welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 mar 2019, 09:25

Afbeelding
nog even een gezellige dag wensen .Heb de wasmachine aan het werk gezet .Eerst de witte was en daarna zie ik wel.Of ik de lichtgekleurde nog doe of anders morgen .Zal afhangen hoe ik me voel nadat ik de witte was heb opgehangen zal wel buiten kunnen.De machine steek goed vol maar het is ook vijf weken ik wacht zolang .Want witte was moet lang draaien en ik heb dan liefst een goed gevuld machine.Gekleurde was dat is om de twee weken dan is het iets meer dan halfvol.Ik zal verder zien wat ik nog kan doen misschien nog even een blokjeom .Pas vanavond weet ik hoe ik mij dag gevuld heb want plannen maken doe ik niet .Dat valt dan toch altijd tegen zoals gisteren .Dacht naar de bank de gaan voor een paar rekeningen .Maar de vermoeidheid had iets anders gepland .Zal volgende week maandag ofzo zijn naar de bank .geniet van jullie dag groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

30 mar 2019, 12:08

bekske ,geniet maar maar het mooie weer hoor :D




Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 mar 2019, 16:35

Afbeelding
nog even een rustige avond wensen en een iets kortere nacht .Ben blij dat de witte was al in de kast ligt fris ruikend nu hang er nog lichtgekleurd buiten .De draad was gevuld door de witte was nochthans 34 meter draad dat ik heb om op te hangen .Nogeen half uurtje dan kan de lichtgekleurde was ook binnen om opgeplooid te worden .Strijk is hier amper mijn strijkijzer is aan een lange rustpauzes bezig .Maar ik zie wat ik koop waar niet veel werk aan is behalve wassen en drogen .De zakdoeken en keukenhanddoeken worden niet gestreken .Heb ondervonden dat een keukenhanddoek dat gespoeld is met azijn amper rimpel en veel beter afdroog.De zakdoeken plooi ik mooi op die zijn ook amper gekreukt .Ik gebruik geen wasverzachter maar wel azijn .Wasverzachter gebruik ik buiten voor de klinkers om groen te verwijderen .Goedkope wasverzachter een fles in een emmer doen daar een beetje bruine zeep bij en een fles azijn .Dan de emmer vullen met water verder eens goed omroeren .Dan gewoon uitgieten voorzichtig .Lichtjes even open wrijven laten trekken een paar a drie uurtjes of nog iets langer .Dan gewoon afspoelen .Is het niet van de eerste keer weg na vier dagen nog eens doen .Maar in begin zie je niet direkt het resultaat moet ook goed drogen .Liefst niet bij de warm weer of als er regen op komst is .Dat het s'anderdaags regent is geen probleem .Het moet dus goed intrekken.Als het groen er terug doorkomt anders gewoon azijn opgieten en gewoon danlaten drogen .Ik heb het nu toegepast en doe het na en voor de winter en de klinkers zijn terug in orde geen groen erop.Ook gebruik ik azijn voor onkruid op tuinpad want ik sproei niet met iets anders .Azijn kun je voor zoveel gebruiken .

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

31 mar 2019, 09:12

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

31 mar 2019, 17:28

Afbeelding
hallo iedereen veel heb ik niet te vertellen heb naar de koers gekeken.Was meer voor het landschap op die manier kom ik ook ergens .Heb wel de vogelkooien proper gemaakt en een kleine lichtgekleurde was gedaan .Dat hang nu omhoog op kapstokken op een speciale droogrek daarvoor in de keuken.Het sta niet in de weg en zal ook zo wel drogen .Daarna gewoon in de kast doen .En zo is de was weer eens gedaan voor een paar weken denk ik toch .Nu nog mijn dessert eten het is wel een appelsien .Maar dat kan ook smaken groetje geniet van de avond hopelijk hebben jullie niet teveel last met dat uurverschil.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

01 apr 2019, 07:11

Afbeelding
een nieuwe maand is van start gegaan wat vliegt de tijd .Ook een fijne leuke week iedereen .Gewoon genieten om het even hoe ook van kleine dingen .Wat ik vandaag ga doen is allerzins naar de bank rekeningen betalen.Verder zal ik wel zien hoe de dag gaat zijn ik plan niks meerop voorhand .Want mijn gezondheid beslist er anders over ondanks ik het liever anders zo willen.Groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

01 apr 2019, 16:55

Afbeelding
de avond is er weer .Deze morgen naar bank geweest en daarna was de pijp uit .Heb al vele uilen gevangen hopelijk vannacht nog .Maar ja het nemen zoals het is .Morgen met hulp boodschappen doen .En daarna zal ik wel zien heb nochthans een werk dat ik nog zo moeten doen .Maar ja het werk loop niet weg en kabouters komen het niet doen.Geniet nog maar van de avond en straks een rustige nacht met oogjes dicht ,snaveltjes toe en handjes boven het deken slaapwel voor straks.Groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 apr 2019, 08:44

Afbeelding

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

02 apr 2019, 10:45

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 apr 2019, 16:25

Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 apr 2019, 08:58

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

03 apr 2019, 10:32

goeiemorgen bekske :D
hier hebben we al regen gehad vanmorgen vroeg!
nu schijnt er af en toe een waterzon. dus moeten we afwachten tot
het zomer word hé :lol:





Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 apr 2019, 17:03

Afbeelding
ben super blij dat het bijna avond is .Voel me al enkele dagen niet zo best .Neen ik zal niet klagen maar gewoon laten weten waarom ik soms zo kort ben .Vind het enorm spijtig dat er hier weinig bezoekers zijn maar ja .Maar ja iedereen doet waar hij zich goed bij voel.Ik wens iedereen bezoek en vooral lezers een fijne avond toe groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 apr 2019, 09:51

Afbeelding

Goede morgen iedereen, de zon komt piepen
maar het is maar koeltjes buiten... :roll:
Hou je warm Bekske en beterschap... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 apr 2019, 09:56

goeiemorgen bekske :D
hier heeft het vannacht goed gevroren,alle daken lagen wit,
de auto's ook,het was krabben.
nu komt het zonnetje te voorschijn.







Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus