In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

thijli
Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52

02 jul 2020, 11:41

goedemorgen

Tontoos en de anderen,ik ben door haar van fb gegooid zonder een woord,en weet je het interesseert mij ook niet.

Zo nu geen woord er meer over we gaan hier gezellig verder.
De dames en heren hier weten daar verder ook niets van dus laten we ze er niet mee lastig vallen :)

Zo de mri scan van mijn man was verder goed,de meeste van zijn klachten komen dus door het herseninfarct.is goed om te weten.

fijne dag allen.
Iedere dag een lach

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

02 jul 2020, 11:50

Goedemorgen allemaal,

Zonnebloemetje heel veel sterkte met je rugpijn, hoop dat de medicijnen hun werk doen.Granny m leuk dat je even komt groeten.
Lenk heeft al lekker gauw vakantie.
Sita is ook even gezellig langs geweest.
An wil miljardair worden met haar staatslot hihi
Jadi moest een duikvlucht nemen :wink: , Gefeliciteerd met je kleindochter.
Bert nog druk aan het zoeken naar het geschikte huis, succes verder.
Marietteke wat een leuke foto`s uit die die goeie oude tijd.
Thijli is het nog gelukt met je Ipad?
Inge wat een mooie foto van het modderbad :D
Tontoos, ik heb begrepen dat ze er mee gestopt is omdat er 2 personen de zaak overnamen.
verder heb ik het daar altijd leuk gevonden


Verder wens ik iedereen een fijne dag verder.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

thijli
Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52

02 jul 2020, 12:03

Gerda ja schoonzoon heeft gisteren nog even de mail voor mij in orde gemaakt.
Iedere dag een lach

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

02 jul 2020, 12:06

thijli schreef:
02 jul 2020, 12:03
Gerda ja schoonzoon heeft gisteren nog even de mail voor mij in orde gemaakt.
Dat is heel fijn, kun je weer verder :wink:
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

02 jul 2020, 13:07

"Carpe Diem""'is heel gezellig!
Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

02 jul 2020, 13:59

dat is zo, ik heb nog geen kwaad woord gelezen, daarom ben ik ook hier gebleven en das goed.

Flowers
Lid geworden op: 11 jun 2005, 20:29
Locatie: Rijssen

02 jul 2020, 14:18

grootjegerda schreef:
02 jul 2020, 11:50
Tontoos, ik heb begrepen dat ze er mee gestopt is omdat er 2 personen de zaak overnamen.
Het forum is internet verwijderd.

marietteke
Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
Locatie: rupelstreek

02 jul 2020, 15:44

Afbeelding
hallo goeienamiddag ,
tja ...ik heb wat afkickverschijnselen , van maandag dus al mijn "zoet" gelaten ,
maar komt wel weer goed hoor , :lol:

tatoos grootjegerda , puzzel , thijli , mamainge Anwildflower
goed dat jullie daar dan weg zijn,
lijkt me niet zo een eerlijk persoon ,
en jaloezie is 'n lelijk beest hé

puzzel niet leuk , dat de mensen zich niet aan de afspraken houden ,

mama inge , je hondje weer terug proper :lol: :lol:

a n wildflower , succes met je lotje hoor ,
en als je wint ...komen we wel met z'n alle af ,
om het te vieren , :lol: :lol:

jadi , tof ..je mag best fier zijn op ke kleinkind ,
van den eerste keer erdoor , proficiat voor haar ,

puzzel , en is de regenton al gevuld ?
hier is er 'n beetje regen gevallen ,
nog gene halve emmer hoor ,

thijli , goede uitslag voor je man ,
dat zal een hele gerustelling zijn ,

Sita , wat fijn dat je eens langs geweest bent , knuffeltje

Lenk , miesje ghyra remie , omdina , Bertje , bloemeke
en als ik iemand moest vergeten zijn ,
ook een fijne dag
geluk vind je onverwacht

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

02 jul 2020, 17:21

ook heel weinig, Marietteke, maar toch. Mijn man was vanaf hier (Rijen vlakbij de Efteling) met mijn zoon naar Den Bosch (van zoete lieve Gerritje) en daar niks geen regen

marietteke
Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
Locatie: rupelstreek

02 jul 2020, 19:53

Afbeelding
slaapwel allemaal :D :lol:
geluk vind je onverwacht

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

02 jul 2020, 20:21

halloooo een goeie avond allemaal

ik kom nog efkes langs na een drukke dag en morgen ist alweer druk bij ons
mijn ventje slaat bijna tilt met al dat geloop maar na morgen zal het wel een beetje beteren zeker
want morgen komen ze van de kringwinkel alles ophalen die er nog over is van mijn schoonouders en het zal echt nog de moeite zijn , maar alles staat al klaar en de kleine dingen allemaal ingepakt en als het dan helemaal leeg zal zijn moeten we dan nog alles opkuisen maar dat zal wel meevallen en daarvoor hebben we dan nog 10 dagen want van de agence willen ze dat het appartement terug verhuurbaar is tegen halverwege de maand
ik ben vandaag tussendoor ook al naar de kinesist geweest voor mijn rug en voor volgende week heb ik daar alweer 3 afspraken en tegen dan zal mijn rug hopelijk nog beter zijn

puzzel wij hebben dat al veel voor gehad dat we iets verkocht hadden op internet en die persoon had al een afspraak met ons en kwam niet af , maar geen probleem hoor dan contacteren wij een andere koper en dan kunnen we toch nog verkopen , maar ik versta dat je dan die katjes niet aan iedereen kwijt kan hé en dan nog geluk moet hebben om terug een andere kandidaat te vinden die een poesje wil

Tontoos trek het je niet aan hoor want er zitten altijd overal wel rotte appels in en opgeruimd staat netjes als die er uit zijn
wij hebben hier nu leuke lieve mensen die elkaar goed verstaan waardoor we een hechte en gezellige groep zijn en dat zullen we zeker proberen zo te houden

An-Wildflower ja tis niet te geloven maar op het gebied van gezondheid ben ik wel een beetje een pechvogel maar dan denk ik , er zijn nog veel mensen die nog meer pech hebben met hun gezondheid en zo blijf ik toch altijd optimistisch en maak er het beste van

jadi tis natuurlijk niet leuk als je aan de kringwinkel staat met je auto volgeladen en dat je dat dan weer terug naar huis moet nemen , maar hier is het zeker niet op afspraak bij ons

Flowers jij slaat de nagel op de kop want jaloezie kan veel kapot maken

mama-inge groot gelijk dat jij je niet laat doen en je moet altijd doen wat je zelf het beste vind

thijli hopelijk gaat het verder goed met jou man

gerda door dat zwaar spul dat ik moet innemen is het gelukkig al een beetje beter met mijn rug en hopelijk verdraagt mijn maag die nog enkele dagen want ik moet het 7 dagen innemen en ik heb ook al maagzweren gehad in het verleden en dan moet je toch extra opletten met die zware medicatie

marietteke veel succes met je poging om geen zoet meer te eten , want tis niet altijd gemakkelijk om die extra kilootjes er af te krijgen hé

Bertje , Lenk , Remie , Sita , miesje , omadina , Bekske , ghyra , en granny M
ook een goeienavond voor jullie

allé nog rap efkes naar buiten om de potjes voer te vullen voor de egeltjes
en dan ga ik een duik nemen in een deugddoend badje sè

en hieronder nog een paar fotootjes die mijn ventje genomen heeft in onze tuin van een libel naast onze vijver en nog een geluk dat hij een duur fototoestel heeft met een draaibaar scherm want anders zou hij op zijn buik moeten liggen om die foto te nemen tegen de grond , wat nu echt niet nodig was

daaaaag



Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

02 jul 2020, 21:09

Zonnebloemeke, ik kan ook zo genieten van een lekker badje :D ,lekker ruikend schuimpje, radio Minerva op de achtergrond (muziek van heel vroeger), een paar dropjes . Ik heb al wel gelezen, dat je het iedere avond doet ! Momenteel gaat het hier héél voorzichtig ( gsm ligt op een kleine veilige afstand ) maar dat gaat in de toekomst hopelijk verbeteren en anders kan ik altijd nog rechtstaand douchen. Nog even volhouden met jullie leegmaakproblemen, de libelle-foto was super mooi !
En proficiat voor alle kinders die er door zijn, toch altijd spannende tijd..
En Marietteke, ik denk dat als ik jou tegen zou komen op straat, dat ik je zo zou herkennen , je verandert echt niets in de jaren.
En na dat filmpje op ATV helemaal ( en niks corona-kilo's hoor ) blijf maar zoals je bent :D
Sloppel voor straks voor allemaal.

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

03 jul 2020, 06:16

en GDM

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

03 jul 2020, 07:07

Goedemorgen en een fijne dag
Laatste schooldag voor de vakantie
Kinderen hebben gisteren een alternatief rapport mee gekregen zonder cijfers voor dit laatste kwartaal
Maar toch voor ieder kind een kleine persoonlijke boodschap er in
Plus de melding dat ze over gaan naar de volgende klas.
Vandaag mogen ze een spel of iets speelgoed mee.

Ik ga wat huishoudelijke klusjes doen en daarna gaan we genieten van de vakantie
We gaan niet weg, af en toe een dagje dr op uit.