding
de avond is in aantocht dus een knusse avond iedereen en voor straks rustige nacht .Het is weer proper de poets is geweest moet wel nog een en ander doen maar ja .Ik laat ze doen wat gedaan is gedaan maar zo het liever zelf doen dan moet ik geen oog dichtknijpen .Want nu is gewoon zwijgen en een oog dichtknijpen en tevreden zijn .Sommige dingen kunnen beter maar ja tevreden zijn met wat er gedaan is .Morgen komt de kinesist ook nog .Zo graag eens naar de markt willen gaan dat is morgen dan .Zal zien hoe de vermoeidheid en pijn is .Zo ik genieten van de avond groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

04 jul 2019, 21:56

bekske bedankt voor je bezoekje,
ik ben vorige week gestrompeld over een opstapje van 2 cm,
die ik al meer dan 50 jaar doe, heb me zeer veel pijn gedaan,
maar denk niet dat gebroken is daar ik alles kan bewegen maar met pijn,
denk dat bij jou alles veel erger is dan bij mij,
kan ook niet alles meer doen, heb ook wat hulp maar dan van zonen en dochter,
en toch is dit niet zoals je het zelf zou doen, zij doen alles anders,
maar ben wel blij dat het gedaan is, daarna genieten we nog samen van een koffie,
hoop voor jou dat je pijnen minder worden en meer kunt genieten van alles rondom jou,
groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 jul 2019, 07:07

Afbeelding
hallo iedereen lezers bezoekers een zonnige dag gewenst .Ja ik ben weer op loop heb mijn pijnstiller binnen met stukje beschuit .Was een pistolet uit vriezer vergeten te nemen .Dieligt nu eruit zodat ik seffens kan ontbijten.Als de pijn het toe laat want ik moet met de rollator en bus naar de markt gaan .Nu dat het weer nog goed is zo ik eens willen gaan hopelijk niet te druk .Want kan tegen geen drukte maar ga proberen vroeg te gaan .Moet mijn zinnen verzetten door dat ik met van alles bezig ben .De knop afzetten is defect dus op deze manier ontspanning zoeken .Het is niet met mijn eigen dat ik bezig maar met iets anders van wat ik deze week weet.Afijn ja het zal en moet lukken om een uurtje weg te gaan.Dan zal de pijp uit zijn maar dan ben ik toch even weg geweest.Nu nog ontbijten en me klaar maken groetje en geniet dat ga ik ook trachten te doen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 jul 2019, 17:43

Afbeelding
weer tijd om een knusse avond en een deugddoende nacht te wensen aan iedereen .Ben toch deze morgen iets meer dan een uur naar de markt geweest .Heb toch niet veel gekocht maar goed rondgekeken .Maar waar ik al weken zin in had een rozijnen brood gekocht alsook van die lange rozijnenkoeken .Had drie rozijnenkoeken gekocht twee heb ik al opgesmuld .Straks eens van brood proeven De koeken waren toch lekker .Deze week al meer slecht nieuws gekregen van buren en familie .Waar je toch mee even bezig ben .Maar ja de knop proberen uit te zetten want heb zo al genoeg aanmijn eigen .Nu nog even in de tuin en dan weer tv avond hopelijk is er iets op .Zal blij zijn als deronde van frankrijk begin .Dan kijk ik gewoon voor het zicht en denk dan nu ben ik ook even op vakantie.Zo dat was het nieuws van de dag weer groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 jul 2019, 21:12

Afbeelding

Een fijne avond Bekske :wink:
fijn toch even op de markt geweest, en lekkere rozijnenkoeken gegeten :lol:
kan smaken hé... en morgen begint de tour....vanuit Brussel
Een goeie nacht en tot later :wink: niet teveel piekeren over het leed van anderen
je kan er toch niks aan veranderen en je hebt zelf al ellende genoeg :oops: :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 jul 2019, 07:04

Afbeelding
hallo we zijn er weer na een beroerde nacht .Ik hoop dat ik in de dag me beter ga voelen .Maar ja ik ga er verder niks over zeggen schrijven .Want dan zo er weer eens gezucht worden en denken ze is er weer de klager.Want ik weet dat er zijn die dat denken .Maar ik kan moeilijk zeggen dat het goed ga als het zo niet is .Ik vraag geen aandacht daarmee .Maar wil het gewoon kwijt .Wat ik vandaag ga doen weet het nog niet .In elk geval eerst ontbijten en aankleden dat wel.Verder zal ik wel zien wat de dag met zich mee breng .Geniet jullie maar van de zon en het goede weer .Voorlopig is de zon er nog niet en is het frisjes maar dat zal nog wel veranderen .Heb wel al de deuren op een kier voor de juffertjes die nog een boom aan doorzagen zijn .De ene al iets luider dan de andere .Ook nog geen concert van de gevleugelde die hun water is ook al ververst om de drinken en baden .Ja in iedere kooi is een badje zodat ze hun kunnen wassen en dat doen ze graag .Om dan hun af te schudden en hun veren pluimen goed te leggen .Ja de grote parkieten schieten wakker en beginnen aan het concert dan zal de kanaries ook wel volgen en ook de gewonne parkiet.Zo nu nog even in de tuin en dan ontbijten om dan de dag te beginnen groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 jul 2019, 10:31

Afbeelding

Een fijn weekeind Bekske, en jij klaagt ook niet graag
ik ben ook zo... het helpt je geen stap vooruit, maar je mag
best wel eens zeggen als het niet zo goed gaat...
Wie het niet wil lezen moet er maar overheen scrollen vind ik :)
Veel sterkte daar tussen je diertjes....
en vandaag begint de tour de France, dan heb je weer wat afleiding :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 jul 2019, 18:00

Afbeelding
hopla weeral een avond dat ga beginnen dus een fijne knusse avond en voor straks slaapwel .Deze voormiddag heb ik er hier in bad weer eens gedaan zodat ze weer fris ruiken .Ondanks ik het enorm moeilijk had heb ik doorgebeten .Ze waren snel droog met dit weer met eentje had ik even meer moeilijk want die laat dat niet graag doen .Daarna was de pijp gewoon uit maar ja het is weer eens gedaan .Dan nog de handdoeken gewassen zodat die ook weer fris zijn .Het ging wel met tandenbijten en ben blij dat dat ze gedaan zijn .Je zag dat ze er deugd van hadden ja zo waren ze terug verfrist .Want voor volgende week geven ze frisser weer In de namiddag naar de koers gekeken met af en toe dat de oogluiken even dicht gingen .Nu ga ik genieten van de avond hopelijk jullie ook groetje