In de Vier Seizoenen reeks 31 zomer 2023

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 sep 2023, 09:35

Afbeelding

Een goeiemorgen allemaal, de zon probeert
maar of het gaat lukken? ik hoop het :)
Vannacht weer een goeie bui gehad,
dus de tuintjes kunnen er ook weer tegen
Voor alle seizoentjes een aangename dinsdag
en veel sterkte aan wie het nodig heeft :roll:
Maak er een mooie dag van....
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

19 sep 2023, 10:19

MM: tip for die kaarsenhouders: met de haardroger op hoogste stand was week maken en dan stelselmatig met keukenpapier afvegen.
Na een heel gezellige namiddag reuze goed geslapen vannacht.
Wij hebben geluk voor deze namiddag onze wandeling in Planckendael.

Hier schijnt de zon volop maar aan de bomen te zien is er veel wind.
Fijne dag gewenst aan allen.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 sep 2023, 07:34

Afbeelding

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

20 sep 2023, 09:20

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Vandaag boven alles poetsen en nieuwe lakens leggen natuurlijk. Ben nu nog niet volledig bij met mijn strijk en vandaag komen er dan nog de dekbedden en slopen bij. Ga de strijk toch doen als ik boven alles gedaan heb en even gerust heb.
Manlief was gisteren in Brussel werken en was erg laat thuis alhoewel heel vroeg vertrokken, maar vandaag zit hij in Antwerpen. Dan is hij meestal rond 18:30H thuis. Dat vind ik een normaal uur.
Moet dadelijk mijn oefeningen nog doen en daarna badje in. En dan trek ik meteen het bed af, steek de hoezen meteen in de wasmachine en laat de dons luchten in de droogkast. De strijk die ik gisteren gedaan heb, kan ik nu keurig wegleggen in de dressing of kleerkast. Vandaag heb ik 4 machines was, de dekbedhoezen, de hoeslakens, de badhanddoeken en als laatste de badmatjes. Nu zijn het de grijze en komen de witte er te liggen in de badkamer. Dus de ene week alles grijs van het badlinnen en de week erop alles wit. Matice heeft zijn ontbijt al op en is nu een powernapke aan het doen.
Zo, zie dat het al laat is. Ga beginnen met mijn oefeningen.
Ik wens iedereen een mooie woensdag en een sterkteknuffel voor hen die er eentje kunnen gebruiken.
Liefs.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 sep 2023, 09:39

Goedemorgen alle seizoentjes, :wink:
Veel wind zie ik aan de bomen en verder weer
wisselvallig weer denk ik zo te zien...

Iedereen druk bezig, zoals altijd... :roll:
Groetjes aan allen en sterkte wie het nodig heeft
Hou het veilig er is weer corona op komst :oops:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mariajohanna
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

20 sep 2023, 14:16

Fijne middag, iedereen,

Deze voormiddag onze 5de corona inentingsspuit. Dat is gemakkelijk, ze komen ze ter plaatse zetten, enkel inschrijven......
We hebben er geen van beide last van.

Morgen naar ziekenhuis, om 10 u heeft manlief daar een afspraak bij de bandagist voor een nieuw been-voetstuk, dat heeft hij nodig om 'beter' te kunnen gaan. Gelukkig hebben ze daar ook dus iets voor.....
Naar 't schijnt zou hij elk jaar zo'n nieuw hulpstuk mogen aanvragen, en ook krijgen. We zien wel.....

Hopelijk heeft MH het gisteren fijn gevonden in Plankendaal, met dieren en legoblokjes van de dieren (in 3-D gemaakt, denk ik). Als ze ook het wedstrijdje heeft gedaan, op het plannetje, is ze waarschijnlijk in het bezit van een magneetje met dieren foto. Het was leuk. De legoblokjes blijven daar tot de 24ste, dan gaan ze iets anders opstellen......

Oei, telefoon.... tot later....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

20 sep 2023, 16:11

Het was inderdaad een aangename wederkennismaking met Planckendael.
Geweldig die dieren in Lego!
ik heb wel een plannetje gekregen, maar die wedstrijd daar heb ik niet aan meegedaan.
Ik moest naast de dieren ook de planten bewonderen en dan nog zien dat ik mezelf recht hield hier en daar op hobbelige wegjes. Mijn gezelschap komt drie keer per week in het park, dus die wist heel veel te, vertellen over de dieren die we gekozen hebben. Heel het park in één keer dat is boven mijn krachten.
Ik ben al heel tevreden met het stukje dat ik nu gezien heb.

Vandaag een brief op de post gedaan te voet, dan met de fiets naar de kapper, de bakker, de beenhouwer, de bibliotheek, het hoorcentrum en de bank! Ik heb het overleefd.

In de bib kom ik uit de lift.
Klaar om in de lift te stappen: een klein beslist jongetje van een jaar of vier.
Ik heb die maar even aan de praat gehouden en gevraagd waar mama was.
Ja maar ik wil in de lift...
Ja maar je moet wel even op mama wachten...
Gelukkig kwam mama eraan.
Die bedankte met een glimlach.

Nog een aangename dag iedereen voor wat ervan overschiet.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

20 sep 2023, 20:59

AANDACHT! AANDACHT!

Dames we verhuizen al naar de herfst morgen.
Topic is al aangemaakt.
Met dank aan Bekske voor het mooie prentje.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 sep 2023, 21:05

Voor iedereen een gezellige avond nog en straks slaapwel
groetjes en tot morgen... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

20 sep 2023, 22:08

Slotje op de zomer; we verhuizen naar de herfst

Afbeelding

viewtopic.php?f=1&t=217808&sid=86e82137 ... dc4d93ce0a