In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

21 mar 2020, 10:34

Hallo iedereen,

Het is koud buiten, heb even in de tuin gelopen en mijn neus was een ijsblokje :D .
Voor volgende week geven ze vriezen, kan ik eindelijk mijn diepvries eens ontdooien, is al 2 jaar geleden :oops: ,
de winters zijn te "warm".
Straks ook een wasje buiten hangen, met de wind zal die vlug droog zijn.Droog hem liever buiten dan binnen.Ik heb geen linnendroger, dus op een rekje.

Spaanse woef heeft een rode vlek op zijn buik en krabt eraan, ook knabbelt hij aan zijn poten, ik vermoed dat het allergie is.Nog even afwachten , en als het slechter wordt richting dierenarts.Hij moet ook nog zijn jaarlijkse inentingen krijgen, maar was van plan te wachten tot de coronacrisis voorbij was, ( als je niet echt ergens moet zijn).

Gisteren de groene kaart in de brievenbus voor de autokeuring, maar die is gesloten.Als het terug geopend wordt, heb je nog 4 maanden de tijd.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

21 mar 2020, 12:22

Goeie zonnige middag iedereen!

Vandaag verhuizen we naar de lente.
Wie gaat er mee?

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 mar 2020, 14:41

Helena, ik volg je.... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".