mailadressen

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

jimmyke
Lid geworden op: 06 mei 2020, 22:55

23 apr 2024, 20:28

Ben met mijn e-mail overgestapt van proximus naar telenet webmail
in mijn Proximus mails (outlook)staan al mijn e-mailadressen die ik moet overzetten naar Telenet
probleem is,kan vanuit proximus niets meer verzenden,dan kon ik een berichtje versturen naar al mijn vrienden dat ik een nieuw mailadres heb,dat gaat niet meer,vraagje hoe kan ik mailadersen van vrienden 60 tal overzetten naar mijn nieuw webmail van telenet,kan wel stuk voor stuk intikken manueel in adersbook
maar bestaat een handeling voor ze allemaal 60 tal in een keer over te zetten

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

24 apr 2024, 10:54

jimmyke,

Contactpersonen exporteren uit Outlook
Klik in Outlook op Bestand > Opties > Geavanceerd.
Klik onder Exporteren op Exporteren.
Selecteer op de eerste pagina van de wizard
Importeren en exporteren de optie Exporteren
naar bestand en klik vervolgens op Volgende.

https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... 3714eca73f

voor Telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... bmail.html

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

25 apr 2024, 08:32

jimmyke schreef:
23 apr 2024, 20:28
Ben met mijn e-mail overgestapt van proximus naar telenet webmail
in mijn Proximus mails (outlook)staan al mijn e-mailadressen die ik moet overzetten naar Telenet
probleem is,kan vanuit proximus niets meer verzenden,dan kon ik een berichtje versturen naar al mijn vrienden dat ik een nieuw mailadres heb,dat gaat niet meer,vraagje hoe kan ik mailadersen van vrienden 60 tal overzetten naar mijn nieuw webmail van telenet,kan wel stuk voor stuk intikken manueel in adersbook
maar bestaat een handeling voor ze allemaal 60 tal in een keer over te zetten


Blijkbaar ben je niet op de hoogte want sinds een paar jaar kan je uw mail adressen kosteloos behouden als je veranderd van Provider.
Maar je moet dit zelf wel aanvragen bij uw ex en nieuwe provider dat je uw oud mailadres blijft behouden.
En dit is onbeperkt of tot uw einde (tot uw einde! Liefst zo lang mogelijk nog).

Maar dit was uw vraag niet begrijp ik?
Maar ik zet het hier voor andere senioren.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

25 apr 2024, 08:51

@benq
Ik wist dat ook niet - niet dat ik van plan van om van provider te veranderen.
Maar...., adres behouden is één ding. Maar als de persoon in kwestie zijn/haar e-mail als webmail heeft gelezen, geven die providers dan ook de contactpersonen aan elkaars servers over????
Als de persoon het Outlook of een ander mail-programma heeft gebruikt, dan is er geen vuiltje aan de lucht natuurlijk.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

25 apr 2024, 10:12

hviaene schreef:
25 apr 2024, 08:51
@benq
Ik wist dat ook niet - niet dat ik van plan van om van provider te veranderen.
Maar...., adres behouden is één ding. Maar als de persoon in kwestie zijn/haar e-mail als webmail heeft gelezen, geven die providers dan ook de contactpersonen aan elkaars servers over????
Als de persoon het Outlook of een ander mail-programma heeft gebruikt, dan is er geen vuiltje aan de lucht natuurlijk.

Kan natuurlijk wel zijn dat er achterpoortjes zijn om na 18 maanden dat ze een vergoeding vragen.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

25 apr 2024, 10:14

genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: