NACHTUILTJES (17)2019

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

27 dec 2019, 14:25

Yorkske,
Als het de show van Helena Fischer was ( denk het wel) die wordt zondag a.s. herhaald op de ZDF ( Duitsland)13.10 uur tot 16.20 uur, da's een hele zit hoor, maar wel de moeite. Ik neem hem op en kijk dan later in stukjes :D :D
En voor ik het vergeet : voor alle Uiltjes en mee-lezers een goed uiteinde en een goed begin van 2020 en vooral een goede gezondheid !

Michelly
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Locatie: Maaseik

27 dec 2019, 16:28

Dag Maatjes allemaal,
is lang geleden dat ik nog iets heb laten horen hé. Het gaat redelijk en dus zal ik niet klagen.
Alleen mijn stemming gaat als een jojo op en neer en waaraan dat ligt is me ook een raadsel. Voel me wat verloren en uitleg heb ik daarvoor niet. Zal ook wel weer voorbijgaan zeker?

Ons kerstconcert is geweldig geweest maar dat hebben jullie wel al gehoord of gelezen hé. Maar op de foto's is zeer duidelijk te zien hoe kapot ik was. Maar het was het allemaal waard, dus niet zeuren hé.

We hebben een heerlijke kerstavond gehad bij de zoon en zijn gezinnetje en zoals gewoonlijk heeft onze schoondochter heerlijk gekookt! Zelfs het ijs heeft ze zelf gemaakt en dat is dan ook te proeven. Was zo'n dessert op een plankje met verschillende dessertjes erop. Niet alleen lekker allemaal maar ook mooi om te zien. De dag ervoor, op 25/12 is een van mijn broers , die in Nederweert woont, mij komen afhalen en zijn we samen naar Eindhoven gereden om naar een optreden te gaan van de 3 J's! Geweldig en dat hij dat voor me over heeft, daar ben ik heel erg dankbaar voor, want hij moest me natuurlijk ook weer naar huis brengen en dan weer naar Nederweert rijden, wat niet bij de deur is.
Vanaf woensdag zijn we alleen maar thuis en probeer ik op mijn positieven te komen. Misschien morgen iets gaan drinken, we zien wel, want moet ook nog wat winkelen en dat is voor mij erg vermoeiend.

Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
________________________________________

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

27 dec 2019, 16:57

Yorkske, granny m heeft u al verteld dat morgenmiddag nog eens de show van Helene Fischer wordt uitgezonden, ik zal u per mail een filmke sturen hoe verrast hij laatst was dat ze in zijn show optrad, ik krijg dat you tube ding hier niet geplaatst, was mijn hele andere tekst kwijt!!

Michelly het is verstaanbaar dat ge in deze feestperiode emotioneel en wisselbaar zijt, dat overkomt ons allemaal hoor!
Ik zou ook wel graag die foto van het optreden van uw koor zien, kan iemand die hier plaatsen, Viv ef Erika misschien?

Heb je ook Vanderpoel zien winnen? Elke andere renner die zo'n achterstand ondervindt in de 1e ronde zou het mogen vergeten maar hij geeft zich nooit verloren en was weer een waar fenomeen! Prachtige atleet en een pluim ook voor Van Aert!
Goeienavond
Ivette

Michelly
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Locatie: Maaseik

27 dec 2019, 17:56

image.png
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
________________________________________

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

27 dec 2019, 18:37

Ziezo, weer iets dat voorbij is
en al bij al is het nog meegevallen;
het eten was best lekker en in buffetvorm dus heb ik m rijkelijk bediend van groentjes.

Naast ons zat een heel kwiek dametje van 97 dat de hele middag geintjes maakte met W, 'k geloof dat ze er stiekem op verliefd was en zich weer jong voelde :lol:

Nu op naar het volgende feest(je) :roll:

Michelly, je bent een bewonderenswaardige dame, een echt vechtertje dat nog zoveel mogelijk wil genieten, houden zo !
Oud maar niet Out

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 dec 2019, 18:52

Afbeelding

Goede avond alle uiltjes :wink:
We zullen allemaal blij zijn als die dagen voorbij zijn
veel te veel van alles, en de honger is al over :oops: :oops:

Michelly jij doet het heel goed, je bent een hele mooie moedige dame :wink:
Mooie foto trouwens...

Ik kwam alleen maar een gezellige avond wensen en een rustige nacht
iedereen het beste en tot later :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

28 dec 2019, 08:50

Afbeelding

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

28 dec 2019, 09:06

goeie morgen allemaal
weet weeral wat gedaan vandaag
de sproeier van de douche is kapot
dus om een nieuw naar de super bazar
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

28 dec 2019, 09:12

Goeie zaterdagmoren !
Oud maar niet Out

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

28 dec 2019, 09:35


Afbeelding

Hallo, wat dachten jullie Jadi is op skiverlof
Niets van, dat verlof was zetel in, zetel uit
Een ferme verkoudheid en van alles dat niet deugd overviel me
Geerfd van mijn ventje
Intussen ben ik weer terug onder de bewoonde wereld
Nog wat snuiten, geen stem maar durf al eens beginnen (vals)zingen
Jaja we zijn weer paraat
Alles gelezen van kapotte douche , rusthuisfeestje pfff...Wij met Kerst zelf
dus, ik was toen al maar een halve en blij dat ik naar huis kon
En zo elk op zijn eigen manier rollen we stilletjes aan het oude jaar uit..
2020 staat al te lonken..Wat klinkt dit weer raar 2020
Soit en we gaan verder...en verder
Ik ga jullie laten, de kleindochter zou deze voormiddag binnen springen.En voor
de veiligheid zal ik maar beginnen aan het eten...de voorbereidingen wel te verstaan
Ik wens jullie allen een fijne zaterdag toe
toedeloe
menu: 2 menu's vandaag blinde vinken of konijnfilet met appelmoes en patatjes

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

28 dec 2019, 10:20

Yorkske,
Hier ben ik nog even om te schrijven, dat de show van H. Fischer morgen op Duitsland niet de show is, die Grumpy half had gezien op Ment. ( dat was de herhaling van de Kerstshow van vorig jaar)
Maar deze is zeker de moeite waard hoor ( als hij niet in slaap valt tussendoor :D )
Ik hoop, dat hij het leuk vindt !

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

28 dec 2019, 11:09

Afbeelding


Goedemorgen

Haartjes kort geknipt, in de spiegel lijkt het pittiger, al zit er zoveel pit niet meer in 😜

Blijf vandaag thuis, gisteren op den draai geweest, het was hartverwarmend, heb geen binding met de bewoners, alleen een praatje maken wat me wonderwel lukt, ze spreken vrijuit en het zijn soms leuke babbels.
Als ik aan de tijd dat mijn vader in een verzorgingshuis verbleef stond ik daar anders tegenover. Hij was tevreden, had zijn maten en dronk dagelijks zijn biertje een Geuze of twee. Tweemaal in de week op bezoek, en we dronken samen een pintje mee. Al moesten wij voor zijn verblijf een behoorlijke som bijdragen, heb er nooit een punt van gemaakt.

Michelly, je doet mijn hart telkens sprongetjes maken als ik je schrijven lees. Bijzondere vrouw met een ijzeren wil om er het beste van te maken.

Nog een fijne dag , we zeilen ⛵️ samen naar het nieuwe jaar en hopen op zo weinig mogelijk woelige waters te komen.

Corry
    ik tel alleen de zonnige dagen.

    Assa
    Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
    Locatie: Vlaams brabant

    28 dec 2019, 13:44

    Goede namiddag allen

    Volgens ik lees gaat het goed met de uiltje,
    mij zal je tot na de feesten dagelijks niet meer zien,
    voorlopig geen tijd, en na de feesten doe ik mijn pc binnen voor windows 10
    ben verplicht om een nieuwe te kopen, hij is 13 jaar te oud voor de overschakeling

    Michelly ik moet je bewonderen voor zoveel moed, blijven vechten lieve dame

    Frankje altijd mooie plaatjes

    Ik wens aan allen een fijne dag, assa
    Groetjes van assa

    greetie
    Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
    Locatie: Land van Nevele

    29 dec 2019, 08:28

    Afbeelding

    Veel bijgelezen, altijd een beetje jaloers van jullie mooie beschrijving :D
    Michelly, prachtige mooie dame!

    Het is het weer voor deze namiddag een wandeling te maken.
    En daarna naar de cyclocross te kijken :D
    Het wordt terug wat spannend :lol:

    Yvette, bedankt voor de tip ga het opnemen, op kerstavond hebben wij op NOS gekeken naar André Rieux A. ziet hem heel graag al een paar keer naartoe geweest :D

    Spijtig dat we Hansi Hinterseer niet meer zien die mooie beelden :D

    Bekske, Billyken,Assa,Memerietje, Rietjes,Rinske,Frankje,Jadi, Oma-c, Corry en wie ik ongewild vergeten heb een gezellige zondag!
    Greetie

    Groetjes
    Greetie

    meme-rietje
    Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
    Locatie: Zuid-West-Vl.

    29 dec 2019, 08:37

    goeie morgen allemaal
    is hier voor het moment kalm

    Afbeelding
    Groetjes van meme-rietje,
    het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan