welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 mar 2019, 08:19

Afbeelding
hallo iedereen we starten weer een nieuwe week dus zeg ik geniet er van want de dagen vliegen voorbij .En als je buiten komt vlieg je ook door de felle wind nu .Veel heb ik niet te zeggen voel me alles behalve heb al bericht gestuurd naar de huisarts .Ja ik heb dat zo met huisarts afgesproken omdat telefoneren niet gaat .Hij komt wel vrijdag maar dan is hij al op de hoogte .Ga nog me even neerleggen het is nog vroeg heb maar weinig geslapen groetje aan iedereen

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 mar 2019, 10:02

goeiemorgen bekske :D
weekend is weer voorbij hé...hier heeft het
vannacht gestormd en ferme regenbui.nu is het wat droger aan het worden.



Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

04 mar 2019, 13:50

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 mar 2019, 17:09

Afbeelding
hallo iedereen kom nog even een rustige avond wensen en voor straks een goede nacht .Ik heb bijna heel de dag op de beddenbak gelegen maar hetzal wel eens beteren .groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 mar 2019, 08:20

Afbeelding
weer een nieuwe dag dat we mogen inkleuren .Deze voormiddag boodschappen met hulp .In de namiddag naar de bank rekening betalen .Ik had iets bestelt en gevraagd om het factuur bij de bestelling te doen .Maar ze hebben het factuur via mail verstuurt .Dus alles afschrijven en daarmee naar de bank gaan want ik zo niet weten hoe ik anders zo doen .Want via de pc werk ik niet om betalingen te doen .Ik heb amper betalingen dat ik zelf moet doen .Weet zelf nog niet eens hoe ik zo moeten doen want een kaartlezer heb ik niet .En zo ook niet weten hoe ik zo iets zo moeten aansluiten .Ook voel ik het veilige om het met de bank zelf te regelen .Ja dat is ieder zijn ding wel maar heb hoogstens vijf betalingen te doen zelf de rest word rechtstreeks met bank gedaan.Voor geld moet je ofwel bank of via de winkel het toch doen .En ik heb weinig geld op zak afijn ja ik hoop dat ik me op de been kan houden vandaag want de vermoeidheid en misselijk zijn nu de baas over mij .Ondanks ik er tegen strijd wel geniet van jullie dag iedereen om het even hoe dat ga ik ook doen groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 mar 2019, 10:12

goedemorgen bekske :D



Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 mar 2019, 17:38

Afbeelding
de dag is ook bijna voorbij dus deze voormiddag boodschappen gedaan en na de middag naar de bank geweest .Ik weet nu wat ik in vervolg moet doen als ik daar nog iets bestel .Het factuur doorsturen naar de bank zei hij .Afijn ja het is betaalt en nu lig er al terug een rekening maar daar heb ik nog tijd voor tot april .Ik verwacht nog een rekening van bloedonderzoek dus wachten .Dan kan die beide binnen doen in bank .Zal blij zijn als het vrijdag is zodat ik weet wat ik moet doen aan die misselijkheid .Want voor de moment ben ik gewoon geen sikkepit waard .Heb na de middag wel naar de koers gekeken .Maar heb wel een beetje vroeger de tv moeten afzetten want de oogluiken gingen dicht vallen .Nu heb ik pas iets een beetje geeten maar het smaak enorm raar mijn eten weet niet hoe het zeggen welke smaak ik heb .De vuilniszak is juist buiten gezet door buurman .Mag normaal niet zo maar s'morgens na 6 uur mogen .Maar hij staat onder de brievenbus dus zeker niet in de weg of ze moeten tegen de muur op de brievenbus botsen .Ik zelf mag niks zwaar meer dragen ben blij dat ik geholpen word op deze manier .Zo nog een knusse avond en nacht iedereen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 mar 2019, 08:29

Afbeelding
goede dag iedereen om het even wat je doet geniet ervan .Want het kan soms snel anders zijn .Ik weet nog niet goed hoe ik mijn dag ga inkleuren maar in elk geval vervelen doe ik niet .Wel ondanks ik het nu moeilijk lastig heb genieten in de mogelijkheid van .Ik kan enorm genieten van kleine dingen ik hoef daarvoor niet buiten te komen .Een goede dag zeggen als ik eens in de voordeur staan om buiten even te zien .Daar kan ik al van genieten soms blijft er al eens iemand vijf minuten staan om even een babbeltje te doen en dat maak mijn dag al goed .Tegen de middag komt de kapster voor mij ja aan huis wat een luxe is dat .Ondanks dat er hier kortbij mij enkele kapster zijn .Maar die betaal ik meer dan die aan huis komt toch raar he.Afijn ja ik ga proberen nog iets te eten en dan zal ik wel zien wat ik verder ga doen .Tegen vanavond zal mijn dag wel goed gevuld geweest zijn groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

06 mar 2019, 16:15

Afbeelding
ja het is nog wel vroeg maar toch kom ik iedereen een knusse gezellige avond wensen.Later een rustige nacht met mooie dromen.Ik heb me wel bezig gehouden .Ook is de kapster geweest zodat ik weer eventjes gerust ben daarmee .Ja ik betaal aan deze kapster aan huis minder dan vroeger als ik hier in de buurt ging.Dus moet ik niet buiten komen en de afspraak is al geregeld voor de volgende keer .Moet dus niet door weer en wind gaan en ik ben nu toch weer netjes .Ik laat het wel heel kort wieken zodat ik met de morgen als ik opsta niks moet eraan doen .Zo kort is water en schampoo gespaard en is op weinig tijd vanzelf droog ook.Ook als ik buiten kom kan de wind er niet mee spelen dan kan het niet in de war enz.Maar ja het is ieders keuze hoe hun haar is .Heb wel al opmerkingenhier in de buurt gekregen dat het zo kort is .Maar ik laat het al jaren zo kort wieken .Ik trekhet me niet aanvan wat ze zeggen.Nu zorgen dat de viervoeters hun eten hebben en daarna voor mijn eigen zorgen geniet van de avond dat ga ik ook doen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 mar 2019, 08:02

Afbeelding
hallo iedereen de maartse buien zijn bezig vele zullen dit weer beu zijn .Maar troost je eens zal het mooi weer worden .Want na regen komt zonneschijn zeggen ze toch .Okee dit vochtig weer is niet goed maar over klagen doe ik niet .Ik probeer er het beste van de maken dat moet ik ook doen wat mijn gezondheid betreft .Daar zo ik ook dagelijks over kunnen klagen maar wat helpt het niks.afijn ja gewoon genieten van kleine dingen .Maak het binnen warm gezellig knus groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

07 mar 2019, 10:13

Afbeelding

Goede morgen Bekske,
vies weer maar je moet niet buiten zijn...
je houdt je binnen bezig met allerlei kleinigheden
en zo gaat de dag ook voorbij....
Ik wens je sterkte , doe het rustig aan :wink:
Ik ga tegen de middag de boodschappen doen
Colruyt is niet ver, en dan heb ik weer genoeg in huis
Groetjes, Oma-C :lol:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

07 mar 2019, 14:29

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

07 mar 2019, 16:06

Afbeelding
de avond komt dichterbij dus zeg ik goedeavond iedereen geniet maar van jullie avond om het even hoe .Daarna een rustige nacht zodat je morgen gezwind je beddenbak uitkom.Want de week is ook bijna voorbij gevlogen voor mij toch groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

08 mar 2019, 08:17

Afbeelding

Afbeelding
hopla weer een nieuwe dag dat kan beginnen .Een fijne vrijdag iedereen maak er maar een leuke dag van om het even hoe .Wat ik ga doen zal zoals gewoonlijk zijn me bezig houden .Alsook na de middag wachten op huisarts .Ik hoop dat hij nu iets vroeger ga komen tegenover de laatste tijd is het meer avond.Dat hij langs kom .Verder zal ik wel zien hoe ik zalgenieten want het gaat weer snel de dagen vind ik persoonlijk toch groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

08 mar 2019, 11:00

goeiemorgen bekske,goed geslapen ?
hier is het fris en droog,met af en toe een sprankeltje zon.
fijn weekend gewenst hoor :D




Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus