Probleem met e-mail
-
Junior - Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
- Locatie: Kapellen
Mijn e-mail account is gehackt (Thunderbird). Ik kan geen e-mails meer versturen en krijg telkens onderstaande melding. Mogelijk heb ik dit zelf veroorzaakt door iets ongewild aan te vinken in Thunderbird of Scarlet in een poging om mijn veiligheid te verhogen.
Kan iemand helpen ?
Kan iemand helpen ?
Laptop : Windows 11, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
- Locatie: Merksem
-
Junior - Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
- Locatie: Kapellen
Minder dn een dag ging alles goed. Nu krijg ik onderstaand bericht als ik en mail wil verzenden. Ik heb nog maar pas mijn wachtwoord veranderd en noch het oude noch het nieuwe werkt.
Laptop : Windows 11, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Probeer eens Scarlet webmail of je daar binnen raakt.
https://webmail.scarlet.be/nl/
https://webmail.scarlet.be/nl/
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
- Locatie: Merksem
De instellingen die CharlieMaru je doorstuurde zijn de juiste voor Scarlet. In thunderbird onder de menu "Bewerken - Accountinstellingen".
Je moet ergens van Scarlet (papier, mail -----) het paswoord gekregen hebben van Scarlet bij het ingaan van je abonnement. Of heb je van Scarlet ondertussen een ander gekregen. Hoe dan ook, het juiste paswoord is wat Scarlet je heeft opgegeven, en je kunt niet zelf een nieuw paswoord aanmaken. En je kunt er maar één hebben.
Je moet ergens van Scarlet (papier, mail -----) het paswoord gekregen hebben van Scarlet bij het ingaan van je abonnement. Of heb je van Scarlet ondertussen een ander gekregen. Hoe dan ook, het juiste paswoord is wat Scarlet je heeft opgegeven, en je kunt niet zelf een nieuw paswoord aanmaken. En je kunt er maar één hebben.
-
Junior - Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
- Locatie: Kapellen
Dat paswoord van Scarlet heb ik gevonden op de website, maar ik kan er gewoon niks mee. Op die Scarlet mail geraak ik ook niet binnen.
En wat moet ik doen om ee e-mail adres te veranderen ? Ik heb er 3 staan op Scarlet en 1 ervan wil ik veranderen.
En wat moet ik doen om ee e-mail adres te veranderen ? Ik heb er 3 staan op Scarlet en 1 ervan wil ik veranderen.
Laptop : Windows 11, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
klantenzone van scarlet gaan via uwe browser
daar inloggen , hieronder staat hoe je dat momenteel moet doen
https://www.scarlet.be/scarlet-support/ ... arlet.html
eens je daarbinnen bent kan je doen wat je maar wil
https://webmail.scarlet.be/nl/
daar inloggen , hieronder staat hoe je dat momenteel moet doen
https://www.scarlet.be/scarlet-support/ ... arlet.html
eens je daarbinnen bent kan je doen wat je maar wil
https://webmail.scarlet.be/nl/