Hoekje:"De oase van rust 2019"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

vera-maria
Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39

27 sep 2019, 09:48

Goedemorgen allemaal vanuit een voorlopig zonnige living!
Niet speciaals vandaag, het eten heb ik al klaargemaakt en staat in de koelkast mag dan deze middag in de oven :kabeljauw met mosterd-soyasaus en tomaten, een recept volgens Pascale Naesens en superlekker!
Om 13u heb ik uitzonderlijk zangles en dan is het tijd om Elise af te halen op school, en deze avond zijn we uitgenodigd in Gent naar de première van een film waar ik in figureer, dus weeral een goed gevulde vrijdag!
En nu ga ik in bad, wens jullie allen nog een heel fijn weekend daag...
You only have one life...live it!

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

27 sep 2019, 10:08

Goeiemorgen,
Hier ook niet veel te vertellen, subiet met vriendin gaan inkopen doen voor haar.
Dan rustig bij Indy'ke blijven, want straks mag hij weer vele uurtjes alleen blijven en Bibi werken.

Morgenvroeg moet ik ook tijdig opstaan en klaarstaan om de sleutel van de zaal te overhandigen voor het feest van zondag. Zal weer iets speciaals zijn, weer van het ander cultuur en deze beginnen zelf s' morgens om 06u met voorbereidingen en tegen 10u30 begint het volk te komen dus wordt ook weer een lange dag :wink:
Maandag moet ik dan weer om 4u30 opstaan en dinsdag ga ik pas als ik uitgeslapen ben :mrgreen: moet dan zorgen dat de zaal tegen 18u klaar is dan wordt ie opnieuw gebruikt.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

27 sep 2019, 10:11

Ik ben juist thuis van de kapper, ik voel me weer goed in mijn vel!
De verandadeur staat al open om die straaltjes zon ook hier binnen te laten.
Er is wel veel wind maar het is toch droog, hopelijk blijft het morgen zo maar ik zal me toch wapenen met een parapluutje dat ik in een plastiekzakje stop zo blijft mijn tas droog!
Ik ga nu nog wat zomervestjes boven wegbergen, er mag toch al wat warmers in de plaats komen.
Het is allemaal met die regen wat in versnelling geraakt: 's avonds om 8uur al donker!
doeiiii tot later...
Ivette

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

28 sep 2019, 08:58

beste mensen,

bijna 1.000 berichten dus.... er staat een nieuw rustig hoekje klaar. :wink:
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet