In de Vier Seizoenen reeks 29 Winter 2022-2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

10 mar 2023, 09:00

Goede morgen seizoentjes,


De vuilniskar stond hier om 7.30 aan de deur. ventje zet altijd na 7.30 zijn zak met vuilnis buiten omdat de kattenbakken het laatst gedaan worden. ik vreesde dat hij te laat was maar die mannen stonden met de chauffeur te praten. ventje ging het tcoch riskeren zei hij. ze zijn normaal nooit zo vroeg. het is vanaf 8 u dat ze ophalen. ventje in pyama buiten, zei goede dag aan de kletsende man bij de chauffeur en na nog geen 5 min binnen geweest te zijn, zie ik ineens die man de zak oppakken en weggooien en die vuilniswagen reed weg. het is weer een nieuwe firma. ventje had woensdag ferm veel problemen met zijn moeder. de planning is ook veranderd daar schoonzus voor die testen met ivm haar bostkanker naar de oncoloog moet en die vreest ( hoop ik onterecht) dat ze hervallen is. want dan staan we goed in de aap gelogeerd. een dagkliniek zoeken in de hoop dat er een plaats vrij is maar ze gaat sneller achteruit dan verwacht. Twee weken geleden stonden ze nog te dansen in de living op muziek van de jaren stilletjes en nu was ze ook ventje aan het uitschelden voor die pillen. ze gaan ze nu afbouwen want ze neemt ze meer niet dan wel. en dan kan het nog rapper gaan. de generaal zal ze dan rapper kwijt zijn dan hij wil. hij heeft al gezegd tegen de familie dat hij dit hier niet meer aankan. ventje gaat dus eind van deze week 2 x naar ginder moeten. gelukkig gaat hij de donderdagmorgen boodschappen gaan doen. op z'n militairs. Kar pakken, boodschappen doen van 't lijstje en die staat in 10 min. aan de kassa. om gisteren ineens toen Lilly met lege blikjes begin te spelen dat 'em frisdrank vergeten was. vandaag geen zwarte muis ( de madam zegt daar ratten tegen maar zijn zijn van tegen de oostvlaanders) want ik heb er nog ene liggen. en ik heb geen zin in zoetigheid. meer hartige dingen.
Anjelier: mijn vegetarisch nichtje gebruikt die portobello's als substituut voor een hamburger. tussen een broodje met sla, tomaten en de hele rimram. schijnt zeggen ze die die een lichte vleessmaak heeft. voor mij hoeft het niet en al zeker niet voor ventje. die eet te graag vlees.
Oma C: ge ziet er weer 10 jaar jonger uit met uw nieuw kapsel. :wink:
Clive: er valt soms hier ook niets te vertellen. bijna alle dagen is het zelfde. ik ga beginnen aan bladzijde 76 van het boek. ik heb alleen nog geen titel.
Lilly is gaan liggen slapen op de verwarming. Gimly heeft een haarbal. en een gebreide maag. zijn teljoor is quasi leeg en dan gaat hij parmantig gaan kijken of er niets bij zus te pikken is want zij eet heel weinig natvoer. je kunt nog altijd haar ribben tellen.
Gisteren stond de postbode aan de deur. laat me raden zei ik: ze zijn weer niet thuis. awel zegt hij: ze mogen blij zijn dat gij zo gewillig zijt. waarop ik zeg: ze zouden beter een keer een boeket bloemen kopen. zal ik het op 't briefje schrijven? lachtte hij. in de namiddag was Carolien weer op zoek naar haar pakje omdat ze iets had zien afgeven bij mij. ik heb al duizend keer gezegd dat als ik een pakje voor d'r heb ik een messenger stuur. maar ja: ze is blond. en wel heel blond! pakje lag bij overbuurvrouw, haar buurvrouw dus. ai-ai ai. :roll:
mijn beide buurvrouwen zijn ook blond, de een gekleurd en de andere naturel maar die zijn nog zo dom niet als Carolientje die zoekt geen man. ze zijn nog altijd aan het ruziën met elkaar. enfin, dat zei ze toch op die koude burendrink. ventje was gebleven en ik moest naar huis want al mijn spieren verkrampten. door de kou en er stond een koud aanvoelende wind. gelukkig is de nieuwjaarsdrink niet eens doorgegaan. denk dat buurman die het voorstelde goed gezegend was door Bacchus. Laat hem 's anderdaags maar hoofdpijn lijden. 't is ver van zijn gat: hij moet er niet op zitten. :? en dus was hij het vergeten. daar Joyce zich bezighoud met dat regenboog gedoe heeft ze er niet naar gekeken.
't was gisteren weer katjesspel tussen Gimly en Lilly. ofwel lokt hij 't uit ofwel zij.
voor de moment is het nu nog rustig.
straks prei snijden en petaten schillen op de barkruk. we eten nu de vis de donderdag dan kan die vislucht mee met de vuilniszak. en weer geen idee wat we morgen gaan eten. of zondag. och ja, Lilly lust garnalen. Gimly haalt daar zijn neus voor op. Tonijn en pilchards gaan er wel in, het laatste met lange tanden. wel ja dan heeft Lilly meer.
ik ga een koffie maken.
Fijne dag verder, morgen zou er zon zijn.
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

10 mar 2023, 09:30

Afbeelding

Goede vrijdagmorgen allemaal :wink:
Grauw, grijs en regenachtig vandaag weerom
maar ik moet niet buiten zijn....
Maandagmorgen naar de dokter voor bloedafname
en 3 maandelijkse onderzoeken..... zo blijf ik ook bezig :oops:

Alle seizoentjes die het nodig hebben een knuffeltje
vanop afstand,

ja M-M als ik me dan ook 10 jaar jonger zou voelen
zou dat fijn zijn maar 81 blijft 81 :roll: :oops:

Gisteravond een belletje gekregen
van zoon, schoondochter heeft Corona (1ekeer)
en is in quarantaine voor 7 dagen, ze had een zware
verkoudheid en kreeg koorts erbij... dus ja
dat beest is nog lang niet dood :roll:

Groetjes allen en blijf voorzichtig!
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

10 mar 2023, 10:40

Oma C: die 81 omdraaien dan ben je 18! :wink:
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

10 mar 2023, 10:42

Ja M-M, makkelijk gezegd hoor :)
maar dat lukt niet :oops:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

10 mar 2023, 11:08

Afbeelding

Hallo iedereen,

Rozijnenbroodje staat in oven, dat was nu zo lang geleden. Kreeg daar deze morgend ineens zo goesting op, dus broodbakmachinetje boven gehaald.

Gisteren heeft het hier non-stop geregend, vooral s'avonds was het hevig.

Daarstraks zag ik iets bewegen in het prieeltje buiten, was het toch wel dat eekhoorntje. Die schijnt hier goed de weg te kennen. Mooi om te zien. En vlug dat die zijn .Is wel de 1ste keer dat hij zo dicht bij het huis komt.

Beterschap aan alle zieke seizoentjes.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

10 mar 2023, 17:45

Dat was nat deze morgen naar de les fietsen.
De dure regenbroek is ingewijd en heel erg goedgekeurd.
Ik kreeg ze gemakkelijk aan en uit.
Ze is echt waterdicht.
En daarbij nog een beetje warm ook.
Nu nog een jas van dat merk, maar eerst een beetje bijtanken.
Goedkoop is deze regenkleding niet.
Gelukkig is ze efficiënt.
En een overtrekje dat waterdicht is voor over de helm.
De stad was doods en verlaten.
Feit is dat ze er in geslaagd zijn de auto's uit de binnenstad te weren.
De winkeliers zullen gelukkig zijn!

De rest van de namiddag aan het bekomen van de exploten van de voormiddag.
Zo gaat er niets vooruit in dees huishouden...

En het is nog niet gedaan met regenen zo te zien.

Breng de rest van de dag nog door op een fijne manier!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

11 mar 2023, 08:12

Afbeelding

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

11 mar 2023, 08:34

Goede morgen seizoentjes,

't is hier vandaag alle hens aan dek want we hebben maandag bezoek! en dan moet het hier een beetje proper liggen hè. een nieuw tafellaken en alle rommel weg en een nieuw salontafelkleedje en ook alle rommel weg. Wat lilly er van denkt kan me worst wezen. Ik denk trouwens niet dat de juffrouw beneden zal zijn als de bel gaat maandag. maar als ze stemmen aan de deur hoort dan komt ze wel naar beneden. ze is zo erg curieus!
we zijn het eens geraakt wat we gaan eten vandaag. en zondag. maar zoals gewoonlijk heeft ventje de kroketten vergeten. verse. andere krokettten en dan vooral diepvries vallen uiteen. we hebben dat soms ook voor met de garnaalkroketten.
gisteren was ventje pas om 18 u aan het eten begonnen. natuurlijk ging hij de preipetaten op een verkeerde manier doen. de prei koken. en dan samenvoegen met de gekookte petaten. hij heeft gezegd dat hij enkel gekoookte petaten heeft leren klaarmaken thuis. vandaar dat hij liever ze achterweg laat en alleen het vlees eet. Ik heb het dan overgenomen. ja, ok, dan was het 19 u eer we konden eten. een goede oefening om van dat heel vroeg eten af te geraken. als het zomer wordt dan kunnen we langer buiten genieten. ik zei wel Als het Zomer wordt. Joost zal het wel weten en ik hoop ook dat Joost ons allen een fijne zomer zal geven. niet tè nat en ook niet te droog en tè warm.
We hebben dat eens verdiend vind ik. Gisteren was het weer berekoud zei ventje nadat hij om beleg voorvandaag was geweest. want anders eten we onze middagboterham rond 3 uur. :roll: dan blijft alles op mijn maag liggen. en dat is dus een typisch voorbeeld van een gepensioneerde man die voor niets geen tijd heeft. en omdat hij gisterenavond Hangry was, speelde hij tijdens het wachten op de drooggekookte preipetatten zijn heavy metal. dat had ik immers al door. en nu weet hij hoe je preipetaten klaarmaakt. en dat je daar liefst vroeg aan moet beginnen. het was geslaagd maar de petaten waren nog iets te nat. ze hadden nog 5 min. op dat groot vuur moeten staan.
Op mijn vlees had ik baconkruiden gedaan. naast evlier zonder zout. doet me er aan denken dat ik dat ook nog moet zeggen dat er een nieuw potje gehaald moet worden.
Lilly was rond een uur of 5 vannacht lastig. en weet je wat? juffrouw ligt princessheerlijk naast ventje te slapen. Gimly hoeven we nog geen eten te geven. en Lilly verkiest korrels. soms eet ze 2 keer per dag korrels. soms eet ze een paar brokjes natvoer omdat onze Gimly met zijn gebreide maag alles van zus opvreet. dat moest hij niet doen als Vinny nog in leven was. ze aten samen en op, was op. elk de helft. met de nodige extraatjes. zoaks kippewit, hier bekend als grr-schellekens. en van die kippeborrelhapjes. doet me er aan denken die op de booschappenlijst te zetten. Peter heeft er waarschijnlijk ook wel maar dan een pak duurder. was gisteren door die kou maar open vanaf 3 uur. dan moet die maar 3 uur in zijn winkel staan zei ik. want soms staat hij daar ook te staan. dat was ook het geval met de cezar toen die hier nog woonde. die was open van 11 u 30 tot 23 u. en op het laaste mocht je er niet gewoon gaan zitten en een kopje koffie bestellen. me dunkt dat cezar te veel verfverdunner had gesnoven. ( want hij maakte schilderijen in zijn vrije tijd) wij hebben er hier 2 hangen en twee liggen op de kleerkast. veel goesting om die te verkletsen op het internet. mijn vriend Luc ( ik heb er 2 maar 't is den dien die in de colruit werkt) zegt dat kleuters beter konden schilderen. ja, dat zal wel. bij mij thuis hangen er ook replica's van bekende schilderijen en ook echte.
ze zijn zo oud dat de koord achteraan bijna versleten is. er was op een nacht eens een boenk te horen. wij waren in engeland. bijna was dat schilderij in het aquarium beland als er geen deksel op lag. die arme vissen.
ik ga me prepareren om dan met moeder te bellen. ze houdt pas op rond 10-en. tegen dan is ventje thuis van boodschappen naar de Peter en de Johan en om brood. de zon dat ze voorspeld hadden is weer weg. ik heb hier hoge sluierbewolking.
Fijne dag verder!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

11 mar 2023, 09:08

Afbeelding

Goede zaterdagmorgen iedereen
zo vergeet ik niemand :roll: :oops:
Enkele wolkjes aan de lucht en verder
een stralende zon... daar moeten we van genieten :)

Veel sterkte aan onze zieken, ik duim dat
alles goedkomt :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

11 mar 2023, 09:10

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Wilde eend, dank je wel voor de mooie kaart en tekst. Is voor mij een duwtje in de rug.

MJ, ook jij van harte bedankt voor de prachtige kaart. Je hebt echt wel zoals steeds er een juweeltje van gemaakt.

Muddy Maddy, succes met jouw boek.

Anjelier, fijn dat de Ukjes zich zo geamuseerd hadden in de sneeuw. Ik had beide sneeuwmannen wel eens willen zien, zo mooi afgewerkt.

Oma-C: ja, je kunt je wel geestelijk jong voelen, maar spijtig genoeg denkt jouw lichaam daar anders over. Hoop dat de bloedafname zonder duizend X prikken lukt. Je krijgt net zoals Wilde eend een extra sterkteknuffel van mij.

HVT, goed dat jouw regenbroek zo goed meevalt. Ik heb er eentje waarvan de pijpen van boven naar beneden met lange rits open gaat, op die manier kan ik ze over mijn schoenen trekken, heel gemakkelijk. Het is een donkerblauw en daarover heb ik dan een rood regenjasje . En die kleding is inderdaad duur, durf hier niet zeggen wat ik toen betaald had, maar dat was een serieuze hap uit mijn budget. Maar als je veel fiets heb je dat wel nodig.

Mammyretro, hopelijk alles een beetje oké met jou.

Bekske, ik hoop dat die vreselijke hoofdpijn weg is. Clusterhoofdpijn is nog veel erger dan migraine. Probeer er de moed in te houden.

Ik had mij een mooie paasloper gekocht voor op tafel. Hij is nog mooier dan ik verwacht had en die was helemaal niet duur. Het was manlief die met dat idee op de proppen kwam. Hij zei dat ik alles zo mooi had " versierd" voor Pasen, maar dat erop de tafel nergens iets te bespeuren viel van Pasen. Het moest iets eenvoudig zijn, dus ging mijn keuze uit naar een tafelloper met een paastekening erop. Manlief ook tevreden. De paasboom is vooral 's avonds mooi als de lichtjes erin branden. Maar hij neemt serieus wat ruimte in.

Matice ligt hier bij mij met zijn hoofd op mijn voeten en is een dutje aan het doen.

Ik wens iedereen een mooi weekend, geniet van het zonnetje vandaag. Liefs en een dikke knuffel voor elk.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

11 mar 2023, 10:33

Afbeelding

Hallo iedereen,

Het zonnetje schijnt hier goed, maar wel koud buiten.

Rozijnenbrood was lekker, maar van eigen gebakken brood kun je veel minder eten, dat is zwaarder. Manlief zei dat ik dat gerust elke week mocht doen. Ja, we zullen zien.

Hier in huis is er nog geen paasversiering. Ga me wel inschrijven voor een bloemschikles Pasen bij de plaatselijke vrouwenbeweging . Dat is pas over 2 weken. Dan heb ik iets moois om op tafel te zetten. Is wel al lang geleden dat ik daar naartoe geweest ben , maar ik vond dat wel plezant.
Heb wel al paaseitjes gekocht voor de ukjes, vooral kleine eitjes.

De portobello's waren lekker, maar manlief had s'avonds buikkrampen. We weten niet of het daardoor kwam, maar het kan. Hij wil er in elk geval geen meer eten, wat begrijpelijk is. Ik had er geen last van.

De wasmachine heeft gedaan, ik hoor het piepen. Ik had een handje sodakorrels in de trommel gedaan om de was ietsje witter te maken. Om de zoveel tijd doe ik dat eens. Je ziet dat toch aan je witte was.

Dames, tot morgen allemaal.

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

11 mar 2023, 16:13

Dag aan alle seizoentjes !
Hier schijnt de zon al de hele dag , het is toch fijner dan die wind en regen gisteren.
Dank voor de sterktewensen . Stilaan gaat het wat beter hier : alleen dat felle oorsuizen betert niet .Ik zal alweer nog meer onderzoeken moeten laten doen en een MRI van de hersenen en ik word dat geloop naar die ziekenhuizen ZO beu (ja, wie niet ?? ) Die dokters houden je daar aan het lijntje zo lang ze kunnen 8O , zucht .
Voor iedereen wens ik een fijn weekend , in de mate van het mogelijke .Heel veel moed en sterkte voor diegenen met pijn en ongemakken .

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

11 mar 2023, 17:57

En zo is de dag weeral om.
Ik ga de was binnen halen.
Hopelijk is hij droog.
Clive die regenbroek van mij daar gaat de rits in de pijpen ok zo hoog open.
Is ferm gemakkelijk.
Wat ik er ook fijn aan vind is dat ze niet te lange pijpen heeft.
Spijtig genoeg hadden ze ze alleen in het zwart.
Misschien ook eens kijken of ze die echte waterdichte jasjes in kleur hebben.
Mijn zomerjasje is echt waterdicht en winddicht.
Maar vel te koud nu. Ook met twee dikke truien onder.
Er is geen slecht weer zegt mijn dochter altijd maar wel onaangepaste kledij.
Zij kan het weten want ze werkt alle dagen buiten in weer en wind.

Zo ik ga de was afdoen voor hij terug vochtig wordt.
Fijne avond nog allen.

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

12 mar 2023, 07:46

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Oma-C, heel veel beterschap voor schoondochter, hopelijk is ze er niet te ziek van.

Om 06:00H hoorde ik een korte woef. Bleef liggen en na een paar minuten opnieuw een korte woef. Dat betekent dat hij iets nodig heeft. Dus opgestaan en meteen naar zijn kamer gegaan waar ik met veel enthousiasme werd begroet en hij ging meteen aan de achterdeur staan. Liet hem buiten in de tuin en hij ging onmiddellijk een lange pipi doen. Vond het dan de moeite niet meer om terug naar bed te gaan met het risico dat ik manlief wakker maakte, dus ben ik begonnen aan de strijk die gisteren was blijven staan. Een uurtje gestreken en een machine keukenhanddoeken ingestopt op 90°C. Is ook goed voor de machine zo eens op een hoge temperatuur laten draaien heb ik mij laten vertellen door de technieker die de wasmachine kwam aansluiten en een korte uitleg gaf hoe alles werkte.
Ik hoor manlief boven, die is uitgeslapen. Matice is zijn ochtenddut aan het doen met zijn hoofd op een stuk speelgoed van hem. Hij heeft deze week, buiten gisteren, goed gegeten, dat was ook eens leuk.

Zo , ik wens iedereen een mooie zondag, maak het binnen gezellig want buiten lijkt het maar guur.
Liefs en een dikke knuffel voor iedereen.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

12 mar 2023, 07:50

Goede morgen seizoentjes,


Met poezenbeest Lilly moet je niet uitslapen. zelfs niet doorslapen. Ze zit nu in de gang te brielen. daarstraks sprong ze in de wasbak en omdat die niet goed meer doorloopt, slierde ze uit in het zeepsop. moet ze maar niet zo curieus zijn. we gaan daar weer een een klik destop moeten in doen. en neen ze heeft zich geen pijn gedaan. alleen d'r ego misschien.
vanmorgen om 6 uur reed de ambulance zonder toeters en bellen in de straat. 't was niet bij ons maar ergens in de st-antoniusstraat. in of die blok flatgebouwen op 't kerkplein.
de kroketten zijn gehaald. en ik heb een beetje brie op een gewone boterham gelegd, een pikant worstje in zeer fijne sneedjes en wat gerapte kaas en ik had een mini pizaatje gemaakt. heb gisteren een goeie tip gehoord als mijn potten of pannen of mijn bestek vettig aanvoelen van te lang te weken in vettig water ze schoonmaken in een sopje van zout en water. we gaan dat eens proberen. die rooie dreft mag nog goed ontvetten maar soms heb ik residu. en dat is niet fijn. vooral voor de aangesloten dampkap er was was alles vettig. en Arlette ging dan aan de slag met ontvetter en als ze de afwas herdeed dan deed ze er azijn in.
deze week regen, regen en nog eens regen. en deze week een normale week van mamasitting. volgende week wordt het twee dagen na elkaar. en dan maar hopen dat schoonzus 't groen licht krijgt anders zijn we gezien en zal de generaal de wind van 3 kanten krijgen. van schoonbroer, van ventje en van mij. 't zoontje kan toch ook komen aflossen? ze heeft hem Joostdomme opgevoed als een van haarzelf ten koste van haar bloedeigen zoon! maar neen, die zijn hoofd staat naar de mannen. schoonbroer zei dat 'em een straat met zijn salariswagen ging omrijden voor die schone gast die hij gespot had nog eens te zien. vanaf het begin had ik het al door. maar ja, hij durft niet uit de kast te komen. bang dat de generaal hem gaat onterven of zeggen dat hij zijn zoon niet meer is. ten eerste kan je een persoon niet onterven als het de enige erfgenaam is. vroeger wel. ik ben op onderzoek gegaan omdat ik te weten was gekomen dat Zulma ( niet haar echte naam maar ik noemde ze zo) de buurvrouw van grootmoeder dat zo gedaan had. je kon inderdaad een blanco overlijdensakte gaan halen bij de burgerlijke stand. en zo heeft ze 't gedaan ook. nu moet er een dokter bij en een wetsdokter. van schoonvader was er een wetsdokter aanwezig. om te onderzoeken of niemand geknoeid had met de morfinepomp. en dan heb je al die rompslomp. bij mijn vader waren er twee dokters en een verpleegster aanwezig + hij had het zelf aangevraagd. bij schoonmoeder gaat dat niet meer. ventje vind dat dat ook ondraagbaar lijden is en vooral voor de familie. maar de wet is de wet.
iets luchtigers nu: vandaag eten we een gebraad in de teruggevonden bruine braadslede. ventje moet alleen beslissen of die een halfnatte of een droge rub wil. in elk geval zit er mierikswortel in mijn rubs. Gember lust ventje niet maar is dan wel weer goed voor de vertering. en ik ben hopeloos ten achter met lezen. een stuk krant, twee magzines van in de krant, 2 libelles en 1 GG. en ik moet nog kaartjes maken. als ventje helpt ze uit te duwen dan gaat het rapper. als ik ten minste niet gestoord wordt door iets grijs met 4 poten en een staart. ze wilde vanmorgen terug gaan slapen boven. niets van. slapen kan je ook beneden. want als ze nu weer naar boven gaat kruipt ze achter de houten luxaflex. en ik wil dat ventje die vannacht 3 keer wakker is gemaakt doorslaapt tot 10 uur. alhoewel de klokken van meneer den pastoor je automatisch wakker kleppen. ook al 3 dagen geen boerderij of andere spelletjes op de tablet gedaan. sinds er een zender is met dokterseries in binge moeten we plaats maken voor die afleveringen. en ventje is door mij nieuwsgierig geworden hoe het verder gaat met 'the blacklist'. vooral de episode wie de mol in de FBI was. maar ik praat waarschijnlijk gibberisch voor iemand die dat niet volgt of weinig tv kijkt.
ik ga proberen een kopje koffie te gaan zetten. hoop dat Lilly ondertussen in d'r hangmatje ligt en ingeslapen is. Gimly ligt op de fleece aan de dvd kast en het kan hem allemaal niet schelen. eigenlijk heeft die kater gelijk.
Fijne dag!
Cats Rule!