In de Vier Seizoenen reeks 30 Lente 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

17 jun 2023, 07:38

Goede morgen seizoentjes,


Gisteren met Lilly naar dierendokter Maya. Lilly vond die kooi toen het hekje dicht ging helemaal niet leuk! er waren nog 2 voor ons. Maar dat geraakte vlug opgelost. en ik kreeg een zitplaats van een jongere vrouw die ook met een katje er was. de andere twee waren boerenkinkels in de zachtste zin van het woord. ze hadden geen dier mee, maar ze wilden raad. hun hond moet geopereerd worden en er was iets met de ademhaling nu met die hitte. En dan was het de beurt aan Lilly. en die wilde niet uit de kooi! zat helemaal achteraan. Ze weegt 4 kilo. niet te veel en ook niet te weinig. de pilchards waren heel goed zei Maya want dan heeft ze omega 3 vetzuren binnen. ook haar korrels waren goedgekeurd. en dan werd madam betast, met de staart tussen haar poten. gewone blaas, nieren enz allemaal goed, zelfs haar hartje. ze heeft 2 vaccins gekregen, allebei tegen 2 afzonderlijke stammen van de niesziekte. omdat ze niet in de aarde graaft, hoefde ze nummer 3 niet te hebben. en ze kreeg een ontwormingspillentje en een manicure. ( die vond ze hemaal niet leuk) en nu is ze weer ok voor 1 jaar. kostprijs? 82 euro.de papieren gaan rechtstreeks naar santèvet waar ze is ingeschreven. want we krijgen iets terug van haar vaccinatie en ontworming.
Maya heet ook artrose in de rug. die is al geopereerd. kan soms 's morgens haar schoenen niet aandoen omdat ze niet kan bukken. een gote hond zoals Noel bijvoorbeeld die kan ze niet op de behandeltafel krijgen. en reken en tel er passeren bv 30 honden de praktijk en ze kan niets meer. ik was voordien al naar de markt geweest en heb nu paarse freesia's mee. toen ze mijn bruin zakje zag vroeg ze of ik iets lekkers had gekocht en ik zei zwarte cuberdons. daar ging ze straks ook een zakje van halen. freesia's staan nu in de keuken en ik heb nog 1 roos die niet verwelkt is. die staat in een klein vaasje. en vanmorgen rook de keuken heerlijk naar freesia. maar nu is mijn rug stakestijf. na de markt dan nog naar de dierenarts en dat is weer lang rechtstaan. en ik had flexuim gevreven. ventje moet vandaag in de morgen om zijn pillen. hij had de HIO. die vroeg ook naar zijn bewegingspatroon. ja, buiten boodschappen is er niet veel beweging in. en hij vertelde over zijn moeder. dat dat dan ook heen & weer rijden is en ik die geen huishouden kan doen. Pardon, ik kan het wel maar in dosingen.( en 5 min werkjes zoals Helena dat zegt) De foor was gisteren opengegaan en wie zie ik er naartoe gaan? Joyce. ik zeg tegen ventje: die is om oliebollen. Yup. Inderdaad. ventje zegt tegen mij: wat is dat nu eigenlijk zo'n oliebol? wat deeg in een bolletje met wat poedersuiker erover. en je betaald daar X euro voor .ja, maar het is de traditie zou er iemand zeggen. ventje wil dit jaar niet gaan. en ook niet naar het optreden van No limit Dance. de groep van Tom. ze waren in de bistro met iets bezig en ik denk dat het een pop-up zal zijn. tijdelijk voor 2 dagen. want zijn gordijnen hangen er nog en de stoelen en tafels staan er ook nog denk ik. enfin, wij komen niet uit ons kot normaal gezien. en Joyce zal daar weer staan met haar RFO ( regenboog festival oostende) ventje vind dat ze het te veel 'in je face' duwen. en dat Joyce de eerste zal zijn die ze van het dak smijten mocht de moslim aan de macht komen.
na de dierenarts zijn wij verplicht geweest om aan "sightseeing" te doen. de weg naar oostende stond in file. dus via Jabbeke naar oudenburg naar huis. mijn timetracker gaat overuren moeten gedaan hebben. en ventje reed liever om dan daar in de smoorhitte in de file te gaan staan met al een gestresserde kat. Die is toen we thuiskwamen onmiddelijk aan de trap uit haar "gevang" verlost en dan kon de box naar boven op zolder. en Lilly was weer thuis. maar ventje liet ze dan links liggen. ze heeft veel geslapen boven en vanmorgen had ze mijn in kous gestoken voet vast. en ze is wel naar beneden gekomen om naar buiten te gaan. Gimly dacht na zijn inpectie al weer aan eten. neen, hij moet nog effe wachten. vandaag camenbert in de oven, in de kaasdoos. eerst het lookstokbrood afbakken en daarna de camenbert 30 min in de oven. deze keer zonder look. ventje ruimt de pelletjes van de look niet op. gisteren heb ik een slaatje gemaakt. had nog 2 gekookte eieren liggen. vandaag gaan er spekblokjes bij. want de sla van 7 dagen geleden is nog steeds vers. ( en er zat geen zand in) ik ben niet naar het fruit en groentenkraam gegaan want die stonden te ver. bijna aan Fleur de Lys. ondertussen was er een begrafenis aan de gang en reed er een forklift over en weer voor de tenten. er stond aan de plantjes van het bloemenkraam een rollator maar van wie die ook was, die werd niet verzet. dus ik had de sectie bloemen voor mij alleen. en lilly was weer happy. bloementjes! straks de rekening juist zetten want 2 kramen ontbraken en een ervan had ik niet nodig dus ik zet elke zaterdag mijn rekening juist. want vandaag moet ik niets uitgeven. ventje wel. hij moet naar de carref. om de kranten. en dat doet hij te voet. om hier zijn parkeerplaats niet kwijt te geraken. want met de braderij vandaag staat alles volgeparkeerd. wij hadden nog plaats tussen de twee garages van het appartement op de hoek. en daar blijft Tuutje staan tot maandag. tot ventjes verbazing liepen er agenten rond want gisteren waren we de 16 de. meestal zijn het de stadswachten. herkenbaar aan hun purpel uniform. en ik denk dat het Bagguetje voorgoed gesloten is. weer een broodjes zaak minder. was nog geen 2 uur toen we thuiskwam en alles was al potdicht. het kan ook dat ze eerder gesloten hebben voor de warmte. je kon daar ook ontbijten. of komen voor een koffie. versgebrandde. deed me denken aan de koffiebranderij in de smedenstraat in Brugge. je rook daar de koffie als je nog maar aan de viswinkel was. nu in plaats van interimbureau's zijn er allochtone kappers uit de grond gekomen. nu noemt de smedenstraat de kapperstraat. buurvrouw van moeder is daar ook eens geweest toen de parfumwinkel nog bestond en moeder vond het niet mooi. mijn kapsel wel maar het is toch altijd dezelfde snit zegt ze. ze is vergeten dat ik een assymetrische zijscheiding gehad heb. de foto heeft ze wel daarvan maar ze zegt dat ze het verschil niet kan zien. ja. moeder heeft een straffer brilletje nodig. ventje moet nog bespreken met zijn zus om de telefoonverbinding in het huis van hun moeder stop te zetten. er is daar toch niemand. de wifi wordt ook niet gebruikt en ze keek zelden tv. zal wel iets besparen. als het verkocht wordt en dat is een grote als moeten deze die erin komen maar kiezen bij welke provider ze willen zitten. maar ik denk dat ventjes zus graag zou hebben dat Chateaux erin gaat wonen er er haar praktijk van maakt. plaats genoeg. er was vroeger daar al aan de voorkant een bureel. dus is bijna alles aanwezig. die moet nog een jaar studeren denk ik. en dan haar stage(s). ik ben nog altijd een beetje boos op haar dat ze die katten gekregen had na haar operatie voor borstscoliosis maar er zelden naar keek en dus dat kamikaze het aan zijn nieren had en pas heel laat zijn ze ermee naar de dierenarts gegaan. te laat. ze heeft ook geen empathie voor de mensen. ze heeft dus een van de vele vormen van autisme. en op foto zie je dat.
en er gaan er al naar de braderij/rommelmarkt. de foor deed de muziek uit om 10 u en om kwart voor 11, toen ventje naar bed ging was alles dicht. ook de "gezondheidsapotheek" ( oliebollenkraam) en er lopen hier weer hoofddoeken rond. soms zitten we hier in "absurdistan"
enfin. het is nog geen tijd om naar moeder te bellen dus ik ga waarschijnlijk verder doen in mijn boek of een keer simmen. is lang geleden.
Ik wens alle seizoentjes nog een prettige dag verder en keep cool.
Cats Rule!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

17 jun 2023, 09:02

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

17 jun 2023, 09:10

Afbeelding

Goeie morgen allemaal, het blijft warm :wink:
Maar we moeten erdoor, we hebben erom gevraagd :?
Vanaf zondag "zou" er onweer en regen kunnen komen
Laat ons hopen dat er dan weer niet teveel schade is :roll: :oops:
Nadien zou het weer terug "zomeren", afwachten dus :?

Voor allen een fijn weekend en probeer het
zo koel mogelijk te houden,
Sterkte aan al wie het nodig heeft :oops:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

17 jun 2023, 13:32

Nog vlug even binnenspringen voor ik me ga klaar maken voor het uitgestelde taart eten voor de verjaardagen van de twee klein.
Vanmorgen al een half uurtje gestreken. Wat gedaan is, is gedaan. Met een beetje seffens.
Ik heb al veel plezier gehad met het observeren en bezig horen van de twee dametjes van hiernaast. Ze hebben een geïmproviseerde waterglijbaan en een zwembadje.
Doet me denken aan onze kinderen bij hun grootmoeder indertijd.
Die hadden met behulp van een tuinslang, een gieter en een oude ladder, een geïmproviseerde douche gemaakt, die een grote plastiek nat maakte. Daar gleden ze dan af met een oude binnenband van een auto.De gazon had daar een serieuze helling. En plezant dat dat was...
Herinneringen.

Fijne dag nog aan allen.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

17 jun 2023, 18:53

Afbeelding

Hallo iedereen,

Het ziet er hier bewolkt uit, hopelijk valt er regen uit. En genoeg.

Vandaag niks gedaan , enkel in de tuin gezeten. We hadden bezoek in de voormiddag en ik stelde voor om in het prieeltje te zitten en om 16u zaten we er nog. Was plezant. Was een ex- collega van manlief die jaarlijks eens langskomt. Dan moet er veel bijgepraat worden en herinneringen opgehaald van vroeger. Dan hoor je nog eens straffe verhalen :D .En eigenlijk viel de warmte goed mee, we hadden er geen last van.

Nu heb ik al avondeten gemaakt , gegeten en afgewassen. Dus vanavond in de zetel voor de buis , denk ik.
Spaanse woef ligt al in de zetel. Die begon dat al te missen, ik zag het aan hem. Op de grond liggen buiten, is toch iets anders dan in de zetel binnen :D .

Dames, tot morgen allemaal.

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

17 jun 2023, 19:58

Fijne avond iedereen,
De feestelijkheden zijn gedaan, de opkuis van de zaal ook. Iedereen was voldaan en tevree...... er zal nog van gesproken worden......
Vanavond en morgen zal er hier niet veel bougeren..... :D
Dames, iedereen bedankt voor kaartjes en wensen, alles in dank aanvaard.

Hopelijk zijn de zieken al wat beter, en als het niet meer zo warm zal worden, is het nog beter......

Seizoentjes, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

17 jun 2023, 20:12

Afbeelding
Hier is het overtrokken..... waarschijnlijk
komt er onweer van, we zullen blij zijn als het
een bui doet maar liefst zonder schade :roll: :oops:
Want het is hier altijd van het ene uiterste naar het andere
Als we de weermannen/vrouwen mogen geloven dan zal
het zo'n 3 à 4 dagen wat onweerachtig worden
We zullen het moeten afwachten.... de temperatuur
moet niet hoger gaan dan 25° dat is genoeg en draaglijk
Maar zoals ik zei "afwachten" er wordt soms veel beloofd :roll:
Die hevige hitte is niet zo gezond voor ons :oops:
Slaapwel voor straks en hou het veilig :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 jun 2023, 07:07

Afbeelding
gisteren avond om 21 uur de witte was buiten gehangen en nu rond 6uur heb ik het afgedaan en ligt al in de kast .Om de 4 weken heb ik een vol machine witte was .Ja voor mij alleen en loakens staan nu te draaien en er is wind hier afijn ja het mag nu eens regenen of moeten we soms de regendans doen weet iemand hoe je die dans moet doen geniet van jullie zondag groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 jun 2023, 08:56

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes :wink:
Hopelijk heeft iedereen goed kunnen slapen?
het is nog grijs en er stroomt nog koele
wind door de woning, heerlijk is dat :)
Alles staat nog open
Hier was nog geen onweer....

Ik wens allen een fijne zondag en een
beetje afkoeling :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

18 jun 2023, 09:08

Goede morgen seizoentjes,

Wakker gemaakt door 2 slecht nederlands sprekenden die het nodig vonden om rond 07.19 naar elkaar te roepen. Lilly was direct in een staat van alarm. ben aan het venster gaan kijken maar ik zag niets meer. als dat er 2 zijn voor de barderie en rommelmarkt deel 2 goeiemorgen zeg!
ik had gisteren maagpijn. ventje zei direct dat het van m'n slaatje kwam. heb dan een 2 de pil voor mijn maag gepakt en dan ging het heel langzaam weg. het voelt nu wel aan of er nog iets in/op mijn maag ligt. Ons moeder had ook een reeks van klachten. ze had een knobbel op haar hand en daar kwam bij het doorprikken melkwit vocht uit. dokter wou eerst dat ze zalf ging halen naar de apotheek, maar apothekeres wilde niets meegeven. en toen heeft de dokter 4 x geprikt. maar die knobbel is er nog. omdat ventje maandag niet ergens gaat eten, moet mijn moeder er zich ook bij neerleggen. ten eerste zal hij uitslapen. ten tweede dan moet hij douchen en die zit langer in de badkamer dan een gemiddelde vrouw! eerst naar de wc alle behoeftes doen. daarna het water aanzetten. pyjama in de was smijten en dan onder de douche.wel zonder zijn bril. zijn horloge ligt dikwijls nog in de slaapkamer. na zijn douche gaat hij gaan liggen op bed om op te drogen. ( na zich afgedroogt te hebben natuurlijk) want na een douche heeft hij het warm. en daarna aankleden zijn haar kammen, zijn tanden poetsen enz. nu had hij op de boodschappenlijst tandenborstels geschreven maar ik heb er nog 4 in reserve! ik heb er 2 in hun verpakking aan zijn kant gezet. waren die in de kleine ldl in reclame dan pakte ik er mee.
Bekske: de regendans hoef je niet te doen. hier is het al aan het regenen. Gimly is terug binnen en Lilly vertrouwde het zaakje niet. nat? en gisterennamiddag was het een klein buitje. maar ik was er niet eens wakker van geworden.
Anjelier; dat is toch leuk zo'n namiddagje bijpraten en herinneringen van het werk van vroeger ophalen? ventje heeft bijna geen enkel contact met zijn ex-door de staat opgedrongen collega's. af en toe krijgt hij een like op Fb en dat is het. zijn pagina staat toch vol met clips van metalmuziek en af en toe een meme van star trek die ik doorstuur. ( tussen Picard & Riker) och, een prieeltje! dat vind ik heel mooi. hier heb ik geen plaats om het te zetten. het is hier geen al te grote koer en die is in een L-vorm. meestal zitten wij aan de korte kant van de L. ( die is wel in spiegelbeeld, ook de trappen bijvoorbeeld in de huizen zijn zo . buurman heeft zijn trap links en ik rechts.) in de tijd vonden ze dat makkelijker om 6 gelijke huizen te bouwen.
Gimly heeft gegeten. vandaag krijgen ze een blikje tonijn. is voor hen lang geleden en vanavond kip aan het spit. ventje gaat die een dry-rub geven. dan wordt het vel misschien ook krokant(er) want die heeft niet veel geen kippenkruiden meer. hij vergeet het telkens aan de beenhouwer te vragen. vroeger haalden we die potten van bij de aronde. maar we zeggen steeds dat we een keer gaan gaan en het komt er nooit van. en nu is het de viswinkel in de haringstraat. weten waar het ligt maar we zijn er nog niet geweest. en ik moet nog een mail sturen naar Bart van Neptunus om te vragen of ik de paling vooraf moet bestellen, zodat die in de winkel ligt. die is al gekuist. hoef je maar in stukjes te snijden. Lilly is naar boven. het was protest toen ze naar buiten ging en het nat was. gisteren de spekfakkels in de oven klaargemaakt. het is altijd een oneven getal. dus hebben we de laatste gedeeld. en naar CSI gekeken. maar eerst stond de laatste aflevering van GOT op. er is toch anders niets op de tv. dus dvd-en wij. op zijn verjaardag begint ventje altijd met de hobbit en gevolgd door Lotr. nu niet.geen tijd. vroeger was het ineens Lotr en alles duurt 9 uren! maar dan begon Peter Jackson met de verfilming van de hobbit. en ze zijn nu bezig ( zonder Peter Jackson) de simarilion te verfilmen. een van die streamingsdiensten. ik denk deze van amazon. staat ook op onze tv in app maar die raken we niet aan. kost geld. en ik had graag HBO gehad voor alle soppy films. maar die heeft geen verdelers in België. jammer. Lilly is komen foeteren op het weer buiten. ze is een echte babbeltrien. ze komt zelfs 'zeggen' dat ze naar de kattenbak gaat. en dat doet ze tegen ventje. dan weet die meteen dat hij dadelijk de bak moet kuisen. gisteren is het zand aangevuld. ruikt nu heerlijk naar babypoeder. er is verrassend veel volk al op straat. voor de rommel moet je er rap bij zijn. :? schoonbroer houdt van rommelmarkten. soms kwamen ze met meer brol thuis dan ze vertrokken waren. elk zijn hobby hè en voor hem is dat de rommelmarkten op zondag afschuimen. vooral voor singeltjes voor in zijn Juke-Box. die komt ook vanop een rommelmarkt. en ik zou graag een flipperkast hebben. deze van T2. maar je vind geen flipperkasten meer in cafè's. ook geen gokmachines. ventje wil daar zijn geld niet aan verdoen. buiten een lotje van 3 euro "win for life" of zeldzamer een door de computer gekozen lotterij briefje. en dan nog. maar die "win for life" doet hij nu niet want de winkel heeft nog geen lotjes en geen kranten. ik had vroeger een klantenkaart en als die vol was kreeg je een lotje van 1 euro. nooit geen prijs gehad. is het niets dan is het leute zeggen ze hier. Vrijdag cirkelde hier een wit vliegtuig enkel keren rond. vermoedelijk rondjes vliegen om te kunnen landen of Joostbeterd kerosine te lozen. met een verrekijker had je wel het staartlogo kunnen lezen. ik lag vannacht in mijn blote voeten en dat was leuk vond Lilly. nu haar nagels geknipt zijn, voel je minder. en ze was aan mijn tenen aan het likken. normaal kan ik mijn kietels uitschakelen maar nu ging dat niet. en bovendien lag ik net goed. dat schijnt ze aan te voelen. maar als zij goed ligt dan moet jouw voet weg. even de Tens laten werken. de spanning uit mijn rug doen. het is vochtig maar zo echt doef. en ze 'beloven' regen. we hebben al een portietje gehad. en morgen zou het ook regenen. morgen moeten we hot naar her. echt leuk vind ventje dat niet. schoonmoeder verhuisd naar een ander rusthuis. ze gaan daar hun kuiten mogen insmeren. de generaal staat vol blauwe plekken. hij neemt ook bloedverdunners en schoonmoeder nijpt ook. ventje had haar woensdag in de gaten en toen ze wilde slaan trok hij zich achteruit. ze sloeg dus in het ijle. haar zicht gaat ook al achteruit. Alzheimer is een gemene ziekte. en aangezien ze dit heeft komt ze niet in aanmerking voor euthanasie. wel voor palitatieve.
en Lilly is nog altijd aan het protesteren dat het regent.
Fijne dag verder seizoentjes!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

18 jun 2023, 11:11

Afbeelding

Hallo iedereen,

Hier valt er een mals buitje, laat ze maar doen. Ik vind dat de lucht dan ook zuiverder is , je ruikt dat.
De beplanting leeft er in ieder geval van op.
Deuren en ramen staan open.

Vandaag thuisblijfdag. Manlief stelde nochtans voor om te gaan fietsen, maar ik doe het niet. In het weekend is het overal zo druk. Op weekdagen is het veel rustiger . Ga eens in het weekend fietsen op de dijk , gegarandeerd heb je iets voor . Ofwel wielertoeristen ( clubs) ofwel veel wandelaars die denken dat ze de weg voor hun alleen hebben.

Zal straks vlug eten hebben. De veggie maaltijd van gisteren opwarmen, maak dat steeds voor 2 dagen. Was met pompoen en tortellini, was lekker.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

18 jun 2023, 11:39

Nu hadden ze best nog één dagje mogen wachten met regenen.
Het is Rozenfeest in het park.
Niet dat ze me daar dan gaan zien.
Ondertussen heb ik al meerdere keren de uitleg gehoord.
Morgen of overmorgen of een andere dag staan die rozen daar ook nog.
Dan ben ik misschien wel bijna alleen.
Rozenijs heb ik ook al geproefd en confituur van rozenbottels ook.

Het groen heeft deugd aan de regen.
Het onkruid ook.
Ik geef het op.
Die kattenstaarten die lachen mij eens uit en die groeien lustig terug.
Rapper dan dat ik ze heb uitgetrokken.
Heel de tuin is vergeven.
Er zijn ergere dingen.

Maak er het beste van vandaag.

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

18 jun 2023, 17:23

Dag seizoentjes allemaal .
Veel nieuws is hier niet (misschien beter zo ? )
Wij snakken naar regen : hier zijn nog maar 3 druppels gevallen ..
MJ : jullie hebben een mooi feest gehad . Dat kunnen ze jullie al niet meer afpakken .
OMA C : is je hoest minder en hoe gaat het met de fietstoeristen ?
Voor Anjelierken ook thuis blijf dag . Rustig aan os het nog beste zo lang het warm is .
Clive : we duimen dat het beter gaat met jou . Veel moed en sterkte . We missen jouw mooie verhalen hier.
Bekske : dank voor de mooie plaatjes !
HVT , MM en alle seizoentjes : hou het koel , als het kan .

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 jun 2023, 19:24

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 jun 2023, 21:03

Afbeelding

Goeienavond allemaal, :wink:
ik heb zopas weer de planten gaan
water geven bij de toeristen....
't is er ook zo dorstig en als ik
wegging naar daar begon het wat
te smossen, we hebben hier nog maar 2
muggenpiskes gekregen er is nog niks
nat geworden, en niks afgekoeld.... :roll: :oops:
Ik heb de laatste sla meegebracht
uit de plantenbakken, lekker malse sla
weer goed voor 2 dagen koude schotel :lol:

Bekske, dank u voor de leuke plaatjes, je bent een krak :)

wilde eend de toeristen hebben het goed,
zo te zien, ze sturen elke dag de belevenissen door
en ze zien er ook bezweet uit :D maar ze genieten
van lekker eten en koele drank :wink:
En gelijk hebben ze vind ik...!

Slaapwel allemaal en tot morgen, veel sterkte
aan wie het nodig heeft! :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".