In de Vier Seizoenen reeks 26 Lente 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

16 jun 2022, 09:28

Goede morgen seizoentjes,

gisteren nieuwe bbq in elkaar gestoken en tot de conclusie gekomen dat moeder denkt dat ze het best weet.( net als die partytent.)
dat ding is een terrasbbq. en klein. je mag geen vloeistof gebruiken om ze aan te maken. ja, want ons bbq-potje is stukgegaan. verroest edm.
de parasols staan er. moet wel nog een contregewicht bij om die parasol die knikt, staande te houden. als er een windvlaag komt valt die om. maar we zitten zeer goed in de schaduw. zodra de zon achteraan op de koer komt, gaan ze open. en makkelijk ook. draaien aan de een en draaien aan nummer 2. hoef je niet te heffen om die open te trekken zoals de oude groene.
we hadden grijze besteld maar ze hebben grijsbruin geleverd. van kleuren die passen met je bloemen en plantenkleurpalet hebben die mannen nog nooit gehoord.
vis besteld en die komt vandaag toe. eens voor de verandering kweekzeebaars besteld.
ooit eens in eengeland zeebaars gekocht omdat jamie olivier daar fan van was. gingen naar de asda en kochten een zeebaars voor 16 £.
vroegen om hem te fileren. van een vis die ongeveer 30 cm was kregen we 4 filetjes van 10 cm terug. ventje laat geen gelegenheid voorbij gaan om mij eraan te herinneren. ja, zeg, als ik het gekund had dan had ik die zelf gegut en gefileerd. bij Neptunus betaal je daar 0.60 cent voor. dat zal dan zeebaars op vel zijn. vandaag geen idee wat er op de nieuwe bbq gaat maar morgen en overmorgen is het koude pla.
zondag valt dan weer in het water. dus geen fondue buiten maar 't zal binnen te doen zijn. dan maar de ramen goed openzetten achteraan.
ik wilde chinees hebben maar dat is dan weer voor maandag. want het wordt weer kouder weer.
heb 2 keer per dag de tens nodig.
pipje van Suus is moeder geworden van 4 kittens. gisteren om 3 uur 's nachts is ze beginnen met werpen. 't zijn er van verschillende vaders.
dat wist Suus niet. ze dacht eenmaal seks en gedekt is het gedaan met de pret. nee, hoor, daarom houden kwekers hun raskattin ook binnen na een dekking door een prijsvader. pipje is een supermoeder. maar puk mag niet dicht bij komen en de charmeur is teleurgesteld.
Dus dat zijn 9 katten dames en heren. Suus is goed op weg om een crazy catlady te worden. hopelijk vind ze er tehuizen voor want pipje sterilezeren en de kleintjes laten helpen en chippen dat kost geld. ventje hoopt dat ze nu verstandig met d'r uitkering omgaat. een spaarpotje aanlegt voor de medische kattenproblemen zoals Janet met haar 1 euro actie voor Bartje. Bartje is er helaas niet meer.
hij had dwerggroei en het sydroom van down. aan de andere kant hebben ze dan weer de sjans gehad dat brandon die verlamd was weer heeft leren lopen. maar zijn blaas kan die niet zelf legen. Peter de tsaar is nog altijd even demanding als vroeger. hij "eist" 4 keer op een dag eten en dan nog wat hij op dat moment lust. dan moet je hem leggen waar hij wil liggen en dat is nu net niet dat nieuwe mandje, geschikt voor een koning. neen, op het bed onder het boxkleed.
ventje is op boodschap. moet een fles bubly meebrengen voor zondag. qua kaartjes heeft hij er nog maar 2 gehad. eentje van MJ en eentje van mij. ik moest de tekst nog schrijven en hij vroeg voor wie het was. daarop overhandigde ik hem de enveloppe. vera heeft haar kaartje nog steeds niet gehad. het excuus: de cheque is op de post kan dus weer gebruikt worden.
gisteren tegen 11 uur geroep en getier. twee vaders van buitenlandse origine tegen elkaar. had het nog lang geduurd dat was ik opgestaan, naar de computerkamer gegaan en het raam opengedaan om luidkeels te roepen dat ik wilde slapen. ( in het engels)
de braderie is bijna helemaal uitverkocht na twee jaar van uitstel. hopelijk gaat dit jaar het vistijn ook door. als we ten minste weer geen mondmaskerplicht krijgen. nu geldt die alleen bij de dokter en de apotheek.
de foor zijn ze ook aan het opbouwen dus punten gaan inwisselen en deze dat we over hebben uitdelen. want ventje is niet meer foorachtig, niet nadat ik in de kliniek lag en zeker niet toen er geen foor was wegens de pandemie.
zijn aan het voorlaatse seizoen van Castle bezig. beginnen rond 7.30 en doen 2 discs. tot het straatlicht aangaat. telkens het muziekje van de eindgeneriek speelt komt Gimly uit de zetel en denkt dat we naar boven gaan. neen, mis poes, pas als de aflevering gedaan is.
gisteren rook ik ineens gekookte petaten. zal wel in zilverpapier op de gasbbq van buurman V geweest zijn. wij hebben zeer vettige speklappen gegeten. met 1 had ik al genoeg.
gewicht is status quo gebleven.
Fijne dag seizoentjes, keep safe geniet van de zon en blijf binnen als je niet buiten moet, knuffel.
Cats Rule!

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

16 jun 2022, 11:30

Toen ik wakker werd dacht ik vandaag een lege dag te hebben.
Dat duurt hier nooit lang.
Ondertussen is het bed afgetrokken en steekt het beddengoed in de machine.
De rest van de was is gesorteerd. Het is meer dan ik dacht.
Verder al een afspraak gemaakt om, met onze aardbeientaart, naar onze tante op bezoek te gaan.
Dat zal iets voor volgende week donderdag zijn.
De medicatie is nagekeken, zo dat dokter weet wat ze nog moet voorschrijven morgen.
Rest nog een paar mailtjes, een paar telefoontjes.
De fietsverzekering in orde brengen.
Ik twijfel tussen twee "firma's".
Wie heeft er ervaring bij pechverhelping door VAB en door Touring?
Het zou hoofdzakelijk daarvoor zijn dat ik me zou verzekeren.
Bij diefstal is na een jaar al een serieuze waardevermindering in rekening gebracht bij allebei.
Voorlopig heb ik het zeker nog niet te warm hier beneden.
We zien wel wat de dag verder brengt.
Elektriciteit was even uitgevallen.
De ronde van de klokken doen die dan weer moeten juist gezet worden.

Nog een fijne dag aan allen.

anjelier
Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31
Locatie: landelijk vlaanderen

16 jun 2022, 15:05

Afbeelding

Hallo iedereen,

HVT en Oma-C: eenmaal ze naar school gaan, zijn ze vlug groot. Ukkemeisje 2 gaat in september ook voor het eerst naar school. Ja, het gaat rap.

Hierbinnen is het 24°, we houden de luiken dicht. Als de t° boven de 25 ° gaat, zetten we de airco op.

Zondag doen we bbq met de kinderen. We waren eerst van plan om het zaterdag te doen, maar het wordt heel heet + ukkepuk moet naar een verjaardagsfeestje. Die moet de laatste tijd regelmatig naar een feestje.

Deze morgend om 5 u werd ik wakker ( ons raam staat op een kiertje open), en wat hoorde ik allemaal?
De kikker die kwaakte, vogels die uit volle borst floten, 2 vechtende katten achteraan en 1 blaffende "buurhond".
Het was de moeite. Manlief was er ook wakker van geworden. Wij hebben hier soms geen wekker nodig :D .
We hebben zo ooit eens voorgehad dat die katten vochten net onder ons raam. Dan spring je ook 1m omhoog uit je bed van het verschiet :D .

Dames, tot morgen allemaal.

edwina
Lid geworden op: 29 jan 2021, 19:06

16 jun 2022, 17:42

dag iedereen

hier is dat ook zo Anjelier, vooral de bosduiven en kauwen die mij wakker maken s'ochtends en de vogeltjes die fluiten en soms ook de honden van de buurvrouw, ik heb nog geluk dat mijn honden er niet meer op reageren, ze zijn ook al oud 15 en 14 jaar, 2 jack russels.
daarjuist dochter op bezoek gehad, het gesprek ging over toen ze nog tieners waren (ondertussen 30 jaar)

ze zei van : toen jij vroeger thuis kwam van uw werk, en we zaten in de zetel moesten we (ik heb 4 kids) er allemaal uit want de dekentjes moesten op zijn plaats gelegd worden en je begon direct met te stofzuigen en te dweilen en de vensters moesten gekuist worden ook al was het al donker buiten, en als ik daar nu aan denk was het idd zo en toen ze een beetje ouder waren, hebben ze me eens gevraagd, aan wat ga je denken als je oud bent : ik heb veel gekuist en alles moest proper zijn of ik heb genoten van het leven ? en vanaf dan heb ik mij gerealiseerd dat ik aan het overdrijven was

het moet nu nog allemaal proper zijn en ik ga nooit ergens naartoe zonder dat alles aan de kant is maar de ik ben niet meer zo punctueel, ik kan het nu toch allemaal al wat meer los laten, gelukkig maar :D

iedereen nog een fijne avond, ik ga mijn avondeten klaar maken (koude schotel) en nee ik ga niet meer kuisen vanavond maar op mijn terras zitten met een boek

groetjes aan iedereen

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

16 jun 2022, 20:59

Afbeelding

Goede avond allemaal, het was hier 27° aan de apotheek
Morgen veel warmer dan vandaag, :oops:
en zaterdag nog warmer.... Daarna mogen ze ermee stoppen :?
Ik heb vandaag de boodschappen gedaan
en het lege glas weggebracht naar de glascontainer, opgeruimd is netjes...
Ik moet de volgende warme dagen niet buiten zijn :roll: :oops:
Ik ga rustig in de koelte genieten....en heel rustig doen
wat gedaan moet worden

edwina, hier was het ook zo, maar een mens wordt verstandiger
met ouder worden.... :oops: maar ik heb het ook nog altijd heel
graag proper en opgekuist, ik ga ook niet buiten of gaan slapen
als niet alles aan kant is.... je weet maar nooit!! :roll: :oops:

Slaapwel allemaal... hopelijk is het niet te warm, ik lig alleen
onder een katoenen lakentje... dat is warm genoeg
helemaal zonder iets kan ik niet slapen :oops:
Groetjes en tot morgen :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

17 jun 2022, 07:14

Afbeelding

Afbeelding

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

17 jun 2022, 08:16

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Spring even snel binnen want moet onmiddellijk beginnen aan het huishouden, want manlief neemt namiddag verlof en dan zou ik graag klaar zijn met alles. Ja, ik ben er ook zo eentje dat graag alles proper en netjes heeft , zoals de meesten hier.
Matice wou deze ochtend niet opstaan, hij was gisteren een half uurtje later gaan slapen en dat voelde hij precies. Poes van de buren nog gaan eten geven, de laatste keer vandaag, want vanavond zijn ze terug.
Muddy Maddy, kaartje voor ventje is opgestuurd, maar blijkbaar gaat het te voet naar Oostende.

Zo, ga erin vliegen. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

17 jun 2022, 09:19

Bekske je bent bij de pinken.
Ik zou welhaast vergeten dat het zomer gaat worden.

Ik heb vannacht nog onder mijn dons geslapen.
Ik kan dat blijkbaar niet missen.
Seffens naar de dokter bloed laten trekken.
Ik had geen vroegere afspraak, dus zal nog eventjes honger moeten lijden.

Gisteren helemaal geen last gehad van de warmte.
Heb ook alles in huis tot zondag.
Och arme, de middelste zal het fort alleen moeten houden.
Iedereen is volgende maand ongeveer tegelijk weg.
Ik weet dat graag zo dat ik de ene of de andere niet ga lastig vallen wie weet waar.
Laatst ging mijn alarm af en ik was niet thuis en had mijn gsm niet gehoord in mijn fietstassen.
Belde de centrale naar de zoon die in de Vogezen zat....
Wist ik veel dat die weg waren.
Anders zet ik er een andere van boven.

Een fijne dag gewenst aan iedereen, warm of niet warm.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

17 jun 2022, 09:50

Goede morgen seizoentjes,

ventje heeft les gekregen in het filleren van zeebaars. gast van neptunus alles goed uitgelegd. bij de eerste hadden we wat verlies maar dan had hij het door. twee van mijn wulken waren gastheer geworden van een hermietkreetje. ik weet eigenlijk niet of je het geslacht van een wulk kan bepalen. dat is dan een vraag aan de vissersgemeenschap.
Terrasje gaan doen en kregen een kaartje om ons uit te nodigen voor de 1 jarige opening en de verjaardag van de uitbater.
5 whiskey's en dezelfde glazen ammaretto met veel ijs later de toer gaan doen van de foorkramen en gezien dat play-time lager staat dan anders. we gaan onze punten vanavond inwisselen.
met al die whiskey in zijn botten begon ventje vervelend te doen. zo nam ik een bouillondrankje en moest hij ineens ook soep hebben.
op het terras had hij gezegd met nu te bierdi-eten dat we dat nu kunnen doen. ik had een topje aan met voorgevormde bh erin maar dat zit niet zo lekker, want mijn bloes was doorzichtig. gevolg: ik had een grotere buste. buurman die aan ons tafeltje gestopt was om ventje raad te geven over zonnepanelen op zo'n accumulator, keek niet naar mijn ogen ( kon ook niet met die terminator zonnebril) maar een paar centimeter naar beneden. hij was druk in de weer om alles in orde te krijgen voor de rommelmarkt. de enige van de handelaarsbond die nog iets doet. de andere hebben er geen zin meer in om dat de vorige jaren ze altijd afgelast op hun activiteiten moeten zetten.
we hebben nog nipt een tafeltje binnen kunnen versieren bij de bistro. ventje had toch geen zin in z'n fondue zelf maken en nadien opkramen en hij wilde ook geen chinees. dus voetjes onder tafel en bediening. beginnen met een cava en zien dan wel wat voor lekkers er op de kaart staat.
rommelmarkt is om 17 u gedaan en dan beginnen de optredens. een hele tijd lang heeft de àmeelibeertstraat straatbbq's gehouden tot nu.
er kwam dan een haartist optreden. nu hebben ze de hele straat die vol staat met rommelkraampjes. ik ga zaterdag enkel naar het kraampje van het zonnehuis. om zonnecreme en aftersun. aftersun bewaar ik in de frigo. is dan lekker fris. in de winter kan je die gebruiken als dagcreme heb ik mij laten vertellen.
er staat een reuzenvaat te wachten want gisteren moest de vuilnisbak zo rap mogelijk buiten met die vissekoppen en de schelpen van de wulken. ik ga die dan straks op 't gemakske doen.
gisteren zo'n groene vlieg doodgeklopt en moest denken aan ons Mies. pak die vlieg werd pak 'em zelf. ik ga mijn princessehouding niet in gevaar brengen door jacht te maken op zo'n insect. Vinny aan de andere kant joeg er met heel zijn hartje op. als die 'em dan had peuzelde hij hem op. het maakte Vinny niet uit vanwaar hij zijn proteïnnes haalde. moest hij nog geleeft hebben dan had hij zeker die viskoppen uit de vuilzak gepikt om er mee te doen wat hij wou.
nu nog een klein hoofdstuk van mijn boek schrijven en dan the sims 4 spelen. tot het say yes to the dress is. dan de opgenomen buurtpolitie en daarna extreem couponning tot nieuws en weer. vandaag is het koude visschotel zonder heilbot. moet nog tomat crevettes maken voor ventje. die vind de mijn lekkerder. ik doe wat himalyazout in de binnenkant en een heel klein beetje cayennepeper bij de mayo.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

17 jun 2022, 09:50

Afbeelding

Goede morgen allemaal, hier is de zon
al aangekomen, vanmorgen wist ze nog
niet goed wat ze wou..... en ik heb ervan genoten
om de kelder een poetsbeurt te geven :wink:
Lekker koel daar en het was weer mijn beurt
dus heb ik weer mijn plicht gedaan
ééns in de 3 maanden is het elk z'n beurt...

Helena, vervelend als je lang nuchter moet blijven
voor bloedafname (al goed dat je geen diabetes hebt) :roll: :oops:
En ja de vakanties zullen weer aangebroken zijn en dan
weet je niet altijd waar de gasten zijn,
mijn zoon heeft z'n dagelijks plannetje al doorgestuurd
van waar ze elke dag zullen zijn, zo kan ik het volgen :wink:

clive, de poes zal weer blij zijn als de baasjes terug zijn :)
doe maar wat rustig aan in de hitte vandaag en morgen...

Bekske, weer mooie plaatjes gemaakt, zo fleurig :)
Helena kan de zomer weer goed aanvangen :)

M-M, ik heb geen kaartje kunnen maken voor Bruno sorry
maar ik zend een E-card, hopelijk is dat ook goed
de wensen zijn dezelfde: welgemeend goed :lol:

Alle seizoentjes nog een aangename dag en hou
rekening met de warmte....
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

17 jun 2022, 20:31

Goede avond allemaal, warm genoeg?
en het wordt nog warmer morgen :roll: :oops:
Maar gewoon rustig genieten van de koelte in huis
(en wat tennis kijken op eurosport) :)
zo gaat de dag ook voorbij want als ik
een boek wil lezen val ik in slaap :oops:
en slapen wil ik s' nachts doen :roll:

Slaap lekker allemaal en hou de beestjes buiten...
er is veel corona onder de mensen :roll:
Slaapwel en tot morgen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

17 jun 2022, 22:09

Kom nog eens aanwaaien, een fijne avond iedereen,

Vandaag met dochter en manlief naar plankendaal geweest, we hebben een abonnement en dan mag je om 9u al binnen, 1u voor de opening van het park. We (dochterlief) had ook een rolstoel besteld voor manlief, zodat we de zijne niet moesten meenemen, en blijkbaar was het de laatste die ze kon bemachtigen. Enkel de ID kaart afgeven als waarborg en bij teruggave van de stoel krijg je de kaart terug. Heel gemakkelijk was dat. :D
Tegen 14u naar huis, dan werd het ook te warm voor daar nog te vertoeven, hoewel er altijd schaduw was met al dat groen.
Thuis wat opgefrist, naar een schoenwinkel en daarna nog naar een actionwinkel.....
Wat was ik blij dat ik thuis bij de airco was! Manlief hadden we niet naar de winkels meegenomen, dat doet hij toch niet graag.......

Ook gaan we ons aan cultuur wagen, we zijn tickets rijk voor 5 evenementen die doorgaan in De Melkerij, we moesten wel rap zijn voor de verkoop van de tickkets, als de plaatsen allemaal ingevuld zijn, heb je pech en moet je iets anders kiezen. Het is een mooi cultuurboekje voor 2022-2023, maar je kan niet naar alles gaan, de €-tjes schuiven zo gemakkelijk weg !

Zo gaan we naar Moppentappers met sven deridder en Co, een illusionist soulsister, margriet hermans en celien, en naar Kamal, plezier verzekerd dus ! We verheugen ons daar al op ! Zonder dochterlief zouden we daar allemaal niet aan meedoen, zij heeft gebeld voor de tickets, ze doet dat geregeld voor hun ook.....
Neen, vervelen doen we ons zéker niet, mijn kaartjes blijven veel op de achtergrond, er komt altijd van alles tussen, ook met hetgeen hier allemaal te beleven valt, elke maand hangt hier de kalender met evenementen.......
Toen we naar hier verhuisde had ik daar absoluut geen idee van. Maar het is fijn zo, wie op bezoek komt weet al dat ze eerst even best bellen om te horen of we thuis zijn.....

Zo, nu nog wat tv kijken en morgen zou het nog warmer zijn, is gezegd. In de voormiddag dan een luchtje scheppen.... nadien moet de airco weer werken ! :)

Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende...... :D
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 jun 2022, 07:27

Afbeelding

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

18 jun 2022, 08:36

Goede morgen seizoentjes,

het was zwoel. te zwoel. konden nauwelijks buiten zitten was gelijk een oven. tegen 6 begon het dragelijk te worden en hebben we de koude visschotel buiten gegeten. ventje vond de tomat crevet heel lekker maar vond de gerookte zalm te zout. daar ik ingelegde ui had gebruikt ( dus in azijn) had ik daar geen last van. de eitjes pelden niet zo goed. maar ik heb bet allemaal zelf klaargemaakt met de nodige rustpauzes. daarna heeft ventje de borden afgewassen en nu moet er alleen nog het bestek afgewassen worden want dat doet hij niet graag. Toen wij buiten zaten te eten lag Gimly in de schaduw buiten.

naar de foor zijn we nog niet geweest. het was te zoel en de eerste dag jeukt het geld in hun zakken. zagen daar een pakimeisje naar huis komen met zo'n Stich van lilo & Stich, awel dat pluche beest was groter dan zij. gaan vandaag na de middag en een broodje. we hebben over de 4000 punten van het lunapark en rond de 30 van het schietkraam. dat zal een behoorlijke buit zijn. was wel wat langer lawaai dan normaal want er is vandaag geen school.

nu is de temp. gezakt. nu is het 19°. ik moet vandaag niet naar moeder bellen daar ventje ze gisteren belde om te bedanken voor zijn kaartje. anders is het niet wel. ook de zorgvolmacht op it's me gezet. digitale kluis aangevraagd. hoef ik niet met die documenten rond te lopen indien het zover is.

we gaan de nieuwe bbq inwijden door kippeboutjes erop te leggen. met die grotere parasols zitten we goed. ik moet dan wel zien of ze onder de goot van het afdak gaat anders heb ik druppels in mijn nek.

Oma C: ventje bedankt je voor zijn e-kaartje. aangezien de familie ook geen kaartjes zend maar sms of soms belt, heeft hij er dan met dat van clive die te voet is, 4. ik moet er vandaag ene maken en dan een begin maken voor die van de bistro.

warmtesprays in kruidvat besteld en vandaag naar de snoepwinkel want ik heb violetjes nodig. ook bij wish een nieuw uurwerk en een ring met een groene steen besteld. ik had verleden maand niets besteld bij wish. had andere onkosten. volgende maand weer 20 postzegels.
de frituur is defenitief overgenomen en ze blijven er 14 dagen bij om ze de kneepjes van het vak te leren kennen. heb wel hun nieuwe adres gevraagd. ventje gaat donderdag eens gaan kijken naar de nieuwe en of hij ze sympatiek vind. naar de friethoek moet je niet gaan want daar kijken ze je buiten als het bijna sluitingsuur is. met gevolg dat je dan alles rap naar binnen propt om dan ondereg te moeten overgeven.

clive: een leuk uitje gehad met manlief?

MJ: me dunkt dat je kalender dus elke maand vol staat. ventje heeft graag een week niets. niet naar schoonbroer, niet naar mijn moeder en naar de lidl ginder. gewoon thuis zitten en spelletje spelen. die was gisteren middle earth aan het spelen.

wie ben ik vergeten? heb gatenkaas voor geheugen. als ik het niet opschrijf dan ben ik het kwijt.

nu eerst eens naar de sims 4. heb vannacht over iets zitten broeden. nu kijken of het daadwerkelijk lukt. anders zijn de Sims 24 u ongelukkig omdat hun verjaardag mislukt is.

Fijne dag seizoentjes, keep safe en fris en knuffel voor elk.
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 jun 2022, 09:36

Afbeelding

Goede morgen aan allen, het is al warm en er komt nog meer
Hou het een beetje rustig, en laat de zware werkjes
voor de koelere dagen :roll: :oops: die komen nog wel.... :oops:

Allen een fijne zaterdag en een mooi weekend
hier geen boodschappen vandaag, koelte en rust
meer is er niet nodig om het vol te houden....

M-J, fijn dat jullie daar allemaal goesting voor hebben
voor al die activiteiten, geniet ervan :)

M-M, geniet van jullie tuin en van alles wat jullie plannen... :)

Groetjes aan allen en tot later.....
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".