welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

23 jul 2019, 07:49

Goede morgen Bekske,
Ja ik sta altijd vroeg op .Heb terwijl uw deurtje open gedaan.
En bij mij staan alle deuren nu open. Ik ga mij straks een grotere ventilator gaan kopen. We gaan ons klaar houden voor de grote hitte.Ocharme de hondjes .Ze gaan ook wat afzien.We kunnen ze toch niet in de vriezer steken hé.En hun haar afscheren ook niet .Ze zullen zelf wel een schaduwplekje zoeken.In huis op de koude vloer nog het best.


Groetjes Gerarda


Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 jul 2019, 08:03

Afbeelding
hallo iedereen even door de zure appel bijten de volgende dagen want het word bakken en braden .Er werd een een beetje te hard op de zon geroepen denk ik daardoor dat ze nu op volle kracht zich laat zien .Hou jullie koel ik moet deze voormiddag met hulp boodschappen doen .Groetje
Bert

23 jul 2019, 08:52

Hallo Bekske,

Afbeelding

we zullen het inderdaad warm krijgen deze week.
In de namiddag binnen met alles dicht zal het beste zijn denk ik,
anders komt de warmte binnen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

23 jul 2019, 09:03

Afbeelding

Goede morgen Bekske, :wink:
ik heb een waterbadje klaarstaan voor als ik te warm krijg
Rustig blijven en als het teveel wordt even met de voetjes in het frisse water dat verkoelt...
Ook de polsen onder stromend water houden en eventueel een natte handdoek in de nek...
Alle truken zijn goed :lol:
Laat het meeste werk maar tot na de hittegolf...
die is na een week weer voorbij... :roll:
nog een fijne dag...en tot later :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

23 jul 2019, 10:29

Goede morgen iedereen
zal binnen blijven zijn ,want wordt te warm
oma c ook fijne dag
bekske veel water drinken hoor
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

23 jul 2019, 11:16

Afbeelding

Dag Bekske, ondanks de hitte toch een mooie dag gewenst.

Groetjes,

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

23 jul 2019, 12:05

hey Bekske een goeie middag alweer

jou boodschappen zullen nu al wel in de koelkast liggen zeker
nog een geluk dat je niet in de namiddag om de boodschappen moest met dat warm weer
hou je maar rustig want tis veel te warm om iets te doen
nog een aangename dinsdag verder samen met je beestjes

groetjes zonnebloemetje



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

23 jul 2019, 16:00

bekske ja we hebben op de zon geroepen, maar te is te veel,
graag rond de 25 gr. is ideaal om van te genieten,
nu ook binnen blijven kan niet tegen die warmte of hitte,
en de hoogste temperatuur moet nog komen,
dus hou je koel en veel drinken,
voor de viervoeters is het ook warm, hier liggen ze plat op de vloer,
dus zal ik maar binnen genieten van de rust,
groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 jul 2019, 17:53

Afbeelding
de avond is in aantocht dus een knusse hopelijk niet te warme avond en nacht iedereen groetje .Deze voormiddag boodschappen gedaan waar een ondergrondse parking is dus washet niet warm in de auto en op 15 minuten met de auto ben ik al thuis .Te voet zo het iets anders zijn om naar de winkel te gaan bergaf maar naar huis komen bergop en niet zo een klein beetje Wat ik natuurlijk niet meer kan en een bus is er niet danmoet je nog een eind gaan.Ik hoorde iemand zeggen tegen iemand dat ze geen warm eten ging maken maar barbecue .Ik zei tegen mijn hulp dat is tochook warm eten of heb je soms koude barbecue .Die keek me aan die dat zei dat ze geen warm eten ging maken .Ook zijn er nu veel die koude schotels eten .Ik heb al jaren geen koude schotel meer geeten .Kan geen sla verteren en vind dat het me niet smaak maar dat is ieder zijn ding.Ikheb nu spaghetti geeten en heeft me enorm gesmaakt .Ik eet liever warm etenwant dat smaak me altijd .Zoals morgen vroeg een paar sneetjes hespenspek en eieren erbij .Het water komt al inmijn mond .Thuis zo ben ik grootgebracht om het even welk weer warm eten .Het is een gewoonte wel .IJsjes eet ik niet is te koud voor mij zelfs nu drank uit frigo drink ik ook niet moet gewoon niet uit de frigo zijn .Water drink ik amper maar wel veel thee nulaat ik de thee lauw worden om te drinken niet koud.Af en toe frisdrank maar met weinig suiker in .Maar ja zo heeft ieder zijn gewoontes .Hier is geen airco of ventilator en toch is hier maar 23 graden binnen .De rolluik aan de straatkant dat is de enige beneden die is bijna volledig af .De deuren naar achter staan op een kier voor de dieren .Dus is het hier binnen fris tegenover buiten .Ik blijf wijslijk binnen omwille de zon die ik moet mijden .Anders nog een zwaardere hoofdpijn dan migraine .Dat is een hoofdpijn dat ik niet kan beschrijven .Nu nog mijn thee maken voor de avond en daarna zie ik wel .Groetje aan iedereen

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

23 jul 2019, 19:15

Afbeelding

Slaapwel Bekske en morgen gezond weer op.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 jul 2019, 05:49

Afbeelding
nu is het koel buiten geniet in de mogelijkheid van groetjeHallo iedereen ja mijn wandeling in de tuin zit erop nu is het fris .Heb dus al met volle teugen genoten ervan .Binnen een goed uurtje met de viervoeters blokje rond gaan dan is het nog goed voor hen .In de late namiddag komt de kinesist.Daarna een stevig ontbijt en dan zal de zon ook van partij zijn .Verder geen nieuws tot later

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

24 jul 2019, 08:49

Goede morgen bekske,
Ja wat een nachtje :twisted: Hoewel de venster open stond op de slaapkamer geraakte ik niet in slaap.
Dan maar beneden geprobeerd daar is het frisser.En alle deuren open gezet .Alleen het gevaar voor katten die opeens voor mijn neus zouden kunnen staan heb ik mij voorzien van bescherming zodat de frisse lucht binnen kon maar niet de katten.
Dus is mijn nachtje nog goed verlopen.
groetjes Gerarda
Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

24 jul 2019, 08:55

Afbeelding

Goede morgen, de gele bol staat weer te schitteren boven ons
het wordt warmer als gisteren en morgen nog wat meer
wij moeten sterke mensen zijn om het te verdragen.. :roll:
Ja, zo weinig mogelijk doen, en luieren, anders smelt je weg...
Veel sterkte Bekske en een fijne dag verder :mrgreen:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".
Bert

24 jul 2019, 09:58

Afbeelding

Dag Bekske,

Deze morgen was het lichtjes afgekoeld en buiten was het
goed om even te wandelen.
Binnen nauwelijks afgekoeld, dus een "te warme" nachtrust gehad.
En het word nog warmer, best binnen blijven en niet te veel
inspanningen doen.
Met alles dicht is het nog te doen.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

24 jul 2019, 10:49

Afbeelding

Goedemorgen Bekske,

Heb je kunnen slapen?

Dat was vroeger thuis ook, winter of zomer, petatten eten met groenten en vlees.
Ik zou het nu niet meer binnen krijgen met deze hitte.

Vele groetjes,