NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

22 apr 2024, 09:52

Afbeelding
Plannen zijn gemaakt voor deze namiddag :) samen met vroeger buurtje om fruit langs het water naar Vosselare-Deinze :) en een koffieke :D

Yorkske, duim dat jullie douche gemaakt is vandaag
Oma-c, geen verveelde koers met de valpartijen en den beste heeft gewonnen
Krakje, gisteren MRI de zondag tegenwoordig, en vandaag terug naar kliniek succes!
Greetie

Yorkske
Lid geworden op: 14 aug 2021, 12:27

22 apr 2024, 10:04

Goeie morgen iedereen,

Jadi, bedankt voor die HAAI mag ik die pikken ik ga hem wel op Faceboek zetten hij is hilarisch. :lol:
Verder ben ik sinds stipt 9 uur aan het bellen en mailen naar woonmaatschappij.
Lieve mensen ik ga dit allemaal oplossen voor ik terug bij jullie kom dit krijgt nu voorrang.
Morgen komt kuisman en ik wil VANDAAG een oplossing voor dit probleem.
Ze zijn ermee bezig "zeggen"ze.

In zo'n momenten komen mijn "beperkingen" echt een grote rol spelen ik kan mij niet te goei verdedigen. :cry:

Groetjes
Fijne dag nog

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

22 apr 2024, 10:23


Afbeelding
Voilà we zijn er ook weer eens.
En nee geen markt vandaag, verleden week was het zo mottig ambetant weer, dat ik er wat mijn buik van vol heb. .
Hier is de ene kant van het appartement mooi zonnig, je waant je op Hawaï (met heel fantasie dan) . .Ik zie jullie al lopen met een strooien rokje aan en krans rond jullie nek .. En met zo'n kokosnoot in de hand...
En langs de andere kant van het appartement, ziet er echt grauw en dreigend uit . .
Eerder zo van I' m singing in the rain . .♪♫ Alhoewel na al die regen de laatste tijd, zijn onze stemmen al zo hees dat er geen noot meer uitkomt ..
Afwisseling genoeg tussen de twee kanten , een wat va et vient van wolken , zon, een vleugje wind ..
Het valt me ook op dat mijn dagelijkse kauw , ja die komt telkens een goede morgen zeggen .. En deze morgen kwam ze tonen dat ze nest aan het bouwen is ..
O nee dacht ik, nog zo'n kroost er bij binnen enkele tijd.. Alsof er al niet genoeg van die zwarte lelijke vogels zijn. Jammer dat de pil niet bestaat voor hen . . Want er wordt hier stilaan overbevolking .. Straks hebben we zo'n toestanden als in de film The Birds van A. Hitchcock. . Stel je voor . ..brrr... gedaan met fantaseren . . Terug hier aan mijn" laptopke" aan het kleine (oud café) tafeltje voor de venster, met een zucht om U tegen te zeggen.
Borsato op de radio met "vandaag is 't rood" .. tja . .Ik ga daar maar mee eindigen
En jullie een fijne dag toewensen.
Geniet van dag, dat ga ik proberen te doen
@Rietjes vergeten te zeggen mijn terras is niet in beton maar in houten planken en nee geen bankerai. .
toedeloe
menu: varkenshaasje met worteltjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

22 apr 2024, 12:50

Afbeelding
Voilà de kok is klaar , het zal smaken
De overschot hou ik voor donderdag , zoon komt eten . .
De keuken zal dan gesloten zijn hier ten huize
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

22 apr 2024, 16:00

dochter heeft weer alles komen doen,
zon schijnt wel maar tussen door zijn er wolken op de kust,
na de noen ziekenhuis voor de nieren,
alles is nog beetje stabiel maar heb te weinig zout in bloed,
dus weer eens van pil veranderen, en zo blijven we bezig,
de tiener komen vandaag weer voor een weekje,
grtjs van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Yorkske
Lid geworden op: 14 aug 2021, 12:27

22 apr 2024, 17:27

[img]uploads/50f49f1f5240ef5ba66a896947d553fc.jpg[/img]
Goeie bijna avond allemaal,

Jullie hebben mij over de meet getrokken dat ik absoluut aan rust toe ben, ik weet dat zelf ook wel maar doe toch altijd verder. Hoe meer goeie voornemens ik maak hoe slechter. Het is altijd hier dat het te doen is als er wat mis is. Alle huurders vertrouwen er op dat ik het wel oplos en dat doe ik dan ook maar dat kost tijd VEEL tijd. Deze voormiddag zeten er op een gegeven moment 4 mannen in mijn living te discuteren en aan het zoeken van wie de rommel in de kelder was want ze kunnen van mij niet verlangen dat ik ook DAT weet hé.
Gelukkig had ik dit weekend iemand met twee benen naar beneden gestuurd om foto's te nemen in de kelder.
TE lang om alle zever uit te leggen uiteindelijk was er geen rommel maar fout van verhuurmaatschappij,
en de firma die moest komen om een pomp te repareren die hadden foto's (met afval) doorgestuurd maar van een andere kelder niet van de onze.
Toen ze allemaal buiten waren en we gegeten hadden was plots mijn kaars uit ik hoorde of zag niets meer typte fouten enz..... ik dacht aan wat verschillende onder jullie gezegd hadden, gas terugnemen, ben in de relax gaan liggen voor en uurtje (wekker gezet) om 13.30u ongeveer en ben nu juist wakker :? 8O volgens mijn man heb ik liggen ronken :lol:
De scooter stond buiten vertrekkensklaar hij staat nu binnen ook in rust.
Morgen kuisman, Ronny in kliniek + die verstopping waar ik nog niemand van gehoord of gezien heb zal weer een heel zware dag worden.

Fijne mooie zonnige avond allemaal hopelijk tot morgen X

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

22 apr 2024, 17:49

Goeiedag

Yorkske : misère misère....
meer heb ik daarop niet te zeggen....

Ik had het voorspeld hé, "als ik dienst heb als vrijwilliger is het mooi weer"
Ja 't was van dat, Rietje de hele zaterdag en zondag binnen terwijl buiten het zonnetje volop scheen :wink:
maar 'k heb me geamuseerd op mijn werk :lol: , 'k voelde me weer jong(er).

Deze namiddag dan maar de gemiste buitenuurtjes ingehaald op de fiets, met een klein buitje erbij.

De enige nonkel van de familie die nog in leven was is gisteren overleden.
Het doet me er even bij stil staan dat nu mijn generatie aan de beurt is; hopelijk nog niet direct toch :roll:
Oud maar niet Out

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

22 apr 2024, 20:56

Goeienavond allen,
hier was het een droge dag op een paar druppels na
maar niet echt regen.... wel een koude wind :roll:

Rietjes zo gaat het meestal, droog weer als je binnenwerk hebt :?

Yorkske, die slaap zal je deugd gedaan hebben
je moet dat eens meer doen en ervan genieten
Uw lichaam zal het nodig gehad hebben :)

krakje, die ziekenhuisbezoeken zijn nooit leuk
maar wat moet, dat moet hé.... sterkte

jadi 't ziet er een lekkere schotel uit...mmmmm

Nog even slaapwel en tot morgen allemaal :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

23 apr 2024, 08:29

Goedemorgen alle uiltjes, :wink:
't is een zonnige, en ik hoop dat het zo blijft
tegen de kou doe ik wel een warm jasje aan :roll:
Ben al blij als het droog is :oops:
Fijne dinsdag en keep it safe :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

23 apr 2024, 08:48

Afbeelding
Een mooie blauwe hemel :D
Gisteren met vriendin afgesproken om 14u we stonden 50m van elkaar gelukkig belde zij waar blijf je :D
Het was koude wind maar deed zo deugd
Vandaag auto gaan wassen wanneer????
Jadi, ziet er lekker uit mooi bord mmmm
Yorkske, je kan niet alles op je schouders nemen,
Krakje, gerustgesteld :)
Rietjes, ons eens jonger voelen doet zo'n deugd :D :D
Memerietje, Oma-c en aan alle meelezers groetjes
Greetie

Yorkske
Lid geworden op: 14 aug 2021, 12:27

23 apr 2024, 09:03

[img]uploads/9c6ce429027eed1218bd836993e8b68d.jpg[/img]
Goeie morgen allemaal,

dagje goed begonnen, kuisman komt normaal om 8uur ik sta dan op om 5.15u, was de lakens al en doe al één en ander aan de kant want ik heb graag dat het er proper uitziet voor hij komt. :roll:
Nu belt hij daarstraks om 8uur om te zeggen dat er een personeelsvergadering is en dat hij pas om 10uur komt. :twisted: Ik kon echt nog een paar uur in bed gebleven zijn. :? Maar ja 't is nu zo ik wacht nog steeds op de ontstoppingsdienst maar momenteel is het opstakel losgeschoten en laat het water door anders zou ik niet kunnen wassen. We hebben er een fles ontstopper van HG ingegoten en "s nachts 2 liter sterk bleekwater. Het lijkt goed te gaan, op hoop van zegen.
ik ga nu zelf zoveel mogelijk (wat ik kan) doen aan de kuis en zo is dat hier elke dag wel iets verassingen bij de vleet. Ronny is in kliniek doordat hij zo ziek geweest is 2x MUG en door het oog van de naald gekropen is hij iets of wat gekalmeerd maar dat karakter krijg ik er niet meer uit natuurlijk. Hij is ook bijna 30kg vermagerd, en dat blijft nu zo, door de dialyse halen ze elke keer het gewicht dat hij bijgenomen heeft er terug af. Ik heb nu een magere man en een lege kleerkast :lol: :lol:
Ik ga verder doen want de uren vliegen voorbij, ik heb een zware pijnstiller genomen en zit hier nu ook meer te slapen dan dat ik wakker ben. 8O

Groetjes allemaal
Yorkske :wink:

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

23 apr 2024, 10:02

goeie morgen iedereen
ik heb me weer verslapen
is raar ik kan niet meer opstaan s'morgens
ik ben moe en toch slaap ik 8h.
en nog een klein dutje in de namiddag
ze zeggen schieten van het blad, zou het dat zijn
nu binnen 2 weken naar de dokter zal het toch eens zeggen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

23 apr 2024, 12:49

Goeie middag

Zonnige droge dag
dus wassen.....

en straks wandelen.
Oud maar niet Out

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

23 apr 2024, 12:55


Afbeelding
Hey, ik heb eerst wat boodschappen gedaan ..
Maar het is niet te laat om jullie nog een fijne namiddag/avond te wensen hé
*meme-rietje ik geraak 's morgens ook niet uit mijn bed. Ik kom wakker , ga naar het 2c en leg nog een kwartiertje op het bed .. En dan nog ben ik zo moe . . En 's middags ook af en toe dat schoonheidsslaapje. De zon dat hebben we nodig. . En wat het schieten/vallen van het blad betreft, daar heb ik al heel mijn leven last van .. En ook die ambetante volle maan. .
En nu ga ik een beetje eten , want de maag zet zijn deurtje open
toedeloe
menu: ik ben verzot op :
Afbeelding
njam
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

23 apr 2024, 15:34

Memerietje en Jadi, ik slaap ook zo goed, de laatste tijd, vroeger was ik een vroege vogel :D nu ga ik later gaan slapen rond 23u sta ik ene keer op en wordt wakker rond 7u.
Natuurlijk ik heb eindelijk rust gevonden en ben content :D.
Het is de beste periode voor mij, als het meer dan 25 graden wordt heb ik geen adem meer, dat is lastig dan!
Greetie