Wijzigingen forum

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

17 feb 2024, 19:48

Que será, será....,
Nog een mooie avond verder !
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

17 feb 2024, 19:52

*Joy* schreef:
17 feb 2024, 19:48
Que será, será....,
Nog een mooie avond verder !
Voor u, nog veel leuke speelmomenten ! :)
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Mussen
Lid geworden op: 20 mei 2022, 18:26

20 mar 2024, 19:33

Mussen schreef:
27 dec 2023, 01:54
Hallo slimme gast achter de schermen en dan nog?,

Hoe is het mogelijk dat ik, mijne halve trouwboek én mijn inwonende zoon, elk met zijn eigen inloggegevens dit nu niet meer mogelijk is??????????????

We hebben elk afzonderlijk een eigen inlog(naam) met bijhorend wachtwoord.

Vroeger stond er op de website de mogelijkheid "aanmelden" een klik daarop gaf ons "een keuzemenu" met onze respectievelijke nicknames en wachtwoorden ... en die mogelijkheid is nu niet meer in de verste verte te bespeuren.

How comes???

Ik bijvoorbeeld "Mussen" kan inloggen ... MAAR ik kan nergens "Uitloggen" of ik ben zo lomp/stom/onwetend dat ik het niet kan vinden!!!

Graag indien "onze medewerker" de tijd en mogelijkheid vind om even een kleine reply te plaatsen zal deze in dank aangenomen worden!

Is er nog leven in de brouwerij???
Omhoog
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nog steeds kan ons gezinnetje, mijn echtgenote , onze inwonende zoon en ikzelf Seniorennet niet deftig gebruiken!!!!!
Ben ik bv. ingelogd , wel dan kan ik me niet uitloggen - ja dat gaat wel als ik de cookies van Sennet ga verwijderen?????
Vervolgens kan mijn zoon bv inloggen, uitloggen - vergeet het maar!!! Cookies verwijderen.
Vrouwtje inloggen ...... cookies verwijderen !!!

Dan ikke weer ...... straatje zonder einde - plezant is anders zenne ...

En neen, ... een aanschaf van een apparaat voor elk van ons eentje is geen optie.
We hebben hier een desktop staan met een 32" scherm en is beter dan laptop, Gsm, ....

Komen best overeen wie, wanneer en hoelang aan de computer mag zitten - totááááál geen discussies daarover!
We zijn dan ook alle drie niet meer van de jongste!!!

sacho
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08

21 mar 2024, 06:47

Mussen schreef:
27 dec 2023, 01:54
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nog steeds kan ons gezinnetje, mijn echtgenote , onze inwonende zoon en ikzelf Seniorennet niet deftig gebruiken!!!!!
Ben ik bv. ingelogd , wel dan kan ik me niet uitloggen - ja dat gaat wel als ik de cookies van Sennet ga verwijderen?????
Vervolgens kan mijn zoon bv inloggen, uitloggen - vergeet het maar!!! Cookies verwijderen.
Vrouwtje inloggen ...... cookies verwijderen !!!

Dan ikke weer ...... straatje zonder einde - plezant is anders zenne ...
Gebruik voor elk een andere browser en je probleem is opgelost.