NACHTUILTJES(11)2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Yorkske
Lid geworden op: 14 aug 2021, 12:27

04 apr 2024, 10:39

[img]uploads/e33831dc19a98c6c1ba9ba51809d7f4d.jpg[/img]
Hallo iedereen nog maar eens een goeie regenmorgen een mens zou er depressief van worden.
Het is 4 april en we hebben nog geen zon gezien, waar gaat dat naartoe.
Chapeau voor de dappere wandelaars, ik ben ook in een wandelclub ik "cross wandel" mee met de voetgangers. Maar het lukt meer niet dan wel om mee te gaan ofwel te slecht weer of andere afspraken.
Maar hoe gaat het daar met jullie allemaal ik zal proberen om wat terug te gaan lezen maar zover is onbegonnen werk dus hou me een beetje op de hoogte van wat er zoals gebeurt is tijden mijn afwezigheid.

Momenteel hier terug een wond(je) op mijn stomp, dat maar niet wil genezen waardoor ik elke dag moet wachten tot de verpleging geweest is en het verzorgd is om mijn prothese te kunnen aandoen. dus heel moeilijk om HH te doen in de rolstoel. Verpleging komt ook aan huis voor Gr. (mijn man) mochten jullie zijn naam vergeten zijn :? dat vertel ik wel nog eens later.
Nu moet ik mij klaarmaken voor tandarts scan nemen om te kijken of ik in aanmerking kom voor implantaten ik heb daar grote twijfels bij daar ik al jaren osteoporose heb maar toch eens kijken.

Met Elly heb ik via Messenger een speciale band gehad van de eerste tot haar laatste dag, elke morgen en avond zonder over te slaan om welk uur dan ook dag en nacht stuurden we elkaar berichtjes over ......
Hier hoeft geen uitleg bij denk ik we waren er voor elkaar en dat zal ik nooit vergeten. Het was ook deugddoend en soms mooi maar dikwijls anders.

Hier hebben jullie hopelijk al wat leesvoer aan zoals ik al zei het is heel druk hier momenteel, eigenlijk altijd, maar liever zo dan doelloos voor je uit te zitten staren.
Nu met mijn diamanten dochter naar de tandarts zij laat me nooit alleen naar dokters of VIGO voor prothese of andere onderzoeken gaan, ook haar papa voert ze overal en blijft bij hem ze gaat overal met ons mee. Mooie regeling met haar werk maar ze moet natuurlijk thuis dan meer uren werken. WAT ik zelf kan, doe ik zelf maar ben zo blij dat ze me dingen uit handen neemt.

Ik ga blijven tetteren [b]allemaal een heel fijne dag en hopelijk stopt het met regenen.[/b]

Groetjes
Yorkske X

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

04 apr 2024, 11:01

Afbeelding
Goede morgen deze morgen, de zon is hier van de partij. Een mens herleeft als het zonnig is , vinden jullie dat ook niet .
Yorkje met veel toeters en bellen ben je hier terug, eindelijk ! ! ! . . . en heel hartelijk welkom van ons allen. .
Tja zowel in uw huishouden en in mijn huishouden is er veel veranderd.. De tijd dat is relatief en we hebben het niet in de hand. Mijn pa zaliger zei altijd, "waarom miserie zoeken die staat al rap genoeg aan de deur". . Je diamanten dochter, dat vind ik zo mooi gezegd ♥ Ook ik heb sedert de dood van mijn ventje een andere band gekregen met de kinderen, nog dieper , nog intenser. Ik ben hun eeuwig dankbaar.
Inderdaad Rietjes nu nog onze Corry terug, en nog vele anderen zijn welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men.
Je hebt weer een heel mooie wandeling gedaan , en dank voor de mooie foto's. Het is weer om er bij weg te dromen. Bij die schaapjes dacht ik aan onze schapenboer waar we vroeger woonden . . Die lammetjes zijn zo koddig hé.
Meme-rietje zo'n slecht weer bij jullie, hier schijnt de zon in al glorie. Er is wel nog wat wind dat wel. .
Oma-C bij U ook al zo'n rotweer . .
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: vol au vent met puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

04 apr 2024, 11:29

Goeie voormiddag

Wie zijn was een extra spoelbeurt wilg geven met regenwater hangt die best nu buiten :lol:
Niet te doen hé, die dagelijkse buien.
Hopelijk wordt het deze namiddag toch weer wat droger.

Yorkske ik had me ook al die bedenking gemaakt dat het toch wel een heel zwaar hoekje wordt.
Vraagje aan de moderator : kunnen wij eens ververst worden :?: :?:
Oud maar niet Out

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

04 apr 2024, 21:14

Slaap wel allemaal, tot morgen....
ik ga nog wat bankhangen :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

05 apr 2024, 09:02

Afbeelding
't is terug vrijdag, als het droog is eens naar de boerenmarkt met een stop :D
Ben benieuwd hoe het weer morgen zal zijn :D als het echt zo warm gaat worden voor ene dag :D
Greetie

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 apr 2024, 09:20

Afbeelding

Goede morgen allen, hier regen,
grijs en donker :wink:
We maken er maar het beste van! :)

Greetie, ja het is hier meestal van het ene uiterste
naar het andere.... jammer maar niks aan te doen :roll:
Fijne dag verder...............
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

05 apr 2024, 09:23

Goede morgen iedereen en een fijne dag gewenst
bach weeral grijs en donker
ik word daar zo moe van
wie zei er dat ook weer
ach ja kabouter moe :lol:
er was heel de week niks te doen
daarom ga ik vandaag toch boodschappen doen
om eens buiten te zijn
ik heb al veel gebabbeld met mijn hondje en drie poezen
maar die zeggen niks terug hé
mijn ventje zei ook niks terug
maar ik zag aan zijn ogen het antwoord
nee nee niet sentimenteel worden kop op en verder
bay bay

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

05 apr 2024, 10:53

Goeiemorgen

Gisteren met heel veel wind en een paar mini-buitjes toch een 40 km gefietst.
Tja als we het nalaten voor het weer moeten we niet meer buiten komen.
Wordt het dan echt nooit beter.
JA morgen voor één dag :roll:

Menu : vol au vent met rijst, vanillepudding

'k heb in jaren niet meer gebreid maar als dit kl.teweer nog lang aanhoudt zal ik er me toch weer eens aan wagen ter afwisseling voor al die boeken die ik verslind de laatste weken.
Oud maar niet Out

Yorkske
Lid geworden op: 14 aug 2021, 12:27

05 apr 2024, 11:23

[img]uploads/b9c68caa44581910e30bcc428d601980.jpg[/img]
Goeie morgen iedereen,

Nu echt weer op een rappeke, er ligt hier nog niets op zijn plaats.
kapster al geweest dus haar wassen enz....buurvrouw die om konijneneten komt elke vrijdag is blijven plakken, graag hoor maar ja als 't niet past. Boodschappenlijstje klaarmaken voor dochter morgen (geen namen meer) maar jullie weten wie ik bedoel :roll: zo'n lijstje vraagt wat tijd als je zelf niet in de winkel bent ik doe nog boodschappen hoor maar dan midden in de week kleinigheden. Jullie zouden mij dan eens moeten tegenkomen kleinigheden zeg ik dan en ik kom precies uit Indië waar ze 1.000kg op een fiets krijgen. ZO kom ik dus uit die winkel en dat moet dan allemaal mee met scooter 't is geen zicht maar wel plezant. :lol:
Bon ik zeg jullie allemaal goeie dag want ik moet nu echt voortdoen ik moet om 12.30u in Wetteren zijn bij VIGO mijn handgemaakte schoenen zijn klaar ben benieuwd, ik zal jullie eens een foto sturen. Over de prijs zal ik maar zwijgen het gaat om 4 cijfers en het is geen 1 die er voor staat, maar ze zijn op voorschrift. Linkervoet en been krijgen het moeilijk dus een beetje helpen hé.

IEDEREEN ik ga jullie echt eens komen dag zeggen maar de eerste dagen gaat het niet.
Morgen gans de dag weg en lekker weer
Zondag restaurant nog voor verjaardag dochter, Gr. gaat mee want die gaat intussen geen stap meer buiten
is meer dan een jaar niet meer buiten geweest alleen naar kliniek. maar daarover een andere keer.

Heel fijne dag allemaal en sorry ik wil nu echt meer bij jullie zijn maar 't is toch veel miserie om te vertellen dus liever niet te veel ineens. IK sta nog recht en zolang draait de boel hier :lol: :lol:

ps. kunnen jullie mijn plaatjes zien want ik krijg juist een link om op te klikken.

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

05 apr 2024, 11:42

Afbeelding
Goede morgen iedereen
- slecht geslapen
- mij overslapen
- nu op boodschappen naar de Colruyt .Ik heb geen patatten meer
- nog geen honger
- en het begint hier weer te regenen
*Yorkje als we drukken op de link krijgen we het plaatje te zien
Stel het wel in Wetteren, en geniet met volle teugen van het mooie weekend dat jullie te wachten staat.
- toedeloe
- menu voor deze avond dan kalkoenlapje met wortels en erwten
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

05 apr 2024, 17:25

Best mensen,

dit hoekje barst uit zijn voegen, er staat een nieuw hoekje klaar voor jullie
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet