In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

05 jul 2020, 10:06

jadi schreef:
05 jul 2020, 09:58
Zondagsgrapje

Een vrouw koopt een kruisloos broekje op de markt om te proberen haar saaie seksleven wat op te kikkeren. Ze trekt het aan, doet er een heel kort rokje overheen en zit op de sofa. Af en toe gooit ze het ene been over het andere, op de momenten dat haar man net kijkt. Na een poosje zegt hij: "Draag jij een kruisloos broekje?" "Ja " antwoordt zij. "Oh, gelukkig! Ik dacht al dat je op de kat zat . . . !"
Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

An-W
Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47

05 jul 2020, 10:26

Goedemorgen ,

Haha die Jadi , pikant grapje.
Ben je lekker aan het rock en rollen op de markt ? :P

Zonnebloemetje aan het koekebroodje eten ?

Puzzel , tot hoe lang blijven jullie " boeren " ? Neemt iemand straks het stokje over ?

Bert , blijven lachen hoor .

Leuke foto weer Marietteke en een leuk uitstapje in de planning.

Ik ben nog niet gewend aan mijn nieuwe korte kapsel . Ik vind het toch te kort haha. :oops:
Maar iedereen zegt dat het mij 10 jaar jonger maakt , dus moet ik er maar aan gaan wennen :mrgreen:

Het valt mij op dat jullie zuiderburen allemaal de hoofdmaaltijd tussen de middag eten ...
Volgens mij doen wij dat allemaal in de avond , rond 6 .
Het is wel beter voor de digestie om dat in de middag te doen heb ik mij laten vertellen.

marietteke , Bertje , Sita , miesje , Lenk , jadi ,zonnebloemetje , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , omadina , ghyra , Bekske , granny M en Tontoos
voor iedereen nog een fijne zondag .


Afbeelding
Beterschap, moed en sterkte voor wie het nodig heeft Afbeelding

thijli
Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52

05 jul 2020, 11:22

goedemorgen

Even snel hier kijken terwijl ik wacht tot de machine is uitgedraaid dan kan ik het ophangen.
Ik hield gisteravond mijn hart vast,want mijn vaatwasser vertoonde kuren pff.

Ha ha ha Jadi hij is geweldig!!!



Een stel wil gaan trouwen,maar zegt ze tegen haar aanstaande,als we nu niet genoeg geld meer hebben wat dan?Zegt hij dan eten we toch van de liefde!
Na verloop van een tijd komt de man thuis en ziet zijn vrouw van de trapleuning glijden,weer naar boven lopen en weer naar beneden glijden,hij zegt:Wat ben jij nu aan het doen?
Zegt zij: ik ben je prak aan het opwarmen.!


fijne dag.
Iedere dag een lach

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

05 jul 2020, 13:21

wij hebben geen opvolger, dus wij zijn de laatsten. En wanneer houden wij op is een heel moeilijk iets voor mijn man en er komt een hoop om de hoek kijken qua regeltjes enz.

marietteke
Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
Locatie: rupelstreek

05 jul 2020, 17:03

Afbeelding
hallo goeiemorgend
vandaag geen fietsweertje , dan maar de auto is genomen ,
dan komt ie ook nog eens buiten , :lol:
en ik ben toch 'n "zondagsrijder "
vanmorgen al op zondagochtend koffieklets geweest bij zoon ,
en ons lieve soekie geknuffeld , is zo'n schatje :lol:
vanmiddag effe één bolleke ijs gaan eten mét vers fruit ,
want ik moest mijn zus effe uit haar dipje helpen ,
en dat lukte me wel hoor , :lol: :lol:
marietteke al naar de joga geweest vandaag , amai jij bent nog lenig hoor , ik zou dat al niet meer kunnen met al mijn mankementen
haha bloemeke , bij mij "kraakt " het nog wel hoor ,
ja 'n mens wordt ouder , en dat voel je aan je knoken :D
En ik heb ook al eens naar het weerbericht gezien volgende week ,
maar dinsdag ziet er beter uit dan woensdag ,
want dan is het in Blankenberge 50% kans op regen ,

puzzel geen opvolger voor de boerderij ,
ja is ook wel heel veel werk , denk ik ,

thijli , oei , straks nog "kosten "
voor 'n nieuwe vaatwasser , is dat ding al oud mischien ?
haha leuk moppeke

An windflower , zal wel mooi zijn je korte kapsel ,
anders zou je zo geen toffe komplimentjes krijgen

jadi , haha , wel plezant zo'n mopjes hoor :lol: :D

grootjegerda , ja donker dagje , als het zonneke zich niet laat zien ,

mama inge ,
hier wel gene regen ,

Bertje ja duimeke omhoog hé ,
dat het droog blijft woensdag , voor ons dagje zee ,

puzzel dan heeft uwe diepvries wel zijn werk gedaan ,
dus ...ander en beter zeker , :lol: :lol:

fijne avond voor iedereen
geluk vind je onverwacht

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

05 jul 2020, 17:12

halloooo een goeie namiddag allemaal

vandaag een beetje lang geslapen maar tis zondag en dan mag dat al eens hé
deze voormiddag al een lekker volkoren speltbroodje gebakken om vanavond van te eten
en deze middag heb ik balletjes van kippengehakt klaargemaakt in tomatensaus met puree en een slaatje en het was lekker
deze namiddag hebben we dan naar een mooie actie film gekeken , want dat soort films dat zien wij graag en 't was spannend

marietteke ai ai ai volgens het weerbericht op VTM zou het woensdag dan toch regenen aan 't zeetje maar dinsdag zou het mooi weer zijn
oeps heeft Rozetteke een dipje ???? hopelijk voelt ze zich rap weer beter , wens haar veel beterschap toe

mama-inge hier al gans de dag droog hoor

jadi genoten van het aperitiefconcert op de markt , ja tis eens wat anders hé

gerda mijn eerst koffietje is altijd halverwege de voormiddag en dan smaakt dat heerlijk maar op mijn nuchtere maag is het precies vergif en van mijn ventje smaakt dat ook zo goed 's morgens

An-Wildflower ons koekebroodje was superlekker deze morgen , en jou haar zal wel weer terug groeien zeker

thijli hopelijk heeft jou vaatwasser betere manieren vandaag

puzzel de tijd zal het wel uitwijzen hoelang jullie de boerderij zullen kunnen verder doen want das toch lastig werk en daarvoor moet je toch ook een goede gezondheid hebben denk ik

marietteke , Bertje , Lenk , jadi , Sita , miesje , An-Wildflower , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , omadina , ghyra , Bekske , granny M en Tontoos
nog een leuke zondag verder

allé ik ga nog een wasje strijken sè

daaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

05 jul 2020, 17:23

en je moet ook hart voor de zaak hebben, Marietteke en Zonnebloemeke

miesmarpel
Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Locatie: antwerpse regio

05 jul 2020, 18:02

Goede avond allemaal ,

wat een wind ....Afbeelding
ook bij de noorderbuurtjes zo te lezen ...

bloemeke, je koekebroodje zal weer super lekker geweest zijn .... zal toch nog eens naar de kust moeten rijden om er nog eens te kopen ...bij mijn favoriete bakker in Heist.... koop er dan altijd een paar extra, en steek die dan in de diepvries .... ( oei, k hoor je al denken, niets beter dan vers gebakken, volledig akkoord, maar ja hier verkopen ze die niet .. dus bij gebrek aan ..... )
maar kan het mij wel voorstellen hoe lekker het bij jullie ruikt, als het versgebakken op tafel komt .

marietteke, al plannen aan t maken om naar Blankenberge te gaan ...dinsdag zal wel de betere dag worden ...

gezondigd vandaag !!!! maar met de juiste reden ... rozetteke uit een dipje gehaald ! hoe stelt ze het ? geef haar de groetjes van mij x
en je auto van stal gehaald .. al wat kilometers gedaan ondertussen ? anders gaat hem roesten, hé :wink:

hier was het een rustige dag ... een dvd van Miss Marple opgezet ... altijd gezellig om te kijken ..

marietteke , nonkeltje , bloemeke , Sita , Lenk , jadi , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , omadina , ghyra , Bekske , granny M en Tontoos

wens jullie nog een mooie zondagavond , en ja hier komt zowaar de zon er door ....


Afbeelding

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

05 jul 2020, 18:47

koekoek tis ikke

voila sè mijn wasje is ook alweer gestreken en dadelijk nog mijn vers gebakken speltbroodje snijden met mijn machine en daarna na het avondeten de vuilniszakken vullen en buiten zwieren , allé ja mijn ventje zwiert die dan buiten aan de straatkant
en ook vanavond niet te laat gaan slapen want morgen moeten we een beetje vroeg opstaan , want we willen morgenochtend op tijd vertrekken

miesje hier is het al zon van deze middag hoor maar er is wel echt veel wind en dat heb ik niet zo graag , en verkopen ze daar echt geen koekebrood bij jullie ????? en da kan toch zo lekker smaken hé en vooral als het vers is maar als je het vers in je diepvries steekt dan komt het er zeker ook wel vers terug uit

allé tis etenstijd sè

daaaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

06 jul 2020, 06:13

GDM, om vijf uur gisteren de was nog buiten gehangen, die was binnen een paar uur droog gewaaid.